Stiri Piata


IMOCREDIT IFN - IMO22

Convocare AGA O & E 25 (26).04.2018

Data Publicare: 26.03.2018 10:17:54

Cod IRIS: EFEF3

Nr. 797/23.03.2018

 

De la: IMOCREDIT IFN SA

 

Catre: BURSA DE VALORI BUCURESTI

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

Raportul curent conform:

Regulamentului C.N.V.M. nr.1/2006

Data raportului:

26.03.2018

Denumirea societatii comerciale:

IMOCREDIT IFN S.A.

Sediul social:

str. Horea nr. 3, Cluj- Napoca, jud. Cluj, cod 400174

Numarul de telefon/fax:

0264.565.675/ 0264.595.676

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului:

RO 15697373

Numar de ordine in Registrul Comertului:

J12/2387/2003

Capitalul social subscris si varsat:

29.161.640 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:

Bursa de Valori Bucuresti (BVB) –Piata reglementata – Obligatiuni Corporative

(www.bvb.ro)

Principalele caracteristici ale valorilor mobiliare emise de catre Imocredit IFN S.A.

1.875.000 obligatiuni cu valoarea nominala de 8 RON/ obligatiune, simbol bursier IMO12 (ISIN ROIMOCDBC017)

 

I. Evenimente importante de raportat

a) Schimbari in controlul asupra societatii comerciale- nu este cazul.

b) Achizitii sau instrainari substantiale de active- nu este cazul.

c) Procedura falimentului- nu este cazul.

d) Tranzactii de tipul celor enumerate la art. 225 din Legea nr. 297/2004 -nu este cazul.

e) Alte evenimente:

 

In conformitate cu Legea societatilor nr. 31/1990, si Regulamentul nr. 1/2006 al CNVM privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare, Societatea IMOCREDIT IFN S.A. convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (AGOA) in data de 25 aprilie 2018, ora 11:00 (ora Romaniei) si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (AGEA) in data de 25 aprilie 2018, ora 11:30:00 (ora Romaniei).

Materialele informative aferente ordinii de zi pentru AGOA si AGEA Electrica vor fi disponibile actionarilor, in format electronic pe website-ul Societatii la adresa http://www.imogrup.ro/imo/ro/convocari-aga/convocari-aga-aprilie-2018/ si in format fizic la Registratura Imocredit IFN SA de la sediul social al acesteia, incepand cu data de 26 martie 2018. In ceea ce priveste situatiile financiare anuale, raportul anual al Consiliului de Administratie, precum si propunerea cu privire la distribuirea de dividende, documentele aferente acestor puncte de pe ordinea de zi vor fi puse la dispozitia actionarilor, incepand cu data convocarii AGOA/AGEA, conform procedurii anterior descrise.

 

Convocarea AGOA si AGEA Imocredit IFN SA a fost aprobata in sedinta Consiliului de Administratie al Societatii din data de 19 martie 2018.

Convocatorul AGOA si AGEA se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a si in cel putin un ziar de circulatie nationala.

Anexat: Convocatorul Adunarii Generale Ordinare si al Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor la data de 25 aprilie 2018

 

Director General

Rotis Ioan Dorel

 

 

 

 

CONVOCATOR

 

Consiliul de Administratie al societatii IMOCREDIT IFN S.A., cu sediul in Cluj-Napoca, str. Horea, nr. 3, jud Cluj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J12/2387/2003, CUI RO 15697373, capital social 29.161.640 lei, convoaca la sediul societatii, Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor pentru data de 25.04.2018, ora 11:00, respectiv ora 11.30 prima convocare, si pentru data de 26.04.2018 ora 11:00, respectiv ora 11.30 pentru a doua convocare, in caz de neindeplinire a conditiilor de cvorum la prima convocare, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 15.04.2018, stabilita ca data de referinta, cu urmatoarea ordine de zi:

 

Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor:

  1. Aprobarea situatiilor financiare anuale ale societatii pentru anul financiar 2017 insotite de raportul de gestiune al Consiliului de Administratie pentru anul 2017 si raportul auditorului financiar extern cu privire la situatiile financiare ale societatii pentru anul 2017.

  2. Aprobarea modului de repartizare pe destinatii a profitului net obtinut in exercitiul financiar 2017.

  3. Aprobarea datei de maxim 15.10.2018 ca termen pentru plata dividendelor.

  4. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a programului de investitii pentru anul 2018.

  5. Prelungirea mandatului Consiliului de Administratie pentru perioada 14.04.2018-25.04.2018 si validarea hotararilor adoptate de Consiliul de Administratie al societatii in perioada 14.04.2018-25.04.2018.

  6. Validarea actelor semnate de presedintele Consiliului de Administratie in perioada 14.04.2018-25.04.2018, in indeplinirea mandatului.

  7. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2017.

