Stiri Piata


TURISM FELIX S.A. - TUFE

Convocare AGA O & E in 03.10.2020

Data Publicare: 26.08.2020 12:44:36

Cod IRIS: 91720

RAPORT   CURENT

 

Conform Regulamentului nr. 5/2018  privind emitentii de instrumente financiare  si operatiuni de piata

Data raportului: 26.08.2020

Denumirea entitatii emitente: TURISM FELIX SA

Sediul social: Baile Felix,str.Victoria nr.22, Com. Sanmartin, Jud. Bihor  

Numarul de telefon/fax: 0259-318338/0259-318297

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 108526

Cod LEI (Legal entity identifier): 254900YRWU6MYZS4BB14 

Numar de ordine in Registrul Comertului: J05/132/1991

Capital social subscris si varsat: 49.614.945,60 RON         

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BURSA DE VALORI BUCURESTI SA.

 

 Eveniment important de raportat:Convocarea Adunarii Generale Extraordinare si Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor

 

In sedinta din data de 25.08.2020, Consiliul de Administratie al societatii TURISM FELIX S.A.,   avand J05/132/1991, CUI RO 108526, in conformitate cu Legea nr.31/1990 republicata in 2004, cu completarile si modificarile ulterioare, Legea nr.297/2004, Legea 24/2017,  Regulamentele A.S.F. si dispozitiile Actului Constitutiv, la cererea actionarului majoritar S.I.F Transilvania a hotarat  convocarea  Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor pentru data de 3.10.2020, ora 10,00, si a  Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru data de 3.10.2020, ora 12,00. Lucrarile Adunarilor Generale a Actionarilor se vor desfasura in localitatea Baile Felix, str.Victoria nr.20,  com. Sanmartin, jud. Bihor ( in sala de conferinta din cadrul Complexului Hotelier Lotus ) cu urmatoarea ORDINE DE ZI :

 

I.ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

 

1)   Aprobarea modificarii Actului Constitutiv al societatii, dupa cum urmeaza ;

 

Articolul 18 alin.(1) se va modifica si va avea urmatorul continut :

Art.18(1) Societatea este administrata, in sistem unitar, de catre un Consiliu de Administratie, organ colegial de conducere format din 5 membri, temporari si revocabili, persoane fizice si/sau juridice. Durata mandatului fiecarui administrator este stabilita prin hotararea adunarii generale ordinare a actionarilor care alege administratorii, ea neputand depasi 4 ani. Membrii consiliului de administratie isi aleg din randul lor un presedinte si un vicepresedinte.

 

Articolul 19 alin.(2) si alin.(3) se modifica si vor avea urmatorul continut :

 

Art.19(2) Remuneratia lunara a membrilor consiliului de administratie se stabileste prin hotararea adunarii generale ordinare a actionarilor pentru fiecare exercitiu financiar in parte. Remuneratia suplimentara a membrilor consiliului de administratie care fac parte din comitetele consultative ale consiliului de administratie se stabileste la nivelul de 10% din  remuneratia lunara a membrului in cauza, indiferent de numarul de comitete din care face parte.

                 (3) Fiecare membru al consiliului de administratie trebuie sa accepte in mod expres exercitarea mandatului incredintat si sa incheie o asigurare pentru raspundere civila profesionala , in limita stabilita de Adunarea Generala a Actionarilor.Primele de asigurare vor fi suportate de societate.

 

Articolul 20 alin.(1), alin.(2) si alin.(10) se modifica si vor avea urmatorul continut :

       Art.20-(1) Consiliul de administratie se va intruni cel putin o data la 3 luni, la convocarea presedintelui sau a vicepresedintelui. Consiliul de administratie va putea fi convocat si la cererea motivata a cel putin doi dintre membri sai sau a directorului general executiv, ori de cate ori este necesara o astfel de convocare, iar ordinea de zi va fi propusa de catre autorii cererii.Presedintele sau Vicepresedintele este obligat sa dea curs unei astfel de cereri.

