Stiri Piata


LIFE IS HARD S.A. - LIH

Hotarari AGA O & E - 29.04.2020

Data Publicare: 29.04.2020 18:00:05

Cod IRIS: 90EC1

Nr. inreg: 1329/29.04.2020

 

Catre,

 

BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.,

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA - Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

Subscrisa LIFE IS HARD S.A. cu sediul in Floresti, Str. Avram Iancu, nr. 500, jud. Cluj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Cluj sub nr.  J12/1403/2004, C.I.F. RO16336490, reprezentata legal de D-l. Barna Erik in calitate de Director General, va transmite alaturat Raportul Curent, referitor la: 

 

HOTARAREA ADUNARII GENERALE ORDINARE SI EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR 

LIFE IS HARD S.A. din data de 29 APRILIE 2020

 

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR (AGOA) Societatii Life is Hard S.A., s-a intrunit in data de 29.04.2020 ora 10:00, la sediul societatii din Floresti, str. Avram Iancu, nr. 500, judetul Cluj, sala “Aquarium”, in conformitate cu dispozitiile Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu prevederile legale incidente domeniului pietei de capital si cu prevederile Actului constitutiv actualizat al Societatii, in prezenta a 2 actionari ce detin un numar de 1,837,816 actiuni, reprezentand 76.5757% din capitalul social total. 

Ca urmare a dezbaterilor care au avut loc cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi si consemnate in procesul-verbal de sedinta, ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR (AGOA) a adoptat urmatoarele hotarari:

1. Se aproba Raportul Consiliului de Administratie, privind situatia financiara individuala aferenta exercitiului financiar incheiat la 31.12.2019.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 316,962 voturi valabile, reprezentand 13.2068% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 1 abtineri).

 

2. Se aproba Raportului auditorului financiar AMNIS AUDITEVAL S.R.L., privind situatia financiara individuala aferenta exercitiului financiar incheiat la 31.12.2019.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

3. Se aproba Situatiile financiare individuale aferente exercitiului financiar incheiat la 31.12.2019, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului auditorului financiar al Societatii. 

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

4.  Se aproba descarcarea de gestiune a Consiliului de Administratie al Societatii pentru exercitiul financiar incheiat la 31.12.2019.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 316,962 voturi valabile, reprezentand 13.2068% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 1 abtineri).

 

5. Se aproba Bugetul de Venituri si Cheltuieli, respectiv Planul de investitii aferent exercitiului financiar 2020.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

6. Se aproba repartizarea profitului net aferent exercitiului financiar 2019.  Profitul net va fi repartizat dupa cum urmeaza: 

  • Profit net de repartizat: 1.420.821,61 lei 

  • Rezerve legale: 84,038.63 lei 

  • Alte rezerve: 0 lei;

  • Rezultat reportat: 500.000 lei; 

  • Majorarea capitalului social: 600.000 lei;

  • Dividende: 236.782,98 lei, respectiv dividend brut pe actiune de 0.0987lei/actiune.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

7. Se aproba constituirea Consiliului de administratie al Societatii format dintr-un numar de 3 administratori si numirea Presedintelui Consiliului de administratie, pentru un mandat de 2 ani fiecare.

Sunt alesi in Consiliul de administratie, urmatorii membri:

  • Chis Ioan-Catalin - Presedinte al Consiliului de Administratie 

  • Vilceanu Ovidiu - Membru al Consiliului de Administratie

  • Zahan Virgil Adrian - Membru al Consiliului de Administratie

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

8. Se aproba remuneratia anuala pentru fiecare administrator, dupa cum urmeaza: 

  • In primul an de mandat  echivalentul in actiuni a 18.000 RON;

  • In al doilea an de mandat  echivalentul in actiuni a 23.000 RON;

Actiunile vor fi dobandite de compania in urma programelor de rascumparare desfasurate in urmatorii 2 ani.

Atributiile consiliului de administratie sunt cele stabilite conform Legii 31/1990.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

9. Se aproba mandatarea d-lui Barna Erik sa negocieze si sa semneze Contractele de administrare ale administratorilor, in numele si pe seama Societatii.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

10. Se aproba numirea firmei de audit Amnis Auditeval SRL, autorizatie nr. 1334/2016, reprezentata legal prin dl. Nistor Aurel, in calitate de auditor financiar al Societatii, pe o perioada de 2 ani, cu o remuneratie anuala de 10.000 lei.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

11. Se aproba data de 08.09.2020 ca „data de inregistrare”, conform art. 86 pct. 1 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si conform art. 2 alin. 2 lit. f) din Regulamentul ASF nr. 5/2018.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

