Stiri Piata


ZENTIVA S.A. - SCD

Modificare Convocare AGAO - 30 aprilie 2019

Data Publicare: 15.04.2019 16:41:49

Cod IRIS: A40C1

 

 

Catre:

Autoritatea de Supraveghere Financiara

Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

Bursa de Valori Bucuresti

Piata Reglementata, Categoria Standard (Actiuni)

De la:

ZENTIVA S.A. 

 

RAPORT CURENT

conform prevederilor art. 234 alin. (1) lit. a) si b) din Regulamentul Autoritatii de Supraveghere Financiara nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, precum si a art. 99 lit. a) din Codul Bursei de Valori Bucuresti Operator de Piata, Titlul II, Emitenti si Instrumente Financiare

 

Data raportului:

15 aprilie 2019

Denumirea Emitentului:

ZENTIVA S.A. („Societatea”)

Sediul social:

Bd. Theodor Pallady nr. 50

Sector 3, Bucuresti

Romania

Numarul de telefon/fax:

+4021.304.72.00/ +4021.345.40.04

Webpage:

www.zentiva.ro 

Numarul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti si codul unic de inregistrare:

J40/363/1991

336206

Capital Social:

RON 41.696.115

Numarul de actiuni:

416.961.150 actiuni

Piata Reglementata pe care se tranzactioneaza instrumentele financiare emise:

Bursa de Valori Bucuresti, Segmentul Principal, Categoria Standard (Actiuni)

 

Evenimente importante de raportat: Convocator completat pentru adunarea generala ordinara a actionarilor Zentiva S.A. din data de 30 aprilie/2 mai 2019

Societatea doreste sa informeze actionarii si investitorii cu privire la faptul ca in data de 15 aprilie 2019, consiliul de administratie al Societatii a aprobat convocatorul completat al adunarii generale ordinare a actionarilor Societatii convocata pentru data de 30 aprilie 2019, incepand cu ora 10:00 a.m. la sediul Societatii („AGOA”), suplimentand ordinea de zi cu un punct, respectiv punctul 3.a., ca urmare a primirii unei solicitari de completare a ordinii de zi in data de 11 aprilie 2019 din partea actionarului majoritar, Zentiva Group a.s., dupa cum urmeaza:

Introducerea unui punct suplimentar pe ordinea de zi a AGOA, respectiv punctul 3.a.:

Aprobarea transferarii intregului profit net al Societatii pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2018, determinat in conformitate cu legile aplicabile, la rezultatul reportat in contul contabil 117 „Rezultat reportat”, fiind la dispozitia Societatii pana la o decizie ulterioara.”.

Votul cu privire la acest punct de pe ordinea de zi a AGOA va fi alternativ votului in favoarea punctului 3 de pe ordinea de zi a AGOA, astfel cum a fost publicata in Monitorul Oficial Partea a IV-a, nr. 1417 din data de 29 martie 2019.

Solicitarea de completare a ordinii de zi a AGOA transmisa de actionarul majoritar, Zentiva Group a.s., indeplineste conditiile prevazute de dispozitiile art. 117¹ alin. 1 din Legea societatilor nr. 31/1990 coroborate cu dispozitiile art. 92 alin (3) – (6) din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si din actul constitutiv al Societatii si a fost transmisa pana la data limita de completare a ordinii de zi pentru AGOA, respectiv 14 aprilie 2019, Societatea emitand un raport curent la data de 11 aprilie 2019 privind primirea solicitarii de completare a ordinii de zi.

Convocatorul completat la solicitarea actionarului majoritar, Zentiva Group a.s., este atasat la prezentul raport curent si va fi publicat in Monitorul Oficial si intr-un ziar de circulatie nationala in data de 17 aprilie 2019. Toate materialele informative actualizate privind elementele incluse pe ordinea de zi completata a AGOA vor fi disponibile incepand cu data de 15 aprilie 2019, in zilele lucratoare la sediul Societatii, precum si pe site-ul Societatii la https://www.zentiva.ro/investors/general-meetings-shareholders. Actionarii Societatii pot primi, la cerere, copii ale documentelor aferente punctelor de pe ordinea de zi completata a AGOA.

