Stiri Piata


SIFI UNITEH SA BUCURESTI - UNIT

Convocare AGAO 22(23).04.2019 - aprobare situatii financiare 2018

Data Publicare: 20.03.2019 18:05:04

Cod IRIS: 93AB1

UNITEH SA TIMISOARA                                                        

STR. CHIMISTILOR NR. 5-9

C.U.I.: RO 1800966 ; O.R.C.: J35/805/1991

CONT: RO64BACX0000001221283000

UNICREDIT BANK BUCURESTI

E-MAIL: uniteh@sif-imobiliare.ro 

TEL/FAX:0256222104; TEL.0256222312                              NR.210 din 20.03.2019   

              

 

 C A T R E,

                                         -  AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

                                         -  BVB –PIATA AeRO

 

RAPORT CURENT conform Legii nr. 24/2017 si a Regulamentului ASF nr. 5/2018.

Data raportului: 20.03.2019

Denumirea entitatii: UNITEH SA, Sediul social:municipiul Timisoara, str. Chimistilor nr. 5-9, nr. telefon/fax: 0256222104; tel.0256222312;

Cod unic de inregistrare: RO 1800966; nr. de ordine in Registrul Comertului: J35/805/1991.

Capital social subscris si varsat: 1.090.900 lei.

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB- Piata AeRO.

 

Evenimente importante de raportat: Convocarea ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR societatii UNITEH SA Timisoara in data de 22.04.2019 (23.04.2019).  

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE al UNITEH S.A.

            Intrunit in sedinta CA din data de 19.03.2019 ora 15:00

 

cu sediul in Timisoara, str. Chimistilor nr. 5-9, Jud. Timis, cu un capital social subscris si varsat de 1.090.900 lei, inregistrata la O.R.C. sub nr. J35/805/1991, avand CUI RO1800966 format din Administrare Imobiliare S.A. Bucuresti, J40/8567/2013, CUI 20919450, prin reprezentant permanent Tic-Chiliment Valentin –in calitate de presedinte al Consiliului de administratie,   Alexandrescu Mircea – membru si Daniel Gavrila – membru, in conformitate cu dispozitiile legii 31/1990R cu modificarile si completarile ulterioare, ale legii 297/2004 si legii 24/2017, Regulamentele ASF/CNVM si cu dispozitiile actului constitutiv,

 

CONVOACA
 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 22.04.2019, ora 09:00, la adresa din Bucuresti, Calea Floreasca nr. 175, etaj 7, sector 1. La adunare sunt indreptatiti sa participe si sa voteze doar actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor, tinut de Depozitarul Central SA Bucuresti, la sfarsitul zilei de 09.04.2019, stabilita ca data de referinta. In cazul neindeplinirii conditiilor de validitate, a doua convocare a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor se stabileste pentru data de 23.04.2019, ora 09:00, cu aceeasi ordine de zi si la aceeasi adresa.

 

I. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi :

1. Aprobarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2018 in baza discutiilor, a raportului administratorilor si a auditorului financiar.

2. Aprobarea repartizarii profitului net realizat in exercitiu financiar 2018 conform propunerii Consiliului de administratie. Aprobarea dividendului brut/actiune de 0,61 lei  si a modalitatii de plata a dividendelor conform prevederilor legale. Aprobarea suportarii costurilor aferente platii dividendelor de catre actionarii societatii din valoarea dividendului net.  Aprobarea datei de 18 iunie 2019 ca data platii dividendelor conform art. 178 din Regulamentul nr. 5/2018.

3. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2018.

4. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2019.

5. Aprobarea remuneratiei cuvenita membrilor Consiliului de administratie pentru exercitiul financiar 2019.

6. Aprobarea limitelor generale ale remuneratiilor suplimentare ale administratorilor si a limitelor generale ale remuneratiei directorului.

7. Mandatarea d-nei Androulla Siaxiate sa semneze actele aditionale la contractele de administrare din partea societatii.

