Stiri Piata


REMARUL 16 FEBRUARIE SA CLUJ NAPOCA - REFE

Convocare AGA O & E in data de 18.11.2019

Data Publicare: 14.10.2019 18:00:11

Cod IRIS: D93A8

 

 

 

Nr. 106/315/14.10.2019

 

Raport curent remarul 16 februarie s.a.

(Conf. Regulamentului ASF nr. 5/2018)

Data de 14.10.2019

 

Sediul social: Cluj-Napoca, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 2-4, jud. Cluj

Tel./fax. : 264435276/0264432299

Nr. si data inregistrarii la ORC: J12/1591/1992

Cod unic de inregistrare: RO201373

Capitalul subscris si varsat: 5.113.007,5 lei

Sistemul alternativ de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de remarul 16 februarie s.a. este sistemul alternativ de tranzactionare administrat de BVB - ATS.

 

Eveniment important de raportat:

 

Consiliul de Administratie al societatii REMARUL 16 FEBRUARIE S.A. avand sediul in Cluj-Napoca, str. Tudor Vladimirescu, nr. 2-4, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului Cluj sub nr. J12/1591/1992, cod unic de inregistrare 201373, intrunit in sedinta de lucru la sediul societatii din data de 14.10.2019, convoaca Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (AGEA) si Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (AGOA)  pentru data de 18.11.2019 ora 11:00 si respectiv 12:00, la sediul societatii, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 08.11.2019 considerata data de referinta.

In cazul in care la data de 18.11.2019 nu se indeplinesc conditiile de cvorum, sedintele AGEA si AGOA se vor desfasura in data de 19.11.2019, ora 11:00 si respectiv 12:00, in acelasi loc, cu aceeasi ordine de zi.

Convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor avand urmatoarea ordine de zi:

1. Aprobarea schimbarii structurii Consiliului de Administratie al societatii REMARUL 16 FEBRUARIE S.A. in sensul modificarii/majorarii numarului de membri de la 3 membri la 5 membri, precum si aprobarea modificarii in mod corespunzator a articolelor din Actul Constitutiv al societatii dupa cum urmeaza: Cap. I. Contractul de Societate, art. 12: “Consiliul de Administratie al societatii este compus din 5 membri (administratori). (…)”; Cap. II. Statutul SocietatiiArt. 12.3.1. Societatea este administrata de un consiliu de administratie alcatuit din 5 (cinci) administratori reeligibili, temporari si revocabili. Art. 12.9. Pentru validitatea deciziilor consiliului de administratie este necesara prezenta a cel putin 3 (trei) din numarul membrilor.

Deciziile in cadrul consiliului de administratie se iau cu votul majoritatii membrilor prezenti.

2. Aprobarea Actului Constitutiv al societatii REMARUL 16 FEBRUARIE S.A. actualizat.

3. Aprobarea majorarii plafonului de credite, imprumuturi, leasing-uri, garantii pentru esalonari la plata a datoriilor catre ANAF si furnizori a societatii de la suma de 65.000.000 Ron (aprobat prin Hotararea AGEA nr. 1/24.04.2019) la suma de 75.000.000 Ron, valabil pana la data aprobarii bilantului aferent anului financiar 2019 si garantarea acestora prin ipotecarea unor active imobilizate, prin gajarea unor stocuri, mijloace fixe, actiuni/parti sociale, facturi sau alte fonduri de garantare care functioneaza in Romania.

4. Aprobarea posibilitatii de stingere a unor obligatii asumate de societate prin imprumuturile contractate si garantate cu active non-core-active imobilizate si financiare care nu sunt legate de activitatea de baza a societatii si prin procedura de dare in plata, in baza rapoartelor de evaluare intocmite de evaluatori autorizati si imputernicirea Consiliului de Administratie sa decida cu privire la activele aduse in garantie si la modalitatea de stingere a obligatiilor asumate de societate, in numele si pe seama societatii.

5. Imputernicirea persoanelor desemnate de catre Consiliul de Administratie (directori si/sau sef serviciu financiar) sa semneze impreuna, sa negocieze/asume si sa decida in numele si pe seama societatii orice clauza contractuala (inclusiv, dar fara a se limita la: modalitatile de rambursare si a datelor de rambursare a creditului/imprumutului, prelungirea duratei creditului/imprumutului, conversia creditului/imprumutului in alta moneda, modificarea structurii garantiilor creditului/imprumutului, stabilirea costurilor creditului/imprumutului, etc) si sa semneze in numele si pe seama societatii: (i) contractul/contractele de credit/imprumut, contractele de ipoteca, contractele de garantie reala mobiliara/imobiliara, contratele de leasing, contractele de dare in plata, orice act aditional la contractul/contractele de credit/ imprumt/garantie reala mobiliara/imobiliara, contractele de leasing ii) orice contract nou de garantie reala mobiliara/imobiliara, precum si orice document in legatura cu operatiunile privind facilitatile de credit/imprumut acordate si modul de stingere al acestora si prin operatiunea de dare in plata.

