Stiri Piata


ALTUR S.A. - ALT

Erata - Raport curent din data de 11.01.2022

Data Publicare: 12.01.2022 11:25:57

Cod IRIS: 871AB

 

 

 

 

 

 


Catre,

BURSA DE VALORI BUCURESTI

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

R A P O R T  C U R E N T

conform Legii nr. 24/2017 si Regulamentului ASF nr.5/2018

privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

     

Data raportului: 12.01.2022

Denumirea entitatii emitente:  ALTUR SA

Sediul social: Slatina, str. Pitesti, nr. 114, jud.Olt

Cod unic de inregistrare: RO 1520249

Numar de ordine in Registrul Comertului: J28/131/1991

Identificator Unic la Nivel European(EUID):ROONRCJ28/131/1991

COD LEI: 259400IHBSVL9OOVM346.

Capital subscris si varsat: 82.438.833,8 lei

Nr. actiuni/val. nominala : 824.388.338 actiuni, cu valoarea nominala de 0,1 lei    

Piata de tranzactionare: Bursa de Valori – Bucuresti, Categoria Standard, simbol ALT

Tel/Fax: 0249/43.68.34; 0249/43.60.37

 

 

     Eveniment de raportat :  Erata la Raportul curent din data de 11.01.2022

 

    La punctul 1, subpunctul 1.1. din hotararea nr.1/10.01.2022 a Consiliului de Administratie, dintr- o eroare de redactare, numarul de obligatiuni a fost scris gresit.

    Atasam mai jos forma corecta a hotararii nr.1/10.01.2022 a Consiliului de Administratie al ALTUR SA   

 

 

        Consiliul de Administratie („Consiliul de Administratie”) al ALTUR SA SLATINA, societate pe actiuni, infiintata si functionand potrivit legislatiei din Romania, cu sediul social in Slatina, jud. OLT,  Strada Pitesti nr. 114, cod Registrul Comertului J/28/131/1991, cod unic de inregistrare 1520249 („Societatea”) s-a intrunit in mod valabil, cerintele de cvorum fiind indeplinite in sedinta (“Sedinta CA”) cu participarea tuturor administratorilor in functie ai Societatii si anume:

1.        Dl. ing Rizea Gheorghe Nitu

2.        Dl. ec. Adrian Andrici

3.        Dl. ec. Bogdan Juravle

4.        Dl. ec. Ionel Olimpiu Blajut

5.        Dl. ing. Grigore Chis

 

Avand in vedere urmatoarele:

 

           Prin hotararea nr.2 din data de 28.04.2021 („Hotararea AGEA”), adunarea generala extraordinara a actionarilor Societatii a aprobat emisiunea de obligatiuni de catre ALTUR SA (indiferent daca sunt garantate sau negarantate), in forma materializata sau de-materializata, daca vor fi listate la orice bursa sau nu si/sau denominate in RON,  avand o valoare nominala maxima totala de 10.000.000 RON, cu o dobanda anuala  de 7% si cu o scadenta (maturitate) de 3 (trei) ani,  calculata de la data fiecarei emisiuni (“Obligatiunile”), in una sau mai multe emisiuni si/sau transe (fie ca au aceleasi caracteristici si/sau caracteristici diferite, inclusiv in ceea ce priveste forma obligatiunilor, valoarea nominala, rata dobanzii, modalitatea de plata a dobanzii si a principalului, posibilitatea rascumpararii anticipate, modalitatea de garantare si/sau data scadentei). Obligatiunile vor fi plasate in conformitate cu: – Una sau mai multe oferte publice adresate publicului si/sau anumitor investitori calificati si/sau profesionali si/sau in baza oricaror altor exceptii de la publicarea unui prospect in legatura cu emisiunea de astfel de Obligatiuni; si/sau – Unul sau mai multe plasamente private catre investitori printr-o oferta adresata investitorilor calificati si/sau catre un numar mai mic de 150 de persoane fizice sau juridice, altele decat investitorii calificati, cu respectarea prevederilor legale. Aprobarea de mai sus este valabila in legatura cu Obligatiunile cu scadenta maxima de mai sus, pana la valoarea nominala maxima totala de 10.000.000 RON, indiferent daca emisiunea acestor Obligatiuni se va incheia pe parcursul unuia sau mai multor ani calendaristici.

