CONPET SA
Str.Anul 1848 nr.1-3, Ploiesti, Prahova, Romania
Codul unic de inregistrare 1350020
Cod CAEN 4950
Inregistrata la Registrul Comertului Prahova sub numarul J29/6/22.01.1991
Capital social subscris si varsat 28 569 842,40 lei
Nr. 6264/ 16.02.2018
Autoritatea de Supraveghere Financiara
Nr. telefon 021.659.60.57/ Nr. fax 021.659.64.36; 021.659.60.51
Raport curent nr. 6/ 2018
conform Legii nr. 24/ 2017 si Regulamentului C.N.V.M. nr. 1/ 2006
Data raportului:
|
16.02.2018
|
Denumirea entitatii emitente:
|
CONPET S.A. Ploiesti
|
Sediul social:
|
str. Anul 1848, nr. 1–3, Ploiesti
|
Nr. telefon/ fax/ e-mail:
|
0244/ 401360/ 516451/ 402385/ actionariat@conpet.ro
|
Cod unic de inregistrare la O.R.C.:
|
1350020
|
Nr. ordine in Registrul Comertului:
|
J29/6/22.01.1991
|
Capital social subscris si varsat:
|
28.569.842,40 lei
|
Nr. total de actiuni:
|
8.657.528 actiuni nominative
|
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:
|
B.V.B.
categoria Premium
|
Evenimente importante de raportat:
1. Alegerea unui secretar al Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.
2. Numirea unui administrator provizoriu al Societatii CONPET S.A. in locul dlui. Matei Ion Cristian, administrator numit provizoriu de catre Consiliul de Administratie in conformitate cu prevederile art. 1372 din Legea nr. 31/ 1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, al carui mandat inceteaza la intrunirea A.G.O.A..
3. Stabilirea duratei mandatului pentru administratorul provizoriu numit la punctul 2 al ordinii de zi, respectiv pana la data de 28.03.2018 sau pana la finalizarea procedurii de selectie prevazuta in O.U.G. nr. 109/ 2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 111/ 2016, daca aceasta va avea loc mai devreme de data expirarii mandatului administratorului provizoriu.
4. Stabilirea indemnizatiilor fixe brute lunare ale administratorilor provizorii prevazute in contractele de administratie incheiate cu Societatea CONPET S.A., recalculate in baza prevederilor art. 18 din O.U.G. nr. 90/ 2017, astfel incat sa asigure mentinerea nivelului indemnizatiei fixe nete lunare valabile la data numirii, pentru punerea in acord cu noile contributii sociale obligatorii datorate conform Legii nr. 227/ 2015, cu modificarile si completarile ulterioare, asa cum a fost modificata prin O.U.G. nr. 79/ 2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/ 2015 privind Codul Fiscal, acestea urmand a se majora cu 20,61 %, deci de la 10.210 lei la 12.314 lei.
5. Stabilirea indemnizatiei fixe brute lunare a administratorului provizoriu numit la punctul 2 al ordinii de zi, in cuantumul care se va aproba de catre A.G.O.A. la punctul 4 al ordinii de zi pentru administratorii provizorii in functie, astfel cum este recalculata in baza prevederilor art. 18 din O.U.G. nr. 90/ 2017 (avand ca baza de calcul media pe ultimele 12 luni a castigului salarial mediu brut pentru activitatea desfasurata conform obiectului principal de activitate inregistrat de Societate, la nivel de clasa conform clasificatiei activitatilor din economia nationala, comunicat de Institutul National de Statistica, anterior numirii, respectiv adresa I.N.S. inregistrata sub nr. 34977/ 14.09.2017), pentru punerea in acord cu noile contributii sociale obligatorii datorate conform Legii nr. 227/ 2015, cu modificarile si completarile ulterioare, asa cum a fost modificata prin O.U.G. nr. 79/ 2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/ 2015 privind Codul Fiscal.
