Stiri Piata


AGROLAND BUSINESS SYSTEM S.A. - AG

Convocarea AGA O & E 28/29.04.2021

Data Publicare: 24.03.2021 18:00:17

Cod IRIS: F2DA0

Catre

            AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

            Sectorul Instrumente si Investitii Financiare,

            fax: 021- 659.60.51

 

            BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.

            Fax: 021- 256.92.76

 

 

RAPORT CURENT

conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Codul BVB – operator de sistem

 

 

Data raportului:

24.03.2021

Denumirea emitentului:

AGROLAND BUSINESS SYSTEM S.A.

Simbol

AG

Sediul social:

Timisoara, str. Garii nr. 14, jud. Timis

Adresa de corespondenta (punct de lucru)

Timisoara, bd. Cetatii, nr. 5-7-9, et. 2, jud. Timis

Nr. telefon/ fax:

004 731 333 791/004 0256 247435

Cod unic inregistrare:

25165241

Nr. ordine in Registrul Comertului:

J35/405/2009

Capital social subscris si varsat:

1.177.059 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:

Sistemul multilateral de tranzactionare (SMT – piata AeRO)

Principalele caracteristici ale valorilor mobiliare emise de emitent:

Actiuni

 

 

Evenimente importante de raportat: Decizia administratorului unic privind convocarea adunarii generale ordinare a actionarilor si adunarii generale extraordinare a actionarilor societatii pentru data de 28/29.04.2021

 

Administratorul unic al AGROLAND BUSINESS SYSTEM S.A. a decis astazi, 24.03.2021, convocarea Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor Societatii pentru data de 28/29.04.2021, conform convocatorului anexat.


 

CONVOCATOR

 

AGROLAND BUSINESS SYSTEM S.A. (in continuare „Societatea”), cu sediul social in: Timisoara, str. Garii nr. 14, jud. Timis, Romania, cu adresa de corespondenta in Timisoara, bd. Cetatii, nr. 5-7-9, et. 2, jud. Timis, avand codul de inregistrare fiscala: RO 25165241, numarul de ordine in Registrul Comertului: J35/405/2009,

in temeiul art. 117 din Legea societatilor nr. 31/1990 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Actului constitutiv al societatii, prin Administratorul unic,

 

CONVOACA

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 28 aprilie 2021, ora 11:00 prima intrunire, respectiv 29 aprilie 2021, ora 11:00 a doua intrunire in cazul neindeplinirii conditiilor de cvorum la prima intrunire si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor pentru data de 28 aprilie 2021, ora 12:00 prima intrunire, respectiv 29 aprilie 2021, ora 12:00 a doua intrunire in cazul neindeplinirii conditiilor de cvorum la prima intrunire.

Doar persoanele care sunt inregistrate ca actionari ai Societatii la sfarsitul zilei de 16 aprilie 2021 (Data de Referinta) in registrul actionarilor Societatii tinut de catre Depozitarul Central S.A. au dreptul de a participa si vota in cadrul sedintei AGOA, si respectiv AGEA. In eventualitatea unei a doua convocari a AGOA, si respectiv AGEA, Data de Referinta ramane aceeasi.

AGOA si AGEA se vor defasura la adresa de corespondenta a societatii, respectiv in Timisoara, bd. Cetatii, nr. 5-7-9, et. 2, jud. Timis.

Avand in vedere situatia epidemiologica la nivelului Timis, faptul ca in prezent mun. Timisoara este in carantina, precum si probabilitatea majora de a se afla in carantina la data convocarii, Adunarile s-ar putea tine exclusiv prin vot prin corespondenta si/sau electronic, societatea urmand a informa actionarii prin publicarea unui raport curent pe site-ul sau si al operatorului de sistem, Bursa de Valori Bucuresti. Din acest motive, am introdus pe ordinea de zi un punct distinct privind secretarul Adunarii.

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea pe ordinea de zi urmatoarele puncte:

1.      Alegerea secretarului Adunarii; propunerea Societatii este dl. Martin Stefan.

2.      Prezentarea, discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale statutare intocmite pentru exercitiul financiar 2020, insotite de Raportul administratorului unic si de Raportul auditorului financiar.

3.      Aprobarea modului de repartizare a profitului net statutar al Societatii realizat in anul 2020 in suma de 8.634.451 lei, astfel: in rezerva legala suma de 35.312 lei lei, pentru majorarea de capital social al Societatii cu actiuni gratuite suma de 3.531.177 lei si profit net nerepartizat in suma de 5.067.962 lei.