Simona Cocos

Director General


 

Anexa 1

CONVOCATOR COMPLETAT

 

Societatea ZENTIVA S.A., inregistrata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/363/1991, Cod Unic de Inregistrare 336206, cu sediul social in Bd. Theodor Pallady nr. 50, Sector 3, Bucuresti, Romania, avand capital social: 41.696.115 RON (fiind denumita in continuare „Societatea”), prin consiliul de administratie („Consiliul de Administratie”),

In temeiul Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea Societatilor”), Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Legea nr. 24/2017”), Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Regulamentul nr. 5/2018”) si a actului constitutiv al Societatii („Actul Constitutiv”),

Avand in vedere primirea unei cereri de suplimentare a ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, publicata in Monitorul Oficial Partea a IV-a nr. 1417 din 29 martie 2019, formulata in baza art. 117¹ din Legea Societatilor de catre actionarul Zentiva Group a.s., cu o detinere de 93,28% % din capitalul social al Societatii,

 

COMPLETEAZA ORDINEA DE ZI PENTRU:

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (denumita in continuare „AGOA”) convocata la sediul social al Societatii, in Municipiul Bucuresti, Sector 3, bulevardul Theodor Pallady nr. 50, in data de 30 aprilie 2019, de la ora 10:00 a.m., pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 18 aprilie 2019, considerata Data de Referinta pentru aceasta adunare; in situatia in care la data mentionata mai sus, din orice motiv, nu vor fi intrunite conditiile de cvorum stabilite de lege si de Actul Constitutiv, Consiliul de Administratie a convocat si a fixat, in temeiul art. 118 din Legea Societatilor, o a doua AGOA pentru data de 2 mai 2019, de la ora 10:00 a.m., la aceeasi adresa, cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta. Noul punct adaugat pe ordinea de zi este punctul 3.a de mai jos.

ORDINEA DE ZI COMPLETATA A AGOA ESTE URMATOAREA:

1.      Aprobarea situatiilor financiare anuale intocmite pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2018, insotite de Raportul Consiliului de Administratie si de Raportul Auditorului Independent.

2.      Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2019.

3.    Aprobarea alocarii la rezerve a profitului net al Societatii pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2018, determinat in conformitate cu legile aplicabile, astfel cum va fi detaliat si prezentat in materialele de prezentare.

Votul cu privire la acest punct de pe ordinea de zi a AGOA astfel cum a fost publicata in Monitorul Oficial Partea a IV-a, nr. 1417 din data de 29 martie 2019, va fi alternativ votului in favoarea punctului 3.a de pe ordinea de zi a AGOA prevazut mai jos,.

3.a. Aprobarea transferarii intregului profit net al Societatii pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2018, determinat in conformitate cu legile aplicabile, la rezultatul reportat in contul contabil 117 „Rezultat reportat”, fiind la dispozitia Societatii pana la o decizie ulterioara.

Votul cu privire la acest punct de pe ordinea de zi a AGOA va fi alternativ votului in favoarea punctului 3 de pe ordinea de zi a AGOA, astfel cum a fost publicata in Monitorul Oficial Partea a IV-a, nr. 1417 din data de 29 martie 2019.

4.      Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar aferent anului 2018.

5.      Fixarea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar aferent anului 2019 la nivelul maxim agregat de 1.830.785 RON.

6.      Stabilirea datei de 16 mai 2019 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGOA, in conformitate cu prevederile art. 86 (1) din Legea nr. 24/2017 si a datei de 15 mai 2019 ca “ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018.

7.      Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie si/sau a oricarui membru al Consiliului de Administratie si/sau al Directorului General al Societatii, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararea AGOA, sa depuna, sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGOA.

