Stiri Piata


IPROEB SA Bistrita - IPRU

Hotarari AGA O din 17.04.2019

Data Publicare: 18.04.2019 9:18:05

Cod IRIS: 90259

RAPORT CURENT

 

Raportul curent conform Regulamentului ASF nr.5 / 2018

Data raportului :  18.04.2019

Denumirea entitatii emitente : SC IPROEB – SA Bistrita

Sediul social : Bistrita, Drumul Cetatii , nr.19, jud. Bistrita-Nasaud

Numarul de telefon/fax : 0263 – 238164 / 0263 - 238021

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului : 566930

Numar de ordine in Registrul Comertului : J06/55/1991

Capital social subscris si varsat 14.271.639,30 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise BVB – ATS-AeRO

Eveniment important de raportat : Desfasurarea  Adunarii  Generale  Ordinare a Actionarilor.

 

       Adunarea  generala ordinara a actionarilor  Societatii IPROEB SA Bistrita, intrunita in data de 17.04.2019 , la prima convocare, cu un cvorum  de 27 213 383 actiuni ,reprezentand  57.20 %    din totalul drepturilor de vot a adoptat urmatoarele hotarari :

 

1.S-a aprobat  raportul de audit intern privind situatiile financiare la 31.12.2018.

2. S-au aprobat situatiile  financiare pentru anul exercitiul financiar incheiat la 31.12.2018.

3. S-a aprobat raportul Consiliului de Administratie al societatii IPROEB S.A. pentru perioada 01.01.2018-31.12.2018 si s-a aprobat descarcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2018.

4.S-a aprobat repartizarea profitului net pentru exercitiul financiar 2018 in suma de 4 068 673 lei,din care dividendul brut distribuit actionarilor 4 000 000 lei respectiv si s-a  aprobat valorea brute a dividendului la un cuantum de 0,08408 lei per actiune.

5. S-a aprobat ca plata dividendelor aferente exercitiului financiar incheiat la 31.12.2018 sa se faca in data de 30.07.2019 –data platii. Distribuirea dividendelor catre actionari se va efectua in conformitate cu prevederile legale, iar costurile aferente platii vor fi suportate de catre actionari din valoarea dividendului net.

6.S-a aprobat  bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2019.

7. S-a aprobat  programul de investitii pe anul 2019 si primul trimestru al anului 2020 in valoare totala de 5 425 298 lei.

8.S-a aprobat  mentinerea nivelul de credit ce poate fi angajat de Consiliul de Administratie la valoarea de 8 mil.Euro constand in:.

credite pentru activitati curente;

credite pentri scrisori de garantie bancara, acreditive, garantii de buna executie sau participari la licitatii

9.S-a aprobat Contractul Colectiv de Munca pe anul 2019 inregistrat la ITM B-N sub nr.604/17/02.04.2019.

10.S-a aprobat  delegarea de atributii Consiliului de Administratie:

-sa poata modifica dupa cerinte programul de investitii, in cadrul sumei totale aprobate de A.G.O.A., cat si destinatia fondurilor proprii de finantare a investitiilor;

-sa poata folosi temporar sumele destinate investitiilor pentru acoperirea cheltuielilor de productie interna si externa, urmand ca acestea sa fie reintregite ulterior;

- sa aprobe si sa coordoneze, asumandu-si astfel raspunderea privind :

a) vanzarea si casarea mijloacelor fixe, a terenurilor si cladirilor care nu mai sunt necesare si utile;

b) casarea sau declasarea bunurilor materiale pe care nu le considera necesare in procesul de productie pe anul 2019 si primul trimestru al anului 2020 urmand ca acestea sa fie supuse aprobarii A.G.O.A.;

- sa aprobe Contractul Colectiv de Munca si actele aditionale la C.C.M, care vor fi supuse aprobarii A.G.O.A. la prima intrunire;

- sa aprobe anumite sume de bani pentru membri consiliului de administratie si auditorii interni in vederea sustinerii unor procese, ca urmare a deciziilor luate ca reprezentanti ai societatii,

ajutoare de boala si diferite scolarizari. Deciziile luate de C.A. la acest punct vor fi supuse spre aprobare la prima intrunire al A.G.O.A., iar in cazulinvalidarii acestor decizii sumele respective vor fi recuperate de la cei implicati;

-          sa faca propriul regulament de organizare si functionare;

-          sa stabileasca suma pentru care se face asigurarea de risc profesional al administratorilor si directorilor executivi si care va fi suportata de societate;

- sa stabileasca sumele ce se distribuie membrilor C.A., auditorilor interni si directorilor executivi, precum si sumele ce se distribuie pe fabrici si societate si criteriile de participate a salariatilor la profit, din sumele aprobate de A.G.O.A;

- sa delege directorul general al societatii sa semneze contractele individuale de munca si actele aditionale la contractele individuale de munca, conform prevederilor C.C.M. aplicabil;

        - sa hotarasca si sa stabileasca infiintarea si desfiintarea unor puncte de lucru si de desfacere a produselor IPROEB pe teritoriul Romaniei;

11. S-a aprobat :

- casarea mijloacelor fixe  in valoare de 366 474,44 lei si a celor de natura obiectelor de inventar in valoare de 1 181,51 lei ,amortizate integral;

- casarea valorilor materiale de natura stocurilor degradate, deteriorate sau complet uzate si trecerea pe cheltuieli a sumei de 316 328,89 lei

- valorificarea bunurilor fara miscare prin vanzare la terti in valoare totala de 268,40 lei

- declasarea valorilor materiale de la valoarea de 102 800,81 lei la valoarea de 15 235,10 lei  si trecerea pe cheltuieli a sumei de 87 565,71 lei

       12. S-a aprobat valoarea contractului cu auditorul financiar extern independent  S.C. EXPERT LEX S.R.L. Tg.Mures, in suma de 14 000 lei/exercitiul financiar 2019.

       13. S-a aprobat si s-a fixat valoarea retributiilor membrilor Consiliului de Administratie si auditorilor interni, care raman la aceiasi valoare ca si in anul 2018.

       14. S-a aprobat data de 11.07.2019 ca data de inregistrare, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si s-a stabilit data de 10.07.2019 ca ex-date conform prevederilor Art.86 din Legea 24/2017 si  din Regulamentul ASF nr.5/2018.

15. S-a aprobat mandatarea  presedintelui Consiliului de Administratie , sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.O.A.

16. S-a aprobat mandatarea doamnei Muresan Gabriela Felicia –Sef compartiment Actionariat Resurse Umane, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

 

 

Presedinte C.A.

Ing. Chiciudean Ioan

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.