Stiri Piata


TERAPLAST SA - TRP

Convocare AGA O & E 25/30.04.2019

Data Publicare: 22.03.2019 9:15:27

Cod IRIS: A2B0A

 

RAPORT CURENT

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 si Regulamentul ASF nr.5/2018

 

 

Data raportului: 22.03.2019

Denumirea societatii emitente: TERAPLAST S.A.

Sediul social: Sat Saratel, comuna Sieu-Magherus, DN 15A, KM 45+500, Judetul Bistrita-Nasaud

Telefon/Fax: 0263/238.202; 0263/231.221

Numar de inregistrare ORC: J06/735/1992

Cod unic de inregistrare: RO3094980

Capital social subscris si varsat: 107.024.527,40 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza: Bursa de Valori Bucuresti

 

Evenimente importante de raportat:

 

CONVOCATOR

ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR

Ordinara si Extraordinara

25 aprilie 2019

 

In conformitate cu prevederile art. 111, art. 113 si art. 117 din Legea 31/1990 privind societatile, cu modificarile la zi, ale prevederilor Actului Constitutiv, Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Consiliul de Administratie al TERAPLAST SA, cu sediul in Saratel, comuna Sieu-Magherus, DN 15A, km 45+500, judetul Bistrita-Nasaud, cod postal 427301, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud sub nr. J06/735/1992, avand CUI 3094980, in sedinta din data de 21 martie 2019 convoaca Adunarea Generala a Actionarilor – Ordinara si Extraordinara, pentru data de 25 aprilie 2019, care isi va desfasura lucrarile la sediul societatii situat in Saratel, comuna Sieu-Magherus, DN 15A, km 45+500, judetul Bistrita-Nasaud, cod postal 427301, incepand cu ora 08:30 pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 09:00 pentru Adunarea Generala Extraordinara. La aceasta Adunare Generala a Actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la la sfarsitul zilei de 12 aprilie 2019, stabilita ca data de referinta.

 

I.              Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea

ORDINE DE ZI

 

1.         Prezentarea si supunerea spre aprobare a Raportului Consiliului de Administratie, privind situatiile financiare individuale si consolidate, aferente exercitiului financiar 2018.

2.         Prezentarea Raportului auditorului financiar ERNST & YOUNG ASSURANCE SERVICES S.R.L., privind situatiile financiare individuale si consolidate, aferente exercitiului financiar 2018.

3.         Prezentarea si supunerea spre aprobare a situatiilor financiare individuale aferente exercitiului financiar 2018, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului auditorului financiar al Societatii.

4.         Aprobarea propunerii de repartizare a profitului net aferent exercitiului financiar 2018 dupa cum urmeaza: 

-       Profit net realizat: 30,034,429 lei;

-       Rezerve legale: 1,500,532 lei;

-       Rezerve din profitul net: 26,756,123.4 lei; (suma din care se va realiza majorarea capitalului social in mod corespunzator cu ordinea de zi a AGEA)

-       Rezultat reportat: 1,777,773.60 lei;

5.         Prezentarea si supunerea spre aprobare a situatiilor financiare consolidate, aferente exercitiului financiar 2018, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului auditorului financiar al Societatii.

6.         Descarcarea de gestiune a Consiliului de Administratie al Societatii pentru exercitiul financiar 2018.

7.         Prezentarea si supunerea spre aprobare a Bugetului de Venituri si Cheltuieli aferent exercitiului financiar 2019.

8.         Prezentarea si supunerea spre aprobare a Programului de Investitii, aferent exercitiului financiar 2019.

9.         Stabilirea nivelului remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie pentru anul in curs. Remuneratia astfel stabilita va ramane valabila pana la data urmatoarei adunari generale ordinare prin care se va aproba cuantumul indemnizatiilor administratorilor.

10.       Mandatarea Consiliului de Administratie pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

11.       Mandatarea presedintelui Consiliului de Administratie, domnul Dorel Goia, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.O.A.

12.       Mandatarea consilierului juridic al societatii, doamna Diana Octavia Bretfelean, care se legitimeaza cu C.I. seria X.B. nr. 515915, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei,  Partea a IV-a.

 

II.            Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va avea urmatoarea:

ORDINE DE ZI:

1.             Aprobarea majorarii capitalului social cu suma de 26.756.123,4 lei*, prin emisiunea a 267.561.234 actiuni noi, cu valoarea nominala de 0,10 lei/actiune, precum si stabilirea unui pret in valoare de 0,28 lei pentru compensarea fractiunilor de actiuni rezultate in urma aplicarii algoritmului si rotunjirii rezultatelor la intregul inferior, conform prevederilor legale in vigoare.

