Stiri Piata


SCUT SA BACAU - SCBC

Hotarari AGA O 18.04.2019 (situatii financiare, alegere auditor financiar)

Data Publicare: 19.04.2019 9:38:22

Cod IRIS: 25CFC

Raportul curent

conform Regulamentului ASF nr. 5/2018

 

Data raportului – 19 Aprilie 2019

Denumirea entitatii emitente: Societatea Comerciala “SCUT” S.A. Bacau

Sediul social: Bacau, str.Izvoare nr.100, judetul Bacau

Numarul de telefon,fax: 0234.584342, 0234.584255

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrul Comertului: RO 955342

Numarul de ordine in Registrul Comertului – J04/71/1991

Capital social subscris si varsat: 552.533 lei

Cod LEI: 31570053TCBCEZ3Z2H81

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: ATS – Sistemul Alternativ de Tranzactionare administrat de catre B.V.B.       

 

            Evenimente importante de raportat

            La data de 18 Aprilie 2019 ora 11:00 au avut loc lucrarile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor de la Societatea Comerciala SCUT S.A. Bacau, la sediul societatii din Bacau, Str. Izvoare nr.100 la care au participat actionari detinand un numar de 155166 actiuni cu drept de vot, reprezentand 70,20 % din Capitalul Social.

            Lucrarile s-au desfasurat in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale Actului Constitutiv al Societatii - Statutul si au fost adoptate urmatoarele Hotarari:

 

Hotararea 1.

Aproba situatiile financiare pentru exercitiul financiar 2018 : impreuna cu Bilantul Contabil pe anul 2018, Raportul Consiliului de Administratie, Raportul Anual si Raportul Auditorului Financiar, conform anexei nr. 1 care face parte integrata din prezenta hotarare.

total venituri: 9.509.543 lei

total cheltuieli: 9.176.449 lei

profit inainte de impozitare: 333.094 lei

impozit pe profit: 69.453 lei

profit net: 263.641 lei

 

 

Hotararea 2.

Aproba :

            a) Repartizarea pe destinatii a profitului net realizat in anul 2018 :

·         Profitul net repartizat: 263.641 lei

·         Rezerve legale : - lei

·         Dividende: 221.013 lei

·         Alte rezerve: 42.628 lei

            b) Dividendul brut de 1 leu/actiune.

            c) Distribuirea dividendelor catre actionari se va face conform prevederilor legale, iar costurile aferente platii vor fi suportate de catre actionari din valoarea dividendului net.

            d) Plata dividendelor se efectueaza prin Depozitarul Central si agentul de plata Banca Transilvania, pentru asigurarea continuitatii de plata a dividendelor pentru actionarii S.C. SCUT S.A. BACAU.

            e) Aprobarea datei de 17 Mai 2019 ca data de inregistrare (ex-date 16 Mai 2019) si a datei de 04 Iunie 2019 ca data a platii aferente dividentului.

 

Hotararea 3.

Aproba data de 09 Mai 2019 ca data de inregistrare, respectiv de identificare (ex-date 08 Mai 2019) a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, cu exceptia hotararii privind dividendul.

 

 

Hotararea 4.

Aproba Bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2019, inclusiv investitiile pentru anul 2019. Stablirea programului de activitati pe anul 2019, conform prezentei hotarari si anexei nr. 2 care face parte integrata din prezenta hotarare.

·         venituri totale : 9.509.543 lei

·         cheltuieli totale : 9.176.449 lei

·         profit brut : 333.094 lei

·         profit net : 263.641 lei

            Se imputerniceste Consiliul de Administratie al Societatii Comerciale SCUT S.A. Bacau sa angajeze credite bancare care vor fi garantate cu bunuri din patrimoniul societatii, in limita competentei prevazute de art. 26 lit. g din Actul Constitutiv al Societatii si sa inchirieze sau sa instraineze terenuri sau spatii de productie.

