Nr. 106/103 din 28.04.2020
Raport curent aferent remarul 16 februarie s.a.
(Conf. Regulamentului ASF nr. 5/2018)
Data de 28.04.2020
Sediul social: Cluj-Napoca, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 2-4, jud. Cluj
Tel./fax. : 264435276/0264432299
Nr. si data inregistrarii la ORC: J12/1591/1992
Cod unic de inregistrare: RO201373
Capitalul subscris si varsat: 5.113.007,5 lei
Sistemul alternativ de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de remarul 16 februarie s.a. este sistemul alternativ de tranzactionare administrat de BVB - ATS.
Eveniment important de raportat:
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (denumita in continuare „AGOA”) a REMARUL 16 FEBRUARIE S.A.,societate administrata in sistem unitar, nr. ORC J12/1591/1992, cod de identificare fiscala 201373, cu sediul in Cluj-Napoca, Str. Tudor Vladimirescu nr. 2-4, jud. Cluj, avand capitalul social subscris si varsat in cuantum de 5.113.007,5 lei, divizat in 2.045.203 actiuni nominative, in valoare nominala de 2,5 lei fiecare, (denumita in continuare „Societatea”),
Convocata prin convocatorul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a nr. 1175/26.III.2020 si in ziarul „Monitorul de Cluj” din 26.03.2020 pentru toti actionarii inscrisi in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 16.04.2020, tinuta in data de 28.04.2020, la ora 11:00, la sediul societatii, la prima convocare, in prezenta actionarilor reprezentand 73,955% din capitalul social si respectiv un numar de 1512522 actiuni cu drept de vot dintr-un total de 2.045.203 actiuni, HOTARASTE:
1. Se aproba in unanimitate Raportul de gestiune al Consiliului de Administratie privind rezultatele economico-financiare ale societatii REMARUL 16 FEBRUARIE S.A. in anul 2019, conform Regulamentului ASF nr. 5/2018.
2. Se aproba in unanimitate situatiile financiare anuale si contul de profit si pierdere pentru exercitiul financiar 2019 si repartizarea pierderilor la rezultat reportat.
3. Se aproba in unanimitate raportul auditorului financiar intocmit de PAUN MARIANA, auditor financiar, cod fiscal 33100740, aferent exercitiului financiar 2019.
4. Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli si programul de investitii pe 2020.
Voturi valabil exprimate detinute de actionarii prezenti 1.480.190, aferente unui numar de 1.480.190 actiuni, din care pentru 1.480.190 si impotriva 0. Abtineri 32.332.
5. Se aproba in unanimitate descarcarea de gestiune a administratorilor si directorilor societatii, pentru anul 2019 si ratificarea contractelor incheiate de societate in anul 2019.
6. Se aproba in unanimitate confirmarea in functia de administrator, membru al consiliului de administratie, a domnului Avram Ionut, numit administrator provizoriu prin Decizia Consiliului de Administratie nr. 1 din 16.12.2019, stabilirea duratei mandatului de 4 ani incepand cu data sedintei AGOA.
7. Se aproba in unanimitate confirmarea in functia de administrator, membru al consiliului de administratie, a domnului Pavelescu Stelian-Gabriel, numit administrator provizoriu prin Decizia Consiliului de Administratie nr. 1 din 16.12.2019, stabilirea duratei mandatului de 4 ani incepand cu data sedintei AGOA.
8. Se aproba in unanimitate remuneratia domnului Avram Ionut si a domnului Pavelescu Stelian-Gabriel in calitate de administratori, conform prevederilor Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor nr. 2 din 26.04.2018, indemnizatie aplicabila incepand cu data sedintei AGOA.
9. Se aproba in unanimitate data de 15.05.2020 ca "Data de Inregistrare", respectiv data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange hotararile AGOA si data de 14.05.2020 ca ex date.
10. Se aproba in unanimitate mandatatarea presedintelui consiliului de administratie sau a presedintelui de sedinta sa conduca sedinta, sa semneze in numele actionarilor hotararile adoptate, precum si orice acte impuse de hotararile adoptate si mandatarea dlui. Negru Ionut – consilier juridic, sa intocmeasca toate formalitatile legale aferente ducerii la indeplinire a hotararilor, fara a se limita la: publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, depunerea/ridicarea de cereri si alte inscrisuri in scopul realizarii operatiunilor de inregistrare/ridicare a hotararilor in Registrul Comertului Cluj si oriunde ar fi necesar.
Pesedintele Consiliului de Administratie
CALIN MITICA