Stiri Piata


REMARUL 16 FEBRUARIE SA CLUJ NAPOCA - REFE

Hotarari AGA O 25.04.2019

Data Publicare: 25.04.2019 10:20:59

Cod IRIS: 3E202

Nr. 106/112 din 25.04.2019

 

 

Raport curent aferent remarul 16 februarie s.a.

(Conf. Regulamentului ASF nr. 5/2018)

Data de 25.04.2019

 

 

Sediul social: Cluj-Napoca, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 2-4, jud. Cluj

Tel./fax. : 264435276/0264432299

Nr. si data inregistrarii la ORC: J12/1591/1992

Cod unic de inregistrare: RO201373

Capitalul subscris si varsat: 5.113.007,5 lei

Sistemul alternativ de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de remarul 16 februarie s.a. este sistemul alternativ de tranzactionare administrat de BVB - ATS.

 

Eveniment important de raportat:

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (denumita in continuare „AGOA”) a REMARUL 16 FEBRUARIE S.A., societate administrata in sistem unitar, nr. ORC J12/1591/1992, cod de identificare fiscala 201373, cu sediul  in Cluj-Napoca, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 2-4, jud. Cluj, avand capitalul social subscris si varsat in cuantum de 5.113.007,5 lei, divizat in 2.045.203 actiuni nominative, in valoare nominala de 2,5 lei fiecare, (denumita in continuare „Societatea”),

Convocata prin convocatorul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a nr. 1310/22.III.2019 si in ziarul „Monitorul de Cluj” nr. 53 din 22 -24 martie 2019, pentru toti actionarii inscrisi in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 12.04.2019, tinuta in data de 24.04.2019, la ora 11:00, la sediul societatii, la prima convocare, in prezenta actionarilor reprezentand 72,374% din capitalul social si respectiv un numar de 1480190 actiuni cu drept de vot dintr-un total  de 2.045.203 actiuni, HOTARASTE:

1. Se aproba in unanimitate Raportul de gestiune al Consiliului de Administratie privind rezultatele economico-financiare ale societatii REMARUL 16 FEBRUARIE S.A. in anul 2018, conform Regulamentului ASF nr. 5/2018.

2. Se aproba in unanimitate situatiile financiare anuale si contul de profit si pierdere pentru exercitiul financiar 2018 si acoperirea pierderilor financiare existente in sold la data de 31.12.2018 din rezultatul reportat din anii anteriori.

3. Se aproba in unanimitate raportul auditorului financiar intocmit de PAUN MARIANA, auditor financiar, cod fiscal 33100740, aferent exercitiului financiar 2018.

4. Se aproba in unanimitate rezilierea contractului de servicii de audit financiar nr. A 149 incheiat cu societatea de audit ELF EXPERT inregistrata la Registrul comertului sub nr. J40/5810/2000, cod unic de inregistrare RO1310754, urmare a prevederilor Regulamentului UE 537 al Parlamentului si al Consiliului European si ale Legii 162/2017 privind auditul statutar, incepand cu data prezentei hotarari si se aproba radierea acestuia din evidentele registrului comertului.

5. Se aproba in unanimitate numirea auditorului financiar extern PAUN MARIANA, membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania cod fiscal 33100740,  incepand cu data  prezentei hotarari pentru o perioda de 3 ani, respectiv pentru exercitiile financiare 2018, 2019 si 2020, stabilirea indemnizatiei acestuia in cuantum de 12.000 euro/exercitiu financiar (fara TVA) si incheierea contractului de prestari servicii de audit extern aferent.

6. Se aproba in unanimitate bugetului de venituri si cheltuieli si programul de investitii pe 2019.

7. Se aproba in unanimitate descarcarea de gestiune a administratorilor si directorilor societatii, pentru anul 2018 si ratificarea contractelor incheiate de societate in anul 2018.

8. Se aproba in unanimitate prelungirirea mandatului de administrator a domnului Bancila Virgiliu, pe o durata de 4 ani, incepand cu data sedintei AGOA.

9. Se aproba in unanimitate remuneratia domnului Bancila Virgiliu in calitate de administrator, conform prevederilor Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor nr. 2 din 26.04.2018, indemnizatie aplicabila incepand cu data de sedintei AGOA.

10. Se aproba in unanimitate confirmarea in functia de administrator, membru al consiliului de administratie, a domnului Mihet Ovidiu-George, numit administrator provizoriu prin Decizia Consiliului de Administratie nr. 1 din 05.02.2019, stabilirea duratei mandatului de 4 ani incepand cu data sedintei AGOA.

11. Se aproba in unanimitate  remuneratia domnului Mihet Ovidiu-George in calitate de administrator, conform prevederilor Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor nr. 2 din 26.04.2018, indemnizatie aplicabila incepand cu data de sedintei AGOA.

12. Se aproba in unanimitat data de 15.05.2019 ca "Data de Inregistrare", respectiv data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange hotararile AGOA si data de 14.05.2019 ca ex date.

13. Se aproba in unanimitate mandatarea presedintelui consiliului de administratie sau a presedintelui de sedinta sa conduca sedinta, sa semneze in numele actionarilor hotararile adoptate, precum si orice acte impuse de hotararile adoptate si a consilierului juridic al societatii Poptean Carmen Ramona sa intocmeasca toate formalitatile legale aferente ducerii la indeplinire a hotararilor, fara a se limita la: publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, depunerea/ridicarea de cereri si alte inscrisuri in scopul realizarii operatiunilor de inregistrare/ridicare a hotararilor in Registrul Comertului Cluj si oriunde ar fi necesar.

 

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie

Bancila Virgiliu

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.