  8. Validarea indemnizatiei membrilor Consiliului de Administratie pentru perioada ianuarie 2018-aprilie 2018.

  9. Alegerea membrilor Consiliului de Administratie al societatii pentru un mandat de 4 ani.

  10. Fixarea indemnizatiei membrilor Consiliului de Administratie pentru mandatul 2018-2022.

  11. Stabilirea valorii politei de asigurare de raspundere a administratorilor.

  12. Prelungirea mandatului membrilor comitetului de audit, pentru perioada 2018-2022.

  13. Mandatarea Presedintelui Consiliului de Administratie sa semneze in numele si pentru toti actionarii societatii Hotararea AGOA ce va fi adoptata.

  14. Imputernicirea consilierilor juridici sa efectueze formalitatile necesare legate de aducerea la indeplinire a hotararii adoptate precum si pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate si executarea hotararii adoptate.

 

 

Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor:

  1. Aprobarea majorarii capitalului social al societatii cu suma de 1.799.800 lei, echivalentul a 359.960 actiuni noi, in conformitate cu modalitatea de repartizare pe destinatii a profitului inregistrat in exercitiul financiar 2017.

  2. Mandatarea Consiliului de Administratie pentru atragerea de resurse din aporturi de capital, imprumuturi bancare, emisiuni de obligatiuni, cotarea la bursa, in acord cu planurile de afaceri aprobate, precum si pentru a lua decizii legate de participarea la majorarea de capital social la alte companii, respectiv achizitia de parti sociale sau actiuni la alte companii.

  3. Mandatarea Consiliului de Administratie pentru a incheia acte juridice in numele si in contul societatii, prin care sa dobandeasca bunuri pentru aceasta sau sa instraineze, sa inchirieze, sa schimbe ori sa constituie in garantie bunuri aflate in patrimoniul societatii, a caror valoare depaseste jumatate din valoarea contabila a activelor societatii la data incheierii actului juridic.

  4. Mandatarea Consiliului de Administratie pentru mutarea sediului societatii, schimbarea obiectului secundar de activitate si infiintarea/radierea sediilor secundare ale societatii, in vederea semnarii Actelor Aditionale la Actul Constitutiv, a semnarii Actului Constitutiv actualizat si indeplinirea tuturor formalitatilor necesare la Registrul Comertului.

  5. Aprobarea modificarilor aduse Actului Constitutiv al societatii conform propunerilor si mandatarea Consiliului de Administratie si, individual, a membrilor acestuia si a juristilor societatii in vederea mentionarii la Registrul Comertului a modificarilor intervenite, si anume :

  • Art.3 (3) Societatea are urmatoarele puncte de lucru :

- Baia Mare: Bdul Unirii nr.16, et.IX, Ap. 31, camera 2 A, jud.Maramures.

- Oradea: str. Sucevei nr. 14, ap. 115, jud. Bihor.

- Bucuresti: sector 2, strada Vasile Lascar nr 5-7, etaj 4, camera 414.

- Brasov: str. Iuliu Maniu nr. 47, camera 324, Etaj III, jud. Brasov

  • Art. 6 Obiectul secundar de activitate: modificari doar la codurile CAEN de mai jos

- 6492 – Alte activitati de creditare (Acordare de credite de consum, credite imobiliare, microcredite, finantarea tranzactiilor comerciale);

- 6619 - Activitati auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activitati de asigurari si fonduri de pensii - (administrarea de portofolii de credite ipotecare si imobiliare proprii si respectiv achizitionate de la terti; executarea sau valorificarea creantelor ipotecare si imobiliare ori privilegiate, respectiv a bunurilor ce fac obiectul garantiilor sau privilegiilor aferente; evaluarea garantiilor aferente creditelor acordate, prin personal propriu; alte activitati conexe si auxiliare legate de realizarea activitatilor de creditare sau de functionarea entitatii: servicii de consultanta in legatura cu activitatea de creditare).

  • Art. 7. Capitalul social subscris si integral varsat este in valoare de 30.961.440 lei. Capitalul social este divizat in 6.192.288 actiuni nominative, emise in forma dematerializata, cu o valoare nominala de 5 lei fiecare.

La data adoptarii prezentului act constitutiv, capitalul social este repartizat pe actionari astfel:

Persoane fizice detin un numar de 5.801.711 actiuni, fiecare cu o valoare nominala de 5 lei, in valoare totala de 29.008.555 lei, reprezentand 93,69% din capitalul social.

Persoane juridice detin un numar de 390.577 actiuni, fiecare cu o valoare nominala de 5 lei, in valoare totala de 1.952.885 lei, reprezentand 6,31% din capitalul social.

Structura actionariatului societatii si numarul actiunilor detinute de fiecare actionar este evidentiata in Registrul actionarilor societatii.

  • Art. 8 Majorarea capitalului social alin. 2:

(2) Majorarea capitalului social se poate face si din prime de emisiune sau de aport si din alte prime legate de capital, integral incasate, ramase dupa acoperirea cheltuielilor neamortizate cu astfel de operatiuni, si din rezerve constituite pe seama unor astfel de prime, precum si prin incorporarea rezervelor constituite din profitul net, a dividendelor din profitul net cuvenit actionarilor dupa plata impozitului pe dividende si a rezultatului reportat, reprezentand profit net sau in alte modalitati stabilite prin hotarare AGA in conditiile legii.