6. Aprobarea majorarii capitalului social intr-o singura etapa, cu valoarea maxima de 10.226.015 lei, respectiv de la valoarea actuala de 5.113.007,5 lei pana la valoarea maxima de 15.339.022,5 lei, prin emiterea unui numar de 4.090.406 actiuni noi, nominative, fiecare cu o valoare nominala si cu pret de emisiune de 2,5 lei, in schimbul aportului in numerar adus de actionarii societatii. Majorarea de capital social se realizeaza din nevoia de lichiditati a societatii, pentru pentru derularea programelor asumate de societate si pentru o parte din datoriile existente.

7. Aprobarea ca majorarea de capital social sa se realizeze in urmatoarele conditii:

a)      majorarea de capital social cu aport in numerar se va realiza prin oferirea actiunilor noi emise spre subscriere, detinatorilor de drepturi de preferinta apartinand actionarilor existenti la data de inregistrare aprobata in prezenta AGEA, care vor putea subscrie proportional cu cotele de participare detinute la data de inregistrare. Majorarea de capital social se va realiza cu acordarea posibilitatii pastrarii ponderii detinute de fiecare actionar in capitalul social al societatii.

b)      actiunile nou-emise ramase nesubscrise ca urmare a exercitarii drepturilor de preferinta se vor anula prin decizia Consiliului de Administratie, care va constata rezultatele efective ale majorarii capitalului social si care va aproba modificarea Actului constitutiv in mod corespunzator. Valoarea cu care se va majora capitalul social va fi data de numarul si valoarea actiunilor noi efectiv subscrise de actionari.

c)      majorarea de capital social se realizeaza fara prima de emisiune.

d)  pretul de emisiune pentru o actiune nou-emisa subscrisa in cadrul exercitarii dreptului de preferinta de catre persoanele inregistrate in registrul actionarilor societatii ca actionar la data de inregistrare este 2,5 lei/actiune. Actiunile subscrise de actionarii societatii vor fi integral  platite la data subscrierii.

e)      numarul drepturilor de preferinta este de 2.045.203. Fiecarui actionar inregistrat in registrul actionarilor la data de inregistrare  aferenta  majorarii de capital social ii va fi alocat  un  numar  de drepturi de preferinta egal cu numarul actiunilor detinute la respectiva data de inregistrare.

f)  pentru subscrierea unei actiuni nou-emise in cadrul dreptului de preferinta este necesar  un numar de 0,5 drepturi de preferinta (respectiv o actiune detinuta la data de inregistrare genereaza un drept de preferinta cu care se vor putea subscrie 2 actiuni nou-emise).

g) perioada de exercitare a dreptului de preferinta va fi de 1 luna de la data stabilita in prospectul pentru emisiunea actiunilor in cadrul majorarii de capital social cu acordarea dreptului de preferinta, cu aport in numerar si va incepe la o data ulterioara datei de inregistrare aferenta majorarii de capital social si ulterioara datei de publicare a Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei.

h)  drepturile de preferinta nu se tranzactioneaza;

i)  toate detaliile necesare actionarilor pentru exercitarea dreptului de preferinta (cum ar fi procedura de subscriere, perioada efectiva de subscriere, modalitatea de plata a actiunilor subscrise, validarea subscrierilor, formularul de subscriere) vor  fi  incluse in prospectul care va fi aprobat de Autoritatea de Supraveghere Financiara, urmand ca acest prospect sa fie publicat inainte de  inceperea  efectiva  a  perioadei de exercitare  a  dreptului  de  preferinta.

 

 

8. Aprobarea desemnarii intermediarului in vederea intocmirii prospectulului pentru emisiunea actiunilor in cadrul majorarii de capital social cu acordarea dreptului de preferinta, cu aport in numerar.

9. Aprobarea mandatarii Consiliului de Administratie cu efectuarea tuturor demersurilor necesare derularii majorarii de capital social, aprobarea ca la expirarea perioadei de subscriere prin decizie sa constate numarul actiunilor noi care au fost subscrise si numarul actiunilor ce se anuleaza, sa stabileasca valoarea cu care se majoreaza capitalul social, sa modifice articolele aferente din Actul constitutiv al societatii in conformitate cu noua valoare a capitalului social, sa efectueze formalitatile necesare la institutiile competente in vederea inregistrarii majorarii capitalului social. Aprobarea mandatarii Consiliului de Administratie pentru a intocmi si semna toate actele necesare privind majorarea.

