Stiri Piata


ROMCAB SA - MCAB

Hotarare AGA O 23.05.2017

Data Publicare: 24.05.2017 10:25:07

Cod IRIS: 05220

 

 

Către:   AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ

              BURSA DE VALORI BUCUREŞTI

 

 

RAPORT CURENT

Conform REG. CNVM. Nr. 1/2006

si Legea nr. 297/2004

 

 

DATA RAPORTULUI: 6 /23.05.2017

 

Denumirea entităţii emitente: S.C. ROMCAB S.A.

Numărul de telefon: 0265 312 540; fax: 0265 312 551

Codul unic de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului: RO 7947193

Numărul de ordine în Registrul Comerţului: J26/764/1995

Capital social subscris şi vărsat: 23.465.165 RON

Piaţa reglementată pe care se tranzacţionează valorile mobiliare emise: BVB

 

Eveniment important de raportat (în conformitate cu art. 113 A, alin 1, lit (c) Reg. CNVM 1/2006):

 

În conformitate cu convocatorul emis de RTZ & Partners SPRL, administrator judiciar al firmei, a fost convocată Adunarea Generală Ordinara a Acționarilor pentru data de 22/23.05.2017, cu arătarea locului, orei de desfășurare și a ordinii de zi. Convocatorul a fost publicat în Monitorul Oficial al României partea a IV-a nr. 1260/18.04.2017 și în ziarul Zi de Zi Mureș nr. 3027/18.04.2017, cu respectarea prevederilor Actului Constitutiv reactualizat la data de 28.11.2016 al Romcab S.A.

 

La prima convocare, in 22.05.2017, Adunarea nu a putut fi legal constituita, din lipsa de cvorum.

La a doua convocare, in 23.05.2017, Adunarea s-a constituit iar lucrarile acesteia au fost desfasurate conform procesului verbal de sedinta atasat.

 

 

În urma discuțiilor s-au adoptat hotărârile continute in prezentul raport.

 

 

 

 

 

PROCES-VERBAL si HOTARARE

In Adunarea Generala Ordinara a Acţionarilor

ROMCAB S.A. – în insolvență, in insolvency, en procedure collective

 

 

Încheiat  azi,  23.05.2017,  în şedinţa A.G.A. Ordinară desfăşurată la sediul societăţii, situat în Târgu-Mureş, str. Voinicenilor, nr. 35, Jud. Mures, având următoarea ordine de zi:

 

1.     Supunerea spre aprobare a raportului de gestiune al Consiliului de Administrație pentru exercițiul financiar al anului 2016, înaintat şi semnat de către administratorul special.

 

2.     Prezentarea raportului auditorului financiar extern în legătură cu situațiile financiare aferente exercițiului financiar al anului 2016.

 

3.     Aprobarea contului de profit și pierdere aferent exercițiului financiar 2016 înaintat şi semnat de administratorul special, conform propunerii administratorului special.

 

4.     Prezentare planului de afaceri și a bugetului de venituri și cheltuieli aferent anului 2017, înaintate şi semnate de administratorul special.

 

5.     Selectarea unui auditor financiar extern pentru exercițiul financiar aferent anului 2017, ca urmare a expirării mandatului auditorului numit pentru exercițiul financiar aferent anului 2016, în vederea aprobării acestuia de către Comitetul Creditorilor.

 

6.     Aprobarea datei de înregistrare prin care se identifică acționarii care urmează a beneficia de drepturi și asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor adunării generale pentru 12.06.2017.

 

 

Şedinţa adunării este deschisă și prezidată de RTZ & Partners S.P.R.L. (prin practician în insolvență Gabriela Bulucz și consilier juridic Vlad Almășan), în calitate de administrator judiciar al ROMCAB S.A, care prezintă ordinea de zi şi arată faptul că la adunare participă 6  acționari, reprezentând  70,1883%din drepturile de vot, astfel:

 

  • Sadalbari SRL prin reprezentant dl. Dan Chiru, deținând un număr de 6.479.143 acțiuni reprezentând 69,0294% din totalul drepturilor de vot;
  • Dl. Toanchina Ioan Victor prin reprezentant cu procură specială dl. Paul Dan Viorel, deținând un număr de 1.000 acțiuni reprezentând 0,0107% din totalul drepturilor de vot;
  • Dl. Chiș Vasile Marius, deținând un număr de 1.771 acțiuni reprezentând 0,0189% din totalul drepturilor de vot;
  • Dl. Căpcănaru Anton Laurențiu, deținând un număr de 2.460 acțiuni reprezentând 0,0262% din totalul drepturilor de vot;
  • Dl. Hărțan Constantin, deținând un număr de 78.550 acțiuni reprezentând 0,8369% din totalul drepturilor de vot;
  • Dl. Vlad Bogdan deținând un număr de 25.000 acțiuni reprezentând 0,2664% din totalul drepturilor de vot.

