Stiri Piata


PURCARI WINERIES PUBLIC COMPANY LIMITED - WINE

Hotarari CA - aprobare convocare AGA anuala 25.04.2019

Data Publicare: 01.04.2019 8:46:43

Cod IRIS: A466C

 

 

 

 

 

Catre:             Bursa de Valori Bucuresti (BVB)

cc:                   Cyprus Securities & Exchange Commission (Comisia Valorilor Mobiliare

si a Bursei din Cipru - CySEC), Autoritatea de Supraveghere Financiara

din Romania (ASF)

 

Anunt si raport curent

 

Hotararile Consiliului de Administratie al PURCARI WINERIES PUBLIC COMPANY LIMITED (‘Societatea’) pentru aprobarea si publicarea Raportului Financiar Anual aferent 2018, convocarea Adunarii Generale a Actionarilor si alte aspecte conexe

Data Raportului:  1 Aprilie 2019

Denumirea Entitatii emitente: Purcari Wineries Public Company Limited

Sediul social: Str. Lampousas nr. 1, 1095, Nicosia, Cipru

Numar de telefon/fax.: +373 22 856 035/ +373 22 856 022

Numar de inregistrare in Registrul Comertului din Cipru: HE201949

Capital social subscris si varsat: EUR 200.000 

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti, Categoria internationala actiuni

Simbol: WINE

 


 

Re: Hotararile Consiliului de Administratie al PURCARI WINERIES PUBLIC COMPANY LIMITED (‘Societatea’) pentru aprobarea si publicarea Raportului Financiar Anual aferent 2018, convocarea Adunarii Generale a Actionarilor si alte aspecte conexe

 

 

Consiliul de Administratie al PURCARI WINERIES PUBLIC COMPANY LIMITED (‘Societatea’), in cadrul sedintei ce a avut loc vineri, 29 Martie 2019, a hotarat urmatoarele:

 

A.   Aprobarea Raportului Anual pentru 2018 si convocarea Adunarii Generale a Actionarilor

 

1.            Raportul Financiar Anual care include Situatiile Financiare individuale auditate finale ale Societatii, precum si Situatiile Financiare consolidate auditate finale ale Grupului Purcari Wineries Public Company Limited pentru anul financiar incheiat la 31 decembrie 2018, Raportul Consiliului de Administratie al Societatii (Consiliul de Administratie), Declaratia privind Guvernanta Corporativa si raportul auditorilor independenti ai Societatii privitor la aceste situatii financiare, au fost revizuite si luate in considerare si s-a decis unanim ca aceste situatii financiare, impreuna cu raportul auditorilor sa fie aprobate si adoptate, iar Dl. Victor Bostan si Dl. Vasile Tofan in calitate de Directori ai Societatii sunt autorizati sa semneze rapoartele financiare in numele Consiliului de Administratie si sa prezinte acestea la viitoarea Adunare Generala a Actionarilor. Raportul Financiar Anual (rapoartele financiare consolidate si individuale) sunt atasate.

 

2.            Raportul Consiliului de Administratie a fost luat in considerare si aprobat, si s-a decis unanim ca acesta va fi semnat de catre Secretarul Societatii, pentru si din numele Consiliului de Administratie.

 

3.            Consiliului de Administratie a decis sa recomande actionarilor Societatii la viitoarea Adunare Generala a Actionarilor sa declare dividende finale pentru exercitiul financiar 2018 in valoare de RON 0.95 pe actiune ordinara, care urmeaza a fi platite tuturor actionarilor Societatii.

4.            Convocarea Adunarii Generale Anuale a Actionarilor Societatii (Adunarea) care va avea loc la Athenee Palace Hilton Bucuresti, str.  Episcopiei nr. 1 – 3, sector 1, cod postal 010292, Bucuresti, Romania, sala de sedinte Enescu, in data de 25 Aprilie 2019, incepand cu ora locala 10:00.

 

B.   Convocarea actionarilor pentru Adunarea Generala a Actionarilor

Convocatorul pentru AGA (Anexa 1) si Formularul de Imputernicire (Anexa 2) sunt atasate la prezentul raport si vor fi incarcate pe website-ul Societatii, al Bursei de Valori Bucuresti si al Bursei de Valori Cipru (www.cse.com.cy), fiind de asemenea notificate actionarilor printr-un anunt publicat in ziarul cotidian cipriot ”Alithia” in data de 3 Aprilie 2019 si in ziarul romanesc ”Bursa” in aceeasi zi. Conform dispozitiilor relevante ale Legii Cipriote a Societatilor, nu sunt necesare convocari individuale catre niciunul din actionari.


