HOTARAREA NR. 1. a ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR
IMOCREDIT IFN SA DIN 26.04.2018
Actionarii IMOCREDIT IFN SA, cu sediul in Cluj Napoca, str. Horea, nr. 3, jud Cluj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J12/2387/2003, CUI RO15697373, prezenti la Adunarea generala ordinara a actionarilor IMOCREDIT IFN SA in data de 26.04.2018, ora 11,00 la sediul societatii, convocati prin publicare in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, nr. 1210 din 23.03.2018, prin publicare in ziarul Romania Libera din 23.03.2018 si prin publicare pe pagina de internet a societatii, conform cerintei din actul constitutiv al societatii si prin afisarea convocatorului adunarii pe site-ul societatii www.imogrup.ro, detinatori a actiunilor reprezentand 82,98% din capitalul social, am adoptat urmatoarea hotarare:
Art.1. Se aproba situatiile financiare anuale ale societatii pentru anul financiar 2017 insotite de raportul de gestiune al Consiliului de Administratie pentru anul 2017 si raportul auditorului financiar extern cu privire la situatiile financiare ale societatii pentru anul 2017.
Art.2. Se aproba modul de repartizare pe destinatii a profitului net obtinut in exercitiul financiar 2017 dupa cum urmeaza: din profitul net de 2.422.982 lei se repartizeaza pe rezerve 142.008,00 lei, acordare dividende 481.167,06 lei, majorare capital social 1.799.800,00 lei si profit nerepartizat 6,94 lei.
Art.3. Se aproba data de maxim 15.10.2018 ca termen pentru plata dividendelor.
Art.4. Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli si a programul de investitii pentru anul 2018.
Art.5. Se aproba prelungirea mandatului Consiliului de Administratie pentru perioada 14.04.2018-25.04.2018 si validarea hotararilor adoptate de Consiliul de Administratie al societatii in perioada 14.04.2018-25.04.2018.
Art.6. Se aproba validarea actelor semnate de presedintele Consiliului de Administratie in perioada 14.04.2018-25.04.2018, in indeplinirea mandatului.
Art.7. Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2017.
Art.8. Se valideaza indemnizatia membrilor Consiliului de Administratie pentru perioada ianuarie 2018-aprilie 2018.
Art.9. Se aleg pentru un mandat de 4 ani, in perioada 26.04.2018-26.04.2022 urmatorii membri ai Consiliului de Administratie al societatii: Ster Radu Voicu, Sabau Vasile, Ghite Sorin Voicu, Miron Martin, Aldea Iacob, Oprea Paul Nicolae si Ilea Vasile Mircea.
Art.10. Se fixeaza indemnizatia membrilor Consiliului de Administratie pentru mandatul 2018-2022 la suma de 1400 lei/net/membru/luna.
Art. 11. Se stabileste valoarea politei de asigurare de raspundere a administratorilor la nivelul de 50.000 lei.
Art.12. Se prelungeste mandatului membrilor comitetului de audit – dl Pasztor Csaba si dl. Aldea Iacob, pentru perioada 26.04.2018- 26.04.2022.
Art.13. Se aproba mandatarea Presedintelui Consiliului de Administratie sa semneze in numele si pentru toti actionarii societatii Hotararea AGOA.
Art.14. Se aproba imputernicirea consilierilor juridici sa efectueze formalitatile necesare legate de aducerea la indeplinire a hotararii adoptate precum si pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate si executarea hotararii adoptate.
Presedinte, Secretariat AGA,
Ster Radu Voicu
c.j Moisa Mariana - Emilia c.j. Lung Angela Raluca
HOTARAREA NR. 2. a ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR
IMOCREDIT IFN SA DIN 26.04.2018
Actionarii IMOCREDIT IFN SA, cu sediul in Cluj Napoca, str. Horea, nr. 3, jud Cluj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J12/2387/2003, CUI RO15697373, prezenti la Adunarea generala ordinara a actionarilor IMOCREDIT IFN SA in data de 26.04.2018, ora 11,30 la sediul societatii, convocati prin publicare in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, nr. 1210 din 23.03.2018, prin publicare in ziarul Romania Libera din 23.03.2018 si prin publicare pe pagina de internet a societatii, conform cerintei din actul constitutiv al societatii si prin afisarea convocatorului adunarii pe site-ul societatii www.imogrup.ro, detinatori a actiunilor reprezentand 82,98% din capitalul social, am adoptat urmatoarea hotarare:
Art.1. Se aproba majorarea capitalului social al societatii cu suma de 1.799.800 lei, echivalentul a 359.960 actiuni noi, in conformitate cu modalitatea de repartizare pe destinatii a profitului inregistrat in exercitiul financiar 2017. Astfel capitalul social al societatii creste de la 29.161.640 lei la 30.961.440 lei.
Art.2. Se aproba mandatarea Consiliului de Administratie pentru atragerea de resurse din aporturi de capital, imprumuturi bancare, emisiuni de obligatiuni, cotarea la bursa, in acord cu planurile de afaceri aprobate, precum si pentru a lua decizii legate de participarea la majorarea de capital social la alte companii, respectiv achizitia de parti sociale sau actiuni la alte companii.
Art.3. Se aproba mandatarea Consiliului de Administratie pentru a incheia acte juridice in numele si in contul societatii, prin care sa dobandeasca bunuri pentru aceasta sau sa instraineze, sa inchirieze, sa schimbe ori sa constituie in garantie bunuri aflate in patrimoniul societatii, a caror valoare depaseste jumatate din valoarea contabila a activelor societatii la data incheierii actului juridic.
Art.4. Se aproba mandatarea Consiliului de Administratie pentru mutarea sediului societatii, schimbarea obiectului secundar de activitate si infiintarea/radierea sediilor secundare ale societatii, in vederea semnarii Actelor Aditionale la Actul Constitutiv, a semnarii Actului Constitutiv actualizat si indeplinirea tuturor formalitatilor necesare la Registrul Comertului.
Art.5. Se aproba modificarile aduse Actului Constitutiv al societatii si mandatarea Consiliului de Administratie si, individual, a membrilor acestuia si a juristilor societatii in vederea mentionarii la Registrul Comertului a modificarilor intervenite.
Art.6. Se mandateaza Presedintele Consiliului de Administratie sa semneze in numele si pentru toti actionarii societatii Hotararea AGEA.
Art.7. Se aproba mandatarea consilierilor juridici sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii AGEA ce va fi adoptata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, precum si sa obtina documentele aferente eliberate de ORC.
Presedinte, Secretariat AGA,
Ster Radu Voicu
c.j Moisa Mariana - Emilia c.j. Lung Angela Raluca