 

*** 

ORDINEA DE ZI A AGEA ESTE URMATOAREA:

 

1.         Aprobarea majorarii de capital social al Societatii cu suma maxima de 30.000.000 RON, prin aport in numerar, de la suma de 41.696.115 RON pana la suma maxima de 71.695.115 RON, prin emisiunea unui numar de 300.000.000 actiuni noi („Actiunile Noi”), cu valoarea nominala de 0,1 RON/actiune („Majorarea de Capital Social”), care vor fi oferite spre subscriere in urmatoarele conditii:

a)   Actiunile Noi vor fi oferite spre subscriere, in cadrul exercitarii dreptului de preferinta, catre actionarii inregistrati in registrul actionarilor Societatii tinut de Depozitarul Central S.A., la data de inregistrare de 16 mai 2019.

b)   Actiunile care vor ramane nesubscrise la finalul perioadei de exercitare a dreptului de preferinta pentru Actiunile Noi, vor fi anulate prin decizia Consiliului de Administratie prin care se constata rezultatele efective ale Majorarii de Capital Social.

c)   Numarul drepturilor de preferinta va fi egal cu numarul actiunilor emise de Societate inregistrate in registrul actionarilor Societatii tinut de Depozitarul Central S.A., la data de inregistrare de 16 mai 2019; fiecarui actionar inregistrat in registrul actionarilor Societatii tinut de Depozitarul Central S.A. la data de inregistrare de 16 mai 2019 ii va fi alocat un numar de drepturi de preferinta egal cu numarul actiunilor detinute.

d)   Pentru subscrierea unei Actiuni Noi pe durata exercitarii dreptului de preferinta este necesar un numar de 1,3898 drepturi de preferinta. Un actionar al Societatii inregistrat in registrul actionarilor Societatii tinut de Depozitarul Central S.A. la data de inregistrare de 16 mai 2019, poate achizitiona un numar maxim de Actiuni Noi calculat prin impartirea numarului de drepturi de preferinta detinute de respectivul actionar la numarul drepturilor de preferinta necesare pentru a subscrie o Actiune Noua (1,3898). In cazul in care numarul maxim de actiuni care poate fi subscris pe durata exercitarii dreptului de preferinta (rezultat din calculul mentionat anterior) nu este un numar natural, numarul maxim de actiuni care poate fi efectiv subscris va fi rotunjit la numarul intreg inferior.

e)   Pretul de subscriere al Actiunilor Noi vor fi egal cu valoarea nominala a acestora, de 0,1 RON/actiune.

f)    Perioada de exercitare a dreptului de preferinta va fi de o luna de la data stabilita in prospectul proportionat de oferta care va fi pregatit in legatura cu Majorarea de Capital Social si va incepe la o data ulterioara datei de inregistrare aferenta Majorarii Capitalului Social si datei de publicare a hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei.

g)   Drepturile de preferinta nu vor fi admise la tranzactionare si, respectiv, nu vor fi tranzactionate.

h)   Toate detaliile necesare pentru ca actionarii sa isi exercite drepturile de preferinta (cum ar fi procedura de subscriere, perioada de subscriere, procedura si metoda de plata, validarea subscrierii, formularul de subscriere si drepturile de alocare) vor fi incluse in prospectul proportionat care va fi aprobat de Autoritatea de Supraveghere Financiara („ASF”).

i)     Majorarea de Capital Social se realizeaza pentru asigurarea implementarii planurilor de dezvoltare ale Societatii.