Majorarea capitalului social se va realiza prin incorporarea rezervelor in suma de 26.756.123,4 lei, constituite din profitul net al anului 2018 si emisiunea a 267.561.234 actiuni noi, cu valoarea nominala de 0,10 lei/actiune. Actiunile nou emise nu vor modifica procentele de detinere ale actionarilor si se vor distribui gratuit tuturor actionarilor societatii inscrisi in Registrul Actionarilor la data de inregistrare ce va fi stabilita prin prezenta decizie. Majorarea de capital se va realiza pentru sustinerea activitatii curente a societatii. Fiecarui actionar inregistrat in Registrul Actionarilor la data de inregistrare i se vor aloca un numar de 1 actiune gratuita la 4 actiuni detinute.

*La calcularea valorii cu care se majoreaza capitalul social s-a avut in vedere numarul de actiuni emise de Societate, din care s-a scazut un numar de 336 actiuni care au intrat in contul Societatii (in urma aplicarii algoritmului si rotunjirii rezultatelor la intregul inferior ca urmare a procesarii majorarii de capital) si pe care Societatea le detine la data prezentei, tinand cont de faptul ca actiunile proprii nu dau drept la dividende sau alte drepturi.

 

2.             Aprobarea actualizarii Actului Constitutiv al Societatii, in conformitate cu cele aprobate la pct. 1 din prezenta, dupa cum urmeaza:

Art. 7. Alin. (1) „Capitalul social subscris si varsat al Societatii TERAPLAST S.A. este de 107.024.527,40 lei divizat intr-un numar de 1.070.245.274 actiuni nominative, cu valoare nominala de 0,1 lei fiecare.” se modifica si va avea urmatorul continut:

„Capitalul social subscris si varsat al Societatii TERAPLAST S.A. este de 133,780,650.8 lei divizat intr-un numar de 1,337,806,508 actiuni nominative, cu valoare nominala de 0,1 lei fiecare.”

3.             Aprobarea limitei maxime de indatorare pe care o poate contracta societatea in exercitiul financiar 2019 si aprobarea garantarii contractelor de credit si/sau de leasing care vor fi accesate in limita stabilita, cu garantii reale imobiliare/mobiliare, cesiuni ale drepturilor de creanta prezente si viitoare, cesiuni legate de disponibilitatile curente si viitoare, care rezulta din conturile curente si cesiuni ale drepturilor rezultate din politele de asigurare. Propunerea Consiliului de Administratie este ca aceasta limita de indatorare sa se ridice la valoarea totala de 200.000.000 lei.

4.             Aprobarea suplimentarii limitei maxime de indatorare, prevazuta la pct.3 de mai sus, pe care o poate contracta societatea in exercitiul financiar 2019 cu suma de 150.000.000 lei, ce va fi folosita (daca este cazul) exclusiv pentru garantarea imprumuturilor subsidiarelor si aprobarea garantarii contractelor de credit si/sau de leasing care vor fi accesate de subsidiare, in limita stabilita, cu garantii reale imobiliare/mobiliare, cesiuni ale drepturilor de creanta prezente si viitoare, cesiuni legate de disponibilitatile curente si viitoare, care rezulta din conturile curente si cesiuni ale drepturilor rezultate din politele de asigurare.

5.             Mandatarea Consiliului de Administratie ca, pana la limita maxima de indatorare aprobata, sa indeplineasca, in numele si pe seama Societatii, toate actiunile si demersurile necesare sau utile in vederea aducerii la indeplinire a celor aprobate conform pct. 3 si 4 din prezenta hotarare. In acest sens, Consiliul de Administratie va emite decizii cu privire la:

1.                accesarea unor credite bancare, incheierea unor contracte de credit/de leasing, prelungirea contractelor de credit bancar/de leasing accesate, stabilirea structurii de garantii aferente contractelor de credit/de leasing accesat/prelungit, restructurarea/rescadentarea creditelor acordate, schimbarea structurii garantiilor creditelor existente in sold, imputernicirea persoanelor care vor  semna in numele si pe seama TERAPLAST S.A. contractele de credit/contractele de leasing/contractele de garantie/actele aditionale la contractele de credit/de leasing, precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractele de credit/de leasing, contractele de garantie sau orice alte documente, precum si sa semneze orice alte formulare, cereri care ar putea fi necesare sau utile in legatura cu aceste tranzactii bancare.

2.                garantarea accesarii de catre subsidiarele societatii a unor credite bancare si/sau contracte de credit/de leasing, stabilirea/schimbarea structurii de garantii aferente, imputernicirea persoanelor care vor  semna in numele si pe seama TERAPLAST S.A. contractele de garantie/actele aditionale, precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractele de garantie, precum si sa semneze orice alte formulare, cereri care ar putea fi necesare sau utile in legatura cu aceste tranzactii.