 

 

De asemenea este prezent dl. Zoltan Prosszer în calitate de administrator special al Romcab SA.

 

În timpul ședinței s-a prezentat Dl. Laurențiu Gușu, acționar deținând 30,060 de acțiuni, acesta asistând la ședință cu permisiunea acționarilor prezenți.

 

Dl. Paul Dan Viorel arată că din punctul acestuia de vedere prezenta Adunare nu este prezidată în mod legal, nefiind prezentă persoana fizică, reprezentant legal al administratorului judiciar în procedura de insolvență a Romcab SA conform mențiunilor din Registrul Comerțului. Dl. Căpcănaru îl susține pe dl. Paul Dan Viorel.

 

Dl. Căpcănaru arată că situațile financiare nu au fost publicate pe site-ul Romcab cu respectarea prevederilor legale privind termenul de 30 de zile anterior ședinței Adunării Generale Ordinare a Acționarilor.

 

Dl. Chiș Vasile Marius dorește să se consemneze lipsa auditorului care consideră că avea obligația de a fi prezent, cu atât mai mult cu cât și-a exprimat poziția cu rezerve.

 

Potrivit prevederilor art. 55 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, „După deschiderea procedurii şi numirea administratorului special, adunarea generală a acţionarilor/asociaţilor/membrilor îşi suspendă activitatea şi se va putea întruni, la convocarea administratorului judiciar, în cazurile expres şi limitativ prevăzute de prezenta lege.”

 

Totodată, conform prevederilor art. 58, alin. (1), lit. g din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, „Principalele atribuţii ale administratorului judiciar, în cadrul prezentului titlu, sunt: (...) convocarea, prezidarea şi asigurarea secretariatului şedinţelor adunării creditorilor sau ale acţionarilor, asociaţilor ori membrilor debitorului persoană juridică”.

 

 

Vlad Almășan este secretarul prezentei ședinţe, care va verifica lista de prezenţă a acţionarilor, va întocmi procesul - verbal pentru constatarea numărului acţiunilor reprezentate de acţionari şi îndeplinirea formalităţilor cerute de lege şi de actul constitutiv pentru desfăşurarea Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor.

 

Secretarul de şedinţă mai sus menţionat execută operaţiunile arătate.

 

Se constată că publicitatea convocării a fost făcută în Monitorul Oficial al României partea a IV-a nr. 1260/18.04.2017 și în ziarul Zi de Zi Mureș nr. 3027/18.04.2017, cu respectarea prevederilor Actului Constitutiv reactualizat la data de 28.11.2016 al Romcab S.A.

 

Potrivit prevederilor art. 55 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, „După deschiderea procedurii şi numirea administratorului special, adunarea generală a acţionarilor/asociaţilor/membrilor îşi suspendă activitatea şi se va putea întruni, la convocarea administratorului judiciar, în cazurile expres şi limitativ prevăzute de prezenta lege.”

 

Totodată, conform prevederilor art. 58, alin. (1), lit. g din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, „Principalele atribuţii ale administratorului judiciar, în cadrul prezentului titlu, sunt: (...) convocarea, prezidarea şi asigurarea secretariatului şedinţelor adunării creditorilor sau ale acţionarilor, asociaţilor ori membrilor debitorului persoană juridică”.

 

Potrivit art. 13, ultimul paragraf, din Actul Constitutiv reactualizat la data de 28.11.2016 al Romcab SA:

 

Pentru validitatea deliberărilor adunării generale ordinare este necesară prezența acționarilor care să dețină cel puțin o pătrime din numărul total de drepturi de vot. Hotărârile adunării generale ordinare se iau cu majoritatea voturilor exprimate.

 

Dacă adunarea generală ordinară nu poate lucra din cauza neîndeplinirii condițiilor prevăzute la alineatul de mai sus, adunarea ce se va întruni la o a doua convocare poate să delibereze asupra punctelor de pe ordinea de zi a celei dintâi adunări, indiferent de cvorumul întrunit, luând hotărîri cu majoritatea voturilor exprimate.