4.      Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorului unic al Societatii pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2020, pe baza rapoartelor prezentate.

5.      Prezentarea, discutarea si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al Societatii pentru exercitiului financiar al anului 2021, precum si a Programului de activitate al anului 2021.

6.      Informarea actionarilor privind renuntarea la mandat dl. Cardos Horia-Dan din functia de administrator unic al societatii si, pe cale de consecinta, aprobarea propunerii de a lua act de renuntare, revocarii dl. Cardos Horia-Dan din functie si descarcarii de gestiune pentru perioada in care a indeplinit aceasta functie.

7.      Alegerea unui nou administrator unic al Societatii pe durata stabilita conform Actului constitutiv.

Data limita pana la care se pot face propuneri de candidaturi, conform art. 187 alin. (8) din Regulamentul ASF nr. 5/2018, este 01.04.2021, ora 10.00. Propunerea actionarului majoritar privind noul administrator unic este Agroland Management Services SRL.

8.      Aprobarea Politicii de remunerare pentru administratorul unic si conducerea executiva ai Societatii, intocmita in conformitate cu prevederile art. 92ind1 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si astfel cum aceasta va fi pusa la dispozitia actionarilor.

9.      Aprobarea remuneratiei nete a administratorului unic pe toata durata mandatului la cuantumul maxim prevazut in politica de remunerare mentionata la pct. 5 de mai sus.

10.  Aprobarea zile de 20 mai 2021 ca data de inregistrare (19 mai 2021 ca ex-date) pentru identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de catre AGOA, in conformitate cu prevederile art. 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

11.  Mandatarea dl. Cardos Horia-Dan, cu drept de substituire, pentru semnarea hotararii in numele actionarilor si pentru efectuarea tuturor formalitatilor necesare in scopul implementarii, depunerii, inregistrarii, publicarii hotararii AGOA si/sau operatiunilor aprobate prin aceasta, inclusiv reprezentarea Societatii in fata oricaror autoritati in acest scop.

 

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va avea pe ordinea de zi urmatoarele puncte:

1.      Alegerea secretarului Adunarii; propunerea Societatii este dl. Martin Stefan.

2.      Aprobarea majorarii capitalului social al Societatii cu suma de 3.531.177 RON, de la 1.177.059 RON pana la 4.708.236 RON, din profitul de repartizat aferent anului 2020, prin emisiunea unui numar de 35.311.770 actiuni noi (3 actiuni gratuite la 1 detinuta) cu o valoare nominala de 0,1 RON fiecare in beneficiul tuturor actionarilor inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central la data de inregistrare stabilita de AGEA. Majorarea capitalului social se realizeaza cu scopul de a pastra resursele financiare de catre Societate pentru a putea fi sustinute planurile de dezvoltare din perioada urmatoare.

3.      Urmare a aprobarii punctului 2 de mai sus, aprobarea modificarii Actului constitutiv in vederea actualizarii dupa cum urmeaza:

 

„Art. 5.1. La data actualizarii prezentului Act constitutiv, Capitalul social subscris si varsat al Societatii este de 4.708.236 lei, constituit in integralitate prin aport in numerar, fiind impartit intr-un numar de 47.082.360 actiuni, cu o valoare nominala de 0,1 lei/actiune.

 

4.      Imputernicirea directorului general Cardos Horia-Dan de a semna Actul constitutiv actualizat conform pct. 3 de mai sus si de a face toate demersurile in vederea inregistrarii sale la Registrul Comertului, inclusiv numeasca persoanele care vor indeplini toate formalitatile necesare in vederea aducerii la indeplinire a pct. 2 si 3 de mai sus.

5.      Aprobarea propunerii zilei de 05.08.2021 ca data de inregistrare, definita ca data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se rasfrange pct. 2, 3 si 4 de mai sus, a propunerii zilei de 04.08.2021 ca data ex-date si a zilei de 06.08.2021 ca data a platii actiunilor noi.