12. Se aproba data de 07.09.2020 ca „ ex-date”, conform art. 2 alin. 2 lit. l) din Regulamentul ASF nr. 5/2018. 

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

13.  Se aproba data de 29.09.2020 ca „data platii”, pentru plata dividendelor cuvenite actionarilor inregistrati in registrul actionarilor la data de inregistrare, conform Art. 178 alin 2 din Regulamentul ASF nr. 5/2018.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

14. Se aproba  imputernicirea, cu posibilitate de substituire, dl. Erik Barna, Director General, pentru ducerea la indeplinire a Hotararii AGOA, pentru a semna hotararile actionarilor, precum si orice alte documente in legatura cu acestea si pentru a indeplini toate procedurile si formalitatile prevazute de lege in scopul implementarii hotararilor actionarilor, inclusiv formalitatile de publicare si inregistrare a acestora la Registrul Comertului sau la orice alta institutie publica. 

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)



 

ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR (AGEA) Societatii Life is Hard S.A., s-a intrunit in data de 29.04.2020 ora 11:00, la sediul societatii din Floresti, str. Avram Iancu, nr. 500, judetul Cluj, sala “Aquarium”, in conformitate cu dispozitiile Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu prevederile legale incidente domeniului pietei de capital si cu prevederile Actului constitutiv actualizat al Societatii, in prezenta a 2 actionari ce detin un numar de 1,837,816 actiuni, reprezentand 76.5757% din capitalul social total. 

Ca urmare a dezbaterilor care au avut loc cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi si consemnate in procesul-verbal de sedinta, ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR (AGEA) a adoptat urmatoarele hotarari:

 

1. Se aproba majorarea capitalului social al Societatii cu suma de 600.000 lei, prin emiterea unui numar de 600.000 actiuni noi, cu valoarea nominala de 1 leu/actiune. Pretul pentru compensarea fractiunilor de actiuni rezultate in urma aplicarii algoritmului si rotunjirii rezultatelor la intregul inferior este in valoare de 6,06 lei, conform prevederilor legale in vigoare. Rata de alocare a actiunilor este de 1 actiune nou emisa la 4 actiuni detinute la data de inregistrare. Majorarea capitalului social se va realiza prin incorporarea unei cote-parti in cuantum de 600.000 lei, din profitul net distribuibil aferent perioadei de raportare incheiata la 31 decembrie 2019. Capitalul social dupa majorare va fi de 3.000.000 lei. Actiunile nou emise nu vor modifica procentele de detinere ale actionarilor si se vor distribui gratuit tuturor actionarilor societatii inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central la data de inregistrare stabilita de AGEA. Majorarea de capital se va realiza pentru sustinerea activitatii curente a societatii.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

2. Se aproba  prelunigirea/refinantarea liniilor de credit deschise de catre Societate la:

  • ALPHA BANK SA pentru o durata suplimentara de 12 luni, respectiv pana la data de 3 decembrie 2021. Discutia se poarta asupra liniei de credit in valoare de 445.000 lei, aprobata de institutia de credit ALPHA BANK SA in baza Contractului de creditare nr. 383/18.12.2015. 

  • Raiffeisen Bank SA, pentru o durata suplimentara de 12 luni, respectiv pana la data de 30.11.2021. Discutia se poarta asupra liniei de credit in valoare de 450.000 lei, aprobata de institutia de credit Raiffeisen Bank in baza Contractului de creditare nr 57061/2017.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

3. Se aproba contractarea unei noi linii de credit de la o alta institutie bancara in limita a maxim 300.000 Euro sau contravaloarea in lei sub conditia nerealizarii punctului 2 de pe ordinea de zi.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

4. Se aproba atragerea unor credite de investitii in valoare maxima de 1.000.000 (un milion de euro) EUR in EUR sau in RON la cursul BNR EUR/RON de la data adoptarii AGEA.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

5. Se aproba dizolvarea si lichidarea simultane a societatii Barandi Solutions S.R.L., la care Societatea Life is Hard S.A. detine calitatea de asociat, in temeiul dispozitiilor Art. 235 din Legea 31/1990.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

6. Se aproba programul de rascumparare a propriilor actiuni emise de Societate, dupa cum urmeaza:

  • Numarul maxim de actiuni ce urmeaza a fi rascumparate se va incadra in limita a maxim 1% din capitalul social al Societatii;

  • Pretul minim de rascumparare va fi egal cu valoarea nominala a actiunilor Societatii (1 leu/actiune), iar pretul maxim va fi de 12 lei/actiune;