  • Art.9 Reducerea capitalului social alin. 3:

(3) Modalitatile de reducere a capitalului social ce vor putea fi utilizate sunt:

a – reducerea valorii nominale a actiunilor;

b – dobandirea de catre societatea comerciala a propriilor actiuni urmata de anularea lor;

c – restituirea catre actionari a unei cote parti din aporturi, proportionala cu reducerea capitalului social si calculata in mod egal pentru fiecare actiune;

d – micsorarea numarului de actiuni;

e – alte modalitati stabilite prin hotarare AGA in conditiile legii.

  • Art.10. Drepturi si obligatii decurgand din actiuni – alin. 1

(1) Actiunile societatii sunt nominative, nematerializate, evidentiate prin inscriere in Registrul Actionarilor. Actiunile sint purtatoare de dividende, calculate in raport cu profitul realizat anual. Orice majorare a capitalului si emiterea de noi actiuni pot avea loc dupa achitarea integrala a actiunilor din emisiunea precedenta. Actiunile emise ca rezultat a oricarei majorari de capital vor avea valoare nominala echivalenta cu cea a actiunilor deja emise. Actionarii sint raspunzatori pina la nivelul valorii actiunilor detinute.

Fiecare actiune subscrisa si varsata de actionari confera acestora dreptul de a participa la Adunarile Generale, dreptul la 1 vot in adunarea generala a actionarilor, dreptul de a alege si de a fi ales in organele de conducere, dreptul de a participa la distribuirea beneficiilor, conform hotararii adunarii generale a actionarilor si dreptul de a fi informat asupra activitatii societatii.

Detinerea a cel putin unei actiuni implica adeziunea de drept a titularului ei la actul constitutiv al societatii.

  • Art.11. Nici un actionar nu poate sa detina direct sau prin interpusi 10% sau mai mult din capitalul social al societatii decat :

(i) cu aprobarea AGA ; si

(ii) in conformitate cu toate formalitatile cerute de lege.

  • Art.12 (1) Pana la admiterea la tranzactionare pe piata reglementata, actiunile emise pentru majorarea capitalului social vor fi oferite spre subscriere in primul rand actionarilor societatii, proportional cu numarul actiunilor pe care le poseda si cu obligatia ca acestia sa-si exercite dreptul lor de preferinta in termen de o luna de la data stabilita in prospectul proportionat de oferta, data ulterioara datei de inregistrare si datei de publicare a hotararii adunarii generale extraordinare a actionarilor sau a consiliului de administratie/directoratului in Monitorul Oficial al Romaniei. Daca la expirarea acestui termen mai exista actiuni care nu au fost subscrise, Consiliul de Administratie al societatii va convoca Adunarea generala extraordinara a actionarilor, in termen de cel mult 30 zile. AGEA va decide, cu majoritate de voturi, daca actiunile care nu au fost subscrise vor fi anulate sau vor fi oferite spre subscriere publica.

Potrivit art. 216¹ din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare, actionarii au un drept de preferinta si atunci cand societatea emite obligatiuni convertibile in actiuni, in conditiile stabilite prin prospectul de emisiune.

(2) Dupa admiterea la tranzactionare pe o piata reglementata, actiunile emise pentru majorarea capitalului social vor fi oferite spre subscriere publica.

(3) Fiecare actionar va putea dobandi, prin majorarea capitalului, in mod direct sau indirect, prin interpusi persoane fizice sau juridice, actiuni care sa reprezinte cel mult 10% din capitalul social al societatii. Aceeasi limitare este valabila si in cazul in care actiunile au fost dobandite prin orice alte cai legale. Actiunile ce exced cota maxima de 10 % nu au drept de vot.

  • Art.18. alin (1) Principalele atributii ale adunarii generale ordinare sunt:

a) sa discute, sa aprobe sau sa modifice situatiile financiare anuale, pe baza rapoartelor prezentate de consiliul de administratie, sau, dupa caz, de auditorul financiar, si sa fixeze dividendul;

b) sa aleaga si sa revoce prin vot secret administratorii; sa stabileasca valoarea politei de asigurare a administratorilor societatii;

c) sa numeasca si sa fixeze durata minima a contractului de audit financiar, precum si sa revoce auditorul financiar;

d) sa numeasca si sa revoce membrii comitetului de audit;

e) sa fixeze remuneratia cuvenita pentru exercitiul in curs administratorilor;

f) sa se pronunte asupra gestiunii administratorilor;

g) sa stabileasca bugetul de venituri si cheltuieli si, dupa caz, programul de activitate, pentru exercitiul financiar urmator;

h) sa hotarasca gajarea, inchirierea sau desfiintarea uneia sau a mai multor active/unitati ale societatii.

