Stiri Piata


TURISM, HOTELURI, RESTAURANTE MAREA NEAGRA S.A. - EFO

Convocare AGAO 19-20.04.2019

Data Publicare: 15.03.2019 18:25:46

Cod IRIS: 25C2D

Catre,

Bursa de Valori Bucuresti

Departament Operatiuni Emitenti Piete Reglementate

Autoritatea de Supraveghere Financiara

Sectorul Instrumentelor si Investitiilor Financiare

Raport curent conform: Regulament ASF nr.5/2018

Denumirea societatii emitente: TURISM , HOTELURI , RESTAURANTE MAREA NEAGRA S.A., Societate administrata in sistem dualist

Sediul social : Jud.Constanta, loc.Mangalia , Str. Lavrion nr. 29

Telefon/fax : 0241 75 24 52; 0241 75 55 59

Nr. Inregistrare la Registrul Comertului: J13/696/1991

C.I.F.: RO 2980547

Capital social subscris si varsat: 57.894.993,9 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza: Bursa de Valori Bucuresti

Eveniment important de raportat:

Directoratul societatii THR Marea Neagra informeaza organele de supraveghere a pietei de capital, actionarii si eventualii investitori cu privire la Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru data de 19.04.2019 la prima convocare, respectiv 20.04.2019 la a doua convocare.

Prezentam in continuare textul integral al convocarii:

CONVOCARE

Directoratul societatii THR Marea Neagra S.A. cu sediul in localitatea Mangalia, str. Lavrion nr. 29, judetul Constanta, societate administrata in sistem dualist, avand J13/696/1991, C.U.I. RO2980547, in conformitate cu Legea nr. 31/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 24/2007, Regulamentul ASF nr. 5/2018 si cu dispozitiile Actului Constitutiv, intrunit la data de 14.03.2019;

Convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, in data de 19.04.2019, ora 09.30, la sediul societatii, cu urmatoarea ORDINE DE ZI:

1. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare individuale aferente exercitiului financiar 2018, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Supraveghere, Directoratul societatii si auditorul financiar.

2. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare consolidate la data de 31.12.2018, pe baza rapoartelor prezentate de Directoratul societatii si de auditorul financiar.

3. Aprobarea repartizarii pe destinatii a profitului net in valoare de 9.823.215 lei, astfel: 565.153 lei – la rezerva legala, 4.348.566,52 lei - surse proprii de finantare si 4.909.495,48 lei – dividende, reprezentand un dividend brut de 0,00848 lei/actiune, conform propunerii Directoratului.

4. Descarcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Supraveghere si, respectiv a membrilor Directoratului societatii, pentru exercitiul financiar 2018.

5. Analiza indeplinirii indicatorilor si obiectivelor de performanta aprobate pentru exercitiul financiar 2018, anexa la contractele de administrare si de mandat, aprobarea remuneratiilor variabile.

6. Aprobarea strategiei de dezvoltare si restructurare a societatii.

7. Aprobarea prelungirii liniei de credit de 7.500.000 lei contractata de la BCR si ipotecarii in acest scop a Complexului turistic Sirena, cu terenul aferent.

8. Aprobarea indicatorilor si obiectivelor de performanta pentru exercitiul financiar 2019, anexa la contractele de administrare si de mandat.

9. Aprobarea numirii auditorului financiar pentru o perioada de 2 ani, respectiv auditarea exercitiilor financiare 2019 si 2020 si stabilirea remuneratiei aferente.

10. Aprobarea datei de 23.08.2019 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adunarii generale a actionarilor, a datei de 22.08.2019 ca ex–date si a datei de 30.08.2019 ca data a platii.

11. Desemnarea persoanei imputernicite sa efectueze formele de publicitate legala pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate.

Ofertele privind contractarea serviciilor de audit financiar pot fi depuse la sediul societatii pana la data de 12.04 2019.

La Adunarea Generala a Actionarilor vor putea participa si vor putea vota numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de 08.04.2019, stabilita ca data de referinta.

La data pentru care se face convocarea, capitalul social al S.C. THR Marea Neagra S.A. este de 57.894.993,9 lei si este divizat in 578.949.939 actiuni nominative si dematerializate cu valoarea nominala de 0,10 lei, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale a actionarilor.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

a) sa introduca puncte noi pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, pana cel mai tarziu pe data de 03.04.2019;

b) sa prezente proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel mai tarziu pe data de 03.04.2019.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarilor generale. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul societatii, la sectiunea “Intrebari frecvente”.