2.         Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie sa adopte orice decizie si sa efectueze orice acte sau fapte care ar fi necesare, utile sau recomandabile pentru implementarea Majorarii de Capital Social, inclusiv cu privire la urmatoarele aspecte:

(i)      selectarea unui intermediar si a unui agent de plata pentru Majorarea de Capital Social, asigurarea pregatirii, aprobarii de catre ASF si a publicarii prospectului proportionat astfel cum va fi aprobat de catre ASF, confirmarea sumei finale a Majorarii de Capital Social, anularea Actiunilor Noi nesubscrise, asigurarea listarii pe Bursa de Valori Bucuresti a actiunilor nou emise, modificarea Actului Constitutiv in vederea reflectarii noului capital social al Societatii in urma finalizarii Majorarii de Capital Social;

(ii)     negocierea, aprobarea si executarea oricaror documente care au legatura cu Majorarea de Capital Social, inclusiv orice contracte cu intermediarii si consultantii, certificate, declaratii, registre, notificari, acte aditionale si orice alte acte si documente care sunt necesare, in vederea indeplinirii oricaror formalitati si autorizarea si/sau executarea oricaror alte actiuni care sunt necesare in vederea acordarii de efecte depline Majorarii de Capital Social; si

(iii) reprezentarea Societatii in fata oricaror autoritati si institutii competente (cum ar fi Oficiul Registrului Comertului, ASF, BVB, Depozitarul Central) in vederea inregistrarii Majorarii de Capital Social.

3.         Aprobarea incheierii, semnarii si executarii de catre Societate a urmatoarelor documente („Documentele de Factoring”):

(i)      un contract de cumparare de creante („Contractul de Cumparare de Creante”) intre Societate, in calitate de cedent si vanzator roman si Factofrance SA, o societate inmatriculata in conformitate cu legislatia din Franta ca societe anonyme si autorizata ca etablissement de credit, cu sediul social la Tour D2, 17bis, place des Reflets, 92988 Paris-La Defense Cedex, Franta, inregistrata in Registrul Comertului si al Societatilor din Nanterre sub numarul 063 802 466, in calitate de cesionar („Factorul”); in baza Contractului de Cumparare de Creante, Societatea va accede la si va deveni parte la un contract master pan-European de factoring incheiat initial la data de 24 ianuarie 2019 incheiat intre, printre altii, Zentiva France si Zentiva K.S. in calitate de vanzatori initiali, AI Sirona (Luxembourg) Acquisition S.A R.L. in calitate de societate mama si Factorul („Contractul de Factoring”); si

(ii)    un contract de ipoteca mobiliara asupra anumitor conturi bancare, precum si asupra fondurilor si fructelor acestor conturi bancare („Contractul de Ipoteca asupra Conturilor Bancare”) cu Factorul, in calitate de creditor ipotecar, in vederea acordarii controlului asupra acestor conturi bancare catre Factor, pentru garantarea obligatiilor datorate sau care ar putea fi sau deveni in viitor datorate de catre Societate in baza contractelor mentionate la punctul 3(i) de mai sus si a altor documente de finantare auxiliare acestora.

4.         Aprobarea imputernicirii dnei. Simona Cocos si a dlui. Francisc Koos, cu posibilitatea de subdelegare, sa actioneze individual in numele si pe seama Societatii in vederea executarii oricaror acte si fapte care sunt necesare, utile si/sau recomandabile pentru a da efecte si a executa Documentele de Factoring, inclusiv cu privire la urmatoarele aspecte:

(i)      negocierea, incheierea, redactarea, semnarea, perfectarea, incheierea, transmiterea, expedierea, modificarea sau completarea unde este necesar si in general, efectuarea oricaror documente sau notificari solicitate pentru implementarea hotararilor mentionate la punctul 3 de mai sus si care se afla in responsabilitatea Societatii; sa depuna si/sau sa primeasca in numele si pe seama Societatii orice documente necesare solicitate pentru punerea in aplicare a celor anterior mentionate;