 

Din procesul-verbal întocmit de secretar rezultă că la adunare sunt prezenți 6 acționari, reprezentând 70,1883% din capitalul social şi sunt îndeplinite formalităţile cerute de lege şi de actul constitutiv pentru desfăşurarea Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor.

 

Totodată, administratorul judiciar constată că la data de 19.05.2017, sub nr. 3633, a fost înregistrată la sediul ROMCAB SA Procura Specială, prin care dl. Toanchina Ioan Victor, acționar al ROMCAB SA cu un număr de 1.000 acțiuni, îl numește pe dl. Paul Dan Viorel, reprezentant al său în Adunarea Generală Ordinară a acționarilor ce va avea loc în data de 22.05.2017 ora 12.00 la sediul social al societății, sau în data de 23.05.2017 (aceeași oră și loc), data ținerii celei de-a doua adunări, în cazul în care cea dintâi nu s-ar putea ține, să exercite dreptul de vot aferent deținerilor sale înregistrate în Registrul Acționarilor, după cum urmează:

 

1.                                                  Supunerea spre aprobare a raportului de gestiune al Consiliului de Administrație pentru exercițiul financiar al anului 2016, înaintat şi semnat de către administratorul special – vot împotriva.

 

2.                                                  Prezentarea raportului auditorului financiar extern în legătură cu situațiile financiare aferente exercițiului financiar al anului 2016 – vot împotriva.

 

3.                                                  Aprobarea contului de profit și pierdere aferent exercițiului financiar 2016 înaintat şi semnat de administratorul special, conform propunerii administratorului special – vot împotriva.

 

4.                                                  Prezentare planului de afaceri și a bugetului de venituri și cheltuieli aferent anului 2017, înaintate şi semnate de administratorul special – vot împotriva.

 

5.                                                  Selectarea unui auditor financiar extern pentru exercițiul financiar aferent anului 2017, ca urmare a expirării mandatului auditorului numit pentru exercițiul financiar aferent anului 2016, în vederea aprobării acestuia de către Comitetul Creditorilor – vot împotriva.

 

6.                                                  Aprobarea datei de înregistrare prin care se identifică acționarii care urmează a beneficia de drepturi și asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor adunării generale pentru 12.06.2017 – vot pentru.

 

 

 

Administratorul judiciar, prin Practician în Insolvență Gabriela Bulucz, propune intrarea în dezbateri.

 

  1. Administratorul judiciar, prin Practician în Insolvență Gabriela Bulucz, supune votului Adunării Generale Ordinare punctul 1 al ordinii de zi.

 

Dl. Chiș Vasile Marius solicită lămuriri privind pierderea în cuantum de 180.000.000 lei. Dl. Administrator special arată că a fost vorba de o eroare contabilă.

 

Dl. Chiș Vasile Marius solicită detalii privind ultimul trimestru de activitate din anul 2016. Dl. Administrator special Zoltan Proszer furnizează lămuriri privind activitatea societății aferentă anului 2016 și activitatea viitoare a societății.

 

            Dl. Căpcănaru solicită să se menționeze că de 3 ani de când participă la Adunări i s-a arătat că în această societate se face Hedging iar fluctuația prețului cuprului are o influență minimă și că societatea Romcab SA este acoperită din acest punct de vedere. Mai arată că i-a fost menționat faptul că scăderea prețului cuprului avantajează societatea. Dl. Căpcănaru arată că nu înțelege existența stocurilor de 480.000.000 lei la sfârșitul anului și solicită să i se precizeze unde există fizic aceste stocuri sau unde existau la sfârșitul anului 2016.

 

            Dl. Proszer arată că într-adevăr Romcab SA face Hedging pe contractele clienților, dar că nu se face Hedging pe stocurile aflate la Romcab SA. Cu privire la existența stocurilor dl Proszer arată că există un raport de audit privind existența stocurilor.

 

            Dl. Chiș Vasile solicită informații privind ciclul de producție iar dl. Proszer arată că durează aproximativ 5 luni. Se mai arată că se lucrează în baza unor contracte cadru conținând aproximări privind livrările și produsele comandate.

