Stiri Piata


ELECTROMAGNETICA SA - ELMA

Hotarari AGA O & E din 25 apr 2018

Data Publicare: 26.04.2018 8:51:53

Cod IRIS: 1789E

RAPORT CURENT

Data raport: 26.04.2018

Evenimente importante de raportat:

Hotarari AGOA si AGEA Electromagnetica din 25 aprilie 2018.

Va trimitem atasat Hotararea AGOA Electromagnetica intrunita in data de 25.04.2018 ora 13:00 si Hotararea AGEA Electromagnetica intrunita in data de 25.04.2018 ora 14:00.

Cu stima,

Eugen Scheusan

Director General

Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Electromagnetica SA din data de 25 apr 2018

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Electromagnetica SA, cu sediul in Calea Rahovei nr 266-268 sector 5 Bucuresti, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/19/1991, CUI 414118, convocata pentru 25.04.2018 ora 13:00, cu data de referinta 18.04.2018, la sediul societatii, prin publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a nr 1185/22.03.2018 si in cotidianul Romania Libera din 22.03.2018, in sedinta din 25 aprilie 2018, legal intrunita, la care au participat actionari reprezentand 64,6699% din capitalul social al societatii, respectiv 437.193.439 actiuni, cu o valoare nominala de 0,1 lei/actiune, din care 34,3985% din capital voturi prin corespondenta, adica 232.547.383 actiuni, in temeiul drepturilor conferite de lege si de Actul Constitutiv propriu,

HOTARASTE:

  1. Punctul 1 de pe ordinea de zi (Aprobarea situatiilor financiare anuale individuale pentru exercitiul incheiat la 31.12.2017 potrivit Reglementarilor contabile conforme cu Standardele internationale de raportare financiara, insotite de raportul Consiliului de Administratie si raportul auditorului financiar, formate din:

- situatia pozitiei financiare;

- situatia rezultatului global;

- situatia modificarilor capitalurilor proprii

- situatia fluxurilor de trezorerie

- notele la situatiile financiare individuale.)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat cu 435.221.251 voturi Pentru (99,55%) si 1.972.188 Abtineri (0,45%).

  1. Punctul 2 de pe ordinea de zi (Aprobarea situatiilor financiare anuale consolidate pentru exercitiul incheiat la 31.12.2017 potrivit Reglementarilor contabile conforme cu Standardele international de raportare financiara insotite de raportul Consiliului de Administratie si raportul auditorului financiar, formate din:

- situatia consolidata a pozitiei financiare;

- situatia consolidata a rezultatului global;

- situatia consolidata a modificarilor capitalurilor proprii;

- situatia consolidata a fluxurilor de trezorerie

- note la situatiile financiare consolidate.)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat cu 435.221.251 voturi Pentru (99,55%) si 1.972.188 Abtineri (0,45%).

  1. Punctul 3 de pe ordinea de zi (Aprobarea nerepartizarii de dividende si aprobarea acoperirii pierderii pentru anul 2017)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

  1. Punctul 4 de pe ordinea de zi (Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar al anului 2017)

4.1. Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru perioada 01 ianuarie 2017 – 14 iulie 2017

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat cu 435.221.869 voturi Pentru (99,55%) si 1.971.570 Abtineri (0,45%).

4.2. Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru perioada 15 iulie 2017 – 31 august 2017

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat cu 435.221.869 voturi Pentru (99,55%) si 1.971.570 Abtineri (0,45%).

4.3. Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru perioada 1 septembrie 2017 – 14 septembrie 2017

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat cu 435.221.251 voturi Pentru (99,55%) si 1.972.188 Abtineri (0,45%).

4.4. Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru perioada 15 septembrie 2017 – 31 decembrie 2017

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat cu 435.221.869 voturi Pentru (99,55%) si 1.971.570 Abtineri (0,45%).