(ii)    sa reprezinte Societatea, personal sau prin reprezentanti, cu puteri si autoritate deplina in fata notarilor publici si a oricarei alte autoritati (incluzand fara limitare, Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare, Oficiul Registrului Comertului, Banca Nationala a Romaniei) sau terti relevanti si sa indeplineasca toate formalitatile necesare cu privire la inregistrarea sau implementarea hotararii prevazute la prezentul punct 4 la orice registru sau autoritate si sa indeplineasca orice alta actiune, sa semneze si sa modifice orice document si sa indeplineasca orice formalitate necesara, utila si oportuna pentru ca aspectele prevazute la prezentul punct 4 sa produca efecte depline; si

(iii) in general, sa indeplineasca toate si oricare acte, actiuni sau lucruri pe care ea/el le considera necesare sau recomandabile in interesul Societatii cu scopul efectuarii operatiunilor anterior mentionate si sa exercite orice drepturi conexe si competente necesare pentru a actiona in numele si pe seama Societatii.

5.         Aprobarea unui obiect de activitate secundar al Societatii, care corespunde Codului CAEN 8291 (8291 Activitati ale agentiilor de colectare si a birourilor (oficiilor) de raportare a creditului) si modificarea corespunzatoare a Actului Constitutiv pentru reflectarea acestei modificari, prin includerea in articolul 5.3 al Actului Constitutiv, a urmatoarei activitati: „CAEN 8291 Activitati ale agentiilor de colectare si a birourilor (oficiilor) de raportare a creditului”.

6.         Stabilirea datei de 16 mai 2019 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGEA, in conformitate cu prevederile art. 86 (1) din Legea nr. 24/2017 si a datei de 15 mai 2019 ca “ex-date”, calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018.

7.         Stabilirea datei de 15 mai 2019 ca data participarii garantate, in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) litera j) din Regulamentul nr. 5/2018 si a datei de 17 mai 2019 ca data platii, in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) litera h) din Regulamentul nr. 5/2018.

8.         Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie si/sau a oricarui membru al Consiliului de Administratie si/sau al Directorului General al Societatii, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararea AGEA, sa depuna, sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA. 

 

*** 

INFORMATII GENERALE CU PRIVIRE LA AGOA si AGEA

 

a)                  Dreptul actionarilor de a participa la AGOA si AGEA

 

La AGOA si AGEA sunt indreptatiti sa participe si sa voteze numai actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta, conform prevederilor legale aplicabile societatilor pe actiuni listate pe o piata reglementata si ale Actului Constitutiv, personal (prin reprezentantii legali), prin reprezentant (pe baza de imputernicire speciala sau generala), cu respectarea prevederilor legale incidente, sau prin corespondenta (pe baza de buletin de vot prin corespondenta).

Accesul si/sau votul prin corespondenta al actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA si AGEA este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (buletin/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/ permis de sedere/ carte de identitate pentru cetatenii straini) si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/ permis de sedere/ carte de identitate pentru cetatenii straini).

Reprezentantii actionarilor persoane fizice vor fi identificati pe baza actului de identitate (buletin/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/ permis de sedere/ carte de identitate pentru cetatenii straini), insotit de imputernicirea speciala sau generala semnata de catre actionarul persoana fizica.

Reprezentantii actionarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate (buletin/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/ permis de sedere/ carte de identitate pentru cetatenii straini), insotit de imputernicirea speciala sau generala semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective.

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la Data de Referinta, primita de Societate de la Depozitarul Central S.A.

In situatia in care: a) actionarii persoane fizice nu si-au inregistrat in sistemul Depozitarului Central S.A. datele de identificare valabile si actualizate, atunci vor prezenta si copia actului de identitate actualizat (buletin/ carte de identitate/ pasaport/ permis de sedere); b) reprezentantul legal al actionarilor persoane juridice nu este mentionat in lista actionarilor de la Data de Referinta primita de la Depozitarul Central S.A., atunci va prezenta si un document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului imputernicirii speciale (dovada emisa de o autoritate competenta, in original sau copie conforma cu originalul, nu mai veche de 12 luni inainte de data publicarii convocatorului AGOA si AGEA).