6.             Stabilirea datei de inregistrare care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, conform art. 86 alin. (1) din Legea nr. 24/2017. Data propusa de Consiliul de Administratie este 23 octombrie 2019.

7.             Aprobarea datei de 22 octombrie 2019 ca „ex date”, respectiv data anterioara datei de inregistrare la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din hotarare, in conformitate cu art. 2 alin. 2 lit. l) din Regulamentul nr. 5/2018.

8.             Aprobarea datei de 24 octombrie 2019 ca data platii, astfel cum este definita de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 24/2017, art. 2 alin. 2 lit. h) si art. 178 din Regulamentul nr. 5/2018.

9.             Mandatarea Consiliului de Administratie pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor.

10.             Mandatarea presedintelui Consiliului de Administratie, domnul Dorel Goia, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.E.A.

11.             Mandatarea consilierului juridic al Societatii, doamna Diana Octavia Bretfelean, care se legitimeaza cu C.I. seria X.B. nr. 515915, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.E.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

 

 

(1)           Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul (i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de Adunarea Generala a Actionarilor; (ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi a Adunarii Generale.

(2)           Drepturile prevazute la alin. (1) pot fi exercitate numai in scris, iar documentele vor fi depuse in plic inchis la sediul societatii, respectiv transmise prin orice forma de posta sau curierat rapid cu confirmare de primire, mentionand pe plic in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 25/30.04.2019” sau transmise prin mijloace de curierat sau prin mijloace electronice, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 25/30.04.2019”.

(3)           Actionarii isi pot exercita drepturile prevazute la alin. (1) lit. (i) si (ii) in termen de cel mult 15 zile calendaristice de la data publicarii prezentei convocari, respectiv pana cel tarziu in data de 09 aprilie 2019 inclusiv. Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor, iar societatea va raspunde la intrebarile adresate de actionari in cadrul respectivei Adunari. Intrebarile vor fi depuse in plic inchis la sediul societatii,  respectiv transmise prin orice forma de posta sau curierat rapid cu confirmare de primire, mentionand pe plic in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 25/30.04.2019” sau transmise prin mijloace electronice, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 25/30.04.2019”, pana la data de 23 aprilie 2019 inclusiv.

 

Actionarii pot participa personal sau pot fi reprezentati in cadrul sedintelor Adunarilor Generale ale Actionarilor, fie de reprezentantii lor legali, fie de alti reprezentanti carora li s-a acordat o procura speciala sau o procura generala, in conditiile art. 92 alin (10) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Accesul actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate al acestora sau, in cazul persoanelor juridice, al reprezentantului legal.

Actionarii pot acorda o procura (imputernicire) generala valabila pentru o perioada care nu va depasi trei ani, permitand reprezentantului desemnat sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor Societatii, cu conditia ca procura (imputernicirea) sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 2 alin. (1) pct 20 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata  sau unui avocat.

Actionarii nu pot fi reprezentati in adunarea generala a actionarilor pe baza unei procuri (imputerniciri) generale, de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, in conformitate cu prevederile art. 92 alin (15) si din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata .

Procurile (imputernicirile) generale se depun la Registratura Societatii sau trimise prin orice forma de posta sau curierat cu confirmare de primire, cu 48 de ore inainte de adunarea generala, respectiv pana la data de 23 aprilie 2019, ora 08:30 pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 09:00 pentru Adunarea Generala Extraordinara, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului. Procurile pot fi transmise, in acelasi termen, si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 25/30.04.2019”.

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau al entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta/de inregistrare, primita de emitent de la depozitarul central, sau, dupa caz, pentru date diferite de data de referinta/de inregistrare, pe baza urmatoarelor documente prezentate emitentului de catre actionar:

a)  extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute;

b) documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la depozitarul central/respectivii participanti;

Cu toate acestea, daca actionarul nu a informat la timp Depozitarul Central in legatura cu reprezentantul sau legal sau nu este mentionata aceasta informatie in lista actionarilor de la data de referinta primita de societate de la Depozitarul Central, atunci dovada calitatii de reprezentant se va face cu certificatul constatator, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat de Registrul Comertului sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, in scopul dovedirii existentei persoanei juridice si a numelui/calitatii de reprezentant legal, cu o vechime de cel mult 1 luna raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale.

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza.

Cerintele de identificare de mai sus se aplica in mod corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale ale actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarilor generale ale actionarilor.