 

                 (2) Convocarea in vederea intrunirii consiliului de administratie va fi transmisa administratorilor cu cel putin 5 zile inainte de data propusa pentru tinerea sedintei. Convocarea sedintei Consiliului de Administratie va fi trimisa fiecarui membru in scris, prin fax sau prin posta electronica, la adresele de fax sau de email ale membrilor Consiliului de Administratie.

 

                   (10) Administratorii au dreptul sa li se deconteze , de catre societate, toate cheltuielile determinate de deplasarea si participarea la oricare dintre sedintele consiliului de administratie, precum si pentru orice activitate legata de gestiunea si administrarea societatii. Cuantumul sumelor decontabile se stabilesc in contractul de administrare.

 

Articolul 21 alin.(1) si alin.(2)  se modifica si vor avea urmatorul continut :

       Art.21 (1) Membrii consiliului de administratie pot fi revocati oricand de catre adunarea generala a actionarilor pentru motive temeinice. Constituie just motiv de revocare ;

i.                    Orice actiune sau inactiune prin care acestea isi incalca cu vinovatie (din culpa sau cu intentie) oricare dintre obligatiile asumate si/sau care-i revin in aceasta calitate potrivit legii, hotararilor adunarilor generale si actului constitutiv;

ii.                  Neindeplinirea obiectivelor stabilite de catre Adunarea Generala a actionarilor, in special a prevederilor din bugetul de venituri si cheltuieli;

iii.                Hotararea A.G.A. de reorganizare/restructurare a organelor statutare de conducere a societatii, prin modificarea numarului membrilor Consiliului de Administartie sau a formei de administrare;

iv.                Modificarea structurii actionariatului in sensul reducerii participatiei unuia dintre actionari (prin vanzare partiala sau totala a pachetului de actiuni detinut, majorari de capital social, fuziuni, divizari, etc.).

v.                  Revocarea administratorilor in functie care nu au fost reconfirmati prin vot cumulativ in noul consiliu de administratie.

  

        (2) In caz de vacanta a unui post al unuia sau mai multor administratori, ceilalti administratori deliberand, procedeaza , cu majoritate absoluta, la numirea unui administrator provizoriu, pana la convocarea adunarii generale.

 

Articolul 22 alin.(3)  se modifica si va avea urmatorul continut :

       Art.22 (3)  Limitele remuneratiei lunare a directorului/directorilor se stabilesc intre 7 si 15 salarii medii brute realizate pe societate in exercitiul financiar anterior.

2. Desemnarea persoanei imputernicite sa semneze Actul Constitutiv actualizat al societatii.

3. Desemnarea persoanei care va efectua toate demersurile necesare publicarii si inregistrarii hotararilor adoptate.

 

II. ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR:

1.      Alegerea membrilor Consiliului de Administratie , pentru un mandat de 2 ani, cu aplicarea metodei votului cumulativ;

2.      Stabilirea remuneratiilor cuvenite administratorilor pentru exercitiul financiar 2020;

3.      Stabilirea nivelului asigurarii de raspundere civila profesionala pentru membrii Consilului de Administratie si pentru Director/Directori;

4.      Aprobarea incheierii contractului de administrare cu membrii Consiliului de Administratie, conform proiectului anexat;

5.      Desemnarea persoanei care va semna contractul de administrare cu membrii Consiliului de Administratie,in calitate de mandatar conventional din partea societatii .

6.      Aprobarea formei contractului de mandat care urmeaza a fi semnat de catre Consiliul de Administratie cu directorul/directorii desemnati, conform proiectului anexat;

7.      Desemnarea persoanei care va efectua toate demersurile necesare publicarii si inregistrarii hotararilor adoptate.

 

La sedinta pot participa si vota numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de 18.09.2020, stabilita ca data de referinta.

 

Candidatii pentru posturile de administrator vor fi nominalizati de catre membrii actuali ai Consiliului de Administratie sau de catre actionari, conform art.137¹ alin. (2) din Legea nr. 31/1990 R cu modificarile si completarile ulterioare pana la data de 15.09.2020. Conditiile de eligibilitate pe care trebuie sa le indeplineasca candidatii pentru functia de membru al consiliului de administratie si continutul dosarului de candidatura  sunt prezentate pe site-ul societatii www.felixspa.com.

