ARGUS S.A. Str. Industriala nr. 1, 900147 Constanta, Romania
Tel: 40/241/676840 Fax: 40/241/634367; Cod LEI (Legal Entity Identifier): 315700M31ZOTBZMMBE46
R.C.:J13/550/1991; C.U.I.: RO 1872644; Capital social: 53.670.699 lei
IBAN : RO70 BTRL 0140 1202 F767 76XX – Banca Transilvania Suc.Constanta
Catre: AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
SECTORUL INSTRUMENTELOR SI INVESTITIILOR FINANCIARE
Fax : 021 659.60.51 ; 021 659.64.36
BURSA DE VALORI BUCURESTI
Fax : 021 312 47 22
RAPORT CURENT
conform Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si Legii nr. 24/2017 privind emitentii si operatiunile de piata
Data raportului: 11.02.2019
Denumirea societatii emitente: S.C. ARGUS S.A. CONSTANTA
Sediul social: Str. Industriala, nr. 1
Tel/Fax 0241/67.68.40; 0241/63.43.67
Cod unic de inregistrare 1872644: Atribut fiscal RO
Numar de ordine la Registrul Comertului: J 13/550/1991;
Capital social subscris si varsat: 53.670.699 lei
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB-ATS AeRO
Actiuni (simbol de piata UARG)
Evenimente importante de raportat:
Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru data de 15/16.03.2019, conform deciziei Consiliului de administratie nr.3 din data de 11.02.2019
Consiliul de administratie al ARGUS S.A. CONSTANTA, in temeiul art.111 din Legea nr. 31/1990, republicata si modificata, ale Legii nr.24//2017, Regulamentelor A.S.F. si dispozitiilor Actului constitutiv, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, care va avea loc in data de 15.03.2019, orele 11:00, la sediul societatii din Constanta – Str.Industriala nr.1
Au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarilor generale toti detinatorii de actiuni inregistrati nominal in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 28.02.2019, care este data de referinta.
In cazul in care la prima convocare nu vor fi intrunite conditiile legale de cvorum, Adunariea Generala se reprogrameaza pe data de 16.03.2019, orele 11:00, la sediul ARGUS SA din Constanta, Str.Industriala nr.1.
ORDINEA DE ZI A.G.O.A
1. Aprobarea situatiilor financiare individuale la 31.12.2018, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar;
2. Aprobarea modalitatii de acoperire a pierderii inregistrate de societate la data de 31.12.2018;
3. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor societatii pentru exercitiul financiar 2018;
4. Aprobarea indemnizatiei administratorilor valabila de la data 01.04.2019 si a nivelului la care se incheie asigurarea pentru raspundere profesionala a administratorilor;
5. Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli si a Programului de investitii pentru anul 2019;
6. Aprobarea intocmirii situatiilor financiare anuale conform IFRS la 31.12.2018, set independent de situatiile financiare anuale intocmite si publicate in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
7. Aprobarea prelungirii contractului de audit cu auditorul financiar JPA Audit&Consultanta Bucuresti pe o durata de doi ani, pentru auditarea situatiilor financiare individuale si consolidate aferente anilor financiari 2019 si 2020 si imputernicirea Consiliului de administratie in vederea negocierii si incheierii contractului de audit cu firma JPA Audit&Consultanta.
8. Aprobarea datei de 03.04.2019 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 86, alin.(1) din Legea nr. 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale a Actionarilor si a datei de 02.04.2019 ca data “ex date”, in conformitate cu prevederile legale aplicabile;
9. Aprobarea imputernicirii d-nului Niculescu Emilian-Mihai - Director General si/sau a d-nei Alina Pirjan - Avocat, pentru semnarea si ducerea la indeplinire a hotararilor A.G.O.A si indeplinirea tuturor formalitatilor prevazute de lege pentru inregistrarea mentiunilor la Registrul Comertului, conform hotararilor adoptate.
Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul, in termen de 15 zile ( 01.03.2019) de la publicarea prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, sa solicite introducerea de puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi.
Solicitarea de completare a ordinii de zi va fi transmisa in scris, in original, prin posta, la sediul societatii, insotita de copia actului de identitate al actionarului persoana fizica/reprezentant legal al actionarului persoana juridica si a dovezii calitatii de actionar, emisa de catre Depozitarul Central.
Dovada calitatii de reprezentant legal al persoanei juridice se va face cu certificat constatator, in original sau in copie conforma cu originalul, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 60 zile inainte de data transmiterii solicitarii.
Dreptul de a adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi poate fi exercitat pana cel mai tarziu la data de 05.03.2019, prin adresa, in original, insotita de dovada calitatii de actionar emisa de Depozitarul Central si de dovada calitatii de reprezentant legal, prin certificat constatator, in original sau in copie conforma cu originalul, eliberat de Registrul Comertului cu cel mult 60 zile inainte de data transmiterii adresei.
Informatiile privind exercitarea acestor drepturi se gasesc pe website-ul societatiii www.argus-oil.ro, la rubrica “Relatia cu investitorii”.
Actionarii pot participa si vota in adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala, care va fi depusa direct la sediul societatii, in original, pana cel tarziu 12.03.2019 , ora 11:00.
Actionarii isi vor putea exercita dreptul de vot si prin corespondenta.
Votul prin corespondenta va fi depus la sediul societatii sau expediat prin posta pana cel tarziu la data de 12.03.2019, ora 11:00.
Actionarii ARGUS SA pot transmite Imputernicirea speciala/generala sau Votul prin corespondenta si prin mijloace electronice de transmisie a datelor , cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, la adresa de e-mail actionari@argus-oil.ro.
Formularul de imputernicire speciala/generala, formularul de vot prin corespondenta si procedurile de completare si transmitere a acestora , se vor obtine, incepand cu data de 01.03.2019 website-ul societatii www.argus-oil.ro sau de la compartimentul actionariat.
Materialele pot fi consultate sau procurate de catre actionari de pe website-ul oficial al societatii www.argus-oil.ro, la rubrica “Relatia cu investitorii” , incepand cu data de 15.02.2019.
Accesul in sala de sedinta este permis actionarilor numai pe baza de B.I./C.I., pentru persoanele fizice, iar, pentru persoanele juridice, pe baza dovezii calitatii de reprezentant legal sau imputernicit al acesteia. In situatia persoanelor fizice si juridice reprezentate, mandatarii vor prezenta si copia imputernicirii speciale sau generale.
PRESEDINTE
CONSILIU DE ADMINISTRATIE,
Cristian Busu