Stiri Piata


TRANSILVANIA LEASING SI CREDIT IFN SA BRASOV - TSLA

Convocare AGAE 25 septembrie 2018

Data Publicare: 10.08.2018 18:00:09

Cod IRIS: 70902

 

RAPORT CURENT

       conform Regulamentului ASF nr 5/2018

        Data raportului: 10.08.2018

 

Denumirea entitatii emitente: TRANSILVANIA  LEASING SI CREDIT  IFN  SA

Sediul social: Brasov, B-dul Eroilor nr 3A, mezanin, cod postal 500007

Numarul de telefon/fax: 0268-315172 / 0268-319455

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: J08/1457/1997

C.U.I: 9845734

Capital social subscris si varsat: 51.569.000 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB /AeRO /(simbol TSLA)

Cod LEI: 254900VOJ54PX1JHRG56

 

                                        Eveniment important de raportat:

  Convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Transilvania Leasing si Credit IFN SA

 Consiliul de Administratie al Transilvania Leasing si Credit IFN SA, informeaza actionarii privind convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor pentru data de 25.09.2018.

 Ordinea de zi si conditiile de participare si exercitare a drepturilor actionarilor sunt prezentate in cadrul convocatorului anexat.

 

          Presedinte al Consiliului de Administratie,

                     Dr.ec Iulian Stan

 

      CONVOCATOR

Consiliul de Administratie al Transilvania Leasing si Credit IFN S.A., cu sediul in Brasov,   B-dul Eroilor nr. 3A, mezanin, inregistrata la O.R.C. sub nr. J08/1457/1997, avand codul de identificare fiscala RO9845734, intrunit in sedinta din 09.08.2018, convoaca Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, la data de 25 septembrie 2018 ora 11, la sediul societatii.

Convocarea se efectueaza in conformitate cu prevederile legale incidente - L31/1990 republicata, L24/2017 si Regulamentul ASF nr. 5/2018, cu toate modificarile si completarile ulterioare si cu dispozitiile actului constitutiv al societatii.

Capitalul social este format din 515.690.000 actiuni nominative, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale extraordinare.

La adunarea generala extraordinara sunt indreptatiti sa participe si sa voteze, toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 31 august 2018, stabilita ca data de referinta.Adunarea generala Extraordinara va avea urmatoarea Ordine de zi:  

 1.       Ratificarea Deciziei Consiliului de administratie nr.417A din data de 22.03.2018, publicata in MO partea a IV-a, nr.3037 din 07.08.2018, prin care s-a aprobat contractarea unei facilitati de credit, de la Banca Transilvania SA;

2.      Aprobarea modificarii prevederilor alin. (9) al art. 20 si introducerea unui nou articol, respectiv art.23 din Actul Constitutiv, conform propunerilor de mai jos:

(9) Consiliul de administratie va putea sa incheie acte juridice in numele si in contul societatii, de dobandire, instrainare, schimb sau de constituire in garantie bunuri a caror valoare nu depaseste, individual sau cumulat, pe durata unui exercitiu financiar 20% din total activ, dar fara a depasii plafonul valoric reprezentand contravaloarea a 3 (trei) milioane de euro, in echivalent lei.

Aceasta restrictie nu se aplica pentru efectuarea operatiunilor aferente exercitarii activitatilor de creditare privind:

    1. Operatiunile de dobandire, instrainare, schimb sau de constituire in garantie a bunurilor care fac obiectul contractelor de leasing financiar incheiate de IFN pentru exercitarea obiectului de activitate;
    2. Operatiunile de constituire in garantie a bunurilor care fac obiectul contractelor de credit incheiate de IFN pentru exercitarea obiectului de activitate;
    3. Operatiunile de dobandire, instrainare, schimb sau de constituire in garantie a bunurilor reposedate din contracte de leasing sau obtinute prin executarea garantiilor aferente contractelor de credit;”

 “Art 23 – (1) Consiliul de administratie constituie prin decizie Comitetul de administrare a riscurilor si aproba regulamentul care indica componenta, autoritatea si responsabilitatile acestuia.

 (2) Comitetul de administrare a riscurilor este un comitet permanent, format dintr-un numar de cel putin 3 membri, care trebuie sa cuprinda in componeta sa conducatori ai IFN si ai compartimentelor a caror activitate este supusa riscurilor semnificative.