6.      Aprobarea achizitiei imobilelor detaliate mai jos si a activelor aferente acestora pentru suma de 2.477.195 Euro, in respectarea promisiunii bilaterale de vanzare – cumparare autentificata sub nr. 5/08.01.2021 de catre Notar Public Lidia Dragan, Birou Notarial Public „Laura Badiu si Lidia Dragan’’ din Bucuresti, Societate profesionala notariala:

a.       ferma nr. 1 situata in localitatea Mihailesti, str. Stejarului nr.10, Jud. Giurgiu, compusa din teren extravilan in suprafata de 47.792 mp, avand categoria de folosinta ”curti-constructii”, identificat cu nr.cadastral 30050 si constructiile edificate pe acest teren identificate de la nr. A1.1-30050-C1 pana la nr. A1.36-30050-C1, toate inscrise in Cartea Funciara Nr. 30050 (provenita din conversia de pe hartie a CF Nr. 1051, nr. cadastral vechi 1724) a localitatii Mihailesti, Jud. Giurgiu.

b.      ferma nr. 8 si ferma nr. 7 situate in localitatea localitatea Mihailesti, str. Stejarului nr.10, Jud. Giurgiu,  constand din teren extravilan in suprafata de 28.062 mp, avand categoria de folosinta ”curti-constructii”, identificat cu nr. cadastral 30053 si constructiile edificate pe acest teren identificate de la nr. A1.1-30053-C1 pana la nr. A1.16-30053-C16, toate inscrise in Cartea Funciara Nr. 30053 (provenita din conversia de pe hartie a CF Nr. 1045, nr. cadastral vechi 1718) a localitatii Mihailesti, Jud. Giurgiu.

c.       ferma nr. 6 (ferma oua) + cladiri de birouri + ecloziune situate in localitatea Mihailesti, str. Stejarului nr.10, Jud. Giurgiu,  constand din teren extravilan in suprafata de 43.639 mp, avand categoria de folosinta ”curti-constructii”, identificat cu nr.cadastral 33058 si constructiile edificate pe acest teren identificate de la nr. A1.1-33058-C1 pana la nr. A1.14-33058-C14, toate inscrise in Cartea Funciara Nr. 33058 (provenita din conversia de pe hartie a CF Nr. 1050/N, nr. cadastral vechi 1723) a localitatii Mihailesti, Jud. Giurgiu.

d.      ferma nr. 3 (ferma oua) situata in localitatea Mihailesti, str. Stejarului nr.10, Jud. Giurgiu,  constand din teren extravilan in suprafata de 68.428 mp, avand categoria de folosinta ”curti-constructii”, identificat cu nr.cadastral 31002 si constructiile edificate pe acest teren identificate de la nr. A1.1-31002-C1 pana la nr. A1.21-31002-C21, toate inscrise in Cartea Funciara Nr. 31002 (provenita din conversia de pe hartie a CF Nr. 1048/N, nr. cadastral vechi 1721) a localitatii Mihailesti, Jud. Giurgiu.

e.       ferma nr. 4 (ferma oua) situata in localitatea Mihailesti, str. Stejarului nr.10, Jud. Giurgiu, constand din teren extravilan in suprafata de 11.662 mp, avand categoria de folosinta ”curti-constructii”, identificat cu nr.cadastral 33054 si constructiile edificate pe acest teren identificate de la nr. A1.1-33054-C1 pana la nr. A1.15-33054-C15, toate inscrise in Cartea Funciara Nr. 33054 (provenita din conversia de pe hartie a CF Nr. 1047/N, nr. cadastral vechi 1720) a localitatii Mihailesti, Jud. Giurgiu.

f.        fabrica pentru furaje situata in localitatea Mihailesti, str. Stejarului nr.10, Jud. Giurgiu,  constand din teren extravilan in suprafata de 61.116 mp, avand categoria de folosinta ”curti-constructii”, identificat cu nr.cadastral 33059 si constructiile edificate pe acest teren identificate de la nr. A1.1-33059-C1 pana la nr. A1.36-33059-C36, toate inscrise in Cartea Funciara Nr. 33059 (provenita din conversia de pe hartie a CF Nr. 1052/N, nr. cadastral vechi 1725) a localitatii Mihailesti, Jud. Giurgiu.

g.       centrul de ambalare a oualor + Fabrica de oua lichide situat in localitatea Mihailesti, str. Stejarului nr.10, Jud. Giurgiu,  constand din teren extravilan in suprafata de 5.137 mp, avand categoria de folosinta ”curti-constructii”, identificat cu nr.cadastral 31000 si constructiile edificate pe acest teren identificate de la nr. A1.1-31000-C1 pana la nr. A1.4-31000-C4, toate inscrise in Cartea Funciara Nr. 31000 (provenita din conversia de pe hartie a CF Nr. 1046/N, nr. cadastral vechi 1719) a localitatii Mihailesti, Jud. Giurgiu.