ANEXA 1

 

PURCARI WINERIES PUBLIC COMPANY LIMITED

Strada Lampousas nr.1, 1095, Nicosia, Cipru

Tel: +373 22 856 035, Fax: +373 22 856 022

HE201949

Capital social: 200.000 EUR

www.purcari.wine

 

 

 

PURCARI WINERIES PUBLIC COMPANY LIMITED (“Societatea”)

 

 

CONVOCATORUL ADUNARII GENERALE ANUALE A ACTIONARILOR

 

 

PRIN PREZENTA ESTE CONVOCATA Adunarea Generala Anuala a Actionarilor Societatii (Adunarea) care va avea loc la Athenee Palace Hilton Bucuresti, str.  Episcopiei nr. 1 – 3, sector 1, cod postal 010292, Bucuresti, Romania, sala de sedinte Enescu, in data de 25 Aprilie 2019 incepand cu ora locala 10:00, avand urmatoarea ordine de zi:

 

1.             Prezentarea si analiza Raportului Financiar Anual care include Situatiile Financiare individuale auditate finale ale Societatii, precum si Situatiile Financiare consolidate auditate finale ale Grupului Purcari Wineries Public Company Limited pentru anul financiar incheiat la 31 decembrie 2018, Raportul Consiliului de Administratie al Societatii (Consiliul de Administratie), Declaratia privind Guvernanta Corporativa si raportul auditorilor independenti ai Societatii privitor la aceste situatii financiare. 

 

2.             Declararea dividendelor finale pentru anul 2018, in valoare de RON 0.95 pe actiune ordinara, care urmeaza a fi platite tuturor actionarilor Companiei. Ultima data in raport cu care actiunile Companiei vor fi tranzactionate cu dreptul de participare la distribuirea de dividende va fi 9 Iulie 2019 (data participarii garantate: 9 Iulie 2019). Incepand cu 10 Iulie 2019 actiunile Companiei vor fi tranzactionate fara dreptul la dividende (ex-date: 10 Iulie 2019). Beneficiari de dividende vor fi investitorii care la 11 Iulie 2019 vor fi inclusi in registrul actionarilor, furnizat de catre Depozitarul Central (data de inregistrare: 11 Iulie 2019). Data de plata va fi 31 Iulie 2019. Plata se va efectua in RON.

 

3.             Re-alegerea in functie a membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie al Societatii si determinarea remuneratiei acestora aplicata de la inceputul anului financiar 2019, si anume:

a)     Dl. Vasile Tofan, administrator ne-independent, remuneratie propusa de 2,000 Euro/luna sau alta suma pe care Consiliul de Administratie ar putea sa o stabileasca din cand in cand, in fiecare caz aceasta suma fiind fara taxe locale, care urmeaza a fi platita prin acordarea de bani si/sau de actiuni in Societate;

b)    Dna. Monica Cadogan, administrator independent, remuneratie propusa de 2,000 Euro/luna sau alta suma pe care Consiliul de Administratie ar putea sa o stabileasca din cand in cand, in fiecare caz aceasta suma fiind fara taxe locale, care urmeaza a fi platita prin acordarea de bani si/sau de actiuni in Societate;

c)     Dl. Neil Gordon McGregor, administrator independent, remuneratie propusa de 2,000 Euro/luna sau alta suma pe care Consiliul de Administratie ar putea sa o stabileasca din cand in cand, in fiecare caz aceasta suma fiind fara taxe locale, care urmeaza a fi platita prin acordarea de bani si/sau de actiuni in Societate.

 

4.             Alegerea Dlui Victor Arapan, Director Financiar al Companiei, in calitate de Director Executiv al Companiei.

 

5.             Numirea auditorilor independenti KPMG Limited Nicosia, Cipru in calitate de auditori ai Grupului si ai Societatii pentru Anul Financiar 2019, precum si autorizarea Consiliului de Administratie sa stabileasca remuneratia acestora pentru anul 2019.