 

            Dl. Hartan Constantin întreabă dacă stocurile se referă și la materii prime. Dl. Administrator special arată că în general păstrează doar stocuri de materii finite, iar stocurile în valoare de 480.000.000 lei conțin inclusiv materii prime. Mai întreabă dl. Hartan Constantin de ce nu a fost făcută o reevaluare a stocurilor iar dl. Prosszer arată că noul board a avut o nouă strategie privind aceste aspecte.

 

            Dl. Prosszer arată că administratorii își asumă rezultatele rapoartelor prezentate.

 

            Dl. Paul Dan Viorel întreabă de unde provine creanța Sadalbari SRL iar dl. Proszer arată că provine dintr-o cesiune de creanță care nu a fost recuperată până în prezent. Dl. Dan Chiru intervine și arată că provine parțial dintr-o cesiune de creanță din anul 2007, parțial din derularea activității curente, iar ponderea mare e compusă din fidejusiunile încheiate de Sadalbari SRL în cadrul contractelor de Credit încheiate de Romcab SA.

 

            Dl. Paul Dan Viorel întrabă dacă au fost încheiate prime de asigurare în Gibraltar. Dl. Prosszer arată că au fost încheiate cu Elite Insurance pe polițe în cuantum de 5.000.000 euro.

 

            La întrebarea dlui. Chiș, dl. Chiru reia proveniența creanței Sadalbari SRL față de Romcab SA.

 

            Dl. Paul Dan Viorel întreabă dacă firma care a inspectat stocurile a fost SGS și cine a mandatat societatea. Dl. Prosszer arată că a fost într-adevăr societatea SGS iar contractul a fost semnat de către Romcab SA.

 

            Dl. Paul Dan Viorel întreabă dacă băncile au pus sechestru pe stocuri la momentul inspecției efectuate de SGS. Dl. Prosszer arată că se va consulta cu avocatul acestuia înainte de a răspunde la această întrebare.

 

Se constată că un număr de  6 acţionari, reprezentând 70,1883% din capitalul social, votează după cum urmează:

 

  • Sadalbari SRL prin reprezentant dl. Dan Chiru, deținând un număr de 6.479.143 acțiuni reprezentând 69,0294% din totalul drepturilor de vot votează pentru;
  • Dl. Toanchina Ioan Victor prin reprezentant cu procură specială dl. Paul Dan Viorel, deținând un număr de 1.000 acțiuni reprezentând 0,0107% din totalul drepturilor de vot votează împotrivă;
  • Dl. Chiș Vasile Marius, deținând un număr de 1.771 acțiuni reprezentând 0,0189% din totalul drepturilor de vot se abține de la vot;
  • Dl. Căpcănaru Anton Laurențiu, deținând un număr de 2.460 acțiuni reprezentând 0,0262% din totalul drepturilor de vot votează împotrivă;
  • Dl. Hărțan Constantin, deținând un număr de 78.550 acțiuni reprezentând 0,8369% din totalul drepturilor de vot votează împotriva;
  • Dl. Vlad Bogdan deținând un număr de 25.000 acțiuni reprezentând 0,2664% din totalul drepturilor de vot votează pentru;

 

 

În conformitate cu voturile exprimate, AGA Ordinară adoptă următoarea hotărâre:

 

I.    A fost aprobat raportul de gestiune al Consiliului de Administrație pentru exercițiul financiar al anului 2016, înaintat şi semnat de către administratorul special cu votul Acționarilor reprezentând 69,2957% din totalul capitalului social.

 

 

  1. Administratorul judiciar, prin Practician în Insolvență Gabriela Bulucz, supune dezbaterilor Adunării Generale Ordinare punctul 2 al ordinii de zi.

 

Dl. Chiș consideră că auditorul nu este prezent în cadrul Adunării Generale Ordinare a Acționarilor deși este o situație excepțională, sens în care raportul nu a fost prezentat acționarilor, fiind susținut de d-nii. Paul Dan Viorel și Căpcănaru Anton Laurențiu.

 

Raportul de audit a fost publicat pe site-ul Romcab SA fiind prezentat acționarilor.

 

Dl. Căpcănaru solicită să se menționeze că la pct. 7 din raport se menționează că întrucât am fost desemnați auditori ai Societății în data de 07 aprilie 2017, nu am putut participa la observarea inventarierii fizice a stocurilor la 31 decembrie 2016 și nu am putut să ne asigurăm asupra stocurilor cantitative la acastă dată prin aplicarea unor proceduri de audit. Datorită acestui fapt, noi nu am putut stabili dacă sunt necesare modificări asupra conturilor de stocuri ale Societății pentru anul încheiat la 31 decembrie 2016.”