            Se imputerniceste Presedintele Consiliului de Administratie al Societatii Comerciale SCUT S.A. Bacau sa semneze contractele de credit cu unitatile bancare. Conducerea, administrarea si reprezentarea societatii comerciale SCUT S.A. Bacau, si in raport cu tertii si in justitie, se incredinteaza Presedintelui Consiliului de Administratie, Director General al Societatii, ing. RADU CONSTANTIN - nascut la data de _______, cu domiciliul in comuna Hemeius, Judetul Bacau, identificat cu Cartea de Identitate seria ____ nr.______, CNP ______________. Pentru realizarea acestei misiuni are in directa sa subordonare compartimentele executive, cu sarcini de indrumare si control pe societate.

 

Investitii pe anul 2019 :

            Pentru anul 2019 in ceea ce priveste activitatea de investitii se vor lua masuri pentru finalizarea lucrarilor incepute, se vor achita ratele la masinile achizitionate si in functie de posibilitati se vor procura si alte masini si utilaje.

            Datorita Auditului Mercedes Benz, se vor continua lucrarile la amenajarea spatiului destinat spalarii autocamioanelor si se va inlocui standul de directie.

            Pe suprafata betonata, se vor inlocui placile de beton macinate.

            Se vor efectua 2 canale de lucru in Hala de reparatii.

            Se va extinde instalatia de supraveghere video din incinta societatii.

 

Hotararea 5.

In urma rezultatului votului secret, se aproba numirea auditorului financiar PALUR MARGARETA, inregistrata la Camera Auditorilor Financiari din Romania, cu Autorizatia nr. 2669/2008, Cod Unic de Inregistrare nr.19690270/2007 pe o perioada de 2 ani (exercitiul financiar 2019 si 2020).

 

 

Hotararea 6.

Se aproba organigrama Societatii Comerciale SCUT S.A. Bacau pentru anul 2019 conform anexei nr. 3 care face parte integranta din prezenta hotarare.

 

 

Hotararea 7.

Se aproba salarizarea membrilor consiliului de administratie astfel:

Indicativul fata de salariul mediu pe societate a fost stabilit la 5 pentru Presedintele Consiliului de Administratie.

Pentru Administratorul neexecutiv – ce are sarcini de coordonare a activitatilor de service : 40 % din salariul Presedintelui Consiliului de Administratie.

Pentru Administratorul neexecutiv ce nu este salariat al societatii : 20 % din salariul Presedintelui Consiliului de Administratie.

Pentru Secretarul Consiliului de Administratie : 5% din salariul Presedintelui Consiliului de Administratie.

 

 

Hotararea 8.

Se imputerniceste Consiliului de Administratie in vederea intreprinderii tuturor demersurilor necesare si semnarii tuturor documentelor necesare in relatiile cu Monitorul Oficial, Autoritatea de Supraveghere Financiara si Bursa de Valori Bucuresti si alte institutii, daca este cazul, pentru ducerea la indeplinire a Hotararilor A.G.O.A.

 

 

 

Rezultate vot AGOA :

 

 

Hotararea

 

Pentru

Impotriva

Abtinere

1

%

2

%

3

%

1

155166

100

0

0

0

0

2

155166

100

0

0

0

0

3

155166

100

0

0

0

0

4

155166

100

0

0

0

0

5

155166

100

0

0

0

0

6

155166

100

0

0

0

0

7

155166

100

0

0

0

0

8

155166

100

0

0

0

0

 

a) Schimbari in controlul asupra emitentului - nu este cazul.

b) Achizitii sau instrainari substantiale de active – nu este cazul.

c) Procedura de insolventa, respectiv de organizare judiciara sau faliment – nu este cazul.

d) Tranzactii de tipul celor enumerate la art. 82 din Legea nr. 24/2017 – nu este cazul.

e) Alte evenimente : nu este cazul

 

 

                            Presedintele Comnsiliului de Administratie                               

                                         ing. Radu Constantin                                            

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.