(3) Comitetul de administrare a riscurilor isi va desfasura activitatea in conformitate cu prevederile legale in vigoare si va prezenta consiliului de administratie, cel putin semestrial, rapoarte asupra activitatii desfasurate.”

 3.      Imputernicirea Directorului general al societatii sa semneze pentru si in numele actionarilor Actul Constitutiv actualizat.

 4.      Imputernicirea doamnei consilier juridic Martini Izabela pentru efectuarea formalitatilor de inregistrare si publicare a hotararilor A.G.E.A.

In termen de cel  mult 15 zile de la data publicarii Convocatorului in Monitorul Oficial, actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul:

    a) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;

    b) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari, in scris, privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu la data de 23.09.2018 acestea putand  fi transmise, la sediul societatii, cu mentiunea “Pentru Adunarea generala extraordinara a actionarilor din data de 25 septembrie 2018”. Societatea poate raspunde prin postarea informatiei pertinente pe website-ul societatii -  www.transilvanialeasingsicredit.ro - in format intrebare-raspuns.

Pentru identificarea si dovedirea calitatii de actionar a persoanelor care transmit propuneri sau care adreseaza intrebari, acestea vor anexa documentele care atesta identitatea (copie conform cu originalul a actului de identitate a actionarului persoana fizica/a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si certificat constatator eliberat de registrul comertului care atesta calitatea de reprezentant legal) respectiv  calitatea de actionar la data solicitarii (extras de cont emis de Depozitarul central sau, dupa caz, de catre participantii definiti de art. 168 alin.(1) lit. b) din L 297/2004, care furnizeaza servicii de custodie).

Textul integral al documentelor si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe website-ul societatii - www.transilvanialeasingsicredit.ro , incepand cu data de 14.08.2018, sau pot fi  obtinute de la sediul societatii, in zilele lucratoare intre orele 8:00-14:00.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati de catre alte persoane, in baza unei imputerniciri  speciale sau generale, conform legii, sau pot vota prin corespondenta.

 Inainte de desfasurarea adunarii generale, actionarii au posibilitatea de a vota prin corespondenta,  prin utilizarea formularului de buletin de vot prin corespondenta.

Formularele de imputerniciri speciale si formularele de buletin de vot prin corespondenta se pot obtine incepand  cu data de 14.08.2018, de la sediul societatii sau se pot descarca de pe website-ul societatii  - www.transilvanialeasingsicredit.ro.

Imputernicirea generala acordata de actionar, in calitate de client, unui intermediar sau avocat, este valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbatrea adunarilor generale.

Dupa completarea si semnarea acestora sau dupa emiterea unei imputerniciri generale, un exemplar original al imputernicirii speciale sau generale /al formularului de vot prin corespondenta va trebui sa parvina societatii, la sediul acesteia, pana la data de 23.09.2018 inclusiv, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant/prin corespondenta in adunarea generala, conform legii.

Imputernicirile speciale sau generale / formularele de vot prin corespondenta vor fi insotite de o copie conform cu originalul a actului de identitate a actionarului persoana fizica/a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si certificat constatator eliberat de registrul comertului care atesta calitatea de reprezentant legal si vor fi transmise la sediul societatii, in plic inchis, cu mentiunea: “Pentru Adunarea generala extraordinara a actionarilor din data de 25 septembrie 2018.”.

Pentru actionarii care beneficiaza de servicii de custodie, imputernicirile speciale / formularele de vot prin corespondenta date de actionari unor institutii de credit care presteaza servicii de custodie vor fi valabile fara alte documente suplimentare referitoare la actionari daca sunt insotite de o declaratie pe propria raspundere data de institutia de credit, din care sa reiasa ca: institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar; instructiunile din imputernicirea speciala / formularul de vot prin corespondenta sunt identice cu cele primite de institutia de credit de la actionar si procura speciala / formularul de vot prin corespondenta este semnat de actionar.

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, Adunarea generala va fi convocata pentru data de 26 septembrie 2018 cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acesteia.

 

Presedinte al Consiliului de Administratie,

Dr. ec Iulian STAN

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.