Stiri Piata


FEPER - FEP

Hotarari AGA O 22.04.2019

Data Publicare: 22.04.2019 15:53:41

Cod IRIS: 17F20

 

Catre,

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

-Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.

 

RAPORT CURENT

Conform Regulamentului CNVM nr.5 / 2018

 

Data raportului           

22.04.2019

Denumirea societatii comerciale

FEPER SA 

Sediul social:

Bld. Prof. Dimitrie Pompei, nr.8, sector 2, Bucuresti

Forma juridica:

societate pe actiuni

Numarul de telefon/fax/e-mail

Tel/fax: 021/2420275

E-mail:  office@feper.ro

Web: www.feper.ro

Codul unic de inregistrare la

Oficiul Registrului Comertului

RO 752

Numar de ordine in Registrul Comertului 

J40/1092/1991

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise

AeRO – piata de actiuni a B.V.B.

Capitalul social subscris si varsat

36.378.218,60 LEI

Principalele caracteristici ale valorilor mobiliare emise de societatea comerciala

 

363.782.186 actiuni cu valoare nominala de 0,1 lei/actiune

 

Eveniment important de raportat : Hotararea nr.1 a ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR SOCIETATII FEPER-S.A. din data de 22.04.2019

 

HOTARAREA nr. 1 din 22.04.2019

 

               Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii  FEPER-S.A., intrunita la prima convocare, in data de  22.04.2019;

Cu cvorumul si cu majoritatea necesare, consemnate in procesul-verbal  nr. 17 din 22.04.2019, incheiat cu ocazia lucrarilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii  FEPER-S.A., avand in vedere ordinea de zi propusa de Consiliul de Administratie al Societatii  FEPER-S.A., publicata in  Monitorul Oficial al Romaniei - partea a IV-a, in ziarul national Bursa si pe website-ul societatii la adresa www.feper.ro si avand in vedere materialele prezentate in cadrul ordinii de zi, precum si voturile, in cadrul unui cvorum de 98,29 % din total drepturi de vot, in temeiul art. 112 din Legea nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,

 

HOTARASTE:

Art. 1. Se aproba situatiile financiare anuale individuale, respectiv Bilantul contabil, Contul de profit si pierdere, Situatia modificarilor capitalului propriu, Situatia fluxurilor de trezorerie, Date informative, Situatia activelor imobilizate si Notele explicative ale situatiilor financiare anuale, intocmite pentru exercitiul financiar din anul 2018, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de Auditorul financiar Societatea ABA AUDIT S.R.L. care contin, in sinteza, urmatoarele date:

Total capitaluri proprii

113.090.594 lei

Total venituri

 43.629.454  lei

Total cheltuieli

 39.146.085  lei

Rezultatul brut – profit

  4.483.369 lei

Impozit specific unor activitati

     289.338 lei

Rezultatul exercitiului financiar - profit

   4.194.031 lei

 

Art. 2. Se aproba modul de repartizare pe destinatii a profitului net realizat in anul 2018, in suma  de 4.194.031,27 lei dupa, cum urmeaza:

 

   • 224.168,45 lei rezerva legala determinata conform Legii 31/1990 si Legii 571/2003, reprezentand 5% din profitul brut;

 

   •  3.969.862,82 lei profit ramas nerepartizat la sfarsitul anului 2018, sa fie repartizat dupa cum urmeaza:

  1. Dividend prioritar in cuantum brut de 191.136,34 lei (0,0056 lei/actiune), doar pentru actionarul AAAS care detine actiuni preferentiale, fara drept de vot, cu dividend prioritar.

 

  1. Dividendul brut aferent actiunilor ordinare in cuantum de 1.805.174,59 lei (0,0056 lei/actiune), pentru 322.352.606 actiuni ordinare cu drept de vot si drept de dividend.

 

  1. Surse proprii de finantare in suma de 1.973.551,89 lei.

 

    Art. 3.  Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor societatii pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar din anul 2018.

 

   Art. 4.  Se ia act de indeplinirea indicatorilor si obiectivelor de performanta aprobate pentru exercitiul financiar 2018; nu se aproba acordarea de remuneratii variabile administratorilor si directorilor cu contract de mandat.          

 

   Art. 5. Se aproba indicatorii si obiectivele de performanta pentru exercitiul finaciar 2019, anexa la contractele de administrare si de mandat.

 

Art. 6. Se aproba data de 19.07.2019 ca data de inregistrare, respectiv de identificare, actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art.86 alin (1), alin (2) din Legea 24/2017, si  a datei de 18.07.2019, ca ex-date in  conformitate cu prevederile Regulamentului A.S.F nr. 5/2018.   

Art. 7. Se aproba data de 31.07.2019 ca data a platii, conform art.2 al. (2), pct. h din regulamentul ASF nr.5/2018.

Art. 8. Se aproba imputernicirea dlui. ing. Mielu  DOBRIN - Presedinte-Director General, pentru semnarea Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

           Art. 9. Se aproba imputernicirea dnei. Cosmina Clemansa DEACONESCU pentru  efectuarea formalitatilor de  publicitate legala si inregistrare a Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

 

              Documentele continand informatiile, datele si propunerile ce au stat la baza aprobarilor enumerate constituie anexe la prezenta hotarare, din care fac parte integranta si se afla depozitate la societate.

              Prezenta hotarare face parte integranta din procesul-verbal nr.17 din 22.04.2019, in care este consemnata desfasurarea lucrarilor adunarii generale ordinare a actionarilor, intocmit si semnat de catre comisia de redactare aleasa in A.G.O.A., precum si de presedintele Consiliului de Administratie, care a condus lucrarile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

In conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, precum si cu regulamentele si instructiunile privind informarea continua a actionarilor, emise in aplicarea acestora, prezenta hotarare se va da publicitatii, se va comunica Autoritatii de Supraveghere Financiara (A.S.F.) si Sistemului Alternativ de Tranzactionare AeRO administrat de Bursa de Valori Bucuresti si va fi depusa in termenul legal la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, pentru a fi mentionata in registru si publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

 

Rezultatul voturilor pentru art. 1-9 ale prezentei hotarari a fost urmatorul:

Ordinea de zi

Total voturi exprimate

nr. de actiuni cu drept de vot

Pentru

Impotriva

Abtinere

Anulate

Numar

%

Numar

%

Numar

%

Numar

%

I.

316.825.740

316.825.740

100

 

 

 

 

 

 

II.

316.825.740

316.825.740

100

 

 

 

 

 

 

III.

316.825.740

312.810.538

98,7327

 

 

4.015.202

1,2673

 

 

IV.

316.825.740

   4.402.011

1,3894

312.123.729

98,5159

300 000

0,0947

 

 

V.

316.825.740

316.825.740

100

 

 

 

 

 

 

VI.

316.825.740

316.825.740

100

 

 

 

 

 

 

VII.

316.825.740

316.825.740

100

 

 

 

 

 

 

VII.

316.825.740

316.825.740

100

 

 

 

 

 

 

IX.

316.825.740

316.825.740

100

 

 

 

 

 

 

 
        PRESEDINTELE CONSILIULUI DE
ADMINISTRATIE al  Societatii FEPER-S.A.,

            

             DIRECTOR GENERAL,                                   

           Ing.Mielu DOBRIN                                                       Comisia de redactare

                                                                                                   a procesului-verbal

                                                                                                    Paula Dumitrescu

                                                                                                    Deaconescu Cosmina Clemansa

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.