Stiri Piata


ARMATURA S.A. - ARM

Convocare AGAO 24.04.2019

Data Publicare: 21.03.2019 14:20:43

Cod IRIS: 5C94E

 

Nr. 265/20.03.2019

CONVOCATOR

 

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

 

Consiliul de Administratie al Societatii ARMATURA S.A. (denumita in continuare "ARM" sau "Societatea"), societate pe actiuni, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj-Napoca sub numarul de ordine J12/13/1991, Cod unic de inregistrare RO 199001, cu sediul in Cluj-Napoca, Str. Garii nr.19, jud. Cluj, avand capitalul social subscris si varsat in valoare de 4.000.000 lei,

in conformitate cu prevederile art. 111 si a art. 117 din Legea nr.31/1990, ale prevederilor Actului Constitutiv, Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiunile de piata si Decizia Consiliului de Administratie al Societatii din 20.03.2019,

convoaca:

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii („AGOA”), pentru data de 24.04.2019, la orele 9:00, la sediul Societatii din Cluj-Napoca, str. Garii nr. 19, jud. Cluj.

La Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 15.04.2019, stabilita ca data de referinta ("Data de referinta").

Ordinea de zi a Adunarii Generala Ordinare a Actionarilor Societatii este urmatoarea:

1) Prezentarea si supunerea spre aprobare a raportului de gestiune asupra situatiilor financiare anuale ale Societatii intocmite pentru exercitiul financiar al anului 2018 si a raportului Consiliului de Administratie asupra situatiilor financiare anuale ale Societatii intocmite pentru exercitiul financiar al anului 2018;

2) Prezentarea si supunerea spre aprobare a situatiilor financiare anuale statutare ale Societatii, respectiv bilantul contabil, contul de profit si pierdere, situatia modificarilor capitalului propriu, situatia fluxurilor de trezorerie, date informative, situatia activelor imobilizate si notele explicative ale situatiilor financiare anuale, intocmite pentru exercitiul financiar al anului 2018;

3) Prezentarea raportului Auditorului financiar extern al Societatii asupra situatiilor financiare anuale intocmite pentru exercitiul financiar al anului 2018;

4) Prezentarea si aprobarea Raportului anual intocmit in conformitate cu prevederile art. 63 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale art. 126 si anexei nr. 15 la Regulamentul nr. 5/2018 pentru exercitiul financiar incheiat la data de 31 decembrie 2018;

5) Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor Societatii pentru activitatea desfasurata pe parcursul exercitiului financiar al anului 2018, in baza rapoartelor prezentate;

6) Alegerea auditorului financiar extern independent, pentru o perioada de 1 an, pentru auditarea situatiilor financiare aferente anului 2019, fiind propuse urmatoarele societati:

            - GRADIENT S.R.L.;

            - ACCOUNTING AUDIT S.R.L.;

            - INTEGRAL AUDIT S.R.L.

Ofertele transmise de aceste societati pot fi consultate pe site-ul Societatii www.armatura.ro

Ofertele transmise de aceste societati pot fi consultate pe site-ul Societatii www.armatura.ro.

7) Aprobarea datei de 15.05.2019 ca data de inregistrare in conformitate cu prevederile art. 86 din Legea 24/2017 si ale art. 2 din Regulamentul 5/2018, respectiv data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange hotararile AGOA, iar ex-date 14.05.2019;

8) Imputernicirea domnului Akper Saryyev, in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGOA si orice alte documente in legatura cu acestea si mandatarea doamnei Sorana Muresanu pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si aducerea la indeplinire a hotararilor AGOA, inclusiv formalitatile de publicare si inregistrare a acestora la Registrul Comertului sau orice alta institutie publica,

Adunarea generala a actionarilor se va desfasura in conformitate cu normele legale in vigoare si regulamentul aprobat in acest sens de Consiliul de Administratie si ratificat de AGEA din 12.02.2015, care poate fi consultat pe site-ul Societatii www.armatura.ro.

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala a actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot prin corespondenta va fi transmis la sediul Societatii in original pana la data de 22.04.2019 ora 17:00 sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot in adunare.

Unul s-au mai multi actionari care detin, individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social al Societatii au dreptul de a propune candidati pentru functia de auditor sau de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii, cu conditia ca fiecare punct sa fie prezentat in scris, insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, acestea urmand a fi transmise societatii in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii, conform art. 92 lin. 5 din Legea 24/2017.

Actionarii care au propus introducerea pe ordinea de zi de noi puncte au obligatia de a prezenta in scris proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor Societatii in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii.

Informatiile despre materialele care se vor aproba in AGOA se vor putea consulta pe site-ul Societatii www.armatura.ro.

Actionarii pot pune intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii de la data de 25.03.2019 si pana la data de 22.04.2019 ora 17:00.

Actionarii vor participa la Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii personal, prin reprezentantii lor legali sau prin reprezentantii mandatati prin procura speciala sau generala, care vor fi depuse la sediul Societatii, prin fax la nr. 0264-435-368, sau e-mail la adresa office@armatura.ro incepand cu data de 25.03.2019, dar procurile vor trebui sa ajunga la sediul Societatii in original pana la data de 22.04.2019 ora 17:00 sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot in adunare. La intrarea in sala pentru participarea la sedinta actionarii se vor legitima cu acte de identitate prevazute de lege.

Formularele de procuri speciale si cele de vot prin corespondenta redactate in limbile romana sau engleza, precum si materialele care se vor prezenta in adunarea generala si proiectele de hotarari pot fi obtinute de la sediul Societatii, incepand cu data de 25.03.2019 si pe site-ul Societatii www.armatura.ro, iar actionarii pot completa si depune formularele de buletine de vot prin corespondenta si procurile speciale in cele doua limbi sau in orice limba de circulatie internationala pana la data de 22.04.2019, ora 17:00. Documentele intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza, nefiind necesara legalizarea sau apostilarea acestor documente.

Daca la data de 24.04.2019 nu se va putea tine Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii din cauza neindeplinirii conditiilor de cvorum prevazute in Actul Constitutiv, se face o a doua convocare a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii pentru data de 25.04.2019 care vor avea loc la aceeasi adresa, la orele 09:00  cu aceeasi ordine de zi ca si pentru prima convocare.

Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Societatii sau la tel. 0264-435-365.

 

CONSILIU DE ADMINISTRATIE al ARMATURA S.A.

 

prin PRESEDINTE – AKPER SARYYEV

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.