Stiri Piata


IPROEB SA Bistrita - IPRU

Hotarari AGA O din 25.04.2018

Data Publicare: 26.04.2018 13:28:08

Cod IRIS: 248C1

 

 

 

RAPORT CURENT

 

Raportul curent conform Regulamentului CNVM nr.1 / 2006

Data raportului :  26.04.2018

Denumirea entitatii emitente : SC IPROEB – SA Bistrita

Sediul social : Bistrita, Drumul Cetatii , nr.19, jud. Bistrita-Nasaud

Numarul de telefon/fax : 0263 – 238164 / 0263 - 238021

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului : 566930

Numar de ordine in Registrul Comertului : J06/55/1991

Capital social subscris si varsat 14.271.639,30 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise BVB – ATS-AeRO

Eveniment important de raportat : Desfasurarea  Adunarii  Generale  Ordinare a Actionarilor.

 

Adunarea  generala ordinara a actionarilor  Societatii IPROEB SA Bistrita, intrunita in data de

25.04.2018 , la prima convocare, cu un cvorum  de  de 26 004 087  actiuni,  54,6623 %    din totalul drepturilor de vot a adoptat urmatoarele hotarari :

1.      S-a aprobat Raportul de audit intern pentru anul financiar 2017.

2.      S-au aprobat situatiile financiare pentru anul financiar 2017.

3.      S-a aprobat  Raportul Consiliului de Administratie al societatii IPROEB S.A. si s-a aprobat descarcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2017.

4.      S-a aprobat repartizarea profitului net pentru exercitiul financiar 2017 in suma de 2 164 073 lei din care dividend brut distribuit actionarilor 2 134 992 lei diferenta de 29 081 lei ca profit nerepartizat.

5. S-a aprobat schimbarea destinatiei rezervelor constituite ca surse proprii de finantare din profitul net aferent perioadei 2013-2016, in valoare de 3 865 008 lei cu destinatie dividende si distribuirea sumei actionarilor ca dividend brut.

In aceste conditii dividendul brut cuvenit actionarilor este de 6 000 000 lei, iar dividendul brut pe actiune de 0,12612 lei.

6. S-a aprobat ca  plata dividendelor atat  aferente exercitiului financiar incheiat la 31.12.2017 cat si a rezervelor constituite ca surse proprii de finantare din profitul net aferent perioadei 2013-2016,  sa se faca in data de 30.08.2018 –data platii. Distribuirea dividendelor catre actionari se va efectua in conformitate cu prevederile legale, iar costurile aferente platii vor fi suportate de catre actionari din valoarea dividendului net.

7.      S-a aprobat bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2018.

8.      S-a aprobat programul de investitii pe anul 2018 si primul trimestru al anului 2019 in valoare totala de 3 867 451 lei.

9.      S-a aprobat mentinerea  nivelul de credit ce poate fi angajat de Consiliul de Administratie,la valoarea de 8 milioane Euro, constand in :

-          credite pentru activitati curente;

-          credite pentru scrisori de garantie bancara, acreditive, garantii de buna executie sau participari la licitatii

10.   S-a aprobat Contractul Colectiv de Munca pe anul 2018, inregistrat la ITM Bistrita-Nasau sub numarul 542/18/02.04.2018

11.   S-a aprobat delegarea de atributii Consiliului de Administratie.

-          sa poata modifica dupa cerinte programul de investitii, in cadrul sumei aprobate de A.G.O.A., cat si destinatia fondurilor proprii de finantare a investitiilor 

-          sa poata folosi temporar sumele destinate investitiilor pentru acoperirea cheltuielilor de productie interna si externa, urmand ca acestea sa fie reintregite ulterior

-          sa aprobe si sa coordoneze , asumandu-si astfel raspunderea privind:

a) vanzarea si casarea mijloacelor fixe, a terenurilor si cladirilor care nu mai sunt necesare si utile;

b) casarea sau declasarea bunurilor materiale pe care nu le considera necesare in procesul de productie pe anul 2018 si primul trimestru al anului 2019;       

urmand ca acestea sa fie supuse aprobarii AGOA.