 

 

6.             Revizuirea Hotararii Speciale 1 aprobata de catre adunarea generala a actionarilor din 14 Iunie 2018 si aprobarea acesteia intr-o noua redactie, dupa cum urmeaza

 

Hotararea Speciala 1

“Adunarea Generala a Actionarilor Societatii aproba Programul de Remunerare a Managementului.

 

Consiliul de Administratie al Societatii este autorizat sa ia toate masurile necesare pentru implementarea Programului de Remunerare a Managementului, inclusiv, dar fara a se limita la, convenirea oricaror detalii comerciale conform standardelor de piata (precum modul in care urmeaza a fi dobandite actiunile care trebuie sa fie transferate Beneficiarilor, indicatori esentiali de performanta relevanti, modul de impartire a actiunilor si a Optiunilor intre Beneficiari, etc.) si pregatirea documentelor care urmeaza a fi semnate intre Beneficiari si Societate. 

 

Imputernicirea Consiliului de Administratie al Societatii sa finalizeze termenii juridici si financiari ai unui program de rascumparare de actiuni care sa permita indeplinirea unora dintre obligatiile Societatii ce deriva din Programul de Remunerare a Managementului. In conformitate cu programul de rascumparare Societatea va achizitiona maxim 200.000 actiuni proprii, prin tranzactionare pe piata regulata pe care sunt listate actiunile sau prin oferte de oferta publica, in termen de 24 luni de la 14 Iunie 2018. Rascumpararea actiunilor se va face la un pret maxim de 30 RON/actiune si un pret minim de 5 RON/actiune. Obiect al tranzactiilor de rascumparare  pot fi doar actiunile integral platite. Implementarea programului de rascumparare a actiunilor va depinde de disponibilitatea surselor financiare necesare. Actiunile rascumparate vor putea fi detinute de Societate pentru o perioada de maxim 24 luni. Consiliul de Administratie este autorizat sa parcurga toti pasii necesari pentru implementarea unui asemenea program, in conformitate cu legislatia aplicabila”.

7.             Luarea in considerare si adoptarea Hotararii Speciale 2 si modificarea Statutului Societatii dupa cum urmeaza:

Hotararea Speciala 2

 

“A modifica Statutul Societatii prin substituirea textului Articolului 86 cu urmatorul text nou:

 

“Remunerarea administratorilor va fi stabilita din cand in cand de catre Consiliul de Administratie, la recomandarea comitetului Consiliului de Administratie responsabil de remunerari. Se considera ca o astfel de remuneratie se acumuleaza de la o zi la alta. Directorilor li se pot plati, de asemenea, toate cheltuielile de calatorie, hotel si alte cheltuieli efectuate in mod corespunzator de catre acestia pentru asigurarea prezentei si intoarcerea de la reuniunile directorilor sau in legatura cu activitatea Societatii.”

 

8.             Luarea in considerare si adoptarea Hotararii Speciale 2 si modificarea Statutului Societatii dupa cum urmeaza:

Hotararea Speciala 3

 

“A modifica Statutul Societatii prin excluderea Articolelor 157 – 159 (inclusiv).”

 

 

9.            Orice alt subiect care, potrivit Actului Constitutiv al Societatii, ar putea fi discutata la Adunarea Generala Anuala.

 

 

 

Data: 3 Aprilie 2019

 

 

......................................................

Evdokia Theocharidou

Pentru si din partea INTER JURA CY (SERVICES) LIMITED

Secretar

 

 

Note privind Convocatorul Adunarii Generale a Actionarilor

 

DREPTUL DE A PARTICIPA LA ADUNARE

 

(1)        Orice persoana care figureaza drept actionar in registrul actionarilor Societatii la data de referinta (un „Actionar”) are dreptul de a participa la Adunare. Data de referinta pentru determinarea dreptului de a participa la Adunare este 18 Aprilie 2019.

 

(2)        Un Actionar al Societatii care are dreptul de a participa la Adunare are dreptul de a numi unul sau mai multi reprezentanti care sa participe la Adunare si, acolo unde este cazul, sa voteze in locul lui/al ei. Nu este obligatoriu ca un asemenea reprezentant sa fie Actionar al Societatii.