10. Aprobarea datei de 05.12.2019 ca data de inregistrare, respectiv data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange hotararile AGEA, a datei de  04.12.2019 ca ex date si a datei de 06.12.2019 ca data platii.

11. Aprobarea mandatarii Presedintelui Consiliului de Administratie sau a presedintelui de sedinta sa conduca sedinta, sa semneze in numele actionarilor hotararile adoptate, Actul constitutiv acualizat, adoptat cu modificarile aprobate, precum si orice acte impuse de hotararile adoptate si a consilierului juridic al societatii Poptean Carmen Ramona sa intocmeasca toate formalitatile legale necesare ducerii la indeplinire a hotararilor, fara a se limita la: publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, depunerea/ridicarea de cereri si alte inscrisuri in scopul realizarii operatiunilor de inregistrare/ridicare a hotararilor in Registrul Comertului Cluj si oriunde ar fi necesar.

Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor avand urmatoarea ordine de zi:

1. Aprobarea alegerii a doi membri noi in consiliul de admnistratie, ca urmare a modificarii propuse spre aprobare la punctul 1 de pe ordinea de zi a AGEA din 18/19.11.2019 respectiv majorarea numarului de membri ai acestuia de la 3 membri la 5 membri. Cei 3 membri actuali ai Consiliului de Administratie isi vor continua mandatul. Consiliul propune pe domnul Calin Mitica si pe domnul Popa Liviu, cu o durata a mandatului de 4 ani de la data alegerii in sedinta AGOA. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la sediul societatii, putand fi consultata si completata de actionari, pana la data de 08.11.2019.

2. Aprobarea duratei mandatului celor doi membri ai Consiliului de Administratie nou alesi, pentru o perioada de 4 ani, incepand cu data sedintei AGOA.

3. Aprobarea remuneratiei celor doi membri ai Consiliului de Administratie nou alesi, in cuantumul celei stabilite de Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor nr. 2 din 26.04.2018, indemnizatie aplicabila incepand cu data sedintei AGOA.

4. Aprobarea datei de 05.12.2019 ca data de inregistrare, respectiv data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange hotararile AGOA si a datei de 04.12.2019 ca ex date.

5. Aprobarea mandatarii presedintelui consiliului de administratie sau a presedintelui de sedinta sa conduca sedinta, sa semneze in numele actionarilor hotararile adoptate, precum si orice acte impuse de hotararile adoptate si a consilierului juridic al societatii Poptean Carmen Ramona sa intocmeasca toate formalitatile legale aferente ducerii la indeplinire a hotararilor, fara a se limita la: publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, depunerea/ridicarea de cereri si alte inscrisuri in scopul realizarii operatiunilor de inregistrare/ridicare a hotararilor in Registrul Comertului Cluj si oriunde ar fi necesar.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5 % din capitalul social au dreptul in termen de 15 zile de la publicarea convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei sa introduca puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi. Actionarii isi pot exercita aceste drepturi numai in scris, documentele fiind transmise prin servicii de curierat/prin mijloace electronice.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze societatii intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarilor cel tarziu pana la data de 15.11.2019.

Documentele referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, inclusiv buletinele pentru votul prin corespondenta, procurile speciale, proiectele de hotarari pot fi consultate si procurate de la sediul societatii sau de pe site-ul www.remarul.eu, incepand cu data de 18.10.2019.

Actionarii se vor putea prezenta personal la adunarea generala, isi vor putea numi un reprezentant sau vor putea vota prin corespondenta, si isi vor dovedi calitatea in conditiile si cu documentele prevazute de Dispunerea de masuri CNVM nr. 26/2012, precum si in conformitate cu Regulamentul ASF nr. 5/2018. Reprezentarea actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri/procuri speciale sau generale.

Imputernicirea speciala poate fi acordata oricarei persoane pentru reprezentare in adunarea generala si contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului care o acorda.

Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii generale a actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, in mod individual sau printr-o formulare generica referitoare la o anumita categorie de emitenti, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor art. 2 alin. (1) pct. 20 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat.

Imputernicirile/procurile speciale sau generale, dupa caz, se vor depune in original la sediul societatii sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: office@remarul.eu, pana la data de 15.11.2019. In acelasi termen buletinele de vot prin corespondenta completate si semnate de actionar se vor depune la sediul societatii personal sau prin posta recomandat cu confirmare de primire pe care sa fie trecuta adresa expeditorului (actionarului).

 

 

 

Presedintele Consiliul de Administratie

Dl. Bancila Virgiliu

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.