Catre: Bursa de Valori Bucuresti
Autoritatea de Supraveghere Financiara
Raport curent nr. 37/2022
Intocmit in conformitate cu Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni
de piata si Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de
piata si/sau Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare.
Data raportului
|
05.10.2022
|
Denumirea societatii
|
2Performant Network S.A.
|
Sediul social
|
Bulevardul Corneliu Coposu Nr. 6-8, Cladirea Unirii View, Etajul 2, (biroul) ResCo-working09, Sector 3, Bucuresti, Romania
|
Telefon
|
+40 374 996 354
|
E-mail
|
investors@2performant.com
|
Cod Unic de Inregistrare
|
26405652
|
Nr. Reg. Com.
|
J40/493/2010
|
Capital social subscris si varsat
|
1.239.926 lei
|
Numar de actiuni
|
12.399.260
|
Simbol
|
2P
|
Piata de tranzactionare
|
SMT AeRO Premium
|
Evenimente importante de raportat: Actualizare activitate 2Performant iulie - septembrie 2022
2Performant Network S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza investitorii despre ultimele noutati cu privire la activitatea Companiei in perioada iulie - septembrie 2022.
In perioada cuprinsa intre 01.07.2022 si 30.09.2022, platforma 2Performant a fost folosita de 8.999 de utilizatori unici, in crestere cu 19,1 % fata de T3 2021. Categoria principala a fost reprezentata de afiliati, care au numarat 7.612 de utilizatori, in crestere cu 19,1% fata de T3 2021. Acestia au trimis 20,2 milioane de click-uri catre magazinele online din platforma 2Performant (32,1 % vs. T3 2021), concretizate in 464 de mii de vanzari online (45,5 % vs. T3 2021) in valoare de 23,9 milioane de euro fara TVA (42,3% vs. T3 2021). Comisioanele generate au insumat 1,47 milioane de euro, in crestere cu 36,1 % fata de perioada similara din 2021.
Platforma 2Performant, prin care mii de afiliati colaboreaza cu sute de magazine online, este folosita intens de catre utilizatori, acestia generand 2.772.784 de afisari ale platformei, dintre care interfata de afiliati reprezinta ponderea principala, cu peste 2,3 milioane de afisari in intervalul mentionat. Randamentul bugetelor de marketing afiliat este in continuare foarte ridicat, fiecare 1 euro investit de magazine in comisioane aducand vanzari de 16,4 euro.
Rata de conversie din T3 2022 a fost de 2,3 %, fata de 2,1 % inregistrata in T3 2021, iar valoarea medie a scazut cu 2,2 %, la 51,7 euro fara TVA. Castigul mediu al afiliatilor se afla pe un trend crescator, fiind de 7,27 euro per 100 de click-uri (EPC) ceea ce reprezinta un plus de 3 % fata de perioada similara din 2021.
Rezultatele generate de utilizatorii 2Performant sunt actualizate zilnic pe pagina oficiala a Companiei https://2performant.com/statistics/ unde sunt afisate tendinte privind comportamentul de cumparare online atat la nivel de retea cat si defalcat pe principalele industrii.
DIRECTOR GENERAL
Dorin Boerescu