 

Astfel, in cele ce urmeaza, in temeiul atributiilor stabilite prin Actul Constitutiv al Societatii si in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990, republicata si astfel cum a fost ulterior modificata si completata, si ca urmare a analizei atente a documentelor aprobate mai jos, Consiliul de Administratie decide prin prezenta hotarare dupa cum urmeaza:

 

               1. Aprobarea Emisiunii de Obligatiuni si a Termenilor si Conditiilor Obligatiunilor

 

1.1.         Consiliul de Administratie aproba in unanimitate prin prezenta

               emiterea de catre Societate a unui numar de pana la 10.000 (zece mii) de obligatiuni garantate avand  fiecare o valoare nominala de 1.000  RON (una mie lei) si o valoare nominala totala de pana la 10.000.000 RON (zece milioane de lei), emise in forma dematerializata (impreuna, „Obligatiunile”), in conformitate cu si in baza termenilor si conditiilor („Termenii si Conditiile Obligatiunilor”) prezentate in Documentul de Prezentare/Oferta – Emisiune de Obligatiuni corporative derulate prin Plasament Privat pregatit si oferirea spre subscriere a unui numar maxim de 10.000 de obligatiuni printr-o oferta care se incadreaza in exceptiile de la redactarea si publicarea unui Prospect de Oferta Publica ("Plasamentul Privat"). Plasamentul Privat se va adresa investitorilor calificati, precum si unui numar maxim de 150 persoane fizice sau juridice, inclusiv actionari existenti.

 

1.2.         Consiliul de Administratie aproba in unanimitate prin prezenta   Termenii si Conditiile Obligatiunilor si, fara a aduce atingere oricarei prevederi contrare ale Termenilor si Conditiilor Obligatiunilor, principalele caracteristici ale Emisiunii de Obligatiuni, dupa cum urmeaza:

1.2.1.  Subscrierile vor putea fi efectuate pe intreaga Perioada de Oferta,  respectiv intre 11.01.2022 si 21.01.2022, subscrierea minima va fi de cel putin 50 de Obligatiuni, valoarea nominala va fi de 1.000 RON/Obligatiune;

1.2.2.  Obligatiunile vor fi emise la valoarea nominala specificata la punctul 1.1. de mai sus si oferite Investitorilor Eligibili la pretul de emisiune de 1.000 RON /Obligatiune;

1.2.3.  Obligatiunile vor purta dobanda in conformitate cu Termenii si Conditiile Obligatiunilor, la o rata fixa de 7 la suta (7%) - dobanda anuala, calculata ca procent fata de valoarea nominala a fiecarei Obligatiuni in circulatie;

1.2.4.  Subscrierea se face in baza metodei "primul venit, primul servit" ("FIFO") in baza formularului de subscriere.

1.2.5.  In urma derularii si finalizarii Plasamentului Privat, Consiliul de Administratie va emite o decizie prin care va constata numarul de obligatiuni efectiv subscrise in cadrul Plasamentului Privat.

 

2.        Aprobarea Documentelor Emisiunii de Obligatiuni

 

Consiliul de Administratie aproba prin prezenta negocierea, semnarea si ducerea la indeplinire, de catre sau in numele si pe seama Societatii, a urmatoarelor :

2.1. Termenii si tranzactiile avute in vedere in Documentul de Oferta prin

      Plasamentul Privat derulat;

2.2. Orice contract si/sau aranjament privind Obligatiunile si/sau pe baza

       carora Obligatiunile sunt emise, vandute si/sau admise la tranzactionare

       pe o bursa de valori, documente de oferta, orice contracte/formulare de

       subscriere,  acte aditionale si orice alte acte si documente necesare

       pentru a da efecte Emisiunii de Obligatiuni, inclusiv documentatia

       necesara pentru garantarea Obligatiunilor;

Documentele mentionate la punctele 2.1 si 2.2. de mai sus fiind denumite in prezenta hotarare „Documentele Emisiunii de Obligatiuni”

 

3.        Confirmarea puterilor de reprezentare

     3.1. Consiliul de Administratie confirma prin prezenta ca, in conformitate cu

           Actul Constitutiv al Societatii si cu hotararile Consiliului de

           Administratie, Dl. Sergiu Burca (in calitate de director general al

           Societatii) actionand individual, are puterea si autoritatea deplina si este  

           prin prezenta imputernicit, sa reprezinte Societatea in legatura cu

           derularea Emisiunii de Obligatiuni prin Plasament Privat, inclusiv, fara

           limitare, in vederea:

                 3.1.1. negocierii versiunilor de semnare/a formelor finale, semnarii,

                           stampilarii si aducerii la indeplinire a oricarora dintre     

                           Documentele Emisiunii de Obligatiuni; si

                 3.1.2.  indeplinirii tuturor actiunilor si formalitatilor si semnarii tuturor

                            documentelor (inclusiv Documentele Emisiunii de Obligatiuni),

                            necesare sau utile in vederea implementarii hotararilor luate prin

                           prezenta sau pentru a da efecte depline chestiunilor decise prin  

                            prezenta

 

 

 

 

Presedinte

al Consiliului de Administratie

Ing.  Rizea Gheorghe NITU

 

 

 

 

Red: RO

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.