Stiri Piata


FLAROS SA BUCURESTI - FLAO

Hotarari AGA O 28.02.2019

Data Publicare: 28.02.2019 11:53:13

Cod IRIS: 5C7E9

Catre: AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

SECTORUL INSTRUMENTE SI INVESTITII FINANCIARE

Fax: 021.659.60.51

E-mail: office@asfromania.ro

BURSA DE VALORI BUCURESTI: ATS – AeRO

Fax: 021.312.47.22

E-mail: ats@bvb.ro

RAPORT CURENT

conform Legii nr.297/2004 privind piata de capital

si Regulamentului A.S.F. nr.5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

Data raportului: 28.02.2019

Denumirea societatii emitente: S.C. FLAROS S.A.

Sediul social: Bucuresti, Str. Ion Minulescu nr.67-93, sector 3.

Tel./Fax: 021.321.57.20

Website: www.flaros.com, e-mail: flaros@flaros.com

CUI/CIF : RO350944

Nr. inregistrare la Registrul Comertului: J 40/173/1991

Capital social subscris si varsat: 3.803.415 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB – ATS AeRO - Categoria Standard, simbol de piata FLAO

Evenimente important de raportat:

Hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Flaros S.A., intrunita in data de 28.02.2019, la prima convocare.

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii FLAROS S.A., intrunita statutar in data de 28.02.2019, ora 10, la prima convocare, in prezenta actionarilor detinatori ai unui numar de 1.428.377 actiuni, reprezentand 93,89 % din capitalul social, toate actiunile avand drept de vot, in baza Legii nr. 31/1990 R, cu modificarile si completarile ulterioare, a Legii nr. 297/2004 modificata si completata, a reglementarilor ASF in vigoare si a Actului constitutiv propriu,

HOTARASTE:

Art.1. Cu unanimitate de voturi, respectiv 100% din capitalul social prezent si reprezentat, se aproba situatiile financiare individuale ale anului 2018, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorul Independent.

Principalii indicatori economico-financiari aferenti anului 2018 sunt:

Venituri totale: 5.249.068 lei;

Cheltuieli totale: 4.691.721 lei;

Profit brut: 557.347 lei;

Impozit pe profit: 200.853 lei;

Profit net: 356.494 lei.

Art.2. Cu unanimitate de voturi , respectiv 100% din capitalul social prezent si reprezentat, se respinge repartizarea profitului net realizat in anul 2018 precum si a profitului net ramas nerepartizat din anul 2017, conform propunerii Consiliului de Administratie.

Art.3. Cu unanimitate de voturi, respectiv 100% din capitalul social prezent si reprezentat, se aproba repartizarea sumei de 1.372.402 lei, constituita din 1.015.908 lei, profit nerepartizat din anul 2017 si 356.494 lei, profit net aferent anului 2018, pe urmatoarele destinatii:

- 1.171.451,88 lei, ceea ce reprezinta 85,36% din profitul net, pentru dividende cuvenite actionarilor existenti la data de inregistrare 07.08.2019 . Suma repartizata asigura distribuirea unui dividend brut in suma de 0,77 lei pentru o actiune detinuta,

- 200.950,18 lei, ceea ce reprezinta 14,64% din profitul net, pentru sursele proprii de finantare a societatii.

Art.4. Cu unanimitate de voturi, respectiv 100% din capitalul social prezent si reprezentat, se aproba data de 26.08.2019 ca DATA PLATII dividendelor. Distribuirea dividendelor catre actionari se va efectua in conformitate cu prevederile legale, costurile aferente platii fiind suportate de catre actionari din valoarea dividendului net.

Art.5. Cu unanimitate de voturi, respectiv 100% din capitalul social prezent si reprezentat, se aproba data de 07.08.2019 ca data de inregistrare si a datei de 06.08.2019 ca “ex-date”, conform prevederilor Regulamentului ASF nr. 13/2014.

