Stiri Piata


SOCEP S.A. - SOCP

Rezultate financiare trim 1 2019

Data Publicare: 15.05.2019 18:00:10

Cod IRIS: 5E831

 RAPORTUL TRIMESTRIAL

PRIVIND REZULTATELE FINANCIARE

CONFORM  REGULAMENTULUI  A.S.F.  NR.5/2018

PENTRU TRIMESTRUL  I  2019

 

Data raportului …………………………............................................. 15.05.2019

Denumirea emitentului ……………......................................….......... SOCEP S.A.

Sediul social …………………………….........    Constanta, Incinta Port, Dana 34

Nr. telefon/fax ………………………….................   0374.416142 / 0241.693759

Cod unic de inregistrare …………….................................................. RO 1870767

Nr. ordine Registrul Comertului ……............................................ J 13 / 643 / 1991

Capital social subscris si varsat …….... 34.342.574,40 lei impartit in 343.425.744 actiuni nominative dematerializate cu valoare nominala de 0,10 lei/actiune

Piata tranzactionare ………………….. B.V.B., categoria Standard, simbol SOCP

SINTEZA A INDICATORILOR ECONOMICO – FINANCIARI

 

1.                 SITUATIA ECONOMICO – FINANCIARA

a) Principalele elemente de bilant si ale contului de profit si pierdere, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, se prezinta dupa cum urmeaza:                                                                                                  

 

 

INDICATORI

U.M.

31.03.2018

31.03.2019

I.         ACTIVE TOTALE

lei

184.849.484

196.479.859

1.1.

Active imobilizate

130.256.806

155.490.176

1.2.

Stocuri

1.915.361

1.080.410

1.3.

Creante

13.640.455

14.535.539

1.4.

Casa si conturi banci

38.542.356

24.867.238

1.5.

Cheltuieli in avans

494.506

506.496

1.6.

Investitii pe termen scurt

0

0

II.        PASIVE TOTALE

lei

184.849.484

196.479.859

2.1.

Capitaluri proprii

148.026.874

163.878.563

2.2.

Datorii totale

36.309.827

32.059.644

2.3.

Venituri in avans

26.426

23.329

2.4.

Provizioane

486.357

518.323

         

 

 b) Contul de profit si pierderi

 

INDICATORI

U.M.

31.03.2018

31.03.2019

I.

CIFRA DE AFACERI

lei

20.649.823

17.991.895

II.

VENITURI TOTALE

21.648.441

18.948.122

III.

CHELTUIELI TOTALE

16.295.648

14.721.560

IV.

PROFIT BRUT

5.352.793

4.226.562

Dintre activele cu pondere de cel putin 10% din total active fac parte constructiile si terenurile (18,28 %), instalatiile si masinile (24,79 %), iar ca elemente de cheltuieli cu o pondere de cel putin 10% din vanzarile nete (cifra de afaceri) fac parte cheltuiala cu personalul (35,66 %), cheltuiala cu prestatiile externe (18,86  %), cheltuielile cu materii prime si materiale (10,26 %) si cheltuieli cu amortizarea (13,65 %).

La trimestrul I 2019 societatea inregistreaza provizioane in suma totala de 518.323 lei, dupa cum urmeaza:

- Provizioane pentru beneficii angajati = 512.539 lei

- Alte provizioane = 5.784 lei

 Provizionul pentru beneficii angajati in suma de 512.539 lei este constituit pentru sumele ce urmeaza a fi acordate personalului societatii, la nivelul a trei salarii de incadrare pentru fiecare, primite la data pensionarii.

 c) Indicatori economico-financiari

INDICATORI

MODUL DE CALCUL

REZULTATE

31.03.2018

31.03.2019

1.

Lichiditatea curenta

Active curente/Datorii curente

4,78

3,37

2.

Grad indatorare

Capital imprumutat

--------------------------- x 100

Capital propriu

 

Capital imprumutat

--------------------------- x 100

Capital angajat

 

17,17

 

 

 

14,65

 

12,49

 

 

 

11,10

3.

Viteza de rotatie a debitelor clienti

Sold mediu clienti

------------------------ x 90

Cifra de afaceri

 

 

50,29

 

73,60

4.