  • Art.19. alin. (1) Adunarea generala extraordinara se intruneste ori de cate ori este nevoie a se lua o hotarare cu privire la :

a) schimbarea formei juridice a societatii;

b) mutarea sediului societatii;

c) schimbarea obiectului principal de activitate al societatii;

d) prelungirea duratei societatii;

e) majorarea capitalului social;

f) reducerea capitalului social sau reintregirea lui prin emisiune de noi actiuni;

g) fuziunea cu alte societati sau divizarea societatii;

h) dizolvarea anticipata a societatii;

i) conversia actiunilor ordinare in actiuni preferentiale sau a actiunilor preferentiale in actiuni ordinare;

j) conversia unei categorii de obligatiuni in alta categorie sau in actiuni;

k) emisiunea de obligatiuni prin oferta publica adresata investitorilor calificati, in intelesul legii privind piata de capital;

l) infiintarea sau desfiintarea unor sedii secundare;

m) oricare alta modificare a actului constitutiv sau oricare alta hotarare pentru care este ceruta aprobarea adunarii generale extraordinare, conform legislatiei in vigoare.

  • Art.19 (3) Consiliul de Administratie poate fi autorizat de catre Adunarea generala extraordinara a actionarilor, ca, intr-o anumita perioada, ce nu poate depasi 3 ani de la data inregistrarii modificarii Actului constitutiv in acest sens, sa majoreze capitalul social subscris pana la o valoare nominala determinata (capital autorizat), prin emiterea de noi actiuni in schimbul aporturilor. Valoarea nominala a capitalului autorizat nu poate depasi jumatate din capitalul social subscris, existent in momentul autorizarii.

  • Art. 19 Alineatul 4 se va elimina: In baza alineatului precedent, Consiliul de Administratie al societatii este imputernicit sa majoreze capitalul social intr-o perioada de 5 ani de la data inregistrarii prezentei modificari la Actul constitutiv, in masura in care va considera necesar, cu valoarea de maxim 9.663.980 lei (capital autorizat), echivalent a 1.932.796 actiuni.

  • Art. 20. Convocarea adunarii generale a actionarilor :

(1) Adunarea generala a actionarilor se convoaca de catre administratorii societatii.

(2) Adunarile generale se convoaca si la cererea actionarilor reprezentand individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, la cererea auditorului financiar, precum si in cazul in care capitalul social s-a diminuat cu mai mult de 10% timp de doi ani consecutivi, cu exceptia primilor doi ani de la infiintarea societatii comerciale.

(3)Adunarea generala va fi convocata de catre administratori in conformitate cu dispozitiile prezentului statut, cu cel putin 30 zile inainte de data stabilita. Termenul de 30 zile nu include ziua transmiterii si nici ziua in care urmeaza sa aiba loc sedinta AGA.

(4) In cazul in care administratorii nu convoaca Adunarea Generala in termenul prevazut la alin. (3), cererea de convocare va putea fi adresata instantei de la sediul societatii. In acest caz, instanta va putea autoriza convocarea Adunarii Generale de catre actionarii care au formulat cererea, stabilind totodata data de referinta, data tinerii Adunarii Generale si, dintre actionari, persoana care o va prezida.

(5) Convocarea va fi publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, si intr-un ziar de larga raspandire din localitatea in care se afla sediul societatii.

(6) Convocarea va cuprinde locul si data tinerii adunarii generale a actionarilor, ordinea de zi cu indicarea explicita a tuturor problemelor ce vor face obiectul dezbaterilor, data de referinta, precum si adresa paginii web unde vor fi facute disponibile documentele relevante pentru respectiva Adunare Generala. Data de referinta nu poate sa fie anterioara cu mai mult de 30 de zile datei adunarii generale careia i se aplica. Pe pagina de internet se publica si orice alt punct adaugat pe ordinea de zi la cererea actionarilor, precum si documentele prevazute la alin. (8), pentru liberul acces al actionarilor.

(7) Cand pe ordinea de zi figureaza propuneri pentru modificarea actelor constitutive, convocarea va trebui sa contina si textul integral al acestor propuneri. In cazul in care pe ordinea de zi figureaza numirea administratorilor, in convocare se va mentiona ca lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia.

(8) Au dreptul de a cere introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social. Cererile se inainteaza consiliului de administratie, in cel mult 15 zile de la publicarea convocarii, in vederea publicarii si aducerii acestora la cunostinta celorlalti actionari. In cazul in care pe ordinea de zi figureaza numirea administratorilor, si actionarii doresc sa formuleze propuneri de candidaturi, in cerere vor fi incluse informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functiile respective. Ordinea de zi completata cu punctele propuse de actionari, ulterior convocarii, trebuie publicata cu cel putin 10 zile inaintea adunarii generale, la data mentionata in convocatorul initial.

