Stiri Piata


SEVERNAV SA DR. TR. SEVERIN - SEVE

Convocare AGAO 18/19.04.2019

Data Publicare: 14.03.2019 17:16:37

Cod IRIS: 76804

 

 

 

 

 

                                                              RAPORT CURENT

 

In conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare de piata si a Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni pe piata si Codul Bursei de Valori Bucuresti

 

       Data raportului:                            14.03.2019

       Denumirea entitatii emitente:       S.C. SEVERNAV S.A.

       Sediul social:                                Dr.Tr. Severin, Calea Timisoarei nr.204, jud. Mehedinti

       Tel/fax:                                         0252/308000; 0252/314675

       Codul unic de inregistrare            RO 1606030

       Nr.ordine in Registrul Comertului J/25/03/1990

       Capital social subscris si varsat:   12.608.865 lei

       Piata tranzactionare:                      AeRo

 

 

Evenimente importante de raportat:

S.C. SEVERNAV S.A. informeaza investitorii ca in sedinta Consiliului de Administratie din 13.03.2019, ora 11:00, s-a hotarat Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor in data de 18.04.2019, ora 10:00, la sediul social al SC SEVERNAV SA din Drobeta Turnu Severin, str. Calea Timisoarei nr.204, judetul Mehedinti, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 08.04.2019 (data de referinta).

In cazul in care la data de 18.04.2019 nu se intruneste cvorumul prevazut de lege, Adunarea Generela Ordinara a Actionarilor este convocata pentru data de 19.04.2019 in acelasi loc, la aceeasi ora, cu aceeasi data de referinta si cu aceeasi ordine de zi.

 

                                     
CONVOCATOR
 
            Consiliul de Administratie al S.C. SEVERNAV S.A., intrunit in data de 13.03.2019, convoaca, in conformitate cu prevederile Legii societatilor comerciale nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, ale Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, precum si ale Actului constitutiv al societatii actualizat la data de 18.10.2018, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 18.04.2019, ora 10:00, in Drobeta Turnu Severin, Calea Timisoarei nr. 204,  judetul Mehedinti, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 08.04.2019 ( data de referinta), cu urmatoarea :
                                                          
                                            
ORDINE DE ZI
1.                  Prezentarea, dezbaterea si aprobarea Raportului administratorilor pentru exercitiul financiar 2018;
2.                  Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare pe anul 2018 compuse din: bilant, cont de profit si pierderi, anexele sale;
3.                  Prezentarea, dezbaterea si aprobarea Raportului Auditorului Independent privind situatiile financiare pe anul 2018;
4.                  Prezentarea, dezbaterea si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2019;
5.                  Aprobarea contractarii de la CEC BANK a unui plafon de credit pentru investitii cu destinatia: modernizare si retehnologizare capacitate de productie, respectiv: achizitia de echipamente, masini, utilaje, solutii informatice, inclusiv cheltuieli pentru probe tehnologice si punere in functiune, constructii, in limita a maxim 3.800.000 EUR. Plafonul se va utiliza sub forma de credite si emitere de acreditive cu sursa de plata fonduri proprii si creditul de investitii.

Mandatarea domnului Tirlea Victor – director general si a domnului Borintis Grigore – director economic pentru a negocia cu CEC BANK urmatorii parametri tehnici ai plafonului de credit pentru investitii:

a)                  Perioada de creditare: 12 ani;

b)                  Perioada de tragere: 1 an;

c)                  Perioada de gratie: 12 luni;

d)                 Sursa proprie: 15% din valoarea totala a investitiei;

e)                  Rambursare: dupa perioada de gratie, in rate egale lunare;

Aprobarea garantarii plafonului de credit pentru investitii in valoare de maxim 3.800.000 EUR contractat de la CEC Bank cu urmatoarele ipoteci reale imobiliare:

·                     ipoteca asupra imobilului situat in Drobeta Turnu Severin, Calea Timisoarei nr.204, sector 1, parcela 1, inregistrat in CF 53626, format din teren intravilan, curti constructii, in suprafata de 104.535 mp., identificat cu nr.cadastral 956/1, impreuna cu constructiile: C1-Hala constructii, cu nr.cadastral:956/1-C1; C2-Anexa tehnico-sociala, hala corp, cu nr.cadastral: 956/1-C2; C3 –Hala vopsire si anexa, cu nr.cadastral: 956/1-C3;C4-Hala sablare, cu nr.cadastral: 956/1-C4; C5-Hala pregatire table si profile, cu nr.cadastral: 956/1-C5; C6-Instalatie lansare nave-cabina comanda si 7 vinciuri, cu nr.cadastral: 956/1-C6, C7-Castel apa 500 m³, cu nr.cadastral: 956/1-C7, C8-Cladire personal, cu nr.cadastral: 956/1-C8, C9-Depozit semiingropat vopsele, cu nr.cadastral: 956/1-C9, C10-Baraca metalica sabloane, cu nr.cadastral: 956/1-C10, C11-Grupuri sanitare sociale, cu nr.cadastral: 956/1-C11, C12-Baraca metalica-instalatie apa carbogazoasa cu nr.cadastral: 956/1-C12, C13-Statie pompare ape menajere,  cu nr.cadastral: 956/1-C13, C14-Cabina valt, cu nr.cadastral: 956/1-C14;

·                     ipoteca asupra imobilului situat in Drobeta Turnu Severin, strada Calea Timisoarei nr. 204,   sector 1, parcela 2, inregistrata in CF 55147, format din teren intravilan, curti constructii, in suprafata de 26.083 mp, identificat cu nr. Cadastral 956/2, impreuna cu constructiile: C1-Hala Mecanica, cu nr. Cadastral 956/2-C1; C2-Hala armare tubulatura, cu nr. Cadastral 956/2-C2; C3-Anexa tehnico-sociala, cu nr. Cadastral 956/2-C3; C4-Statie compresoare si conexiuni, cu nr. Cadastral 956/2-C4; C5-Baraca metalica, cu nr. Cadastral 956/2-C5; C6-Baraca metalica, statie pompare lubrifianti, cu nr. Cadastral 956/2-C6;

·                     ipoteca asupra imobilului situat in Drobeta Turnu Severin, Strada Calea Timisoarei nr.204, sector 1, parcela 3, inregistrata in CF 50827, format din teren intravilan, curti constructii, in suprafata de 10.944 mp, identificat cu nr. Cadastral 956/3, impreuna cu constructiile: C1 - cheu armare nave; baraca metalica preparare vopsele cu 5 incaperi;

·                     ipoteca asupra imobilului situat in Drobeta Turnu Severin, Strada Calea Timisoarei nr.204, sector 1, parcela 4, inregistrata in CF 55233, format din teren intravilan curi constructii, in suprafata de 11.159 mp, identificat cu nr.cadastral 856/4, impreuna cu constructiile: C1 – cheu probe punct fix, C2 – hala sablare vopsire, C3 - anexa tehnico sociala, C4 - statie pompare lubrefianti, C5 - depozit carbid, C6 - statie acetilena, C7- statie acetilena;

·                     ipoteca asupra imobilului situat in Drobeta Turnu Severin, strada Calea Timisoarei nr. 204, sector 1, parcela 5, inregistrata in CF 50835, format din teren intravilan, curti constructii, in suprafata de 15.052 mp, identificat cu nr. Cadastral 956/5, impreuna cu constructiile: Hala amenajari nave; Anexa tehnico-sociala la hala amenajari; Atelier uscare si ignifugare cherestea;

·                     ipoteca asupra imobilului situat in Drobeta Turnu Severin, strada Calea Timisoarei nr. 204, sector 1, parcela 6, inregistrata in CF 50852, format din teren intravilan, curti constructii, in suprafata de 17.668 mp, identificat cu nr. Cadastral 956/6, impreuna cu constructiile: Hala deconservare motoare; Hala scularie; Anexa tehnico sociala scularie; Garaj; Cantina restaurant; Laborator; Anexa machetare; Dispensar; Cladire poarta; Baraca toneta metalica;