           

            Coproprietarii unor actiuni pot alege ca unul dintre ei sa ii reprezinte si sa voteze, fie personal, fie prin reprezentant in locul lor. In lipsa unei astfel de alegeri, votul seniorului care voteaza la Adunare, fie personal, fie prin reprezentant, va fi acceptat, cu excluderea voturilor celorlalti coproprietari; in acest scop, senioritatea este stabilita in ordinea in care sunt inscrise numele coproprietarilor in Registrul Actionarilor.

 

 

(3)        Un actionar care doreste sa numeasca mai multi reprezentanti trebuie sa utilizeze aceeasi procura, iar prezenta la Adunare a persoanei mentionate prima in procura va impiedica orice alta persoana mentionata in procura sa participe la Adunare. 

 

(4)        Formularele de procura sunt disponibile pe website-ul Societatii (www.purcari.wine). Procurile semnate (impreuna cu imputernicirile avocatiale sau orice alte documente de imputernicire in temeiul carora au fost semnate, daca este cazul, sau cu o copie notariala certificata a unei asemenea imputerniciri) trebuie depuse la sediul social al Societatii (strada Lampousas nr.1, 1095, Nicosia, Cipru) sau trimise prin fax la +357 22 779939 sau prin email la adresa g.ioannou@chrysostomides.com.cy cu cel putin 48 ore inainte de momentul Adunarii.   

           

Actionarii sunt invitati sa confirme primirea procurii prin contactarea telefonica a domnului George Ioannou, tel. +357 22 777000 sau prin transmiterea unui email la adresa g.ioannou@chrysostomides.com.cy.

 

(5)        Reprezentantul poate fi o persoana fizica sau o persoana juridica. O persoana juridica desemnata drept reprezentant, trebuie ca, prin hotarare a consiliului de administratie sau a altui organ statutar competent al acestuia, sa autorizeze persoanele fizice pe care le considera potrivite sa o reprezinte la Adunare. Aceste persoane fizice au obligatia sa aiba asupra lor o copie certificata a hotararii din care deriva puterea lor de reprezentare.

 

           Votul prin corespondenta

 

Un actionar poate vota prin corespondenta in urmatorul mod: actionarul va completa procura cu votul sau, indicand optiunile sale de vot, va semna aceasta procura si va desemna drept mandatar pe Presedintele Adunarii Generale Anuale. In acest caz, Presedintele va vota in conformitate cu alegerile actionarului. Daca, pe de alta parte, actionarul completeaza si semneaza procura si desemneaza drept mandatar Presedintele Adunarii Generale Anuale, insa nu isi exercita optiunile de vot in mod total sau partial, Presedintele poate exercita in numele actionarului dreptul de vot in modul in care Presedintele doreste.

 

(6)        Procura prin care este desemnat reprezentantul trebuie sa aiba forma scrisa sub semnatura privata a reprezentatului sau a mandatarului acestuia desemnat in mod legal in scris sau, daca reprezentatul este o societate, sub sigiliu sau sub semnatura privata a unui functionar sau a unui mandatar desemnat in mod legal.

 

(7)        Actionarii si/sau reprezentantii acestora care vor participa la Adunare trebuie sa aiba asupra lor cartea de identitate sau un alt document de identificare.

 

(8)        Transmiterea unei procuri prin care este desemnat un reprezentant nu impedica Actionarul sa participe personal si sa voteze la o Adunare daca doreste acest lucru, in locul reprezentantului sau al reprezentantilor pe care el/ea i-a numit prin intermediul procurii.

 

(9)        Orice societate care este Actionar al Societatii poate, printr-o hotarare a administratorilor acestuia sau a altui organ de conducere, sa autorizeze orice persoana fizica sau juridica sa actioneze ca reprezentant al sau in cadrul Adunarii si persoana astfel autorizata are dreptul sa exercite, in numele acelei societati, aceleasi drepturi pe care societatea le-ar fi exercitat daca ar fi fost un actionar persoana fizica. In cazul in care reprezentantul este o persoana juridica, aceasta va autoriza o persoana fizica, astfel cum considera de cuviinta, printr-o hotarare a administratorilor sai sau a altui organ de conducere, sa actioneze ca reprezentant al sau in cadrul Adunarii. Aceste persoane sunt obligate sa aiba asupra lor o copie certificata a hotararii din care rezulta puterea lor de reprezentare.