 

            În cadrul Adunării se poartă discuții privind calitatea auditorului Evalex SRL, respectiv privind rezultatele auditării.

 

            O parte din acționarii prezenți solicită să se consemneze că raportul auditorului financiar extern în legătură cu situațiile financiare aferente exercițiului financiar al anului 2016 nu a fost publicat cu respectarea termenului legal de 30 de zile. Mai mult, se menționează de către o parte din acționarii prezenți că auditorul nu este prezent pentru a susține raportul, sens în care nu este îndeplinită procedura de prezentare.

 

Se constată că un număr de  6 acţionari, reprezentând 70,1883% din capitalul social, votează după cum urmează:

 

  • Sadalbari SRL prin reprezentant dl. Dan Chiru, deținând un număr de 6.479.143 acțiuni reprezentând 69,0294% din totalul drepturilor de vot votează pentru;
  • Dl. Toanchina Ioan Victor prin reprezentant cu procură specială dl. Paul Dan Viorel, deținând un număr de 1.000 acțiuni reprezentând 0,0107% din totalul drepturilor de vot votează împotrivă;
  • Dl. Chiș Vasile Marius, deținând un număr de 1.771 acțiuni reprezentând 0,0189% din totalul drepturilor de vot votează împotrivă;
  • Dl. Căpcănaru Anton Laurențiu, deținând un număr de 2.460 acțiuni reprezentând 0,0262% din totalul drepturilor de vot votează împotrivă;
  • Dl. Hărțan Constantin, deținând un număr de 78.550 acțiuni reprezentând 0,8369% din totalul drepturilor de vot votează împotriva;
  • Dl. Vlad Bogdan deținând un număr de 25.000 acțiuni reprezentând 0,2664% din totalul drepturilor de vot se abține de la vot

 

 

În conformitate cu voturile exprimate, AGA Ordinară adoptă următoarea hotărâre:

 

II.        Având în vedere că raportul auditorului financiar extern în legătură cu situațiile financiare aferente exercițiului financiar al anului 2016 a fost comunicat acționarilor anterior prezentei ședințe prin publicare pe site-ul Romcab SA se constată că a fost prezentat, nefiind necesar votul acționarilor.

 

 

 

3.   Administratorul judiciar, prin Practician în Insolvență Gabriela Bulucz, supune votului deschis al Adunării Generale Ordinare punctul 3 al ordinii de zi.

 

Se constată că un număr de 6 acţionari, reprezentând 70,1883% din capitalul social, votează după cum urmează:

 

  • Sadalbari SRL prin reprezentant dl. Dan Chiru, deținând un număr de 6.479.143 acțiuni reprezentând 69,0294% din totalul drepturilor de vot votează pentru;
  • Dl. Toanchina Ioan Victor prin reprezentant cu procură specială dl. Paul Dan Viorel, deținând un număr de 1.000 acțiuni reprezentând 0,0107% din totalul drepturilor de vot votează împotrivă;
  • Dl. Chiș Vasile Marius, deținând un număr de 1.771 acțiuni reprezentând 0,0189% din totalul drepturilor de vot votează împotriva;
  • Dl. Căpcănaru Anton Laurențiu, deținând un număr de 2.460 acțiuni reprezentând 0,0262% din totalul drepturilor de vot votează împotrivă;
  • Dl. Hărțan Constantin, deținând un număr de 78.550 acțiuni reprezentând 0,8369% din totalul drepturilor de vot votează împotriva;
  • Dl. Vlad Bogdan deținând un număr de 25.000 acțiuni reprezentând 0,2664% din totalul drepturilor de vot se abține de la vot;

 

 

În conformitate cu voturile exprimate, AGA Ordinară adoptă următoarea hotărâre:

 

III.           A fost aprobat contul de profit și pierdere aferent exercițiului financiar 2016 înaintat şi semnat de administratorul special, conform propunerii administratorului special cu votul Acționarului reprezentând 69,0294% din totalul capitalului social.

 

4.   Administratorul judiciar, prin Practician în Insolvență Gabriela Bulucz, supune votului deschis al Adunării Generale Ordinare punctul 4 al ordinii de zi.