8. Numirea auditorului financiar, fixarea duratei minime a contractului de audit si imputernicirea presedintelui C.A./directorului general pentru incheierea contractului de audit.

9. Aprobarea prescrierii dreptului de a solicita plata dividendelor neridicate timp de 3 ani de la data exigibilitatii lor, in cuantum de 10.586 lei si inregistrarea lor conform reglementarilor aplicabile.

10. Aprobarea datei de: (i) 30 mai 2019 ca data de inregistrare si (ii) 29 mai 2019 ca ex-data in conformitate cu prevederile art art. 86 alin. (1) din legea nr. 24/2017.

11. Imputernicirea presedintelui C.A. de a semna hotararile AGOA precum si toate documentele necesare punerii in aplicare a hotararilor respective. Mandatarea d-lui Octavian Scobercia (cu posibilitate de substituire) pentru efectuarea demersurilor necesare in vederea publicarii si inregistrarii hotararilor AGOA la ORC, Monitorul Oficial, etc.

 

 Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarile generale ale actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate sau in cazul persoanelor juridice si al actionarilor reprezentati, cu actul de identitate al reprezentantului legal. In cazul persoanelor juridice, calitatea de reprezentant legal se constata pe baza listei actionarilor eliberata de catre Depozitarul Central sau se dovedeste cu un Certificat Constatator eliberat de ORC cu cel mult 1 luna de zile inainte de data adunarii generale prezentat in original sau copie cu originalul.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

-               de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv pana la data de 06.04.2019 inclusiv,  cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;

-               de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv pana la data de 06.04.2019 inclusiv.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale pana la data de 20.04.2019 ora 09:00, societatea urmand a raspunde acestora in cadrul sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

Documentele, materialele informative si proiectele de hotarari ale AGOA referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii www.uniteh-timisoara.ro si/sau la sediul societatii/sediul secundar, in zilele lucratoare intre orele 11 si 15.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala.  Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar conform art. 2 alin. 1 pct. 20 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata sau unui avocat.

Imputernicirile, inainte de prima lor utilizare, se depun la societate cu 48 de ore inainte de adunarea generala in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului. Copii certificate ale imputernicirilor sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul-verbal al adunarii generale.

Formularele de imputernicire speciala se pot obtine la sediul societatii/sediul secundar in zilele lucratoare intre orele 11 si 15 sau se pot descarca de pe site-ul societatii www.uniteh-timisoara.ro si se depun la societate cu 48 de ore inainte de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, respectiv pana la data de 20.04.2019, ora 09:00.

Procurile speciale depuse dupa expirarea termenului sus mentionat precum si cele care nu indeplinesc conditiile legale, vor fi considerate nule de drept.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta.

In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot completat si semnat, insotit de copia actului de identitate (buletin, carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) sub semnatura olografa a titularului actului, pot fi transmise la sediul societatii, in plic inchis cu mentiunea PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 22.04.2019 (23.04.2019), pana cel mai tarziu cu 48 de ore inainte de sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, respectiv pana la data de 20.04.2019, ora 09:00.

Formularul de vot poate fi obtinut intre orele 11 si 15 de la sediul societatii/sediul secundar sau de pe site-ul societatii www.uniteh-timisoara.ro.

Informatii suplimentare se pot obtine, in zilele lucratoare, la sediul societatii din Timisoara, str. Chimistilor nr. 5-9, Jud. Timis/la sediul secundar din Calea Floreasca, nr. 175, etaj 7, cam. A10, Bucuresti (sector 1) sau la tel : 0256/222312, intre orele 11-15.

 

 Propunerea de repartizare a profitului net, distribuirea de dividende, poate fi consultata la link-ul de mai jos.

 

Presedintele Consiliului de Administratie

Administrare Imobiliare SA

prin reprezentant permanent

Tic-Chiliment Valentin

 

___________________­­­­­­­­­­­_____________________________________

 

 

DIRECTOR GENERAL,

SCOBERCIA OCTAVIAN

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.