UNITEH SA TIMISOARA
STR. CHIMISTILOR NR. 5-9
C.U.I.: RO 1800966 ; O.R.C.: J35/805/1991
CONT: RO64BACX0000001221283000
UNICREDIT BANK BUCURESTI
E-MAIL: uniteh@sif-imobiliare.ro
TEL/FAX:0256222104; TEL.0256222312
NR.310 din 23.04.2019
C A T R E,
- AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
- BVB –PIATA AeRO
RAPORT CURENT conform Legii nr. 24/2017 si a Regulamentului ASF nr. 5/2018.
Data raportului: 23.04.2019
Denumirea entitatii: UNITEH SA, Sediul social:municipiul Timisoara, str. Chimistilor nr. 5-9, nr. telefon/fax: 0256222104; tel.0256222312;
Cod unic de inregistrare: RO 1800966;
Nr. de ordine in Registrul Comertului: J35/805/1991.
Capital social subscris si varsat: 1.090.900 lei.
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB- Piata AeRO.
Evenimente importante de raportat: HOTARARILE ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR UNITEH SA DIN DATA DE 22.04.2019
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor UNITEH SA cu sediul in Timisoara, str. Chimistilor nr. 5-9, Jud. Timis, cu un capital social subscris si varsat de 1.090.900 lei, inregistrata la O.R.C. sub nr. J35/805/1991, avand CUI RO1800966, intrunita statutar si legal in data de 22.04.2019, la adresa din Bucuresti (sect. 1), Calea Floreasca, nr. 175, etaj 7, cu participarea directa si prin reprezenatnt a actionarilor ce detin un numar de 385.537 actiuni dintr-un numar total de 436.360 actiuni, cu 385.537 voturi valabil exprimate dintr-un numar total de 436.360 voturi cu drept de vot adica 88,35% din capitalul social cu drept de vot, cu cvorumul si cu majoritatea necesara prevazuta de lege si de actul constitutiv al societatii consemnate in procesul verbal incheiat cu ocazia lucrarilor Adunarii Generale Ordinara a Actionarilor, fiind indeplinite conditiile de validitate legale si statutare, hotaraste:
HOTARAREA NR. 1
Art. 1 Se aproba situatiile financiare aferente exercitiului financiar 2018 in baza discutiilor, a raportului administratorilor si a raportului auditorului financiar, cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 2
Art. 1. Se aproba repartizarea profitului net in suma de 284.038,90 lei pentru exercitiul financiar 2018 conform propunerii Consiliului de administratie, astfel: rezerve legale in suma de 14.785 lei, dividende in suma de 266.179,60 lei si alte rezerve – surse proprii de finantare in suma de 3.074,30 lei, cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate.
Art. 2. Se aproba dividendul brut/actiune de 0,61 lei precum si modalitatea de plata a dividendelor conform prevederilor legale, cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate. Se aproba suportarea costurilor aferente platii dividendelor de catre actionarii societatii din valoarea dividendului net cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate. Se aproba data de 18 iunie 2019 ca data platii dividendelor conform art. 178 din Regulamentul nr. 5/2018, cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 3
Art. 1. Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2018, cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 4
Art. 1. Se aproba bugetul de venituri pentru anul 2019, cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 5
Art. 1. Se aproba remuneratia fixa cuvenita membrilor Consiliului de administratie pentru exercitiul financiar 2019, astfel :
- pentru administratorii persoane fizice o remuneratie lunara in cuantum de 600 lei net / administrator, cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate.
- pentru administratorul persoana juridica o remuneratie lunara in cuantum de 19.200 lei +tva, cu 98,41% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 1,59% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 6
Art. 1. Se aproba limitele generale ale remuneratiilor suplimentare ale administratorilor la maxim 0,3%/an din valoarea activului net al societatii la 31.12.2018 pentru exercitiul in curs, cu 98,41% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 1,59% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate.
Se aproba limita generala a remuneratiei directorului la maxim 150.000 lei pentru exercitiul in curs, cu 98,41% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 1,59% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 7
Art. 1. Se aproba mandatarea d-nei Androulla Siaxiate sa semneze actele aditionale la contractele de administrare din partea societatii, cu 99,86% voturi pentru, 0,14% voturi impotriva si 0% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 8
Art. 1. Se aproba prelungirea mandatului auditorului financiar JPA AUDIT & CONSULTANTA SRL cu sediul in Bucuresti, bld. Mircea Voda 35, bl. M27, etaj 3, sector 3, avand CUI 14863621 si J40/8639/06.09.2002, reprezentata legal de Toma Florin - Administrator, pentru o perioada de 1 an (pentru exercitiul financiar 2019) precum si mandatarea Presedintelui C.A./Directorului General pentru incheierea contractului de audit, cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 9
Art. 1. Se aproba prescrierea dreptului de a solicita plata dividendelor neridicate timp de 3 ani de la data exigibilitatii lor, in cuantum de 10.586 lei si inregistrarea lor conform reglementarilor aplicabile, cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 10
Art. 1. Se aproba data de : (i) 30 Mai 2019 ca data de inregistrare si (ii) 29 mai 2019 ca ex-data in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din Legea nr. 24/2017, cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 11
Art. 1. Se aproba imputernicirea Presedintelui C.A. de a semna hotararile A.G.O.A. precum si toate documentele necesare punerii in aplicare a prezentelor hotarari, cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate. Se aproba mandatarea d-lui Octavian Scobercia (cu posibilitate de substituire) pentru efectuarea demersurilor necesare in vederea publicarii si inregistrarii hotararilor A.G.O.A. la O.R.C., Monitorul Oficial, etc., cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri, din totalul de 385.537 voturi exprimate.
Prezenta hotarare a fost adoptata si redactata azi, 22.04.2019, la Bucuresti.
Presedinte de sedinta
ADMINISTRARE IMOBILIARE S.A.
prin reprezentant permanent
Tic – Chiliment Valentin _____________________________
Secretar de sedinta
Maslea Loredana _____________________________
DIRECTOR GENERAL,
SCOBERCIA OCTAVIAN