Informatii privind imputernicirile speciale si generale si votul prin corespondenta sunt mentionate la punctele c) si d) de mai jos.

Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea acestora, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

 

b)                  Documentele aferente si in legatura cu ordinea de zi a AGOA si AGEA

 

Incepand cu data de 29 martie 2019 toate materiale de prezentare referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a AGOA si AGEA, inclusiv situatiile financiare anuale si raportul anual al Consiliului de Administratie, conform prevederilor art. 92 alin. (22) din Legea nr. 24/2017 si art. 188 din Regulamentul nr. 5/2018, precum si proiectele de hotarari propuse spre adoptare adunarii generale vor fi disponibile in zilele lucratoare, la sediul social al Societatii, intre orele 09:00 si 18:00 (ora Romaniei), precum si pe pagina oficiala de Internet a Societatii la https://www.zentiva.ro/investors/general-meetings-shareholders. Actionarii Societatii pot obtine, la cerere, copii ale documentelor referitoare la aspectele incluse pe ordinea de zi a AGOA si AGEA.

 

c)                  Imputernicirile generale

 

Imputernicirea generala poate fi acordata de actionari pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor, inclusiv in ceea ce priveste actele de dispozitie.

Imputernicirile generale, inainte de prima lor utilizare, se vor depune/expedia, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 28 aprilie 2019, ora 10:00 a.m. Imputernicirile generale in copie certificata vor fi retinute de Societate, facandu-se mentiune despre acestea in procesul-verbal al adunarilor generale.

Imputernicirile generale pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si conform reglementarilor ASF, la adresa marius.neagu@zentiva.com, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 28 aprilie 2019, ora 10:00.

Pentru validitatea mandatului, mandatarul trebuie sa aiba calitatea fie de intermediar (in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (1) pct. (20) din Legea 24/2017), fie de avocat, iar actionarul este client al acestora. De asemenea, mandatarul nu trebuie sa se afle intr-un conflict de interese, cum ar fi:

a)            este actionar majoritar al Societatii sau al unei alte entitati, controlata de respectivul actionar;

b)            este membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al Societatii, al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlata de respectivul actionar;

c)            este un angajat sau un auditor al Societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlata de respectivul actionar;

d)            este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice prevazute mai sus.

Mandatarul nu poate fi substituit de o alta persoana. Daca mandatarul este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

Impreuna cu imputernicirea generala, actionarii vor transmite Societatii declaratia pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare, semnata in original si, dupa caz, stampilata, din care sa reiasa ca:

(i)           imputernicirea este data de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului;

(ii)         imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

Verificarea si validarea imputernicirilor generale depuse la Societate se va face de catre secretarii tehnici desemnati potrivit legii, acestia urmand sa pastreze in siguranta inscrisurile.

 

d)                  Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta

 

Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta trebuie sa aiba formatul pus la dispozitie de Societate si sa contina instructiuni specifice de vot pentru fiecare punct de pe ordinea de zi (adica vot „pentru”, vot „impotriva” sau „abtinere”).

Pentru toate punctele de pe ordinea de zi se va folosi un singur formular de imputernicire speciala/ buletin de vot prin corespondenta, pus la dispozitie de catre Societate.

Imputernicirile speciale pot fi acordate oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contin instructiuni specifice de vot din partea actionarului emitent. In aceasta situatie, prevederile art. 125 alin. 5 din Legea Societatilor, nu sunt aplicabile.

Imputernicirile speciale/ buletinul de vot prin corespondenta si documentele aferente, se vor depune/expedia, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 28 aprilie 2019, ora 10:00 a.m., mentionand pe plic in clar „Pentru Adunarea Generala Ordinara/Extraordinara a Actionarilor din data de 30 aprilie 2019/2 mai 2019”.