·                     ipoteca asupra imobilului situat in Drobeta Turnu Severin, strada Calea Timisoarei nr. 204, sector 1, parcela 7, inregistrata in CF 55145, format din teren intravilan, curti constructii, in suprafata de 17.068 mp, identificat cu nr. Cadastral 956/7, impreuna cu constructiile: C1-Cabina poarta cu o incapere, cu nr. cadastral 956/7-C1; C2-Magazie lubrifianti, cu nr. Cadastral 956/7-C2; C3-Statie incarcare acumulatori cu 6 incaperi, cu nr. Cadastral 956/7-C3; C4-Cladire metalica PSI cu 4 incaperi, cu nr. Cadastral 956/7-C4; C5-Cabina cantar CF cu o incapere, cu nr. Cadastral 956/7-C5; C6-Magazie centrala materiale cu 9 incaperi + 2 birouri, cu nr. Cadastral 956/7-C6; C7-Cladire anexa animale-magazie cu 8 incaperi si 6 padocuri, cu nr. Cadastral 956/7-C7;

·                     ipoteca asupra imobilului situat in Drobeta Turnu Severin, strada Calea Timisoarei nr. 204, sector 1, parcela 8, inregistrata in CF 56997, format din teren intravilan, curti constructii, in suprafata de 5.231 mp, identificat cu nr. Cadastral 956/8, impreuna cu constructiile: C1 – hala fabricatie, depozit statie imbuteliere oxigen, C2 - hala fabricatie anexa TS platforma tehnologica oxigen, C3 – gospodarie apa recirculata si bazine apa, C4 – statie pompare ape, C5 – rezervor semiingropat cu statie pompare si rezervor;

Garantarea plafonului de credit pentru investitii in valoare de maxim 3.800.000 EUR contractat de la CEC BANK cu ipoteca reala mobiliara asupra intregii investitii puse in functiune (echipamente, masini, utilaje, solutii informatice, etc). 

Garantarea plafonului de credit pentru investitii in valoare de maxim 3.800.000 EUR contractat de la CEC Bank cu ipoteca reala mobiliara asupra conturilor curente deschise in prezent  de catre Severnav SA la CEC Bank, cat si asupra oricaror conturi viitoare deschise la CEC Bank.

Mandatarea domnului Tirlea Victor – director general si a domnului Borintis Grigore – director economic sa semneze orice document necesar pentru contractarea plafonului de credit pentru investitii de la CEC Bank, sa semneze bilet la ordin in alb, stipulat „FARA PROTEST“ si orice document necesar pentru garantarea acestei finantari.

6.                  Aprobarea contractarii de la Unicredit Leasing Corporation IFN SA a unui leasing financiar pentru investitii cu destinatia: modernizare si retehnologizare capacitate de productie, respectiv: achizitia de echipamente, masini, utilaje, solutii informatice, inclusiv cheltuieli pentru probe tehnologice si punere in functiune, in limita a maxim 3.800.000 EUR.

            Mandatarea domnului Tirlea Victor – director general si a domnului Borintis Grigore – director economic pentru a negocia cu Unicredit Leasing Corporation IFN SA urmatorii parametrii tehnici ai acestei tranzactii:

a)                  Perioada de finantare: 8 ani;

b)                  Avans: 10%;

c)                  Valoare reziduala: 15% - 20%, cu posibilitate de refinantare dupa 8 ani, pentru inca 3 ani;

Mandatarea domnului Tirlea Victor – director general si a domnului Borintis Grigore – director economic sa semneze orice document necesar pentru contractarea plafonului de leasing financiar de la Unicredit Leasing Corporation IFN SA, sa semneze bilete la ordin in alb, stipulat „FARA PROTEST“ si orice document necesar pentru contractarea acestei finantari.

7.                  Aprobarea contractarii de la BRD Sogelease IFN S.A. a unui leasing financiar cu o valoare de pana la maxim 3.800.000 EUR pentru investitii cu destinatia: modernizare si retehnologizare capacitate de productie, respectiv: achizitia de echipamente, masini, utilaje, solutii informatice, inclusiv cheltuieli pentru probe tehnologice si punere in functiune, in limita a maxim 3.800.000 EUR.