  1. Punctul 5 de pe ordinea de zi (Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2018 si a Programului de activitate pentru exercitiul financiar al anului 2018, cu mandatarea Consiliului de Administratie pentru recorelarea elementelor de venituri si cheltuieli, in conditiile aparitiei unor evenimente aleatorii imprevizibile.)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

  1. Punctul 6 de pe ordinea de zi (Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar al anului 2018.)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat cu 404.948.819 voturi Pentru (92,62%) si 32.244.620 voturi Impotriva (7,38%).

  1. Punctul 7 de pe ordinea de zi (Aprobarea efectuarii in execitiul financiar al anului 2018 a inregistrarii contabile la ‘’venituri’’ a dividendelor neridicate timp de mai mult de trei ani de la data exigibilitatii lor, pentru care dreptul la actiune se stinge prin prescriptie, respectiv dividendele aferente exercitiului financiar 2014, existente in sold ca neplatite la data de 18.06.2018.)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

  1. Punctul 8 de pe ordinea de zi (Numirea ca membru independent in Comitetul de Audit, pentru un mandat egal cu cel al Consiliului de Administratie, a doamnei Ileana Roman, auditor si expert contabil, in conformitate cu Art. 2, punctul 12., litera A. din titlul I, capitolul I --- Legea 162/2017 si Art. 65 din titlul I, capitolul IX --- Legea 162/2017;)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

  1. Punctul 9 de pe ordinea de zi (Numirea Deloitte Audit SRL ca auditor financiar pentru auditarea situatiilor financiare pe anii 2018 si 2019 si mandatarea consiliului de administratie in vederea incheierii contractului de audit)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

  1. Punctul 10 de pe ordinea de zi (Aprobarea datei de 15.05.2018 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor A.G.O.A si a datei de 14.05.2017 ca ex-date (data la care actiunile se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din hotararile AGOA).)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

  1. Punctul 11 de pe ordinea de zi (Mandatarea d-lui Eugen Scheusan – Presedintele Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de substituire, pentru: i) a incheia si/sau semna, in numele Societatii si/sau al actionarilor Societatii hotararile prezentei AGOA, oricare si toate hotararile, documentele, aplicatiile, formularele si cererile adoptate/intocmite in scopul sau pentru executarea hotararilor prezentei AGOA in relatie cu orice persoana fizica sau juridica, privata sau publica, pentru ii) a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

PRESEDINTE,

Eugen Scheusan

Hotararea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Electromagnetica SA din data de 25 apr 2018

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Electromagnetica SA, cu sediul in Calea Rahovei nr 266-268 sector 5 Bucuresti, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/19/1991, CUI 414118, convocata pentru 25/26.04.2018 ora 14:00, cu data de referinta 18.04.2018, la sediul societatii, prin publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a nr 1185/22.03.2018 si in cotidianul Romania Libera din 22.03.2018, in sedinta din 25 aprilie 2018, legal intrunita, la care au participat actionari reprezentand 64,6699% din capitalul social al societatii, respectiv 437.193.439 actiuni, cu o valoare nominala de 0,1 lei/actiune, din care 34,3985% din capital voturi prin corespondenta, adica 232.547.383 actiuni, in temeiul drepturilor conferite de lege si de Actul Constitutiv propriu,

HOTARASTE:

  1. Punctul 1 de pe ordinea de zi (Aprobarea vanzarii terenului situat in str Petre Ispirescu nr 23-37, sector 5, in suprafata de 456 mp, inscris in cartea funciara 213254, nr. carte funciara veche 51105, la un pret cel putin egal cu valoarea stabilita in raportul de evaluare, raport ce va fi supus analizei si aprobarii Consiliului de Administratie.)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat cu 404.948.819 voturi Pentru (92,62%) si 32.244.620 voturi Impotriva (7,38%).