h.      bazine dejectii situate in localitatea localitatea Mihailesti, str. Stejarului nr.10, Jud. Giurgiu,  constand din teren extravilan in suprafata de 40.810 mp, avand categoria de folosinta ”curti-constructii”, identificat cu nr.cadastral 33057, inscris in Cartea Funciara Nr. 33057 (provenita din conversia de pe hartie a CF Nr. 1049/N, nr. cadastral vechi 1722) a localitatii Mihailesti, Jud. Giurgiu.

i.         caile de acces catre Ferme situate in localitatea localitatea Mihailesti, str. Stejarului nr.10, Jud. Giurgiu,  constand din teren extravilan in suprafata 11.242 mp avand categoria de folosinta curti-constructii, identificat cu nr.cadastral 39374, inscris in Cartea Funciara Nr. 39374  a localitatii Mihailesti, Jud. Giurgiu.

7.      Aprobarea achizitiei de echipamente necesare functionarii activului prevazut la pct. 6 de mai sus, in valoare de 2.000.000 EUR la care se adauga TVA.

8.      Aprobarea contractarii unei facilitati de credit la termen in suma maxima de 10.560.000 lei in scopul achizitionarii imobilelor si activelor mentionate la pct. 6 de mai sus si constiturii de garantii aferente obligatiilor nascute din facilitatea de credit incluzand fara a se limita la ipoteca imobiliara asupra imobilelor si activelor mentionate la pct. 6 de mai sus, ipoteca mobiliara asupra universalitatii creantelor, echipamentelor, conturilor deschise la banca finantatoare, cesiunea drepturilor decurgand din politele de asigurare etc  si imputernicirii administratorului unic de a negocia conditiile de contractuale.

9.      Aprobarea contractarii unei facilitati de credit la termen in suma maxima de 6.730.000 RON in scopul finantarii achizitiei de echipamente prevazute la pct. 7 de mai sus si constiturii de garantii aferente obligatiilor nascute din facilitatea de credit incluzand fara a se limita la ipoteca imobiliara asupra imobilelor si activelor mentionate la pct. 6 de mai sus, ipoteca mobiliara asupra universalitatii creantelor, echipamentelor precizate la pct 7 de mai sus, conturilor deschise la banca finantatoare, cesiunea drepturilor decurgand din politele de asigurare etc si imputernicirii administratorului unic de a negocia conditiile de contractuale.

10.  Aprobarea contractarii unei facilitati de credit pentru emitere scrisori de garantie in suma maxima de 1.000.000 lei constiturii de garantii aferente obligatiilor nascute din facilitatea de credit si imputernicirii administratorului unic de a negocia conditiile de contractuale.

11.  Aprobarea prelungirii valabilitatii facilitatii de credit sub forma de descoperit de cont (overdraft) contractata de la Raiffeisen Bank SA in suma maxima de 4.000.000 RON, in scopul finantarii activitatii curente, mentinerea/constituirea de garantii aferente obligatiilor nascute din facilitatea de credit si imputernicirii administratorului unic de a negocia conditiile de contractuale.

12.  Aprobarea majorarii capitalului social al Societatii prin aport in numerar din partea actionarilor inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central la data de inregistrare, prin emisiunea unui numar de 4.708.236 actiuni noi cu o valoare nominala de 0,1 lei/actiune, la o prima de emisiune calculata de administratorul unic dupa urmatoarea propunere de formula:

prima emisiune = [(pret mediu de tranzactionare ultimele 30 zile) / factor de ajustare] - 0,1

Propunere factor de ajustare: 1,4

Pretul mediu va fi calculat in functie de data depunerii in format fizic la registratura ASF a Prospectului/Prospectului Proportionat aferent majorarii.

Numarul drepturilor de preferinta va fi egal cu numarul actiunilor emise de Societate inregistrate in registrul actionarilor la data de inregistrare, fiecarui actionar inregistrat in registrul actionarilor la data de inregistrare aferenta majorarii de capital social urmand sa ii fie alocat un numar de drepturi de preferinta egal cu numarul actiunilor detinute.