(9) Situatiile financiare anuale, raportul anual al consiliului de administratie inclusiv raportul auditorului financiar ales, precum si propunerea cu privire la distribuirea de dividende se pun la dispozitia actionarilor la sediul societatii, de la data convocarii adunarii generale. La cerere, actionarilor li se vor elibera copii de pe aceste documente. Sumele percepute pentru eliberarea de copii nu pot depasi costurile administrative implicate de furnizarea acestora.

(10) Fiecare actionar poate adresa consiliului de administratie, intrebari in scris referitoare la activitatea societatii, inaintea datei de desfasurare a adunarii generale, urmand a i se raspunde in cadrul adunarii. In cazul in care societatea detine o pagina de internet proprie, in lipsa unei dispozitii contrare in actul constitutiv, raspunsul se considera dat daca informatia solicitata este publicata pe pagina de internet a societatii, la sectiunea "Intrebari frecvente".

(11) Adunarea generala se intruneste la sediul societatii comerciale sau in locul indicat in convocatorul pentru sedinta.

(12) Administratorii pot decide tinerea Adunarilor Generale prin corespondenta.

(13) Avand in vedere listarea actiunilor societatii pe o piata reglementata sau in cadrul unui sistem alternativ de tranzactionare, se vor aplica pentru convocare dispozitiile relevante din legislatia specifica pietei de capital, in special prevederile Legii nr. 297/2004 si Legii nr. 24/2017 privind piata de capital precum si reglementarile corespunzatoare ale Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF).

  • Art.21 se modifica doar alin. (3) si (4):

(3) Adunarea generala a actionarilor este prezidata de presedintele Consiliului de Administratie al societatii sau de catre cel care il inlocuieste si va alege, dintre actionarii prezenti, 1 pana la 3 secretari, care vor verifica lista de prezenta a actionarilor, indicand capitalul social pe care il reprezinta fiecare. Totodata presedintele Consiliului de Administratie va desemna, dintre angajati, 1-3 secretari tehnici care vor lua parte la executarea operatiunilor de mai sus si vor intocmi procesul verbal.

(4) Procesul-verbal al adunarii va constata indeplinirea formalitatilor de convocare a adunarii, data si locul adunarii, actionarii prezenti, numarul actiunilor reprezentate, dezbaterile in rezumat, hotararile luate, iar, la cererea expresa a actionarilor, se vor insera declaratiile facute de ei. Procesul-verbal se va scrie intr-un registru numerotat, sigilat si parafat si va fi semnat de presedintele de sedinta si persoanele care l-au intocmit.

  • Art. 22 alin. 2 se va elimina si se renumeroteaza alineatele urmatoare: La propunerea persoanei ce prezideaza adunarea generala a actionarilor ori la propunerea actionarilor reprezentand 1/4 din capitalul social se poate decide ca votul sa fie secret.

  • Art. 22 (4) Fiecare actionar poate participa la Adunarile Generale, fie in persoana, fie prin imputernicire speciala in original data unei alte persoane, actionar sau nu al societatii, in conditiile legii. Imputernicirea va contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului, cu precizarea clara a optiunii de vot pentru fiecare punct inscris pe ordinea de zi a adunarii generale: „pentru”, „impotriva” sau „abtinere”. Imputernicirile vor fi depuse in original cu 48 de ore inainte de adunare. Persoanele juridice sunt reprezentate in Adunarile Generale prin reprezentantii lor legali sau prin alti imputerniciti. Membrii Consiliului de Administratie, Directorii si functionarii societatii nu pot fi mandatati ca reprezentanti ai actionarilor in Adunarile Generale.

  • La art. 22 se va introduce alin. 5 cu urmatorul continut:

(5) Dupa admiterea la tranzactionare pe piata reglementata, societatea va accepta si imputerniciri generale in vederea participarii actionarilor la Adunarea generala a actionarilor, emisa conform legislatiei specifice.

  • La art. 23 se va introduce alin. 2: Membrii Consiliului de Administratie nu pot vota la AGA ordinare, personal sau prin mandatar, cu privire la descarcarea gestiunii lor sau o problema in care persoana sau gestiunea lor ar fi in discutie.

  • Art. 24 (1) Pentru a fi opozabile tertilor, hotararile adunarii generale vor fi depuse in termen de 15 zile la oficiul registrului comertului, spre a fi mentionate in registru si publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

(2) La cerere, fiecare actionar va fi informat cu privire la rezultatele votului, pentru hotararile luate in cadrul adunarii generale. Daca societatea detine o pagina de internet proprie, rezultatele se vor publica si pe aceasta pagina, in termen de cel mult 15 zile de la data adunarii generale.

(3) Hotararile adunarii generale ale actionarilor luate in limitele legii si ale prezentului Act constitutiv sunt opozabile si actionarilor absenti si a celor care au votat impotriva.

(4) Consiliul de Administratie este obligat sa puna la dispozitia actionarilor informatii privind structura actionariatului societatii si informatii privind deliberarile din Adunarile Generale si sa elibereze la cerere, pe cheltuiala acestora, extrase de pe aceste documente.