 

Dl. Chiș solicită lămuriri privind fundamentarea documentelor care urmează a fi prezentate în cadrul Adunării Generale Ordine a Acționarilor la pct. 4 de pe ordinea de zi. Dl. Prosszer arată că a redat un material conform datelor de la clienți. Mai arată dl. Prosszer că planul este fezabil în condițiile în care băncile sunt de acord să fie achitate în procedură iar creditorii chirografari sunt de acord să fie achitați ulterior procedurii, fiind un plan realist și nu unul optimist.

 

     Dl. Prosszer prezintă detalii privind planul de afaceri care face obiectul punctului 4 de pe ordinea de zi, răspunzând întrebărilor participanților la prezenta Adunare.

 

Se constată că un număr de 6 acţionari, reprezentând 70,1883% din capitalul social, votează după cum urmează:

 

  • Sadalbari SRL prin reprezentant dl. Dan Chiru, deținând un număr de 6.479.143 acțiuni reprezentând 69,0294% din totalul drepturilor de vot votează pentru;
  • Dl. Toanchina Ioan Victor prin reprezentant cu procură specială dl. Paul Dan Viorel, deținând un număr de 1.000 acțiuni reprezentând 0,0107% din totalul drepturilor de vot votează împotrivă;
  • Dl. Chiș Vasile Marius, deținând un număr de 1.771 acțiuni reprezentând 0,0189% din totalul drepturilor de vot votează pentru;
  • Dl. Căpcănaru Anton Laurențiu, deținând un număr de 2.460 acțiuni reprezentând 0,0262% din totalul drepturilor de vot votează pentru;
  • Dl. Hărțan Constantin, deținând un număr de 78.550 acțiuni reprezentând 0,8369% din totalul drepturilor de vot votează pentru;
  • Dl. Vlad Bogdan deținând un număr de 25.000 acțiuni reprezentând 0,2664% din totalul drepturilor de vot votează pentru;

 

 

În conformitate cu voturile exprimate, AGA Ordinară adoptă următoarea hotărâre:

 

IV.         A fost prezentat planul de afaceri și a bugetului de venituri și cheltuieli aferent anului 2017, înaintate şi semnate de administratorul special, cu votul acționarilor reprezentând 70,1777% din capitalul social.

     

      O parte din acționarii prezenți arată că în conformitate cu prevederile legale în vigoare a fost vorba și de o aprobare a planului de afaceri și a bugetului de venituri și cheltuieli aferent anului 2017, și nu doar prezentarea acestora, sens în care cu votul acționarilor reprezentând 70,1777% din totalul capitalului social au fost aprobate planul de afaceri și bugetul de venituri și cheltuieli aferent anului 2017.

 

 

5.   Administratorul judiciar, prin Practician în Insolvență Gabriela Bulucz, supune votului deschis al Adunării Generale Ordinare punctul 5 al ordinii de zi.

 

Acționarii prezenți arată că nu au alte propuneri privind numirea unui auditor financiar extern.

 

 

Se constată că un număr de 6 acţionari, reprezentând 70,1883% din capitalul social, votează după cum urmează:

 

  • Sadalbari SRL prin reprezentant dl. Dan Chiru, deținând un număr de 6.479.143 acțiuni reprezentând 69,0294% din totalul drepturilor de vot, votează pentru numirea Evalex SRL în calitate de auditor financiar extern pentru exercițiul financiar aferent anului 2017, ca urmare a expirării mandatului auditorului numit pentru exercițiul financiar aferent anului 2016, în vederea aprobării acestuia de către Comitetul Creditorilor.
  • Dl. Toanchina Ioan Victor prin reprezentant cu procură specială dl. Paul Dan Viorel, deținând un număr de 1.000 acțiuni reprezentând 0,0107% din totalul drepturilor de vot, votează împotriva numirii Evalex SRL în calitate de auditor financiar extern pentru exercițiul financiar aferent anului 2017, ca urmare a expirării mandatului auditorului numit pentru exercițiul financiar aferent anului 2016, în vederea aprobării acestuia de către Comitetul Creditorilor.
  • Dl. Chiș Vasile Marius, deținând un număr de 1.771 acțiuni reprezentând 0,0189% din totalul drepturilor de vot, votează împotriva numirii Evalex SRL în calitate de auditor financiar extern pentru exercițiul financiar aferent anului 2017, ca urmare a expirării mandatului auditorului numit pentru exercițiul financiar aferent anului 2016, în vederea aprobării acestuia de către Comitetul Creditorilor.
  • Dl. Căpcănaru Anton Laurențiu, deținând un număr de 2.460 acțiuni reprezentând 0,0262% din totalul drepturilor de vot, votează împotriva numirii Evalex SRL în calitate de auditor financiar extern pentru exercițiul financiar aferent anului 2017, ca urmare a expirării mandatului auditorului numit pentru exercițiul financiar aferent anului 2016, în vederea aprobării acestuia de către Comitetul Creditorilor.
  • Dl. Hărțan Constantin, deținând un număr de 78.550 acțiuni reprezentând 0,8369% din totalul drepturilor de vot, votează împotriva numirii Evalex SRL în calitate de auditor financiar extern pentru exercițiul financiar aferent anului 2017, ca urmare a expirării mandatului auditorului numit pentru exercițiul financiar aferent anului 2016, în vederea aprobării acestuia de către Comitetul Creditorilor.
  • Dl. Vlad Bogdan deținând un număr de 25.000 acțiuni reprezentând 0,2664% din totalul drepturilor de vot, se abține de la vot.

