Stiri Piata


MOARA CIBIN SA SIBIU - MOIB

Hotarari AGA O & E 23.04.2019

Data Publicare: 24.04.2019 13:10:38

Cod IRIS: 2D1CE

S.C. “Moara Cibin S.A.

Sibiu

Sos. Alba Iulia nr. 70

Nr.732/24.04.2019

RAPORT CURENT

conform Regulamentului ASF nr. 5/2018

Data raportului: 24.04.2019

Denumirea entitatii emitente: S.C."Moara Cibin” S. A.

Sediul social: Sibiu, Sos. Alba Iulia nr. 70

Tel/fax : 0269- 229650

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrul Comertului Sibiu: R 785205

Identificator Unic la Nivel European (E.U.I.D.): ROONRC.J32/89/1991

Numar de ordine in registrul comertului: J 32/89/1991

Capital social subscris si varsat: 10.710.221,00 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti, Segment ATS, Categorie AeRO

Eveniment important de raportat: HOTARAREA ADUNARII GENERALE ORDINARA SI EXTRAORDINARA

I. La data de 23.04.2019 ora 1100 a avut loc, la prima convocare, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, pentru actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de referinta – 16.04.2019.

Adunarea generala ordinara a fost valabil constituita, in prezenta actionarilor ce detin 88,75 % din numarul total de drepturi de vot.

In urma deliberarilor pe marginea punctelor aflate pe ordinea de zi mentionata in convocator a fost adoptata, conform dispozitiilor legale si statutare, urmatoarea hotarare:

Art.1. Cu votul a 86,16% din capitalul social detinut de actionarii prezenti la adunare se aproba situatiile financiare anuale, pentru exercitiul financiar 2018, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie, insotite de opinia auditorului financiar.

Art.2. Cu votul a 80,17% din capitalul social detinut de actionarii prezenti la adunare se aproba descarcarea de gestiune a Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2018, pe baza rapoartelor prezentate.

Art.3. Cu votul a 86,16% din capitalul social detinut de actionarii prezenti la adunare se aproba repartizarea profitului net pe anul 2018, conform propunerii Consiliului de Administratie, astfel:

- 106,204 lei, rezerve legale (5%)

- 1.600.095 lei pentru consituirea fondului de dezvoltare al societatii;

Art.4. Cu votul a 86,16% din capitalul social detinut de actionarii prezenti la adunare se aproba Bugetul de Venituri si Cheltuieli pe anul 2019 si se aproba programul de investitii pentru anul 2019.

Art.5. Cu votul a 86,16% din capitalul social detinut de actionarii prezenti la adunare se aproba casarea unor mijloace fixe ale societatii si scoaterea din evidenta a unor obiecte de inventar uzate fizic sau moral.

Art.6. Cu votul a 86,16% din capitalul social detinut de actionarii prezenti la adunare se aproba acoperirea pierderilor generate de rascumpararea actiunilor proprii din exercitiile precedente, din rezervele deja constituite.

Art.7. Cu votul a 86,16% din capitalul social detinut de actionarii prezenti la adunare se aproba prelungirea contractului auditorului financiar extern pe o durata de doi ani si se aproba mandatarea directorulul general Ureche Mircea si a sefului biroului financiar-contabil Ionus Carmen sa semneze contractul de audit.

Art.8. Cu votul a 86,16% din capitalul social detinut de actionarii prezenti la adunare se aproba data de 15.05.2019 ca data de inregistrare in conformitate cu dispozitiile art. 86 alin.1 din Legea 24/2017, legea privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a datei de 14.05.2019 ca „ex-date”.

Art.9. Cu votul a 86,16% din capitalul social detinut de actionarii prezenti la adunare se aproba mandatarea d-lui Bleoca Adrian sa intreprinda demersurile de inregistrare si de publicare a hotararii adoptate, la ORC Sibiu.

