Stiri Piata


TERAPLAST SA - TRP

Hotarari AGOA - 02 septembrie 2019

Data Publicare: 02.09.2019 19:12:17

Cod IRIS: 25906

 

 

RAPORT CURENT

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 si Regulamentul ASF nr.5/2018

 

 

Data raportului: 02 septembrie 2019

Denumirea societatii emitente: TERAPLAST S.A.

Sediul social: Sat Saratel, comuna Sieu-Magherus, DN 15A, KM 45+500, Judetul Bistrita-Nasaud

Telefon/Fax: 0374/461.529; 0263/231.221

Numar de inregistrare ORC: J06/735/1992

Cod unic de inregistrare: RO3094980

Capital social subscris si varsat: 107.024.527,40 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza: Bursa de Valori Bucuresti

 

Evenimente importante de raportat:

In data de 02 septembrie 2019, cu incepere de la ora 15:30, la sediul Societatii TeraPlast a avut loc sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, care a fost legal si statutar constituita la prima convocare. In cadrul acestei sedinte au participat personal si prin intermediul votului prin corespondenta, actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central, la data de 21 august 2019 stabilita ca data de referinta, cvorumul indeplinit fiind de 60,5362%, din totalul de 1.066.673.824 drepturi de vot, aferente celor 1.070.245.274 de actiuni emise de Societate.

 

In cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor au fost alesi noii membri ai Consiliului de Administratie TeraPlast si totodata au fost alesi auditorul financiar extern si auditorul financiar intern ai Societatii.

 

Conform Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, actuala componenta a Consiliului de Administratie al TeraPlast este urmatoarea: Dorel Goia, Razvan Stefan Lefter, Magda-Eugenia Palfi, Alexandru Stanean si Liviu Ciupe.

 

Aflat la primul mandat in Consiliul de Administratie al TeraPlast, Liviu Ciupe, de profesie inginer, este un antreprenor cu vasta experienta manageriala. Este in prezent Presedinte al holdingului Rematinvest si copartener Scholz Recycling in Romania.

 

In vederea asigurarii unei informari complete si corecte a actionarilor si potentialilor investitori, redam continutul hotararilor luate de Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor TERAPLAST S.A:

 

 

HOTARAREA nr. 1 din data de 02 septembrie 2019

a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A.

 

In temeiul art.111 si urmatoarele din Legea 31/1990 privind societatile cu modificarile la zi, ale prevederilor Actului Constitutiv al societatii TERAPLAST S.A., ale prevederilor Legii nr. 24/2017 precum si ale Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A., cu sediul in sat Saratel, com Sieu-Magherus, DN 15A, km 45+500, judet Bistrita-Nasaud, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr. J06/735/1992, avand CUI RO 3094980, intrunita in data de 02 septembrie 2019, la sediul societatii, ora 15:30, in cvorum de 60,5362% din totalul de 1.066.673.824 drepturi de vot aferente celor 1.070.245.274 actiuni emise de societatea TERAPLAST S.A.,

 

HOTARASTE

Asupra punctelor aflate pe ordinea de zi dupa cum urmeaza:

 

1.             Aproba alegerea ca administratori ai Societatii a urmatoarelor persoane:

1.1.         Administrator dl. Dorel Goia

Voturi valabil exprimate: 645.723.753

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

 

1.2.         Administrator dl. Razvan Stefan Lefter

Voturi valabil exprimate: 645.723.753

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

 

1.3.         Administrator dna. Magda-Eugenia Palfi

Voturi valabil exprimate: 645.723.753

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

 

1.4.         Administrator dl. Alexandru Stanean

Voturi valabil exprimate: 645.723.753

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

 

1.5.         Administrator dl. Liviu Ciupe

Voturi valabil exprimate: 501.273.166

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

 

2.     Aproba ca durata de valabilitate a mandatului membrilor Consiliului de Administratie sa fie de 1 (un) an cu incepere de la data de 14 septembrie 2019, respectiv de la data de 14 septembrie 2019 pana la data de 14 septembrie 2020.

Voturi valabil exprimate: 645.723.753

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

 

3.     Aproba alegerea ca auditor financiar extern al Societatii a Deloitte Audit S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Sector 1, Cladirea The Mark, Calea Grivitei nr. 84-98 si 100-102, etaj 8 si etaj 9 inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/6775/1995, avand CUI RO7756924, societate autorizata pentru a desfasura activitati de audit financiar si alte servicii conexe acesteia - membra CAFR BUCURESTI cu autorizatia nr. 25 / 25.06.2001, in conformitate cu autorizatia seria FA 19 TEMP Nr. 02/31.01.2019, emisa de Autoritatea Pentru Supravegherea Publica a Activitatii de Audit Statutar (ASPAAS).

Voturi valabil exprimate: 645.723.753

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

 

4.     Aproba alegerea ca auditor financiar intern al Societatii a JP Auditors & Advisors SRL cu sediul in municipiul Cluj-Napoca, Piata Avram Iancu nr. 15 C, judetul Cluj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj sub nr. J12/1894/2009, avand CUI 26097382, societate autorizata pentru a desfasura activitati de audit financiar si alte servicii conexe acesteia - membra CAFR BUCURESTI cu autorizatia nr. 944 / 04.12.2009.

Voturi valabil exprimate: 645.723.753

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

 

5.     Aproba ca durata de valabilitate a mandatului auditorului financiar extern si a mandatului auditorului financiar intern sa fie de 2 (doi) ani de la data adoptarii prezentei hotarari, respectiv de la data de 02 septembrie 2019 pana la data de 02 septembrie 2021.

Voturi valabil exprimate: 645.723.753

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

 

6.     Aproba remuneratia cuvenita auditorului financiar extern si auditorului financiar intern.

Voturi valabil exprimate: 645.723.753

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

 

7.     Aproba radierea din Oficiul Registrului Comertului Bistrita-Nasaud a mentiunilor privind auditorul a carui mandat nu va fi prelungit, daca este cazul.

Voturi valabil exprimate: 645.723.753

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

8.     Aproba mandatarea domnului Dorel Goia si a domnului Alexandru Stanean sa negocieze si oricare dintre dansii sa semneze contractele de administratie cu administratorii si contractele cu auditorul financiar extern si auditorul financiar intern, in numele si pe seama Societatii.

Voturi valabil exprimate: 645.723.753

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

 

9.     Aproba mandatarea domnului Dorel Goia, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.O.A.

Voturi valabil exprimate: 645.723.753

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

 

10.  Aproba mandatarea consilierul juridic al Societatii, doamna Diana Octavia Bretfelean, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

Voturi valabil exprimate: 645.723.753

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

 

Presedinte al Consiliului de Administratie

Dorel Goia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pentru relatii suplimentare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon +4 0741 270 439, e-mail: alexandra.sica@teraplast.ro, persoana de contact Alexandra Sica – Manager PR.

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.