 

 

În conformitate cu voturile exprimate, AGA Ordinară adoptă următoarea hotărâre:

 

V.      A fost selectat Evalex SRL în calitate de auditor financiar extern pentru exercițiul financiar aferent anului 2017, ca urmare a expirării mandatului auditorului numit pentru exercițiul financiar aferent anului 2016, în vederea aprobării acestuia de către Comitetul Creditorilor cu votul Acționarului reprezentând 69,0294% din totalul capitalului social.

 

6.   Administratorul judiciar, prin Practician în Insolvență Gabriela Bulucz, supune votului deschis al Adunării Generale Ordinare punctul 6 al ordinii de zi.

 

Se constată că un număr de 6 acţionari, reprezentând 70,1883% din capitalul social, votează după cum urmează:

 

  • Sadalbari SRL prin reprezentant dl. Dan Chiru, deținând un număr de 6.479.143 acțiuni reprezentând 69,0294% din totalul drepturilor de vot votează pentru;
  • Dl. Toanchina Ioan Victor prin reprezentant cu procură specială dl. Paul Dan Viorel, deținând un număr de 1.000 acțiuni reprezentând 0,0107% din totalul drepturilor de vot votează pentru;
  • Dl. Chiș Vasile Marius, deținând un număr de 1.771 acțiuni reprezentând 0,0189% din totalul drepturilor de vot votează pentru;
  • Dl. Căpcănaru Anton Laurențiu, deținând un număr de 2.460 acțiuni reprezentând 0,0262% din totalul drepturilor de vot votează pentru;
  • Dl. Hărțan Constantin, deținând un număr de 78.550 acțiuni reprezentând 0,8369% din totalul drepturilor de vot votează pentru;
  • Dl. Vlad Bogdan deținând un număr de 25.000 acțiuni reprezentând 0,2664% din totalul drepturilor de vot votează pentru;

 

 

 

În conformitate cu voturile exprimate, AGA Ordinară adoptă următoarea hotărâre:

 

 

VI.                  A fost aprobată data de înregistrare prin care se identifică acționarii care urmează a beneficia de drepturi și asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor adunării generale pentru 12.06.2017 cu unanimitatea voturilor exprimate în prezenta adunare de către acționarii reprezentând 70,1883% din capitalul social.

 

 

Ordinea de zi fiind epuizată, şedinţa se încheie.

 

Se anexează prezentului proces verbal convocatorul publicat în Monitorul Oficial si in ziarul Zi de Zi.

     

Prezentul proces-verbal este întocmit în opt exemplare şi va fi trecut în Registrul proceselor-verbale ale AGA.

 

 

Secretar,

 

Consilier juridic

 

Vlad Almășan

 

ADMINISTRATOR JUDICIAR

 

RTZ & PARTNERS S.P.R.L.

 

Prin

 

Practician în Insolvență

 

Gabriela Bulucz

 

Acționari:

 

 

Toanchina Ioan Victor prin reprezentant cu procură specială Paul Dan Viorel

 

 

Sadalbari SRL

 

 

Chiș Vasile Marius

 

 

Căpcănaru Anton-Laurențiu

 

 

Hartan Constantin

 

 

Vlad Bogdan

 

 

Laurențiu Gușu

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.