                     -     sa aprobe Contractul Colectiv de Munca si actele aditionale la C.C.M, care vor supuse aprobarii A.G.O.A. la prima intrunire;

-          sa aprobe  anumite sume de bani pentru membri consiliului de administratie si\ auditorii interni in vederea sustinerii unor procese, ca urmare a deciziilor luate ca reprezentanti ai societatii, ajutoare de boala si diferite scolarizari. Deciziile luate de C.A. la acest punct vor fi supuse spre aprobare la prima intrunire a A.G.O.A., iar in cazul invalidarii acestor decizii sumele respective vor fi recuperate de la cei implicati;

-          sa faca propriul regulament de functionare;

-          sa stabileasca suma pentru care se face asigurarea de risc profesional a administratorilor si directorilor executivi si care va fi suportata de societate;

-      sa stabileasca sumele ce se distribuie membrilor C.A., auditorilor interni si directorilor executivi, precum si sumele ce se distribuie pe fabrici si societate si criteriile de participare a salariatilor la profit, din sumele aprobate de A.G.O.A;

-          sa delege directorul general al societatii sa semneze contractele individuale de munca si actele aditionale la contractele individuale de munca, conform prevederilor C.C.M. aplicabil;

-    sa hotarasca si sa stabileasca infiintarea si desfiintarea unor puncte de desfacere a produselor IPROEB pe teritoriul Romaniei;

-     sa aprobe organigrama societatii, sa hotarasca si sa aprobe masurile de reorganizare si restructurare a societatii, sa stabileasca posturile care se restructureaza si sa aprobe concedierile colective sau individuale.

12.   S-a aprobat:

-  casarea mijloacelor fixe amortizate integral in valoare de 211 445,11 lei si a celor de natura obiectelor de inventar  in valoare de 8 082,4 lei;

- casarea valorilor materiale de natura productiei neterminate si trecerea pe cheltuieli a sumei de  91 196,9 lei ;

- valorificarea bunurilor fara miscare prin vamzarea la teri in valoare totala de 193 547,6 lei ;

- declasarea valorilor materiale  de la valoarea de 18 284,72 lei la valoarea de 5 766,42 lei si trecerea pe cheltuieli a diferentei de 12 518,3 lei.

       13. S-a aprobat valoroarea contractului cu auditorul financiar extern independent  S.C. EXPERT LEX S.R.L. Tg.Mures, in suma de 14 000 lei/exercitiul financiar 2018.

14.  S-a  ales Consiliul de Administratie al societatii IPROEB SA , prin vot secret, pentru un mandat de 4 ani in urmatoarea componenta:

             CHICIUDEAN IOAN –Presedinte Consiliu de Administratie;

             SBARCEA GABRIEL-Membru Consiliu de Administratie;

             CORDUNEANU DUMITRU - Membru Consiliu de Administratie;

15.  S-a fixat si s-a aprobat marja maxima de 3 000 euro net pana la care se pot retribui  membrii Consiliului de Administratie, iar pentru  auditorii interni retributiile raman aceleasi ca si in anul 2017.

16. S-a aprobat contractul de administrare a presedintelui si membrilor Consiliului de Administratie.Contractele de administrare a membrilor CA  vor fi semnate de presedinte iar contractul de administrare al presedintelui de domnul Caunii Mihai, actionar desemnat de AGOA.

       17. S-a aprobat data de 09.08.2018 ca data de inregistrare, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si s-a stabilit data de 08.08.2018 ca ex-date conf. Art (2) lit. f) din Regulamentul CNVM nr.6/2009.

18. S-a aprobat mandatarea  presedintelui Consiliului de Administratie , sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.O.A.

19. S-a aprobat mandatarea doamnei Muresan Gabriela Felicia –Sef compartiment Actionariat Resurse Umane, care se legitimeaza cu C.I. seria XB nr.525007 sa indeplineasca  toate  formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

Presedinte C.A.

Ing. Chiciudean Ioan

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.