  • Art.25. (1) Societatea va fi administrata de un Consiliu de Administratie format din 7 membri dupa cum urmeaza: se enumera datele de identitate ale noilor membri ai Consiliului de Administratie.

  • Art. 25 alin. 3 din forma actuala va deveni alin. 4, ca urmare a introducerii la alin. 3 a urmatorului text: (3) In cazul in care una din pozitiile de administrator devine vacanta, Consiliul de Administratie va numi un membru provizoriu pana la urmatoarea convocare a adunarii generale a actionarilor. Durata mandatului noului membru desemnat de AGA va fi egala cu perioada ramasa pana la finalul mandatului intregului Consiliu de Administratie. In cazul in care devin vacante mai multe pozitii in cadrul Consiliului, fapt ce face imposibila desfasurarea activitatii lui, membrii ramasi vor convoca de indata adunarea generala a actionarilor.

  • Art.25 (6) Consiliul de Administratie va desemna Directorul General al societatii, caruia ii sunt delegate atributiile de conducere a societatii in conformitate cu Legea nr.31/1990. In aceasta calitate, Directorul General al societatii este imputernicit sa conduca si sa coordoneze activitatea zilnica a acesteia.

  • La art. 26 se introduce un nou continut, iar urmatoarele articole se renumeroteaza:

Art. 26. Reprezentarea societatii:

(1) In baza mandatului primit, puterea de a reprezenta societatea in raport cu tertii si in justitie si de a angaja raspunderea IMOCREDIT IFN S.A. apartine Directorului General al societatii.

(2) Reprezentarea fata de terti poate fi facuta si de catre Presedintele Consiliului de Administratie sau de catre persoanele mandatate expres de catre acesta, in acord cu organigrama aprobata a societatii.

(3) Directorul general poate acorda mandat expres unei singure persoane pentru a reprezenta societatea in privinta unui anume act.

  • Art. 27. Atributiile Consiliului de Administratie

(1) Consiliul de Administratie este insarcinat cu indeplinirea tuturor actelor necesare si utile pentru realizarea obiectului de activitate al societatii, cu exceptia celor rezervate de lege pentru adunarea generala a actionarilor.

(2) Consiliul de Administratie are urmatoarele competente de baza:

a) stabilirea directiilor principale de activitate si dezvoltare a societatii;

b) aprobarea reglementarilor interne ale societatii; ;

c) organizarea administrarii patrimoniului, stabilirea sistemului contabil si de control financiar si aprobarea planificarii financiare;

d) numirea si revocarea motivata a directorilor si stabilirea remuneratiei lor;

e) supravegherea activitatii directorilor;

f) pregatirea raportului anual, organizarea adunarii generale a actionarilor si implementarea hotararilor acesteia;

g) introducerea cererii pentru deschiderea procedurii insolventei societatii, potrivit Legii nr. 85/2014 privind procedura insolventei;

h) indeplinirea oricaror alte atributii prevazute de reglementarile interne, orice alte atributii prevazute de lege in competenta sa exclusiva sau delegate de adunarea generala a actionarilor.

(3) Nu pot fi delegate Directorului General urmatoarele atributii:

a) stabilirea directiilor principale de activitate si de dezvoltare ale societatii;

b) stabilirea politicilor contabile si a sistemului de control financiar, precum si aprobarea planificarii financiare;

c) numirea si revocarea directorilor si stabilirea remuneratiei lor;

d) supravegherea activitatii directorilor;

e) pregatirea raportului anual, organizarea adunarii generale a actionarilor si implementarea hotararilor acesteia;

f) introducerea cererii pentru deschiderea procedurii insolventei societatii, potrivit Legii nr. 85/2014*) privind procedura insolventei.

De asemenea, nu pot fi delegate Directorului General atributiile primite de catre Consiliul de Administratie din partea adunarii generale a actionarilor, in conformitate cu art.19 alin.2.

  • Art.28. (1) Administratorii vor putea, in nume propriu, sa instraineze, respectiv sa dobandeasca, bunuri catre sau de la societate sau bunuri pentru sine de la societate, avand o valoare de peste 10% din valoarea activelor nete ale societatii, numai dupa obtinerea aprobarii adunarii generale extraordinare. Aceleasi dispozitii sunt aplicabile si operatiunilor de inchiriere sau leasing. Operatiunile mentionate care se incadreaza sub cota de 10% din valoarea activelor nete ale societatii se vor efectua doar cu aprobarea Consiliului de Administratie.

(2) Valoarea prevazuta la alineatul (1) se va calcula prin raportare la situatia financiara aprobata pentru anul financiar precedent celui in care are loc operatiunea ori, dupa caz, la valoarea capitalului social subscris, daca o asemenea situatie financiara nu a fost prezenta sau aprobata.