Actionarii mentionati in alineatele precedente au obligatia sa trimita materialele/ intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de urmatoarele documente: In cazul actionarilor persoane fizice – copie legalizata a actului de identitate si extras de cont emis de Depozitarul Central SA din care sa rezulte calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute; In cazul actionarilor persoane juridice - certificatul de inregistrare, copia legalizata a cartii de identitate a reprezentantului legal si extras de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Depozitarul Central SA sau, dupa caz, de participantii care furnizeaza servicii de custodie, conform legii. Actele mentionate vor fi trimise la sediul societatii, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule:‘’PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR din data de 19/20.04.2019’’.

Documentele, materialele informative si proiectele de hotarari ale adunarii generale referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii - www.thrmareaneagra.ro si/ sau de la sediul societatii, incepand cu data de 19.03.2019, in zilele lucratoare intre orele 900 - 1300.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la Adunarea Generala a Actionarilor direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala, intocmite in conformitate cu prevederile Legii nr.24/2017 si Regulamentul ASF nr. 5/2018. Actionarii persoane juridice sau entitati fara personalitate juridica care participa la Adunarea Generala a Actionarilor prin alta persoana decat reprezentantul legal, vor utiliza in mod obligatoriu o imputernicire speciala sau generala, in conditiile mentionate mai sus. Actionarii vor completa si semna imputernicirile speciale in trei exmplare originale: unul pentru actionar, unul pentru reprezentant si unul pentru societate.

Imputernicirea generala se poate acorda pentru o perioada care nu va depasi trei ani, permitand reprezentantului desemnat sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea Adunarii Generale a Actionarilor, cu conditia ca imputernicirea generala sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art.92 din Legea nr.24/2017 sau unui avocat. Actionarii nu pot fi reprezentati in Adunarea Generala a Actionarilor pe baza unei imputerniciri generale, de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.24/2017.

Accesul actionarilor persoane fizice, indreptatiti sa participe la adunarea generala, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate iar in cazul actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta.

Accesul actionarilor persoane juridice, indreptatiti sa participe la adunarea generala, este permis pe baza dovezii calitatii de reprezentant legal atunci cand este prezent insusi reprezentantul legal al actionarului. In cazul in care nu este prezent reprezentantul legal, alaturi de dovada calitatii de reprezentant legal se va prezenta imputernicirea data persoanei fizice care reprezinta actionarul respectiv.

Calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise ulterior datei de 28.02.2019. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

Cerintele mentionate la aliniatele precedente se aplica in mod corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor.

Formularele de imputerniciri speciale se pot obtine la sediul societatii incepand cu data de 19.03.2019 intre orele 900 - 1300 sau se pot descarca de pe web-site-ul societatii. Un exemplar al imputernicirii speciale se va depune la sediul societatii, in limba romana sau in limba engleza, pana inclusiv la data de 18.04.2019, ora 09.00, un exemplar urmand a fi pus la dispozitia reprezentantului, pentru ca acesta sa isi poata dovedi aceasta calitate. Imputernicirile se pot transmite si electronic cu semnatura electronica extinsa potrivit legii la adresa de e-mail

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota si prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de buletin de vot prin corespondenta. Formularul de vot poate fi obtinut, incepand cu data de 19.03.2019, intre orele 900 – 13 00 de la sediul social al societatii sau de pe site-ul www.thrmareaneagra.ro.

In cazul votului prin corespondenta, buletinul de vot, completat si semnat, insotit de copia de pe actul de identitate (buletin/carte de identitate in cazul persoanelor fizice, copie certificata pentru conformitate sub semnatura olografa a titularului, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, sub semnatura reprezentantului legal, cu aplicarea parafei) pot fi transmise la sediul societatii, in limba romana sau in limba engleza, pana la data de 18.04.2019, ora 09.00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 19/20.04.2019”

Buletinele de vot care nu sunt primite pana la data indicata mai sus nu pot fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in cadrul adunarii generale.

Formularele de vot prin corespondenta si imputernicirile speciale vor fi disponibile si in limba engleza, pe site-ul societatii, incepand cu data de 19.03.2019 .Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul societatii sau la numarul de telefon 0241.752.452, intre orele 900 - 1300.

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate a desfasurarii sedintei la prima convocare, adunarea generala a actionarilor este convocata pentru data de 20.04.2019, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acesteia.

DIRECTOR GENERAL/PRESEDINTE DIRECTORAT

Narcisa Georgiana Mosoiu

DIRECTOR TEHNIC/VICEPRESEDINTE DIRECTORAT

Constantin Stanescu

DIRECTOR ECONOMIC/MEMBRU DIRECTORAT

Mircea Cristian Gheorghe



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.