Art.6. Cu unanimitate de voturi, respectiv 100% din capitalul social prezent si reprezentat, se aproba efectuarea in exercitiul financiar 2019 a inregistrarii contabile la ’venituri’ a dividendelor aferente anului 2014, neridicate timp de mai mult de trei ani de la data exigibilitatii lor, pentru care dreptul de actiune s-a stins prin prescriptie.

Art.7. Cu unanimitate de voturi, respctiv 100% din capitalul prezent si reprezentat, se aproba intocmirea pentru exercitiul financiar 2018 a situatiilor financiare anuale conform IFRS, set independent de situatiile financiare anuale intocmite si publicate in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

Art.8. Cu unanimitate de voturi, respectiv 100% din capitalul social prezent si reprezentat, se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar al anului 2018.

Art.9. Cu unanimitate de voturi, respectiv 100% din capitalul social prezent si reprezentat, se aproba Bugetul de Venituri si Cheltuieli si Programul de Investitii pentru anul 2019.

Principalii indicatori prevazuti in Bugetul de Venituri si Cheltuieli pe anul 2019 sunt:

1. Venituri totale 5.400.000 lei

2. Cheltuieli totale 4.086.000 lei

3. Profit brut 1.314.000 lei

4. Impozit pe profit 204.000 lei

5. Profit net de repartizat 1.110.000 lei

Programul de investitii se aproba la nivelul sumei de 320.000 lei.

Art.10. Cu unanimitate de voturi, respectiv 100 % din capitalul social present si reprezentat, se aproba alegerea membrilor Consiliului de Administratie al Flaros S.A. pentru un mandat de 2 ani, incepand cu data de 23.04.2019, astel;

1. Busu Cristian.

2. Radu Anina.

3. Stoian Nicolae.

Art.11. Cu unanimitate de voturi, respectiv 100 % din capitalul social prezent si reprezentat, se aproba mentinerea nivelului actual al indemnizatiilor lunare cuvenite membrilor Consiliului de Administratie.

Art.12. Cu unanimitate de voturi , respectiv 100% din capitalul social prezent si reprezentat, se aproba ca limita maxima pentru asigurarea de raspundere profesionala a administratorilor sa se mentina la 100.000 lei/an/persoana, plata primelor de asigurare urmand a se efectua de catre Flaros S.A.

Art.13. Cu unanimitate de voturi, respectiv 100% din capitalul social prezent si reprezentat, se aproba numirea JPA Audit & Consultanta SRL Bucuresti, ca Auditor Financiar al Flaros S.A. pentru o perioada de 2 ani, respectiv pentru exercitiile financiare ale anilor 2019 si 2020, exercitand activitatea in perioada 20.04.2019 -19.04.2021. Se imputerniceste Consiliul de Administratie pentru incheierea contractului de auditare si stabilirea conditiilor de exercitare a activitatii de audit financiar, cu respectarea tuturor prevederilor legale aplicabile acestei activitati.

Art.14. Cu unanimitate de voturi, respectiv 100% din capitalul social present si reprezentat, se valideaza Hotarea Consiliului de Administratie nr.6/2018 privind suplimentarea Programului de investitii al anului 2018 cu suma de 110.300 lei.

Art.15. Cu unanimitate de voturi, respectiv 100% din capitalul social prezent si reprezentat, se respinge data de 19.03.2019 ca data de inregistrare si data de 18.03.2019 ca “ex-date”.

Art.16. Cu unanimitate de voturi, respectiv 100% din capitalul social prezent si reprezentat, se aproba imputernicirea d-lui Ungureanu Liviu, cu posibilitate de substituire, pentru a actiona pe seama societatii, a efectua si indeplini oricare si toate formalitatile necesare legate de ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate, pentru a semna, executa si inregistra la Oficiul Registrului Comertului si publica la autoritatile competente hotararile adunarii generale ordinare a actionarilor, de a semna actul constitutiv cu modificarile intervenite ca urmare a alegerii Consiliului de Administratie.

Nu mai sunt alte evenimente de raportat.

Director General,

Ing. Ungureanu Liviu



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.