Pentru subscrierea unei actiuni noi in cadrul dreptului de preferinta este necesar un numar de 2,5 drepturi de preferinta. Un detinator de drepturi de preferinta indreptatit sa participe in majorarea de capital poate achizitiona un numar maxim de actiuni nou-emise calculat prin impartirea numarului de drepturi de preferinta detinute la numarul drepturilor de preferinta necesare pentru a subscrie o actiune noua. In cazul in care din calculul matematic numarul maxim de actiuni care poate fi subscris in cadrul dreptului de preferinta nu este un numar natural, numarul maxim de actiuni care poate fi efectiv subscris va fi rotunjit in minus la numarul natural imediat inferior.

Drepturile de preferinta vor fi tranzactionabile in cadrul pietei relevante a Bursei de Valori Bucuresti (BVB) potrivit cu prevederile Prospectului de oferta publica aferent majorarii, care va fi  aprobat de Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) si cu reglementarile specifice pietei pe care se vor tranzactiona.

Perioada de exercitare a dreptului de preferinta va fi de o luna de la data stabilita in prospectul/prospectul proportionat de oferta si va incepe la o data ulterioara datei de inregistrare aferenta majorarii capitalului social si datei de publicare a hotararii in Monitorul Oficial al Romaniei.

La majorarea capitalului social vor putea participa actionarii inregistrati in registrul actionarilor la data de inregistrare aferenta majorarii capitalului social care nu si-au instrainat drepturile de preferinta in perioada de tranzactionare a acestora si persoanelor care au dobandit drepturi de preferinta, inclusiv prin cumparare, in perioada de tranzactionare a acestora.

Actiunile nou-emise ramase nesubscrise vor fi oferite spre subscriere, dupa expirarea perioadei de exercitare a dreptului de preferinta, in cadrul unui plasament privat (ca oferta adresata unui numar maxim de 149 de investitori), la un pret ce va fi mai mare decat pretul oferit actionarilor calculat formula de mai sus.

Actiunile nesubscrise in cadrul plasamentului privat vor fi anulate prin decizia administratorului unic, prin care se constata rezultatele efective ale majorarii capitalului social si prin care se aproba modificarea actului constitutiv, urmand ca valoarea majorarii capitalului social sa fie determinata prin raportare la actiunile efectiv subscrise in cadrul etapelor mentionate la punctele de mai sus.

13.  Aprobarea imputernicirii administratorului unic de a efectua toate demersurile necesare pentru aducerea la indeplinire a hotararii de majorare de capital social prevazuta la pct. 12 de mai sus, inclusiv dar fara a se limita la:

a.       contractarea serviciilor necesare pentru intocmirea documentatiei necesare implementarii majorarii de capital social, inclusiv dar fara a se limita la redactarea documentului de prezentare a drepturilor de preferinta, prospectul/prospectul proportionat pentru derularea exercitarii dreptului de preferinta, precum si pentru derularea efectiva a majorarii capitalului social;

b.      perioada de subscriere si modalitatile de plata;

c.       detaliile tranzactionabilitatii drepturilor de preferinta pe piata relevanta administrata de Bursa de Valori Bucuresti;

d.      stabilirea tehnicii de inregistrare a plasamentului (i.e. utilizand sistemul de tranzactionare al BVB sau prin transfer direct);

e.       modificarea actului constitutiv conform rezultatelor majorarii de capital social;

f.        adoptarea tuturor deciziilor necesare pentru implementarea hotararii de majorare a capitalului social.

14.  Aprobarea propunerii zilei de 20.05.2021 ca data de inregistrare, definita ca data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se rasfrange pct. 12 si 13 de mai sus si a propunerii zilei de 19.05.2021 ca data ex-date si a zilei de 21.05.2021 ca data a platii drepturilor de preferinta.

15.  Aprobarea modificarii art. 11.1. si art. 11.2. din Actul constitutiv si a introducerii art. 11.15. – 11.18., articole ce vor avea urmatorul continut:

„Art. 11.1. Societatea este administrata de catre un administrator unic, ales de catre adunarea generala ordinara a actionarilor pentru o perioada de 4 ani.

Art. 11.2. Administratorul societatii este identificat in Anexa 1 la prezentul Act constitutiv.

Art. 11.4. Cand postul de administrator unic devine vacant, adunarea generala ordinara a actionarilor alege un nou administrator pentru ocuparea postului vacant. Durata pentru care este ales noul administrator unic, pentru a ocupa postul vacant, va fi egala cu durata prevazuta la art. 11.1 de mai sus.

