Catre: Bursa de Valori Bucuresti
Autoritatea de Supraveghere Financiara
Raport curent nr. 49/2021
Intocmit in conformitate cu Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni
de piata si Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de
piata si/sau Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare.
Data raportului
|
15.11.2021
|
Denumirea societatii
|
2Performant Network S.A.
|
Sediul social
|
Bulevardul Corneliu Coposu Nr. 6-8, Cladirea Unirii View, Etajul 2, (biroul) ResCo-working09, Sector 3, Bucuresti, Romania
|
Telefon
|
+40 374 996 354
|
E-mail
|
investors@2performant.com
|
Cod Unic de Inregistrare
|
26405652
|
Nr. Reg. Com.
|
J40/493/2010
|
Capital social subscris si varsat
|
619.963 lei
|
Numar de actiuni
|
6.199.630
|
Simbol
|
2P
|
Piata de tranzactionare
|
SMT AeRO Premium
|
Evenimente importante de raportat: Recenzie campanie Black Friday 2021
Conducerea 2Performant Network S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza toate partile interesate cu privire la rezultatele campaniei de Black Friday din 2021, in perioada 1.11.2021 – 14.11.2021.
In perioada 1-14 noiembrie, 462 de magazine online care activeaza in 25 de industrii diferite si care au lansat campanii de reduceri, au realizat prin intermediul platformei 2Performant.com 115.000 vanzari, in valoare de 6.929.804 euro + TVA, cu 47,8% mai mari decat anul trecut. In aceeasi perioada, 1.282 afiliati din 2Performant.com, respectiv specialistii in online care genereaza vanzari pentru magazinele online si primesc in schimb comisioane, au generat pentru ei comisioane in valoare de 418.500 euro + TVA, in crestere cu 37,5% fata de anul trecut.
In saptamana de Black Friday, respectiv 8-14 noiembrie, valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost de 61,95 euro + TVA, mai mare cu 7,8% fata de anul trecut. In acelasi timp, rata medie de conversie in aceasta saptamana a fost de 2,5%, o medie foarte buna pentru industria de eCommerce.
Ziua de 12 noiembrie, cand a avut loc oficial Black Friday anul acesta, a adus o crestere cu 5,2% a numarului de vanzari si o valoare a acestora cu 14,1% mai mare comparativ cu ziua de Black Friday a anului trecut. Valoarea medie a cosului de cumparaturi pentru aceasta zi a fost cu 8,5% mai mare fata de anul 2020, in vreme ce rata de conversie a crescut la 3,1%. Categoriile cu cea mai mare valoare a vanzarilor de Black Friday au fost: Electronics IT&C, urmata de Books Movies & Music, Fashion, Home & Garden si Beauty. Aceste prime 5 categorii de produse au realizat 81% din valoarea tuturor vanzarilor realizate in vinerea de Black Friday prin intermediul platformei 2Performant.
CHIEF EXECUTIVE OFFICER
Dorin Boerescu