II. La data de 23.04.2019 ora 1200 a avut loc, la prima convocare, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, pentru actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de referinta – 16.04.2019.

Adunarea generala extraordinara a fost valabil constituita, in prezenta actionarilor ce detin 88,75 % din numarul total de drepturi de vot.

In urma deliberarilor pe marginea punctelor aflate pe ordinea de zi mentionata in convocator a fost adoptata, conform dispozitiilor legale si statutare, urmatoarea Hotarare:

Art.1. Cu votul a 86,16% din capitalul social detinut de actionarii prezenti la adunare se aproba prelungirea contractului de inchiriere a liniilor de fabricatie produse fainoase si a spatiilor de productie si depozitare de la parterul imobilului situat in Sibiu, Sos. Alba Iulia nr. 70., pe o perioada de trei ani, respectiv pana la data de 31.12.2019.

Art.2. Cu votul a 86,16% din capitalul social detinut de actionarii prezenti la adunare se aproba programul de rascumparare de actiuni proprii in urmatoarele conditii:

a) Numarul maxim de actiuni ce urmeaza a se dobandi:10.710.221 actiuni.

b) Programul de rascumparare are drept scop reducerea capitalului social, in conditiile legii.

c) Pretul minim de achizitie va fi pretul de piata de la BVB din momentul efectuarii achizitiei, iar pretul maxim de achizitie al actiunilor va fi de 0,40 lei/actiune.

d) Rascumpararea actiunilor se va realiza prin cumparare de actiuni, pe o durata maxima de 18 luni, in cadrul unei oferte publice de cumparare, desfasurate in conformitate cu prevederile Legii 24/2017, Regulamentului nr.5/2018 precum si a oricaror altor legi si reglementari aplicabile.

e) Acoperirea valorii actiunilor rascumparate se face din profitul distribuibil sau din rezervele disponibile ale societatii, inscrise in ultima situatie financiara anuala aprobata, conform prevederilor art. 103 din Legea nr.31/1990, acualizata.

Art.3. Cu votul a 86,16% din capitalul social detinut de actionarii prezenti la adunare se aproba vanzarea unor active corporale ale societatii (care sunt in prezent fie neutilizate, fie inchiriate), la un pret estimat de vanzare de 4.000.000 euro plus TVA-ul legal, astfel:

- Imobile, constructii si teren, situate in localitatea Sura Mica, in suprafata totala intabulata de 186.887 mp;

- Imobile, constructii si teren, situate in localitatea Medias, str, Sos. Sibiului nr. 72 (sectie panificatie Panmed) in suprafata totala intabulata de 12.264 mp;

- imobile, constructii si teren, situate in localitatea Talmaciu, in suprafata totala intabulata de 18246 mp;

Se imputerniceste cu puteri depline dl. Ureche Mircea, in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie sa negocieze si sa semneze, in numele si pe seama societatii, contractele de vanzare-cumparare pentru imobilele mai sus mentionate.

Art.4. Cu votul a 86,16% din capitalul social detinut de actionarii prezenti la adunare se aproba data de 15.05.2019 ca data de inregistrare in conformitate cu dispozitiile art. 86 alin.1 din Legea 24/2017, legea privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a datei de 14.05.2019 ca „ex-date”.

Art.5. Cu votul a 86,09% din capitalul social detinut de actionarii prezenti la adunare se aproba imputernicirea cu puteri depline a dlui Ureche Mircea, in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie, pentru semnarea tuturor documentelor si indeplinirea tuturor formalitatilor necesare, in vederea ducerii la indeplinire a prezentei hotarari.

Art.6. Cu votul a 86,16% din capitalul social detinut de actionarii prezenti la adunare se mandateaza dl. Bleoca Adrian sa intreprinda la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Sibiu, demersurile de inregistrare si de publicare a prezentei hotarari.

Director general,

Ing. Ureche Mircea

Oficiul juridic,

ec.Bleoca Adrian



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.