 

(10)       Coproprietarii pot alege ca unul dintre ei sa ii reprezinte si sa voteze fie personal, fie prin reprezentant. In lipsa unei astfel de alegeri, votul seniorului care voteaza la Adunare, fie personal, fie prin reprezentant, va fi acceptat cu excluderea voturilor celorlalti coproprietari; in acest scop, senioritatea este stabilita in ordinea in care sunt inscrise numele coproprietarilor in Registrul Actionarilor.

 

(11)       Niciun Actionar nu va avea dreptul sa voteze in cadrul Adunarii daca nu au fost platite toate creantele exigibile ale Societatii fata de acesta sau pentru care a fost pus in intarziere cu privire la actiunile detinute in Societate.

 

(12)       Actul constitutiv al Societatii nu prevede posibilitatea participarii la Adunare prin mijloace electronice sau posibilitatea exprimarii dreptului de vot prin corespondenta, fara participarea Actionarului fie personal, fie prin reprezentant la Adunare.

 

Proceduri de vot

 

(13)       Hotararile supuse votului in cadrul Adunarii vor fi aprobate prin procedura votului de tip „poll”.

 

(14)      Votul de tip poll solicitat de presedinte sau cu privire la amanarea Adunarii este exprimat de indata. Supunerea la votul de tip poll a oricaror alte aspecte se va realiza la momentul indicat de presedintele Adunarii si orice alta activitate cu exceptia celor cu privire la care urmeaza o supunere la votul de tip poll, poate continua, in timpul asteptarii supunerii la vot. Cerera de vot de tip poll se poate retrage.

(15)      In cadrul unui vot de tip poll fiecare Actionar prezent personal sau prin reprezentant va avea un singur vot pentru fiecare actiune al carei titular este, respectiv al carei reprezentant este. In cadrul unui vot de tip poll, Actionarul care are dreptul la mai mult de un singur vot nu este obligat sa exprime toate voturile la care este indreptatit sau sa exercite toate voturile in acelasi mod.

(16)      O hotarare ordinara este adoptata cu majoritatea simpla a voturilor exprimate de catre Actionarii cu drept de vot prezenti personal sau prin reprezentant la Adunare. Presedintele Adunarii nu are un al doilea vot sau un vot decisiv.

 

Drepturi statutare ale Actionarilor

 

(17)       Potrivit sectiunii 127B din Cap. 113 al Legii societatilor comerciale, astfel cum a fost modificata ( „Legea societatilor”), Actionarul/ii care detine/detin cel putin 5% din capitalul social emis al Societatii, reprezentand cel putin 5% din drepturile de vot ale Societatii, are/au dreptul (i) de a adauga un punct pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca un astfel de punct sa fie insotit fie de o declaratie care sa justifice includerea acestuia pe ordinea de zi, fie de un proiect de hotarare care urmeaza sa fie supusa la vot in cadrul adunarii si (ii) de a propune un proiect de hotarare pentru includerea pe ordinea de zi a adunarii.

 

(18)       Solicitarea de a adauga un punct pe ordinea de zi sau de a propune un proiect de hotarare, asa cum este descris mai sus, trebuie sa fie primita de catre Societate in format fizic sau in format electronic la adresele indicate mai jos, cu cel putin 42 de zile inainte de adunare.

 

Adresa pentru expedierea solicitarii in format fizic:

 

Secretariat

PURCARI WINERIES PUBLIC COMPANY LIMITED

Strada Lampousas, nr. 1

1095 Nicosia

Cipru

 

Adresa pentru expedierea solicitarii in format electronic:  g.ioannou@chrysostomides.com.cy.

                                                                                                               

(19)       In cazul primirii unei astfel de solicitari, Societatea va modifica ordinea de zi propusa si va pune noua ordine de zi la dispozitie pe website-ul sau la adresa www.purcari.wine.

 

(20)       Potrivit sectiunii 128C din Legea societatilor, Actionarii au dreptul de a adresa intrebari referitoare la punctele de pe ordinea de zi si de a primi un raspuns la intrebarile adresate Societatii, sub rezerva oricaror masuri rezonabile luate de Societate pentru confirmarea identitatii Actionarului in cauza. Nu se va acorda un raspuns in oricare dintre urmatoarele situatii: (a) in cazul in care s-ar afecta in mod nejustificat pregatirea adunarii, confidentialitatea  sau interesele comerciale ale Societatii, sau (b) in cazul in care un raspuns a fost deja oferit pe website-ul Societatii in sectiunea „Intrebari si raspunsuri“ sau (c) in cazul in care presedintele adunarii apreciaza ca nu este de dorit, in interesul bunei desfasurari a adunarii, ca un raspuns sa fie oferit.