Conform art. 200, alin. (4) din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, un actionar poate desemna o singura persoana sa il reprezinte la o anumita adunare generala. Cu toate acestea, daca un actionar detine actiuni ale unei societati comerciale in mai multe conturi de valori mobiliare, aceasta restrictie nu il va impiedica sa desemneze un reprezentant separat pentru actiunile detinute in fiecare cont de valori mobiliare cu privire la o anumita adunare generala. Aceasta prevedere nu aduce atingere dispozitiilor alin. (6) al art. 200 din Regulamentul ASF nr. 5/2018.

Conform art. 200, alin. (5) din Regulamentul ASF nr. 5/2018 un actionar poate desemna prin imputernicire unul sau mai multi reprezentanti supleanti care sa ii asigure reprezentarea in adunarea generala in cazul in care reprezentantul desemnat conform alin. (4) este in imposibilitate de a-si indeplini mandatul. In cazul in care prin imputernicire sunt desemnati mai multi reprezentanti supleanti, se va stabili si ordinea in care acestia isi vor exercita mandatul.

Actionarii pot sa voteze punctele inscrise pe ordinea de zi si prin corespondenta, formularul de vot, completat si semnat corespunzator, va fi trimis in plic inchis la sediul societatii, si trebuie sa ajunga la sediul societatii pana cel mai tarziu in data de 23.04.2019, ora 08:30 pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 09:00 pentru Adunarea Generala Extraordinara, mentionand pe plic in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA 25/30.04.2019”. Buletinele de vot pot fi transmise in acelasi termen si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 25/30.04.2019”.

 

Votul prin corespondenta poate fi exprimat de catre un reprezentant numai in situatia in care acesta a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o imputernicire speciala/generala care se depune la emitent in conformitate cu art. 92 alin (14) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Formularele de procuri speciale care vor fi utilizate pentru votul prin reprezentare, precum si formularele care vor fi utilizate pentru votul prin corespondenta vor fi puse la dispozitia actionarilor, atat in limba romana, cat si in limba engleza si vor fi disponibile la adresa sediul social societatii, in timpul zilelor lucratoare, intre orele 08:00 – 16:30 si pe pagina de web a societatii: www.teraplast.ro, Categoria „Investitori”, Sectiunea „Adunarea Generala a Actionarilor”, incepand cu data de 25 martie 2019.

Procurile speciale si formularele de buletin de vot prin corespondenta vor fi depuse in original, fie in limba romana, fie in limba engleza, la sediul societatii respectiv transmise prin orice forma de posta sau curierat rapid cu confirmare de primire pana la data de 23 aprilie 2019, ora 08:30 pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 09:00 pentru Adunarea Generala Extraordinara, mentionand pe plic in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 25/30.04.2019” sau pot fi transmise, in acelasi termen, si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 25/30.04.2019”.

Un exemplar se va inmana reprezentantului, unul va ramane la societate, iar cel de-al treilea exemplar va ramane la actionar.

La completarea procurilor speciale si a buletinelor de vot prin corespondenta, se va tine cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a A.G.A. cu noi puncte. In acest caz, procurile speciale actualizate si buletinele de vot actualizate, atat in limba romana, cat si in limba engleza, pot fi obtinute de la registratura societatii si de pe pagina de web a societatii: www.teraplast.ro, Categoria „Investitori”, Sectiunea „Adunarea Generala a Actionarilor”, incepand cu data publicarii ordinii de zi completate.

In cazul in care ordinea de zi va fi completata iar actionarii nu trimit procurile speciale si/sau buletinele de vot prin corespondenta actualizate, procurile speciale si buletinele de vot prin corespondenta trimise anterior completarii ordinii de zi vor fi luate in considerare doar pentru punctele din acestea care se regasesc pe ordinea de zi initiala.

Actionarii pot sa-si desemneze reprezentantul si prin mijloace electronice, notificarea desemnarii prin mijloace electronice putandu-se face la adresa de e-mail secretariatCA@teraplast.ro, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica.

 

Documentele si materialele informative, precum si proiectele de hotarari vizand problemele inscrise pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor vor fi disponibile actionarilor, atat in limba romana, cat si in limba engleza, la sediul societati, in timpul zilelor lucratoare, intre orele 08:00 – 16:30 si pe pagina de web a societatii: www.teraplast.ro, Categoria „Investitori”, Sectiunea „Adunarea Generala a Actionarilor”, incepand cu data de 25 martie 2019.

 

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, urmatoarea Adunare Generala a Actionarilor este convocata pentru data de 30 aprilie 2019, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare.

 

Presedintele Consiliului de Administratie

Dorel Goia

 

 

 

Pentru relatii suplimentare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon +4 0741 270 439, e-mail: alexandra.sica@teraplast.ro, persoana de contact Alexandra Sica – Manager PR.

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.