Mandatarea domnului Tirlea Victor – director general si a domnului Borintis Grigore – director economic pentru a negocia cu BRD Sogelease IFN SA urmatorii parametrii tehnici ai acestei tranzactii:

a)      Perioada de finantare: 8 ani;

b)      Avans: 10%;

c)      Valoare reziduala: 15% - 20%, cu posibilitate de refinantare dupa 8 ani, pentru inca 3 ani;

Mandatarea domnului Tirlea Victor – director general si a domnului Borintis Grigore – director economic sa semneze orice document necesar pentru contractarea plafonului de leasing financiar de la BRD Sogelease IFN SA, sa semneze bilete la ordin in alb, stipulat „FARA PROTEST”.

8.                  Aprobarea datei de 07.05.2019 (ex- date 06.05.2019) ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, in conformitate cu prevederile art. 86  din Legea nr. 24/2017.

9.                  Aprobarea mandatarii Presedintelui Consiliului de Administratie, ing. Tirlea Victor, cu posibilitatea de substituire sa semneze hotararile Adunarii Generale Extraordinara a Actionarilor, precum si orice alte documente aferente adunarii, inclusiv formalitatile de publicare si inregistrare la Oficiul Rgistrului Comertului, respectiv Monitorul Oficial al romaniei ,Partea a IV-a  si la orice alte institutii publice. Persoana mandatata de Adunare va avea dreptul de a delega aceasta imputernicire oricarei persoane pe care o considera potrivita.

         In situatia in care la data si ora anuntate nu se intruneste cvorumul legal, Adunarea se va tine in ziua de 19.04.2019, ora 10:00, in acelasi loc cu aceeasi ordine de zi.

         Incepand cu data de 18.03.2019,  convocatorul, materialele ce urmeaza sa fie prezentate si aprobate, incluse pe ordinea de zi, care urmeaza sa fie prezentate Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si proiectele de hotarare pentru fiecare punct de pe ordinea de zi pot fi consultate pe website-ul societatii (www.severnav.ro, Sectiunea materiale AGOA-AGEA) sau se pot  obtine de catre actionari de la sediul societatii ( Calea Timisoarei nr. 204, Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti, tel.: 0252/308000, fax: 0252/314675, e-mail: office@severnav.ro).

Capitalul S.C. SEVERNAV S.A. este format din 5.041.546 actiuni, fiecare actiune detinuta dand dreptul la un vot in adunare.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

a)                   De a introduce, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala.

b)                   Dreptul de a prezenta, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Daca va fi cazul, societatea va face disponibila o ordine de zi revizuita, folosind aceeasi procedura ca si cea utilizata pentru ordinea de zi anterioara, inainte de data de referinta, astfel incat sa permita celorlalti actionari sa desemneze un reprezentant sau, daca este cazul, sa voteze prin corespondenta.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind ordinea de zi a adunarii generale. Intrebarile vor fi transmise sau inregistrate la registratura societatii cel mai tarziu cu o zi lucratoare inainte de data adunarii la sediul socitatii, in plic inchis cu mentiunea “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 18/19 Aprilie 2019”, sau prin mijloace electronice avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e-mail: office@severnav.ro. Societatea poate sa raspunda inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul Severnav.

Actionarii vor adresa intrebarile in scris insotite de copia actului de identitate  valabil in cazul persoanelor fizice, iar in cazul persoanelor juridice  un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului/orice alt document emis de catre o autoritate competent din statul in care actionarul este inmatriculat legal, apostilat, insotit de traducerea legalizata in limba romana de un traducator autorizat de Ministerul Justitiei, care atesta calitatea de reprezentant legal pentru semnatarul propunerii/intrebarilor, emis cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii prezentului Convocator si transmis in original sau copie conforma cu originalul.

O copie a actului de identitate a actionarului persoana fizica/ a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica.

Propunerile si intrebarile actionarilor, precum si documentele ce atesta indeplinirea conditiilor pentru exercitarea acestor drepturi, vor fi transmise, fie sub forma unui document semnat olograf, in original - transmis prin posta sau servicii de curierat la sediul S.C. SEVERNAV S.A.( Calea Timisoarei nr. 204, Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti), in plic inchis cu mentiunea scrisa in clar:” Pentru ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR din data de 18/19 Aprilie 2019”, fie sub forma unui document semnat electronic cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica prin e-mail la adresa de e-mail: office@severnav.ro, mentionand la subiect:”Pentru ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR din data de 18/19 Aprilie  2019”.

