Stiri Piata


LACTATE NATURA SA TARGOVISTE - INBO

Convocare AGAO 30.04.2020

Data Publicare: 24.03.2020 12:32:36

Cod IRIS: 658E9

LACTATE NATURA S.A.                               

Targoviste, B-dul Independentei, Nr.23, Dambovita

Tel. 0245/216445,0245/615651

Fax: 0372870351; 0245/631788

C.U.I.  (RO) 912465

Nr. si data inregistrare O.R.C. Dambovita nr. J15/376/1991

Capital social subscris si varsat: 8.193.502,5  lei

Cod LEI (Legal Entity Identifier) : 254900BRLASUBOLR5224

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza: AeRO

Simbol piata: INBO

 

 

RAPORT CURENT CONFORM REGULAMENT ASF NR. 5/2018

Data raportului 24.03.2020

 

   Evenimente de raportat:

I.                  Convocare AGOA

 

CONVOCARE 

ADUNAREA GENERALA ORDINARA  A ACTIONARILOR

 

    

            Consiliul de administratie al LACTATE NATURA S.A. Targoviste, in temeiul art.111 din Legea nr. 31/1990, republicata si modificata, ale Legii nr.24//2017, Regulamentelor A.S.F. si dispozitiilor Actului constitutiv, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, care va avea loc in data de 30.04.2020, ora 11:00,  la sediul societatii din Targoviste, B-dul Independentei, nr. 23, jud. Dambovita.

            Au dreptul de a participa si de a vota in cadrul Adunarilor Generale toti detinatorii de actiuni inregistrati nominal in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 15.04.2020,  care este  data de referinta.

In cazul in care la prima convocare nu vor fi intrunite conditiile legale de cvorum, Adunarea Generala se reprogrameaza pe data de 01.05.2020, ora 11 :00  in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi.

 

                                                                            ORDINEA DE ZI  A.G.O.A

 

          1. Prezentarea si aprobarea Situatiilor financiare ale anului 2019, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului financiar extern.

          2. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2019.

          3. Prezentarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pe anul 2020.

          4. Aprobarea indemnizatiei cuvenite administratorilor pana la AGOA  de aprobare a situatiilor financiare la 31.12.2020.

         5. Aprobarea nivelului politei de asigurare pentru raspunderea profesionala a administratorilor.

         6. Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de inlocuire de catre Directorul General, sa indeplineasca toate formalitatile legale, sa semneze toate actele juridice necesare pentru depunerea hotararii AGOA la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Dambovita, spre a fi mentionate in registru si publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, precum si toate actele juridice necesare pentru ducerea la indeplinire a acestei hotarari.

        7. Aprobarea datei de 26.05.2020, ca data de inregistrare ( “ex-date” 25.05.2020), in conformitate cu prevederile aplicabile, pentru stabilirea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate.

                Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul, in termen de 15 zile de la publicarea prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, sa solicite introducerea de puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi.

 

 

            Solicitarea de completare a ordinii de zi va fi transmisa in scris, in original, prin posta, la sediul societatii,  insotita de copia actului de identitate al actionarului persoana fizica/reprezentant legal al actionarului persoana juridica  si a dovezii calitatii de actionar, emisa de catre Depozitarul Central.

            Dovada calitatii de reprezentant legal al persoanei juridice se va face cu certificat constatator, in original sau in copie conforma cu originalul, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 60 zile inainte de data transmiterii solicitarii.

            Dreptul  de a adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi poate fi exercitat pana cel mai tarziu la data de 20.04.2020 prin adresa, in original, insotita de dovada calitatii de actionar emisa de Depozitarul Central si de dovada calitatii de reprezentant legal, prin certificat constatator, in original sau in copie conforma cu originalul,  eliberat de Registrul Comertului cu cel mult 60 zile inainte de data transmiterii adresei.

            Informatiile privind exercitarea acestor drepturi se gasesc pe website-ul societatiii www.lactatenatura.ro.

Actionarii pot participa si vota in adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala, care va fi depusa direct la sediul societatii, in original, pana cel tarziu 28.04.2020, ora 11:00.

            Actionarii isi vor putea exercita dreptul de vot si prin corespondenta.

           Votul prin corespondenta va fi depus la sediul societatii sau expediat prin posta pana cel tarziu la data de 28.04.2020, ora 11:00.

            Formularul de imputernicire speciala, formularul de vot prin corespondenta si procedurile de completare si transmitere a acestora , se vor obtine, incepand cu data de 15.04.2020, de pe website-ul societatii  www.lactatenatura.ro.sau de la compartimentul actionariat.

            Materialele pot fi consultate sau procurate de catre actionari de pe website-ul oficial al societatii www.lactatenatura.ro. incepand cu data de 30.03.2020.    

Accesul in sala de sedinta este permis actionarilor numai pe baza de B.I./C.I., pentru persoanele fizice, iar, pentru persoanele juridice, pe baza dovezii calitatii de reprezentant legal sau imputernicit al acesteia. In situatia persoanelor fizice si juridice reprezentate, mandatarii vor prezenta si copia imputernicirii speciale sau generale.

 

Toate persoanele prezente, fara exceptie, inainte de intrarea in sala de sedinta, vor da o declaratie sub semnatura privata, in legatura cu eventuala infectare cu COVID - 19.

 

             Informatii suplimentare se pot obtine zilnic, intre orele 10:00-14:00 de la sediul societatii, dupa data aparitiei prezentului convocator in M.O. al Romaniei - partea a IV-a - persoana de contact Udroiu Grigoras Claudiu, telefon 0245-216445 int. 25 si mobil:0724919229.

 

 

PRESEDINTE

CONSILIU DE ADMINISTRATIE,

Ioan Pauna

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.