(3) Administratorii si directorii societatii vor beneficia de credite specifice obiectului de activitate al societatii, a caror valoare totala bruta depaseste 10% din fondurile proprii, doar cu aprobarea prealabila a Consiliului de Administratie. Competenta de aprobare poate fi delegata de Consiliul de Administratie conducerii executive, cu conditia ca limita maxima a expunerii sa fie prestabilita de Consiliul de Administratie si cu conditia informarii ulterioare si a ratificarii de catre Consiliul de Administratie.

(4) Administratorii sint solidari raspunzatori fata de societate pentru:

(a) realitatea varsamintelor efectuate de actionari;

(b) existenta reala a dividendelor platite;

(c) existenta registrelor cerute de lege si corectitudinea inscrierilor in aceste registre;

(d) exacta indeplinire a hotaririlor Adunarilor generale;

(e) stricta indeplinire a indatoririlor pe care le impune legea, Actul Constitutiv;

  • Art. 29. va avea un continut nou, iar urmatoarele articole se renumeroteaza:

Derularea sedintelor Consiliului de Administratie:

(1) Consiliul de Administratie se intruneste, cel putin o data (de regula) pe luna si ori de cite ori este necesar, in prezenta a cel putin 5 membri. Convocarile in cauza trebuie trimise tuturor membrilor Consiliului de Administratie si vor cuprinde locul unde se tin sedintele, data si ordinea de zi. Consiliul este prezidat de presedintele Consiliului sau in lipsa acestuia de un membru al CA desemnat in acest scop de presedinte. Deciziile Consiliului se iau cu majoritatea absoluta a voturilor membrilor prezenti si fiecare astfel de decizie trebuie sa se consemneze in procesele verbale semnate de Presedinte si membrii prezenti ai Consiliului. In caz de paritate de voturi, Presedintele Consiliului de Administratie are votul decisiv.

(2) Participarea la sedintele CA poate avea loc si prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta (video-conferinta, conferinta telefonica etc). Administratorii participa personal la sedintele Consiliului sau pot fi reprezentati de alti administratori in baza unei imputerniciri speciale.

(3) Intre doua sedinte CA, pentru probleme urgente, pot fi transmise propuneri pe cale electronica, tuturor membrilor CA, fiind aplicabile aceleasi reguli in ce priveste cvorumul de aprobare al acestor decizii. Hotararile luate pe cale electronica vor fi validate in urmatoarea sedinta a CA si se vor regasi in procesul verbal aferent.

(4) Notificarea cu privire la sedinte va fi trimisa electronic fiecarui membru al CA cu cel putin 4 zile in avans fata de data propusa pentru sedinta si include ordinea de zi a problemelor de discutat la acea sedinta.

(5) Lucrarile Consiliului se consemneaza intr-un proces verbal semnat de membrii care iau parte la sedinta. Procesele verbale se inscriu, in ordine cronologica, intr-un registru in care se mentioneaza ordinea deliberarilor, deciziile luate, membrii care au participat la sedinta, numarul de voturi intrunite si opiniile separate.

  • Art. 30 actualizarea sediului auditorului extern MDA GLOBAL AUDIT SRL.

  • Art. 31:Obligatiile auditorului financiar independent: se introduce un alineat nou:

(2) Auditorul financiar va verifica daca situatiile financiare sunt intocmite conform reglementarilor contabile in vigoare si va intocmi un raport de audit semnat de persoana responsabila, potrivit legii. Situatiile financiare anuale, impreuna cu propunerea de repartizare a profitului rezultat, precum si raportul administratorilor pentru exercitiul in cauza, sunt supuse aprobarii Adunarii Generale. Situatiile financiare anuale, aprobate in mod corespunzator, impreuna cu raportul administratorilor si cu raportul de audit, vor fi publicate conform legislatiei in vigoare.

  • Art. 32 (3) Auditorii interni vor prezenta rapoarte catre Consiliul de Administratie despre constatarile facute in modalitatile si conform procedurii stabilite in reglementarea profesiei.

  • Art. 33 Comitetul de audit: se introduce un nou continut si se renumeroteaza urmatoarele articole:

(1) Societatea dispune de un comitet de audit format din 2 membri numiti de Adunarea Generala a Actionarilor, pentru o perioada de 4 ani.

(2) Atributiile comitetului de audit sunt urmatoarele, fara a fi limitative:

a) informeaza membrii consiliului de administratie cu privire la rezultatele auditului statutar si explica in ce mod a contribuit auditul statutar la integritatea raportarii financiare si care a fost rolul comitetului de audit in acest proces;

b) monitorizeaza procesul de raportare financiara si transmite recomandari sau propuneri pentru a asigura integritatea acestuia;

c) monitorizeaza eficacitatea sistemelor controlului intern de calitate si a sistemelor de management al riscului si, dupa caz, a auditului intern in ceea ce priveste raportarea financiara a entitatii auditate, fara a incalca independenta acestuia;

d) monitorizeaza auditul situatiilor financiare anuale si al situatiilor financiare anuale consolidate, in special efectuarea acestuia;

e) evalueaza si monitorizeaza independenta auditorilor financiari sau a firmelor de audit;

f) raspunde de procedura de selectie a auditorului financiar sau a firmei de audit si recomanda adunarii generale a actionarilor/membrilor organului de administratie auditorul financiar sau firma/firmele de audit.