Viteza de rotatie a activelor imobilizate

Cifra afaceri/Active imobilizate

0,16

0,12

 

2.                 ANALIZA ACTIVITATII

2.1.     In perioada de referinta traficul portuar a inregistrat o scadere fata de aceeasi perioada a anului precedent cu 27,38%, respectiv 273 mii tone marfuri.  Situatia comparativa pe grupe de marfuri se prezinta astfel:

                                                                   

 

 

GRUPE MARFURI

U.M.

31.03.2018

31.03.2019

I. TRAFIC PORTUAR TOTAL

mii to

997

724

1.1.

Marfuri generale

474

291

1.2.

Marfuri containerizate

254

280

1.3.

Bauxita

269

153

II. NUMAR CONTAINERE

 

20.437

19.616

III. TEU-ri CONTAINERE

 

35.579

33.932

 Din structura pe grupe de marfuri se constata o scadere a ponderii marfurilor generale si a bauxitei si o crestere a marfurilor containerizate. Primele doua au inregistrat o scadere fata de perioada similara a anului trecut, in timp ce marfurile containerizate au marcat o crestere.

Pe grupe de servicii situatia comparativa a cifrei de afaceri se prezinta astfel:

GRUPE SERVICII

U.M.

31.03.2018

31.03.2019

I. TOTAL CIFRA DE AFACERI

lei

20.649.823

17.991.895

1.1.

Manipulari

17.899.280

13.878.501

1.2.

Depozitari

2.589.904

3.929.621

1.3.

Alte servicii

131.000

101.048

1.4.

Zona Sud Agigea

29.639

82.725

 In total cifra de afaceri, se inregistreaza o modificare a ponderii fata de aceeasi perioada a anului precedent, a tuturor elementelor. Fata de aceeasi perioada a anului 2018, societatea a inregistrat o scadere atat a cifrei de afaceri cat si a profitului brut.

 2.2. Cheltuielile de capital efectuate pana la 31.03.2019 au vizat in principal achizitionarea unor echipamente, insa ponderea importanta este reprezentata de demararea investitiei privind Terminalul de cereale.

Societatea isi continua politica de investitii prin achizitionarea de noi echipamente in vederea imbunatatirii productivitatii muncii.

Cheltuielile de capital se regasesc in Programul de investitii si au fost finantate din surse proprii.

 2.3.     Pentru perioada imediat urmatoare nu intrevedem evenimente, tranzactii sau schimbari economice care sa afecteze in mod semnificativ veniturile din exploatare, cu exceptia faptului ca: in AGEA din data de 05.03.2019 s-a aprobat de principiu fuziunea prin absorbtie de catre societatea SOCEP SA a societatii Casa de Expeditii Phoenix SA cu sediul in mun. Constanta, Incinta Port, jud.Constanta, avand numar de inregistrare in Registrul Comertului J13/703/1991 si cod unic de inregistrare RO 1878000, la valoarea evaluata.

 

3.      TRANZACTII SEMNIFICATIVE                                                                                                                                                                                         

           In AGEA din data de 05.03.2019 s-a aprobat de principiu fuziunea prin absorbtie de catre societatea SOCEP SA a societatii Casa de Expeditii Phoenix SA cu sediul in mun. Constanta, Incinta Port, jud.Constanta, avand numar de inregistrare in Registrul Comertului J13/703/1991 si cod unic de inregistrare RO 1878000, la valoarea evaluata.

                                  

4.      APROBARI SI ANEXE

 

           Prezentul raport a fost autorizat pentru publicare de catre Directorat, la data de 15.05.2019. Notele explicative fac parte integranta din situatiile financiare individuale. Anexe:

-    Situatia pozitiei financiare la 31.03.2019

-    Situatia rezultatului global la 31.03.2019

-    Notele explicative la situatiile financiare intocmite la 31.03.2019

Situatiile financiare individuale la 31.03.2019 sunt intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare financiara adoptate de Uniunea Europeana si O.M.F.P. NR.2844/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.

Raportarile financiar-contabile nu sunt auditate.

 Raportul trimestrial aferent trimestrului I 2019 este disponibil incepand cu data de 15 mai 2019, ora 18.00, dupa cum urmeaza:

-         in format electronic pe website-ul societatii, la rubrica „Relatia cu investitorii - Rapoarte BVB – Trimestriale”  http://www.socep.ro/rapoarte-bvb.htm

-          poate fi accesat la linkul de mai jos:

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.