Stiri Piata


VRANCART SA - VNC

Comunicat - Masuri Covid-19

Data Publicare: 27.03.2020 18:05:02

Cod IRIS: A91CD

C O M U N I C A T

 

 

Societatea VRANCART S.A. anunta investitorii si actionarii, ca a implementat o serie de masuri de preventie a influentei COVID-19 asupra activitatii si angajatilor companiei.

Inca de acum doua saptamani, managementul societatii a luat masuri ferme de protectie si preventie a raspandirii COVID-19 in acord cu informatiile si recomandarile transmise de catre autoritatile competente. Totodata, reprezentantii societatii VRANCART se afla in dialog permanent cu acestea pentru monitorizarea si actualizarea masurilor necesare conform evolutiei situatiei actuale.

Principalele riscuri asupra activitatii identificate in acest moment vizeaza continuitatea aprovizionarii cu materii prime, disponibilitatea de personal si incasarea creantelor de la clienti.

Societatea este in contact permanent cu clientii sai din Romania si nu are semnale ca pe termen foarte scurt (trimestrul 1, 2020) cererea de produse ale VRANCART SA va fi afectata in mod semnificativ.

La nivelul societatii au fost luate masuri de continuitate a activitatii, care au fost actualizate permanent pentru a se adapta situatiei din prezent. In plus, s-a instituit un Grup de Lucru si analiza, responsabil cu monitorizarea evolutiei situatiei si implementarea de noi masuri, daca va fi cazul.

Dintre masurile luate pe parcursul ultimelor doua saptamani pana in prezent,  la nivelul societatii VRANCART SA, enumeram:

• Largirea listei de posturi care datorita specificului activitatii si a dotarilor

aferente isi pot desfasura munca in regim de telemunca.

• Instruirea intregului personal in ceea ce priveste masurile obligatorii de igiena, protectie si preventie la locul de munca. In acelasi timp, au fost afisate informatii cu privire la procedurile de protectie si preventie si au fost puse la dispozitia angajatilor materiale de dezinfectie si protectie sporita.

• Dezinfectarea suprafetelor expuse din spatiile de lucru si spatiile comune este realizata cu rigurozitate, periodic.

• S-au impus proceduri de evitare a aglomerarilor de personal prin limitarea

utilizarii spatiilor comune (sali de mese, vestiare etc.), dezinfectarea masinilor de transport a personalului dupa fiecare cursa si preluarea schimburilor de lucru din locatii diferite si la ore diferite. Transportul angajatilor spre si de la locul de munca se realizeaza in regim privat, cu mijloace de transport proprii ale societatii.

• Limitarea interactiunii angajatilor societatii cu personal intern si extern.

• Utilizarea sistemelor online, de teleconferinta, sau de telefonie pentru

interactiunea personalului societatii cu terti (colaboratori, furnizori, clienti etc.)

• Prioritizarea capacitatilor de productie si instruirea personalului de productie conform planului de operare in conditiile date. Totodata, sunt implementate masuri de gestionare optima a achizitiilor de materii prime, auxiliare si gestionare a stocurilor.

 

Managementul societatii VRANCART SA va impune decizii noi daca este cazul, avand in vedere starea de fapt din momentul intrunirii, informatiile oficiale din partea autoritatilor, precum si statusul implementarii masurilor in vigoare.

In prezent societatea VRANCART SA isi desfasoara activitatea in parametrii relativ normali, iar afacerile societatii pana in prezent nu au fost afectate semnificativ de evolutia raspandirii COVID-19.

Planul de actiune pentru continuitatea activitatii ia in calcul scenarii cu risc ridicat, promoveaza si presupune o atitudine prudenta si responsabila.

Managementul societatii VRANCART SA asigura actionarii, investitorii si toti ceilalti stakeholderi ca la nivelul societatii exista o atitudine responsabila care se bazeaza pe informatii concrete, nu pe zvonuri sau pe panica existenta in acest moment.

Managementul societatii VRANCART SA monitorizeaza evolutia situatiei cauzate de COVID-19 si este pregatit sa impuna masuri suplimentare daca situatia o va cere.

 

Ionel-Marian CIUCIOI

DIRECTOR GENERAL        

                                                                       

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.