Dosarele de candidatura ale administratorilor propusi se vor inainta Consiliului de Administratie al societatii Turism Felix S.A. pana cel tarziu la data de 15.09.2020 orele 13,00 in vederea inscrierii pe lista de candidaturi ce va fi supusa aprobarii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor. Candidatii vor fi inscrisi pe lista in ordinea cronologica a numerelor de inregistrare  la Registratura societatii a dosarelor de candidatura. Pe buletinele de vot vor fi inscrisi respecatndu-se ordinea cronologica a inregistrarii dosarelor. 

Lista candidatiilor pentru Consiliul de Administratie va putea fi consultata la sediul societatii sau pe website-ul www.felixspa.com dupa incheierea perioadei in care actionarii pot face nominalizari.

Capitalul social al EMITENTULUI este format din 496.149.456 actiuni nominative, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale a actionarior.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

(i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, pana cel tarziu in data de 15.09.2020

 

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu in data de 15.09.2020.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul acesteia, la sectiunea “Intrebari frecvente”.

Actionarii mentionati in alineatele precedente au obligatia sa trimita materialele/ intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de copii ale actelor de identitate, buletin/ carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, precum si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal al acestora, la sediul societatii, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule.

PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA/ ORDINARA  A  ACTIONARILOR din data de 03/04.10.2020.

 

Documentele, materialele informative, buletinul de vot prin corespondenta si proiectele de hotarari ale adunarii generale referitoare la  problemele  incluse  pe  ordinea  de  zi  se pot consulta  pe  site-ul societatii - www.felixspa.com  si/ sau de la sediul societatii, incepand cu data de 03.09.2020. in zilele lucratoare intre orele 900 - 1500

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarile generale direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii,  pe baza de procura speciala sau procura generala.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarea generala este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice sau actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea/ procura data persoanei fizice care le reprezinta.

Reprezentarea actionarilor in adunarea generala a actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale , procura generala va putea fi acordata de catre actionari doar unui intermediar definit conform art.2 alin.1 pct.14 din L297/2004 sau unui avocat.

Formularele de procuri speciale in limba romana si in limba engleza se pot obtine la sediul societatii incepand cu data de 03.09.2020  intre orele 900 - 1500 sau se pot descarca de pe website-ul societatii. Un exemplar al procurii speciale in limba romana sau in limba engleza se va depune/ expedia la sediul societatii sau pe e-mailul societatii sctfelix@turismfelix.ro pana inclusiv la data de 01.10.2020 un exemplar urmand a fi pus la dispozitia reprezentantului, pentru ca acesta sa isi poata dovedi aceasta calitate.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea buletinului de vot prin corespondenta. Buletinul de vot in limba romana si in limba engleza poate fi obtinut, incepand cu data de 03.09.2020, intre orele 900 - 1500 de la sediul social al societatii sau de pe site-ul www.felixspa.com.

  In cazul votului prin corespondenta, buletinul de vot, completat si semnat, insotit de copia de pe actul de identitate (buletin/ carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice), pot fi transmise la sediul societatii, pana la data de 01.10.2020 ora 13,00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 03/04.10.2020”.

 

Buletinele de vot care nu sunt primite pana la data indicata mai sus nu pot fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in cadrul adunarii generale.

Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul societatii sau la numarul de telefon 0259/318.338 intre orele 900 - 1500.

 

In contextul actual, in vederea prevenirii/limitarii raspandirii virusului COVID-19, rugam actionarii sa ia in considerare posibilitatea exprimarii dreptului de vot prin modalitatile alternative mentionate mai sus, respectiv vot prin corespondenta sau prin reprezentant.

 

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate a desfasurarii sedintei la prima convocare adunarea generala este convocata pentru data de 04.10.2020  cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acesteia.

 

 

 

Director general

Ec.Serac Florian

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.