  • Art. 34. (2) Dizolvarea societatii trebuie sa fie inscrisa in Registrul Comertului si publicata in Monitorul Oficial. Din momentul in care se hotareste dizolvarea, administratorii nu mai pot face noi operatiuni. In caz contrar ei ramin personal si solidar raspunzatori pentru operatiunile noi intreprinse.

  • Art. 35. Litigii

Pentru solutionarea litigiilor cu alte societati comerciale se va apela la instantele judecatoresti competente material si teritorial, in conditiile legii.

  • Art. 37. (3) Plata salariilor, a impozitelor si a tuturor contributiilor se face potrivit legii.

  • Art. 38: se introduce un nou continut si se renumeroteaza articolele urmatoare:

Relatia cu Banca Nationala a Romaniei

Periodic societatea va prezenta BNR situatiile financiare anuale si orice alte date solicitate in conformitate cu reglementarile emise de aceasta.

  • Art.40. (2) Dupa aprobarea situatiilor financiare de catre adunarea generala a actionarilor, acestea vor fi depuse de catre administratori la institutiile competente, in termenele prevazute de lege.

  • Art. 42. Registrele societatii

Societatea va tine registrele prevazute de lege.

  1. Mandatarea Presedintelui Consiliului de Administratie sa semneze in numele si pentru toti actionarii societatii Hotararea AGEA ce va fi adoptata.

  2. Mandatarea consilierilor juridici sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii AGEA ce va fi adoptata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, precum si sa obtina documentele aferente eliberate de ORC.

 

Documente aferente AGA:

Convocatorul, materialele supuse dezbaterii precum si propunerile de modificare a Actului Constitutiv vor putea fi accesate de actionari, pe site-ul www.imogrup.ro, incepand cu data de 24.03.2018, la sediul societatii sau pot fi transmise prin scrisoare recomandata (la solicitarea expresa), la adresa actionarului inregistrata in Registrul Actionarilor.

Capitalul social al societatii este format din 5.832.328 actiuni nominative, fiecare actiune dand dreptul la un vot in adunarea generala, cu exceptia actiunilor detinute de un actionar, ce exced cota maxima de 10%, care nu au drept de vot, conform actului constitutiv.

 

Propuneri ale actionarilor cu privire la AGA:

Orice actionar poate propune un candidat pentru functia de membru al Consiliului de Administratie. Propunerile de candidaturi vor contine informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanei/persoanelor propuse pentru functiile respective. Termenul de depunere a propunerilor este de 10.04.2018.

Candidatii la functia de membru al Consiliului de Administratie vor transmite prin email urmatoarele documente: copie act de identitate, curicculum vitae actualizat si scrisoare de intentie. Documentele in original vor fi depuse la sediul societatii cel mai tarziu pana la data tinerii adunarii.

Candidatii la functia de membru al Consiliului de Administratie trebuie sa intruneasca conditiile impuse de reglementarile BNR (buna reputatie si experienta adecvata naturii, intinderii si complexitatii activitatii si responsabilitatilor incredintate, cunostinte teoretice si practice adecvate cu privire la activitatile ce urmeaza a fi desfasurate de societate, precum si de experienta dobandita intr-o functie de conducere, sa nu fie supusi interdictiei prevazute de art. 16 din Legea nr. 93/2009 privind institutiile financiare nebancare si art. 14 din Regulamentul BNR nr. 20/2009).

 

Intrebari referitoare la AGA:

Actionarii societatii pot adresa intrebari in scris privind punctele de pe ordinea de zi. Intrebarile vor putea fi transmise in scris prin posta sau prin curierat la sediul societatii, fie prin email, la adresa office@imogrup.ro. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe pagina de internet a societatii.

 

Participarea la AGA:

Actionarii inregistrati la data de 15.04.2018 pot participa la Adunare personal sau pot fi reprezentati prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala. Formularele de imputernicire speciale se pot obtine incepand cu data de 24.03.2018 de la sediul IMOCREDIT IFN S.A. sau de pe site-ul www.imogrup.ro. Sub sanctiunea pierderii dreptului de vot, formularele de imputernicire speciale se vor depune la sediul societatii, in original, cu cel putin 2 zile anterior tinerii adunarii. Imputernicirile vor fi insotite de o copie a actului de identitate a actionarului persoana fizica/ a reprezentantului legal al persoanei juridice precum si, pentru persoanele juridice, de documentul oficial care atesta calitatea de reprezentant legal pentru semnatarul imputernicirii. Formularele de imputernicire vor cuprinde votul pentru fiecare punct de pe ordinea de zi.

 

 

 

Presedinte Consiliu de Administratie,

Dl. Ster Radu Voicu

_________________________

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.