 

(21)       Actionarii pot adresa intrebari Societatii inainte de tinerea Adunarii, in scris, prin scrisoare sau prin mesaj electronic transmis la adresele mentionate la paragrafele (18) si (19) de mai sus. Intrebarile trebuie sa fie insotite de o dovada a detinerilor Actionarului si trebuie sa ajunga la Societate cu cel putin 4 zile lucratoare inainte de Adunare. Raspunsurile la orice astfel de intrebari vor fi furnizate in timpul Adunarii, cu exceptia cazului in care este aplicabila una dintre situatiile mentionate mai sus, caz in care nu se va acorda niciun raspuns.

                                                                                                               

ALTE INFORMATII SI PUNEREA LA DISPOZITIE A DOCUMENTELOR

 

(22)       La data de 3 Aprilie 2019, capitalul social total emis al Societatii este 200.000 EUR impartit in 20.000.000 de actiuni ordinare in valoare de 0,01 EUR fiecare. Fiecare actiune ordinara da dreptul la un singur drept de vot. 

 

(23)       O copie a acestui convocator, care stabileste hotararile ce vor fi supuse votului in cadrul Adunarii, formularul care urmeaza sa fie utilizat pentru numirea unui reprezentant si raportul anual al Societatii pentru anul incheiat la 31 decembrie 2018 (care cuprinde situatiile financiare auditate consolidate si individuale ale Societatii, raportul Consiliului de Administratie si raportul auditorilor) sunt disponibile pe website-ul Societatii la adresa www.purcari.wine, incepand cu 3 Aprilie 2019. Documentele in format fizic pot fi, de asemenea, obtinute la sediul Societatii.

 


ANEXA 2         

 

PURCARI WINERIES PUBLIC COMPANY LIMITED

Str. Lampousas, Nr. 1, Nicosia, 1095, Cipru

Tel: +373 22 856 035, Fax: +373 22 856 022

HE201949

Capital social: 200.000 EUR

www.purcari.wine

 

 

 

 

PURCARI WINERIES PUBLIC COMPANY LIMITED („Societatea”)

 

Formular Imputernicire

 

 

Catre: PURCARI WINERIES PUBLIC COMPANY LIMITED

Adresa: Str. Lampousas, Nr. 1, Nicosia, 1095, Cipru

 

Eu/Noi...........................…………………………………………………………………………………………………...…………………,

avand cetatenie/nationalitate..............................................................................................................,

cu B.I/C.I, nr. / Numar de inregistrare ……………………………………………………, actionar al PURCARI WINERIES PUBLIC COMPANY LIMITED,

prin prezenta imputernicesc pe

 

…....……………….…………………………………………………………………………………………...,

Avand cetatenie/nationalitate.......................................................……………………………………….,

cu B.I/C.I, nr. / Numar de inregistrare ……………………………………………………………………………………………...…………...,

 

sau, in absenta acestuia, pe 

…………………………….………....………………………………………………………………………...,

avand cetatenie...…………………………………………………………………………………………….,

cu B.I/C.I, nr. / Numar de inregistrare ……………………………………………………………………………………………...…………...,

                                                                                                   

in calitate de imputernicit pentru a vota in numele meu / al nostru la Adunarea Generala Anuala a PURCARI WINERIES PUBLIC COMPANY LIMITED, care va avea loc la Athenee Palace Hilton Bucuresti, Str. Episcopiei nr. 1 – 3, Sector 1, Bucuresti, 010292, Romania, Sala de sedinte Enescu II, pe data de 25 Aprilie 2019, la ora locala 10:00, si in cazul oricarei amanari a acesteia.

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Imputernicitul meu/al nostru este autorizat sa voteze astfel cum considera de cuviinta, cu exceptia cazului in care modul in care trebuie sa voteze este indicat mai jos.

 

                                                                                                                              Indicarea modului

 in care se va vota                

 

1.