Art. 11.6. Daca administratorul unic vrea sa renunte la mandat, el va trebui sa convoace adunarea generala ordinara, urmand a exercita mandatul pana la data adunarii in care se va alege noul administrator unic pe o durata prevazuta la art. 11.1. de mai sus.

Art. 11.15. Director al societatii pe actiuni este numai acea persoana careia i-au fost delegate atributii de conducere a societatii, respectiv directorul general si directorul general adjunct. Orice alta persoana, indiferent de denumirea tehnica a postului ocupat in cadrul societatii, este exclusa de la aplicarea normelor legii sau prezentului Act constitutiv cu privire la directori.

Art. 11.16. Pentru opozabilitate fata de terti directorii acestora pot fi inregistrati la Oficiul National al Registrului Comertului. Limitele mandatului directorilor se stabileste conform art. 11.11. de mai sus.

Art. 11.17. Directorii sunt responsabili cu luarea tuturor masurilor aferente conducerii societatii, in limitele obiectului de activitate al societatii si cu respectarea competentelor exclusive rezervate de lege sau de actul constitutiv administratorului unic si adunarii generale a actionarilor, dupa caz.

Art. 11.18. Directorii sunt supravegheati in desfasurarea activitatii de administratorul unic. Acesta poate solicita directorilor informatii cu privire la conducerea operativa a societatii. Directorii vor informa administratorul unic asupra operatiunilor intreprinse si asupra celor avute in vedere.”

16.  Aprobarea actualizarii Anexei 1 a Actului Constitutiv cu datele de identificare ale administratorului unic ales la pct. 7 a AGOA din data de 28.04.2021.

17.  Imputernicirea dlui. director general Cardos Horia-Dan de a semna Actul constitutiv actualizat conform pct. 15 si 16 de mai sus si de a face toate demersurile in vederea inregistrarii sale la Registrul Comertului, inclusiv numeasca persoanele care vor indeplini toate formalitatile necesare in vederea aducerii la indeplinire a pct. 15 si 16 de mai sus.

18.  Aprobarea propunerii zilei de 20.05.2021 ca data de inregistrare, definita ca data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se rasfrange hotararea adoptata de catre AGEA si a propunerii zilei de 19.05.2021 ca data ex-date, in conformitate cu prevederile art. 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata pentru punctele pentru care nu s-au specificat astfel de date.

19.  Imputernicirea domnului Cardos Horia-Dan, director general, de a semna hotararea si de a numi numeasca persoanele care vor indeplini toate formalitatile necesare in vederea aducerii la indeplinire a hotararii Adunarii Generale Extraordinare care va fi adoptata, precum si inregistrarii acesteia la Registrul Comertului si publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

 

INFORMATII GENERALE CU PRIVIRE LA AGA

La data convocarii Adunarilor Generale ale Actionarilor Ordinare si Extraordinare, capitalul social al societatii este de 1.177.590 lei lei divizat in 11.770.590 actiuni nominative, comune, dematerializate cu o valoare nominala de 0,1 lei /actiune, fiecare actiune dand dreptul la 1 (un) vot in sedintele Adunarii Generale ale Actionarilor.

INFORMARE SARS-COV2

In functie de evolutia situatiei provocata de COVID-19, intre momentul publicarii prezentului convocator si data tinerii AGOA SI AGEA, vom adopta masurile corespunzatoare, necesare sau impuse de autoritati, cu informarea in mod corespunzator, a actionarilor Societatii.

Totodata, va aducem la cunostinta ca, in cazul in care restrictiile actuale cu privire la masurile de carantinare se vor mentine, Societatea va fi nevoita sa aplice masuri de suplimentare pentru aplicarea tuturor cerintelor legale, inclusiv limitarea numarului de participanti la evenimente publice, desigur cu respectarea dreptului actionarilor.

De asemenea, atragem atentia ca participarea la evenimente/intruniri publice (care respecta eventualele limite impuse de autoritati la acel moment) expune participantii la o posibila contaminare cu coronavirusul SARS-CoV-2, iar Societatea si/sau conducerea acesteia nu ar putea fi tinute raspunzatoare pentru un astfel de risc.