Imputernicirile speciale/ buletinul de vot prin corespondenta, completate de actionari cu optiunile de vot ale acestora („Pentru”, „Impotriva” sau „Abtinere”), semnate, precum si documentele aferente, pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si conform reglementarilor ASF, la adresa marius.neagu@zentiva.com, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 28 aprilie 2019, ora 10:00 a.m., mentionand la subiect „Pentru Adunarea Generala Ordinara/Extraordinara a Actionarilor din data de 30 aprilie 2019/2 mai 2019”.

Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

La completarea imputernicirilor speciale/ buletinelor de vot prin corespondenta, actionarii sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a AGOA si AGEA cu noi puncte sau propuneri de hotarari, caz in care ordinea de zi va fi completata si pusa la dispozitie conform prevederilor legale aplicabile. In aceasta ipoteza, imputernicirile speciale/ buletinele de vot prin corespondenta vor fi actualizate si puse la dispozitie prin metodele aratate la pct. b).

Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta care nu sunt inregistrate la registratura Societatii pana la termenele mentionate mai sus nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului de prezenta si de vot in AGOA si AGEA.

Centralizarea, verificarea si tinerea evidentei buletinelor de vot prin corespondenta, precum si verificarea si validarea Imputernicirilor speciale depuse la Societate se va face de catre secretarii tehnici desemnati potrivit legii, acestia urmand sa pastreze in siguranta inscrisurile, pana la momentul supunerii la vot a subiectelor corespunzatoare aferente ordinii de zi.

 

e)               Dreptul actionarilor de a solicita introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi si de a prezenta proiecte de hotarari pentru punctele existente sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi

 

In conformitate cu prevederile art. 117 indice 1 alin. (1) din Legea Societatilor si art. 189 din Regulamentul nr. 5/2018, unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

a)      de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si

b)      de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGOA sau AGEA.

Drepturile actionarilor prevazute mai sus pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii de curierat la sediul Societatii sau prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si conform reglementarilor ASF, la adresa marius.neagu@zentiva.com) pana la data de 14 aprilie 2019.

Cerintele de identificare mentionate mai sus la litera a) sunt aplicabile si pentru actionarul/actionarii persoana fizica si/sau pentru reprezentantul legal al actionarului persoana juridica care solicita completarea ordinii de zi AGOA si AGEA. In vederea identificarii si dovedirii calitatii de actionar, Societatea poate solicita respectivei persoane extrasul de cont din care rezulta respectiva calitate, in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 5/2018.

In cazurile in care exercitarea dreptului prevazut la lit. a) de mai sus determina modificarea ordinii de zi a adunarii generale comunicate deja actionarilor, Societatea va trebui sa faca disponibila o ordine de zi revizuita, folosind aceeasi procedura ca si cea utilizata pentru ordinea de zi anterioara, inainte de Data de Referinta de 18 aprilie 2019 si cu respectarea termenului prevazut de Legea Societatilor, astfel incat sa permita celorlalti actionari sa desemneze un reprezentant sau, daca este cazul, sa voteze prin corespondenta, tinand cont de ordinea de zi revizuita.

 

f)                   Dreptul actionarilor de a adresa intrebari referitoare la ordinea de zi

 

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor. Intrebarile vor putea fi transmise Societatii in format fizic la sediul social al Societatii sau prin e-mail, la adresa marius.neagu@zentiva.com, astfel incat acestea sa fie primite de catre Societate pana la data de 28 aprilie 2019, ora 10:00 a.m. Societatea va raspunde la intrebarile adresate de actionari.

Dreptul de a pune intrebari si obligatia de a raspunde pot fi conditionate de masurile pe care Societatea le poate lua pentru a asigura identificarea actionarilor (in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 5/2018), buna desfasurare si pregatire a adunarilor generale, precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor comerciale ale Societatii. Societatea poate formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut. Se va considera ca un raspuns este dat daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a Societatii, in format intrebare-raspuns.

 

LASSERRE XAVIER PIERRE CHRISTIAN

 

Presedintele Consiliului de Administratie al Zentiva S.A.

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.