Declararea si plata dividendelor finale pentru exercitiul financiar incheiat la 31 Decembrie 2018 in valoare de RON 0.95 pe actiune ordinara, care urmeaza a fi platite tuturor actionarilor Societatii. Data de plata va fi 31 Iulie 2019. Plata se va efectua in RON.

 

Pentru: …….….

Impotriva: ……..

Abtinere: ………

2.

Aprobarea modificarii Hotararii Speciale 1 aprobata de catre adunarea generala a actionarilor din 14 Iunie 2018, in redactia ce urmeaza

 

Hotararea Speciala 1

 

“Adunarea Generala a Actionarilor Societatii aproba Programul de Remunerare a Managementului.

 

Consiliul de Administratie al Societatii este autorizat sa ia toate masurile necesare pentru implementarea Programului de Remunerare a Managementului, inclusiv, dar fara a se limita la, convenirea oricaror detalii comerciale conform standardelor de piata (precum modul in care urmeaza a fi dobandite actiunile care trebuie sa fie transferate Beneficiarilor, indicatori esentiali de performanta relevanti, modul de impartire a actiunilor si a Optiunilor intre Beneficiari, etc.) si pregatirea documentelor care urmeaza a fi semnate intre Beneficiari si Societate. 

 

Imputernicirea Consiliului de Administratie al Societatii sa finalizeze termenii juridici si financiari ai unui program de rascumparare de actiuni care sa permita indeplinirea unora dintre obligatiile Societatii ce deriva din Programul de Remunerare a Managementului. In conformitate cu programul de rascumparare Societatea va achizitiona maxim 200.000 actiuni proprii, prin tranzactionare pe piata regulata pe care sunt listate actiunile sau prin oferte de oferta publica, in termen de 24 luni de la 14 Iunie 2018. Rascumpararea actiunilor se va face la un pret maxim de 30 RON/actiune si un pret minim de 5 RON/actiune. Obiect al tranzactiilor de rascumparare  pot fi doar actiunile integral platite. Implementarea programului de rascumparare a actiunilor va depinde de disponibilitatea surselor financiare necesare. Actiunile rascumparate vor putea fi detinute de Societate pentru o perioada de maxim 24 luni. Consiliul de Administratie este autorizat sa parcurga toti pasii necesari pentru implementarea unui asemenea program, in conformitate cu legislatia aplicabila”.

 

Pentru: …….….

Impotriva: ……..

Abtinere: ………

3.

Aprobarea si adoptarea Hotararii Speciale 2 privind modificarea Statutului Societatii dupa cum urmeaza:

 

Hotararea Speciala 2

 

A modifica Statutul Societatii prin substituirea textului Articolului 86 cu urmatorul text nou:

 

Remunerarea administratorilor va fi stabilita din cand in cand de catre Consiliul de Administratie, la recomandarea comitetului Consiliului de Administratie responsabil de remunerari. Se considera ca o astfel de remuneratie se acumuleaza de la o zi la alta. Directorilor li se pot plati, de asemenea, toate cheltuielile de calatorie, hotel si alte cheltuieli efectuate in mod corespunzator de catre acestia pentru asigurarea prezentei si intoarcerea de la reuniunile directorilor sau in legatura cu activitatea Societatii””.

 

Pentru: …….….

Impotriva: ……..

Abtinere: ………

4.

Aprobarea si adoptarea Hotararii Speciale 3 privind modificarea Statutului Societatii dupa cum urmeaza:

 

Hotararea Speciala 3

 

A modifica Statutul Societatii prin excluderea Articolelor 157 – 159 (inclusiv).”

 

Pentru: …….….

Impotriva: ……..

Abtinere: ………

5.

Alegerea Dlui Victor Arapan in calitate de Director Executiv al Societatii.

Pentru: …….….

Impotriva: ……..

Abtinere: ………

6.

Aprobarea re-alegerii directorului ne-executiv Dl. Neil Gordon MrGregor ca Director independent al Societatii si determinarea remunerarii sale.

 

Pentru: …….….

Impotriva: ……..

Abtinere: ………

7.

Aprobarea re-alegerii directorului ne-executiv Dl. Vasile Tofan ca Director ne-independent al Societatii si determinarea remunerarii sale.

 

Pentru: …….….

Impotriva: ……..

Abtinere: ………

8.