Drepturi ale actionarilor cu privire la AGA

Materialele informative si intrebari. Incepand cu data publicarii convocatorului in Monitorul Oficial si pana la data stabilita pentru intrunirea AGA, actionarii pot obtine, la adresa de corespondenta a societatii Timisoara, bd. Cetatii, nr. 5-7-9, et. 2, jud. Timis, in fiecare zi lucratoare, sau pe pagina de internet a acesteia www.agroland.ro documentele care privesc desfasurarea sedintei Adunarilor Generale: convocatorul AGA, numarul total al actiunilor emise si al drepturilor de vot la data convocarii, proiectele de hotarare propuse spre aprobare AGA, formularele de procura speciala si de vot prin corespondenta.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarilor generale pana la data de 26.04.2021 ora 10:00, iar raspunsul va fi dat in cadrul adunarii sau prin postarea raspunsului pe pagina de internet a societatii. Pentru a adresa intrebari, actionarul trebuie sa transmita copia actului de identitate pentru actionarul persoana fizica, respectiv de copia actului de identitate al reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si certificat constatator eliberat de Registrul Comertului ce cel mult 30 de zile anterioare publicarii convocatorului AGA, ca dovada a calitatii de actionar. Intrebarile vor putea fi transmise prin posta sau servicii de curierat la adresa societatii sau prin mijloace electronice cu semnatura electronica exstinsa la adresa  de e-mail: investitor@agroland.ro.  

Dreptul de a propune candidati pentru functia de administator unic. Actionarii Societatii, indiferent de participatia detinuta in capitalul social, precum si administratorul Societatii pot prezenta propuneri de candidati pentru alegerea administratorului unic al Societatii.  incluzand in cerere informatii despre numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse si un curriculum vitae al persoanei propuse. In cazul in care se propune o persoana juridica, mentiunile anterioare se vor face si in legatura cu reprezentantul legal al persoanei juridice.

Actionarii/administratorul Societatii vor putea depune/transmite pana la data de 01.04.2021 solicitarea adresata Societatii, impreuna cu documentele enumerate in paragraful de mai sus, in plic inchis (in original), prin posta sau servicii de curierat, la adresa Timisoara, bd. Cetatii, nr. 5-7-9, et. 2, jud. Timis sau e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa investitor@agroland.ro, cu mentiunea scrisa „PROPUNERE DE CANDIDATURI PENTRU ADMINISTRATOR UNIC – PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 28.04.2021”.”.

In cazul exprimarii votului prin posta sau servicii de curierat, buletinul de vot privind pct. 7 de pe ordinea de zi a AGOA se va include intr-un plic inchis pe care se va scrie mentiunea „VOT SECRET”. Acesta va fi introdus in plicul mentionat mai sus, respectiv cel prin care sunt transmise voturile exprimate prin corespondenta. Daca buletinul de vot prin corespondenta este transmis prin posta electronica, buletinul de vot privind pct. 7 de pe ordinea de zi a AGOA va fi atasata in e-mail intr-un document separat intitulat: "VOT SECRET".

Dreptul de a propune noi puncte pe ordinea de zi. Unul sau mai multi actionari inregistrati in Registrul Actionarilor la data de referinta, reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul, in cel mult 15 zile de la publicarea convocarii, a) sa formuleze cereri pentru introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a AGA, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre aprobare, precum si b) sa prezinte proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGA.

Pentru exercitarea dreptului de a introduce puncte pe ordinea de zi/dreptului de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse ori propuse a fi incluse pe ordinea de zi a AGA, actionarii indreptatiti vor putea depune/transmite, impreuna cu acte care permit identificarea acestora (copia documentului de identitate pentru persoane fizice, respectiv copia documentului de identitate al reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si certificat constatator eliberat de Registrul Comertului ce cel mult 30 de zile anterioare publicarii convocatorului AGA), solicitarea adresata Societatii, in plic inchis in original, prin posta sau servicii de curierat, la adresa Timisoara, bd. Cetatii, nr. 5-7-9, et. 2, jud. Timis sau e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa investitor@agroland.ro, pana la data de 12.04.2021 ora 18.00, cu mentiunea scrisa „PROPUNERE DE NOI PUNCTE PE ORDINEA DE ZI PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 28.04.2021”.

In cazurile in care exercitarea drepturilor mentionate anterior determina modificarea ordinii de zi a adunarii generale comunicate deja actionarilor, societatea face disponibila o ordine de zi revizuita, folosind aceeasi procedura ca si cea utilizata pentru ordinea de zi anterioara, inainte de data de referinta a adunarii generale a actionarilor, asa cum este definita aceasta prin reglementarile A.S.F., precum si cu respectarea termenului de cel putin 10 zile inaintea adunarii generale, astfel incat sa permita celorlalti actionari sa desemneze un reprezentant sau, daca este cazul, sa voteze prin corespondenta.