  1. Punctul 2 de pe ordinea de zi (Ratificarea actului de dezmembrare a suprafetei de teren de 10.335 mp. (Lotul 28) conform masuratorilor cadastrale (10.241 mp., conform actelor de proprietate), avand numarul cadastral 216361 (nr. cad. vechi 3063/2/2/28) teren ce are destinatia de drum de acces si deserveste parcelele cu nr. cad de la 3063/2/2/1 la 3063/2/2/27, intabulat in cartea funciara nr. 216361 a mun. Bucuresti - sectorul 5 (C.F. veche nr. 55505) situat in intravilanul municipiului Bucuresti, Calea Rahovei nr. 266 – 268, sectorul 5, asa cum a fost intocmita documentatia cadastrala de catre cadrul tehnic autorizat Nicolae Afloarei (aut. seria RO-B-F nr. 0631) si inregistrata la Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Bucuresti sub nr. 6837/28 februarie 2017/24 iunie 2016 si receptionata prin referatul de admitere (dezmembrare imobil) de Dragan Ioan (inspector de cadastru) si anume: 1. – imobilul situat in intravilanul municipiului Bucuresti, Calea Rahovei nr. 266268, sectorul 5 - Lot 28/1, avand numarul cadastral 232598, compus din teren in suprafata de 10.044 mp. Si 2. – imobilul situat in intravilanul municipiului Bucuresti, Calea Rahovei nr. 266268, sectorul 5 - Lot 28/2, avand numarul cadastral 232599, compus din teren in suprafata de 291 mp. avand in vedere faptul ca prin Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor Electromagnetica S.A. din data de 26 aprilie 2017, a fost aprobata dezmembrarea suprafetei de teren de 10.335 mp. (Lotul 28) conform masuratorilor cadastrale (10.241 mp., conform actelor de proprietate) in doua loturi dintre care unul in suprafata de 152 mp.)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

  1. Punctul 3 de pe ordinea de zi (Aprobarea lotizarii imobil Calea Rahovei 266-268, sector 5, astfel:

a) dezmembrari:

- dezmembrarea Lotului 28/1 in 9 loturi;

- dezmembrarea Lotului 14 in 2 loturi;

- dezmembrarea Lotului 20 in 2 loturi;

- dezmembrarea Lotului 5 in 2 loturi;

b) alipiri:

- alipire Lot 1 cu Lot 2;

- alipire Lot 28/1 cu Lot 5/2;

- alipire Lot 5/1 cu Lot 28/1/2 cu Lot 6 cu Lot 7 cu Lot 28/1/3;

- alipire Lot 9 cu Lot 28/1/4;

- alipire Lot 14/1 cu Lot 28/1/5;

- alipire Lot 15 cu Lot 28/1/6;

- alipire Lot 20 cu Lot 14/2 cu Lot 28/1/7;

- alipire Lot 23 cu Lot 20/2 cu Lot 24 cu Lot 25 cu Lot 28/1/8;)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

  1. Punctul 4 de pe ordinea de zi (Aprobarea datei de 15.05.2018 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGEA si a datei de 14.05.2018 ca ex-date (data la care actiunile se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din hotararile AGEA).)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

  1. Punctul 5 de pe ordinea de zi (Mandatarea d-lui Eugen Scheusan – Presedintele Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de substituire, pentru i) semnarea la notarul public al vanzarii terenului mentionat la punctul 1) ii) dezmembrare loturi mai sus mentionate la punct 3, alipire loturi mai sus mentionate, semnarea tuturor actelor necesare dezmembrarii, semnarea tuturor actelor necesare alipirii in numele si pentru Electromagnetica SA atat la notarul public cat si cele aferente cadastarii iii) a incheia si/sau semna, in numele Societatii si/sau al actionarilor Societatii hotararile prezentei AGEA, oricare si toate hotararile, documentele, aplicatiile, formularele si cererile adoptate/intocmite in scopul sau pentru executarea hotararilor prezentei AGEA in relatie cu orice persoana fizica sau juridica, privata sau publica, si pentru vii) a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate.)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

PRESEDINTE,

Eugen Scheusan



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.