Aprobarea re-alegerii directorului ne-executiv Dna. Monica Cadogan ca Director independent al Societatii si determinarea remunerarii sale.

 

Pentru: …….….

Impotriva: ……..

Abtinere: ………

9.

Re-alegerea auditorilor independent KPMG Limited, Nicosia, Cyprus in calitate de auditori  ai Grupului si ai Societatii pentru anul financiar 2019 si imputernicirea Consiliului de Administratie de a stabili remunerarea acestora pentru anul 2019.

 

Pentru: …….….

Impotriva: ……..

Abtinere: ………

 

Va rugam sa retineti ca, in cazul in care mai mult de o optiune (Pentru, Impotriva, Abtinere) este selectata pentru oricare dintre punctele care urmeaza sa fie votat, votul va fi nul si neavenit.

 

Data………………………………………………………..

 

 

 

Semnatura actionarului…………………………………

 

 

Detalii ale actionarului:                           Tel……………………..……...........    

Fax ….………………………………………..

 

 

Detalii ale imputernicitului:                      Tel…………………………….........  Fax…………………………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

§   Un actionar care are dreptul de a participa la adunarea mentionata mai sus are dreptul de a numi un reprezentant care sa participe si sa voteze in locul lui/al ei. Nu este obligatoriu ca un asemenea reprezentant sa fie actionar al PURCARI WINERIES PUBLIC COMPANY LIMITED si poate fi o persoana fizica sau juridica. O persoana juridica imputernicita ca reprezentant va autoriza, prin hotararea administratorilor sai sau a altui organ de conducere, o persoana fizica, astfel cum considera de cuviinta, sa actioneze ca reprezentant al sau in cadrul adunarii. Actionarii si / sau reprezentantii acestora care vor participa la adunare sunt rugati sa aiba asupra lor cartea de identitate sau alte dovezi de identificare.

§   Procura prin care este desemnat reprezentantul trebuie sa aiba forma scrisa sub semnatura privata a reprezentatului sau a mandatarului acestuia desemnat in mod legal in scris sau, daca reprezentatul este o societate, sub sigiliu, sau sub semnatura privata a unui functionar sau a unui mandatar desemnat in mod legal.

§   Procurile semnate (impreuna cu imputernicirile avocatiale sau orice alte documente de imputernicire in temeiul carora au fost semnate, daca este cazul, sau cu o copie notariala certificata a unei asemenea imputerniciri) trebuie receptionate la sediul social al PURCARI WINERIES PUBLIC COMPANY LIMITED, strada Lampousas, nr.1, 1095, Nicosia, Cipru, cu cel putin 48 ore inainte de momentul Adunarii.

§   Data de referinta pentru determinarea dreptului de a participa si a vota la adunare este 18 Aprilie 2019.

§   Actionarii sunt invitati sa confirme primirea procurii prin convorbire telefonica cu domnul George Ioannou, tel. +357 22 777000 sau prin transmiterea unui email la adresa  g.ioannou@chrysostomides.com.cy.

§   Persoanele desemnate ca reprezentanti ai imputernicitilor care sunt persoane juridice sunt obligate sa aiba asupra lor o copie certificata a hotararii din care rezulta puterea lor de reprezentare.

§   Vot prin corespondenta: Un actionar poate vota prin corespondenta in urmatorul mod: actionarul va completa procura cu votul sau, indicand optiunile sale de vot, va semna aceasta procura si va desemna drept mandatar pe Presedintele Adunarii Generale Anuale. In acest caz, Presedintele va vota in conformitate cu alegerile actionarului. Daca, pe de alta parte, actionarul completeaza si semneaza procura si desemneaza drept mandatar Presedintele Adunarii Generale Anuale, insa nu isi exercita optiunile de vot in mod total sau partial, Presedintele poate exercita in numele actionarului dreptul de vot in modul in care doreste.

§   In cazul coproprietarilor, acestia pot alege ca unul dintre ei sa ii reprezinte si sa voteze in numele lor fie personal, fie prin reprezentant. In lipsa unei astfel de alegeri, votul seniorului care voteaza la Adunare, fie personal, fie prin reprezentant, va fi acceptat cu excluderea voturilor celorlalti coproprietari; in acest scop, senioritatea este stabilita in ordinea in care sunt inscrise numele coproprietarilor in Registrul Actionarilor.

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.