 

Participarea la AGA

Actionarii indreptatiti pot participa personal, prin vot prin corespondenta sau pot fi reprezentati in cadrul sedintei Adunarii Generale a Actionarilor prin mandatari carora li s-a acordat o procura speciala sau o procura generala de reprezentare, in conditiile art. 92 alin (10) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

In cazul votului personal, actionarii persoane fizice si actionarii persoane juridice sunt indreptatiti sa participe la sedinta AGA prin simpla proba a identitatii facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere) si, in cazul actionarilor persoane juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere). Calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau alta entitate echivalenta, cu cel mult 30 zile inaintea publicarii convocatorului AGA.

In cazul votului prin reprezentare, acesta va putea fi exprimat prin completarea si semnarea formularelor de procura speciala puse la dispozitie de societate. Acestea vor fi depuse cu cel putin 48 de ore inaintea sedintei AGA, sub sanctiunea nulitatii, pe suport fizic la adresa din Timisoara, bd. Cetatii, nr. 5-7-9, et. 2, jud. Timis, cu semnatura in original sau prin e-mail, la adresa investitor@agroland.ro, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001. Indiferent de metoda de expediere, se va mentiona clar, cu majuscule, „PROCURA SPECIALA / GENERALA PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 28.04.2021”.

Procura speciala de reprezentare in AGA, acordata de un actionar  unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie, va fi valabila fara prezentarea altor documente suplimentare referitoare la respectivul actionar, cu respectarea art. 196 si art. 207 din Regulamentul ASF nr.5/2018.

Actionarii nu pot fi reprezentanti in AGA in baza unei procuri generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, potrivit art. 92 pct 15 din Legea nr.24/2017, privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Reprezentarea prin procura generala va respecta prevederile art. 202-205 ale Regulamentului ASF nr. 5/2018.

Procura speciala sau generala va fi nula daca actionarul insusi participa la intrunirea AGA sau imputerniceste alt mandatar printr-o procura valida, trimisa in termen si datata ulterior primei procuri.

In cazul votului prin corespondenta, actionarii vor completa, semna si transmite, cu cel putin 48 ore inaintea sedintei AGA formularul de vot prin corespondenta pus la dispozitie in format fizic, la sediul societatii, sau pe pagina de internet a societatii. Formularele pe suport de hartie vor fi trimise in plic inchis la sediul societatii, mentionandu-se pe plic in clar si cu majuscule, „VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 28.04.2021”. Buletinele de vot pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa investitor@agroland.ro, cu aceeasi mentiune la „subiectul” mesajului electronic.

Votul prin corespondenta poate fi exprimat de catre un reprezentant,  numai in situatia in care acesta a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o procura speciala/generala care se depune la emitent in conformitate cu art. 92 alin (14) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si cu prevederile prezentei convocari.

Formularul de vot prin corespondenta, respectiv procura speciala / generala vor fi insotite de documente doveditoare ale calitatii de actionar, respectiv:

§  copia actului de identitate a actionarului persoana fizica, conforma cu originalul;

§  certificatul de inregistrare al actionarului persoana juridica, in copie conforma cu originalul;

§  certificatul constatator al actionarului persoana juridica eliberat de Registrul Comertului sau document oficial echivalent care sa ateste calitatea de reprezentant legal a semnatarului imputernicirii, emis cu cel mult 30 zile inainte de data publicarii anuntului de convocare a AGA, in original sau in copie conforma cu originalul, precum si copia actului de identitate al reprezentantului legal (conforma cu originalul);

§  copia actului de identitate al mandatarului (persoanei imputernicite), conforma cu originalul

Documentele prezentate intr-o alta limba decat engleza vor fi insotite de traducerea autorizata in limbile romana/engleza. Propunerile de hotarare, cererile pentru introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a AGA precum si imputernicirile si buletinele de vot nedepuse in termen, incomplete, ilizibile sau neinsotite de documentele doveditoare ale calitatii de actionar nu vor fi luate in considerare.

Prezentul convocator se va completa cu prevederile legale aplicabile.

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Societatii, la tel. 004 731 333 791 / 004 0256 247435 sau la adresa de email investitor@agroland.ro.

 

Administrator unic,

HORIA-DAN CARDOS

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.