  • Durata programului de rascumparare: 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a;

  • Programul de rascumparare are ca scop alocarea de actiuni catre angajatii si conducerea Societatii, cu titlu de bonificatie;

  • Plata actiunilor rascumparate se face din profitul distribuibil sau din rezervele disponibile ale Societatii, inscrise in ultima situatie financiara anuala aprobata, cu exceptia rezervelor legale.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

7. Se aproba modificarea Actul constitutiv al Societatii, dupa cum urmeaza:

  • Art. 6 alin. 6.1 “La data adoptarii prezentului Act Constitutiv, Societatea  are un capital social de 2,400,000 LEI, impartit in 2,400,000 actiuni nominative, cu o valoare nominala de 1 LEU.” - se modifica si va avea urmatorul continut:

    • Art. 6 alin. 6.1 “La data adoptarii prezentului Act Constitutiv, Societatea  are un capital social de 3,000,000 LEI, impartit in 3,000,000 actiuni nominative, cu o valoare nominala de 1 LEU.”

  • Art. 17 alin. 17.2 “La data adoptarii prezentului Act Constitutiv, sunt alesi in Consiliul de Administratie, urmatorii membrii:

  • Chis Ioan-Catalin - Presedinte al Consiliului de Administratie

  • Vilceanu Ovidiu - Membru al Consiliului de Administratie

  • Laurentiu Alin-Mihai - Membru al Consiliului de Administratie” - se modifica si va avea urmatorul continut:

  • Art. 17 alin. 17.2 “La data adoptarii prezentului Act Constitutiv, sunt alesi in Consiliul de Administratie, urmatorii membrii:

  • Chis Ioan-Catalin - Presedinte al Consiliului de Administratie

  • Vilceanu Ovidiu - Membru al Consiliului de Administratie

  • Zahan Virgil Adrian - Membru al Consiliului de Administratie”

  • Art. 21 alin. 21.4 “Auditorul financiar este Amnis Auditeval SRL, cu sediul in Sibiu, Valea Viilor, nr. 336, inregistrata la ONRC cu J32/1038/2016, CUI: 36395912, autorizatie CAFR nr. 1334/2016, reprezentata legal prin dl. Nistor M. Aurel, numit pe o perioada de 2 ani, cu o remuneratie anuala de 10.000 lei” - se modifica si va avea urmatorul continut:

    • Art. 21 alin. 21.4 “Auditorul financiar este Amnis Auditeval SRL, cu sediul in Sibiu, Valea Viilor, nr. 336, inregistrata la ONRC cu J32/1038/2016, CUI: 36395912, autorizatie nr. 1334/2016, reprezentata legal prin dl. Nistor M. Aurel, numit pe o perioada de 2 ani, cu o remuneratie anuala de 10.000 lei”

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

8.  Se aproba data de 08.09.2020 ca „data de inregistrare”, conform art. 86 pct. 1 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si conform art. 2 alin. 2 lit. f) din Regulamentul ASF nr. 5/2018.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

9. Se aproba data de 07.09.2020 ca „ ex-date”, conform art. 2 alin. 2 lit. l) din Regulamentul ASF nr. 5/2018.  

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

10. Se aproba data de 09.09.2020 ca „data platii”, conform art. 178 alin. 4 din Regulamentul ASF nr. 5/2018.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

11. Se aproba data de 29.09.2020 ca „data platii”, pentru compensarea fractiunilor de actiuni rezultate in urma aplicarii algoritmului si rotunjirii rezultatelor la intregul inferior, conform prevederilor legale in vigoare.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

12. Se aproba imputernicirea, cu posibilitate de substituire, a d-lui Erik Barna, Director General, pentru ducerea la indeplinire a Hotararii AGEA, pentru a semna hotararile actionarilor, precum si orice alte documente in legatura cu acestea si pentru a indeplini toate procedurile si formalitatile prevazute de lege in scopul implementarii hotararilor actionarilor, inclusiv formalitatile de publicare si inregistrare a acestora la Registrul Comertului sau la orice alta institutie publica. 

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1,837,816 voturi valabile, reprezentand 76.5757% din numarul total de actiuni cu drept de vot, 100% voturi exprimate pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

 

Prezentele Hotarari au fost adoptate la Cluj-Napoca, la data de 29.04.2020, intr-un numar de 4 exemplare originale.

Hotarea poate fi consultata la linkul de mai jos:

 

LIFE IS HARD S.A. 

Dl. Barna Erik

Director General 

 


 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.