Stiri Piata


IAMU SA BLAJ - IAMU

Comunicat privind desfasurarea AGA in conditiile epidemiei COVID-19

Data Publicare: 09.04.2020 8:43:49

Cod IRIS: E0A80

Nr.: 5428 / 09.04.2020

 

 

RAPORT CURENT

CONFORM REGULAMENTULUI ASF NR 5/2018

 

Data raportului: 09.04.2020

S.C .IAMU- SA

Sediul social :                                  Blaj,Str. Gh. Baritiu nr 38 jud. Alba

Nr. telefon/fax                                 0258/711907; 0258/713604

Cod unic de inregistrare:                 RO1766830

Capital social subscris si varsat:     23.750.372 Lei

Piata pe care se tranzactioneaza:    AERO

 

 

                               EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT:

 

Precizari privind desfasurarea AGOA/AGEA in conditiile epidemiei COVID 19

 

In contextul masurilor luate de autoritatile romane in legatura cu prevenirea raspandirii virusului COVID-19, inclusiv Decretul Presedintelui Romaniei nr. 195/16.03.2020 privind starea de urgenta, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 212/16.03.2020, conducerea societatii informeaza actionarii si investitorii ca au fost luate masuri continue pentru prevenirea si limitarea impactului Covid-19 asupra activitatii curente a societatii.

S.C. IAMU S.A. a decis ca, pentru siguranta si preventie, sa restrictioneze accesul vizitatorilor la sediul societatii incepand din luna martie 2020, pe o durata nedeterminata, in functie de evolutia evenimentelor privind Covid-19 in Romania.

Avand in vedere ca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor sunt programate sa aiba loc pe data de 24 Aprilie 2020 (au fost convocate pe data de 18 Martie 2020), S.C. IAMU S.A. va respecta dreptul actionarilor de a obtine materiale informative prin corespondenta sau e-mail, in loc sa se prezinte fizic la sediul societatii (in cazul in care acestea vor fi solicitate). De asemenea, toate materialele privind Adunarile Generale ale Actionarilor sunt disponibile pe pagina web a societatii: http://www.iamu.ro/ro/informatii-actionari/.

Referitor la posibilitatea ca desfasurarea Adunarilor Generale ale Actionarilor sa fie afectata de raspandirea Covid-19, S.C. IAMU S.A. recomanda actionarilor sa isi exercite dreptul de vot prin corespondenta, ca in cazul oricarei adunari generale a actionarilor organizata de societate, astfel :

Ø  utilizand Formularul de buletin de vot transmis la SC IAMU SA in original (format scris)-prin orice forma de curierat

Ø  utilizand Formularul de buletin de vot transmis la SC IAMU SA prin mijloace electronice, cu semnatura electronica, bazata pe un certificat calificat, la adresa de e-mail AGA@IAMU.RO.

Buletinele de vot trebuie sa ajunga la sediul societatii pana cel tarziu la 22.04.2020 ora 11.

Societatea recomanda actionarilor sa comunice  (prin e-mail la adresa aga@iamu.ro) cu cel putin 8 zile anterior datei adunarilor generale, in situatia in care actionarul intentionaza sa participe direct sau prin imputernicit la AGOA si/sau AGEA, pentru a permite Societatii sa ia toate masurile organizatorice care se impun in contextul aratat, inclusiv solicitarea autorizarilor necesare de la autoritatile publice care au competenta in aceasta materie.

 

In aceasta perioada in care desfasurarea normala a activitatii este afectata de raspandirea virusului Covid-19, SC IAMU S.A. va continua sa isi respecte obligatiile legale de informare a actionarilor si a investitorilor referitor la informatiile privilegiate.

Toate informatiile vor fi puse la dispozitia actionarilor si investitorilor, prin publicarea acestora atat prin intermediul operatorului de piata precum si pe site-ul societatii, la adresa www.iamu.ro

Orice comunicari oficiale adresate S.C. IAMU S.A. se vor transmite la adresa de e-mail: AGA@IAMU.RO

 

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie

Ing.Dipl. Cimpean Gligor

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.