Stiri Piata


REMARUL 16 FEBRUARIE SA CLUJ NAPOCA - REFE

Hotarari AGA E 25.04.2019

Data Publicare: 25.04.2019 10:22:37

Cod IRIS: 3827E

Nr. 106/113 din 25.04.2019

 

 

Raport curent aferent remarul 16 februarie s.a.

(Conf. Regulamentului ASF nr. 5/2018)

Data de 25.04.2019

 

 

Sediul social: Cluj-Napoca, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 2-4, jud. Cluj

Tel./fax. : 264435276/0264432299

Nr. si data inregistrarii la ORC: J12/1591/1992

Cod unic de inregistrare: RO201373

Capitalul subscris si varsat: 5.113.007,5 lei

Sistemul alternativ de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de remarul 16 februarie s.a. este sistemul alternativ de tranzactionare administrat de BVB - ATS.

 

Eveniment important de raportat:

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (denumita in continuare „AGEA”) a REMARUL 16 FEBRUARIE S.A., societate administrata in sistem unitar, nr. ORC J12/1591/1992,  cod de identificare fiscala 201373, cu sediul in Cluj-Napoca, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 2-4, jud. Cluj, avand capitalul social subscris si varsat in cuantum de 5.113.007,5 lei, divizat in 2.045.203 actiuni nominative, in valoare nominala de 2,5 lei fiecare, (denumita in continuare „Societatea”),

Convocata prin convocatorul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a nr. 1310/22.III.2019 si in ziarul „Monitorul de Cluj” nr. 53 din 22 -24 martie 2019, pentru toti actionarii inscrisi in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 12.04.2019, tinuta in data de 24.04.2019, la ora 12:00, la sediul societatii, la prima convocare, in prezenta actionarilor reprezentand  72,374% din capitalul social si respectiv un numar de  1480190actiuni cu drept de vot dintr-un total  de 2.045.203 actiuni, HOTARASTE:

 

1. Se aproba in unanimitate plafonul de credite, leasing-uri, garantii pentru esalonarile la plata a datoriilor catre ANAF si furnizori, a societatii valabil pana la data aprobarii bilantului aferent anului financiar 2019, in suma de 65.000.000 lei si garantarea acestora prin ipotecarea unor active imobilizate, prin gajarea unor stocuri, mijloace fixe, actiuni/parti sociale, facturi sau alte fonduri de garantare care functioneaza in Romania.

2. Se aproba in unanimitate imputernicirea persoanelor desemnate de catre consiliul de administratie (directori si/sau sef serviciu financiar) sa semneze impreuna, sa negocieze/asume si sa decida in numele si pe seama societatii orice clauza contractuala (inclusiv, dar fara a se limita la: modalitatile de rambursare si a datelor de rambursare a creditului, prelungirea duratei creditului, conversia creditului in alta moneda, modificarea structurii garantiilor creditului, stabilirea costurilor aferente creditului, etc) si sa semneze in numele si pe seama societatii: (i) contractul/contractele de credit/factoring, contractele de ipoteca, contractele de garantie reala mobiliara/imobiliara, contratele de leasing, orice act aditional la contractul/contractele de credit/factoring si la contractele de garantie reala mobiliara/imobiliara, contractele de leasing ii) orice contract nou de garantie reala mobiliara/imobiliara, precum si orice document in legatura cu operatiunile privind facilitatile de credit acordate de banca.

3. Se aproba in unanimitate vanzarea pana la valoarea contabila de 12.000.000 lei a unor active dupa cum urmeaza:

- material rulant; autoturisme;

- mijloace fixe scoase din functiune.

4. Se aproba in unanimitate achizitionarea unor mijloace fixe conform programului de investitii aprobat pe anul 2019.

5. Se aproba in unanimitate imputernicirea consiliului de administratie pentru incheierea de parteneriate cu organisme de cercetare privind intocmirea, contractarea si implemantarea proiectului de investitii, alocarea fondurilor necesare si obtinerea de imprumuturi in acest scop, si nominalizarea persoanelor imputernicite pentru semnarea cererii de finantare a contractului de finantare si a celorlalte documente legate de accesarea finantarii si implementarea stategiei si a proiectelor de cercetare.

6. Se aproba in unanimitate majorarea capitalului social al societatii REMARUL BUSINESS CENTER S.R.L., inregistrata la ORC sub J12/6274/01.11.2017, avand CUI 38431051, de la valoarea de 11.679.370 lei pana la maxim valoarea de 26.889.806,5 lei, cu o suma de pana la 15.210.436,5 lei (echivalentul in lei al sumei de 3.195.000 euro la cursul de 4,7607 euro/leu din data de 20.03.2019), prin emiterea de noi parti sociale  fiecare cu o valoare nominala de 10,00 lei, urmare a aducerii de catre asociati de aport in numerar si modificarea art. 7 si art. 8 din Actul Constitutiv al REMARUL BUSSINES CENTER SRL ca urmare a majorarii capitalului social conform aporturilor aduse de asociati.

7. Se aproba in unanimitate mandatarea consiliului de administratie al societatii REMARUL 16 FEBRUARIE S.A. sa decida, in functie de cash flow-ul societatii si de disponibilitatile financiare pe termen scurt:

- daca societatea va participa la majorarea capitalului social al societatii REMARUL BUSINESS CENTER S.R.L. si valoarea aportului in numerar in cazul participarii

- daca e cazul, modificarea procentului de participare la capitalul social al societatii REMARUL BUSINESS CENTER S.R.L.

8. Se aproba in unanimitate delegarea catre consiliul de administratie al societatii REMARUL 16 FEBRUARIE S.A. a exercitiului atributiilor majorarii capitalului social al REMARUL BUSINESS CENTER S.R.L. si finalizarii acestei operatiuni, mandatarea acestuia pentru semnarea Actului constitutiv actualizat din partea asociatului REMARUL 16  FEBRUARE S.A., precum si mandatarea pentru a efectua si indeplini toate formalitatile necesare ducerii la indeplinire a hotararii AGEA ce se va adopta.

9. Se aproba in unanimitate data de 15.05.2019 ca "Data de Inregistrare", respectiv data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange hotararile AGEA si data de 14.05.2019 ca ex date.

10. Se aproba in unanimitate mandatarea presedintelui consiliului de administratie sau a presedintelui de sedinta sa conduca sedinta, sa semneze in numele actionarilor hotararile adoptate, precum si orice acte impuse de hotararile adoptate si a consilierului juridic al societatii Poptean Carmen Ramona sa intocmeasca toate formalitatile legale aferente ducerii la indeplinire a hotararilor, fara a se limita la: publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, depunerea/ridicarea de cereri si alte inscrisuri in scopul realizarii operatiunilor de inregistrare/ridicare a hotararilor in Registrul Comertului Cluj si oriunde ar fi necesar.

 

Presedintele Consiliului de Administratie

Bancila Virgiliu



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.