Nr. 106/104 din 28.04.2020
Raport curent aferent remarul 16 februarie s.a.
(Conf. Regulamentului ASF nr. 5/2018)
Data de 28.04.2020
Sediul social: Cluj-Napoca, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 2-4, jud. Cluj
Tel./fax. : 264435276/0264432299
Nr. si data inregistrarii la ORC: J12/1591/1992
Cod unic de inregistrare: RO201373
Capitalul subscris si varsat: 5.113.007,5 lei
Sistemul alternativ de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de remarul 16 februarie s.a. este sistemul alternativ de tranzactionare administrat de BVB - ATS.
Eveniment important de raportat:
Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (denumita in continuare „AGEA”) a REMARUL 16 FEBRUARIE S.A.,societate administrata in sistem unitar, nr. ORC J12/1591/1992, cod de identificare fiscala 201373, cu sediul in Cluj-Napoca, Str. Tudor Vladimirescu nr. 2-4, jud. Cluj, avand capitalul social subscris si varsat in cuantum de 5.113.007,5 lei, divizat in 2.045.203 actiuni nominative, in valoare nominala de 2,5 lei fiecare, (denumita in continuare „Societatea”),
Convocata prin convocatorul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a nr. 1175/26.III.2020 si in ziarul „Monitorul de Cluj” din 26.03.2020 pentru toti actionarii inscrisi in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 16.04.2020, tinuta in data de 28.04.2020, la ora 12:00, la sediul societatii, la prima convocare, in prezenta actionarilor reprezentand 73,955% din capitalul social si respectiv un numar de 1512522 actiuni cu drept de vot dintr-un total de 2.045.203 actiuni, HOTARASTE:
1. Se aproba in unanimitate plafonul de credite, imprumuturi, leasing-uri, garantii pentru esalonari la plata a datoriilor catre ANAF si furnizori, a societatii in valoarea de 100.000.000 lei, valabil pana la data aprobarii bilantului aferent anului financiar 2020 si garantarea acestora prin ipotecarea unor active imobilizate, prin gajarea unor stocuri, mijloace fixe, actiuni/parti sociale, facturi sau alte fonduri de garantare care functioneaza in Romania.
2. Se aproba in unanimitate imputernicirea persoanelor desemnate de catre consiliul de administratie sa semneze impreuna, sa negocieze/asume si sa decida in numele si pe seama societatii orice clauza contractuala (inclusiv, dar fara a se limita la: modalitatile de rambursare si a datelor de rambursare a creditului, prelungirea duratei creditului, conversia creditului in alta moneda, modificarea structurii garantiilor creditului, stabilirea costurilor aferente creditului, etc) si sa semneze in numele si pe seama societatii: (i) contractul/contractele de credit/factoring, contractele de ipoteca, contractele de garantie reala mobiliara/imobiliara, contratele de leasing, orice act aditional la contractul/contractele de credit/factoring si la contractele de garantie reala mobiliara/imobiliara, contractele de leasing ii) orice contract nou de garantie reala mobiliara/imobiliara, precum si orice document in legatura cu operatiunile privind facilitatile de credit acordate de banca.
3. Se aproba vanzarea pana la valoarea contabila de 12.000.000 lei a unor active incluzand, dar nelimitandu-se la material rulant, autoturisme, mijloace fixe scoase din functiune etc.
Voturi detinute de actionarii prezenti 1.512.522, aferente unui numar de 1.512.522 actiuni, din care pentru 1.480.190 si impotriva 0. Abtineri 32.332.
4. Se aproba in unanimitate achizitionarea unor mijloace fixe conform programului de investitii aprobat pe anul 2020.
5. Se aproba in unanimitate imputernicirea consiliului de administratie pentru incheierea de parteneriate cu organisme de cercetare privind intocmirea, contractarea si implemantarea proiectului de investitii, alocarea fondurilor necesare si obtinerea de imprumuturi in acest scop, si nominalizarea persoanelor imputernicite pentru semnarea cererii de finantare a contractului de finantare si a celorlalte documente legate de accesarea finantarii si implementarea stategiei si a proiectelor de cercetare.
6. Se aproba in unanimitate data de 15.05.2020 ca "Data de Inregistrare", respectiv data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange hotararile AGEA si data de 14.05.2020 ca ex date.
7. Se aproba in unanimitate mandatarea presedintelui consiliului de administratie sau a presedintelui de sedinta sa conduca sedinta, sa semneze in numele actionarilor hotararile adoptate, precum si orice acte impuse de hotararile adoptate si mandatarea dlui. Negru Ionut – consilier juridic, sa intocmeasca toate formalitatile legale aferente ducerii la indeplinire a hotararilor, fara a se limita la: publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, depunerea/ridicarea de cereri si alte inscrisuri in scopul realizarii operatiunilor de inregistrare/ridicare a hotararilor in Registrul Comertului Cluj si oriunde ar fi necesar.
Presedintele Consiliului de Administratie
CALIN MITICA