Actionarii Societatii inregistrati la data de referinta (08.04.2019) in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central vor putea participa si vota in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

Actionarii pot participa la sedinta A.G.O.A. direct sau pot fi reprezentati de catre alte persoane( pe baza de imputernicire speciala sau generala) sau pot vota prin corespondenta.

Documentele necesare pentru participarea la A.G.O.A.  a actionarilor persoane fizice sunt:

-                      daca actionarul se prezinta personal - actul de identitate;

-                      daca actionarul este reprezentat de o alta persoana - imputernicire speciala si actul de identitate al reprezentantului.

Reprezentantii actionarilor persoane juridice vor dovedi calitatea  astfel:

-                      reprezentantul legal - cu un certificat constatator eliberat de ORC/ orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care persoana juridica isi are sediul, aposilat, insotit de traducerea legalizata in limba romana de un traducator autorizat de Ministerul Justitiei, care ii atesta calitatea de reprezentant legal, emis cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii prezentului convocator si prezentat in original sau copie conform cu originalul;

Persoana fizica ce se prezinta la A.G.O.A. in calitate de reprezentant al unui actionar persoana juridica va fi identificata pe baza actului de identitate.

Procurile speciale si formularele de vot prin corespondenta.

Incepand cu data de 18.03.2019, formularele de vot procuri speciale si formularele de vot prin corespondenta se pot obtine de pe website-ul societatii,Sectiunea materiale A.G.O.A.-A.G.E.A., sau de la sediul societatii, sau la adresa de e-mail www.severnav.ro.

Dupa completarea si semnarea acestora, un exemplar original al imputernicirii speciale/ formularului de vot prin corespondenta va trebui sa parvina societatii cu 48 de ore inainte de adunare, sub sanctiunea pierderii dreptului de vot prin reprezentat/prin corspondenta in Adunare conform legii.

Procurile speciale/formularele de vot prin corespondenta vor fi insotite:

-                      In cazul unui actionar persoana fizica - de o copie a actului de identitate al actionarului persoana fizica;

-                      In cazul unui actionar persoana juridica - de o copie  a actului de identitate al reprezentantului legal al actionarului persoana juridica, precum si de documentul  oficial care atesta calitatea de reprezentant legal pentru semnatarul procurii/formularului de vot prin coespondenta, conform conditiilor precizate mai sus.

Imputernicirile speciale/formularele de vot prin corespondenta vor fi transmise:

-                      Fie sub forma unui document semnat olograf, in original – transmis prin posta sau servicii de curierat- la S.C. SEVERNAV S.A.( Calea Timisoarei nr. 204, Drobeta – Turnu Severin, judetul Mehedinti), in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar: pentru ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR din data de 18/19 Aprilie 2019, fie sub forma unui document semnat elecronic cu semnatura electronica extinsa, conform legii nr. 455/2001 privind sematura electronica, prin e-mail la adresa: office@severnav.ro, mentionand la subiect: pentru Adunara Generala Ordinara a Actionarilor din data de 18/19 Aprilie  2019.

Imputernicirile speciale/formularele de vot prin corespondenta vor trebui sa contina informatiile prevazute in formularele de imputernicire speciala/formularele de vot prin corespondenta puse la dispozitie de SC SEVERNAV SA, cu precizarea votului pentru fiecare punct de pe ordinea de zi.

Formularele de vot prin corespondenta care nu sunt primite de catre Societate in termenul stabilit nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii pentru adoptarea hotararilor in cadrul AGOA.

Procurile speciale/buletinele de vot prin corespondenta care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul pus la dispozitie de Societate nu sunt opozabile Societatii, nefiind opozabile Societatii nici procurile generale care nu comntin informatiile minime cerute de prevederile legale.

Actionarii sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a adunarii generale, caz in care ordinea de zi revizuita va fi publicata in termen legal. In aceasta ipoteza, formularele de imputerniciri speciale si formularele de vot prin corespondenta vor fi actualizate si puse la dispozitia actionarilor in termenul legal.

 

Presedintele Consiliului de Administratie

Ing. Tirlea Victor

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.