6. Aprobarea formei si continutului Actului Aditional la contractele de administratie ale administratorilor provizorii in functie, corespunzator punctului 4 al ordinii de zi privind stabilirea indemnizatiei fixe brute lunare recalculata potrivit legii.
7. Desemnarea unui reprezentant al Ministerului Energiei pentru semnarea Actului Aditional la contractele de administratie incheiate cu administratorii provizorii in functie ai Societatii “CONPET” S.A..
8. Aprobarea contractului de administratie pentru administratorul provizoriu numit la punctul 2 al ordinii de zi, in forma aprobata prin Hotararea A.G.O.A. nr. 5/ 28.11.2017 pentru ceilalti administratori provizorii ai Societatii, indemnizatia fixa bruta lunara urmand a fi cea stabilita de A.G.O.A. la punctul 5 al ordinii de zi.
9. Desemnarea unui reprezentant al Ministerului Energiei pentru semnarea contractului de administratie pentru administratorul provizoriu numit la punctul 2 al ordinii de zi.
10. Stabilirea limitelor generale ale indemnizatiei fixe brute lunare a Directorului General, recalculate in baza prevederilor art. 18 din O.U.G. nr. 90/ 2017, astfel incat sa se asigure mentinerea nivelului indemnizatiei fixe nete lunare valabile la data numirii, pentru punerea in acord cu noile contributii sociale obligatorii datorate conform Legii nr. 227/ 2015, cu modificarile si completarile ulterioare, asa cum a fost modificata prin O.U.G. nr. 79/ 2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/ 2015 privind Codul Fiscal, respectiv:
a) Stabilirea limitei minime care este in cuantum de 5 ori media pe ultimele 12 luni a castigului salarial mediu brut pentru activitatea desfasurata conform obiectului principal de activitate inregistrat de Societate, la nivel de clasa conform clasificatiei activitatilor din economia nationala, comunicat de Institutul National de Statistica, anterior numirii, aceasta urmand a se majora cu 19,9 %, de la 25.635 lei la 30.736 lei.
b) Stabilirea limitei maxime care este in cuantum de 6 ori media pe ultimele 12 luni a castigului salarial mediu brut pentru activitatea desfasurata conform obiectului principal de activitate intregistrat de Societate, la nivel de clasa conform clasificatiei activitatilor din economia nationala, comunicat de Institutul National de Statistica, anterior numirii, aceasta urmand a se majora cu 19,9 %, de la 30.762 lei la 36.884 lei.
11. Aprobarea Programului de Investitii pentru anul 2018 (Anexele nr. 1, 2 si 3).
12. Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2018 Anexa nr. 1, insotita de anexele de fundamentare nr. 2 – 5.
13. Prelungirea, in baza prevederilor art. 64^1 alin. (5) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 109/ 2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 111/ 2016, a mandatului administratorilor aflati in functie la data de 28.03.2018, cu o perioada de 2 luni, respectiv pana la data de 28.05.2018.
14. Aprobarea incheierii actelor aditionale la contractele de administratie aprobate prin Hotararea A.G.O.A. nr. 5/ 28.11.2017 pentru prelungirea cu 2 luni a duratei mandatelor administratorilor provizorii aflati in functie la data de 28.03.2018.
15. Desemnarea reprezentantului Ministerului Energiei pentru semnarea actelor aditionale pentru prelungirea cu 2 luni a duratei mandatelor administratorilor provizorii aflati in functie la data de 28.03.2018.
16. Aprobarea declansarii procedurii de selectie a administratorilor societatii conform prevederilor OUG nr. 109/ 2011, aprobata cu completari si modificari prin Legea nr. 111/ 2016. Procedura va fi derulata de catre Consiliul de Administratie al Societatii CONPET S.A..
17. Stabilirea datei de 22.03.2018 ca data de inregistrare propusa de Consiliul de Administratie, respectiv ex-date 21.03.2018.
18. Imputernicirea:
a) Presedintelui de sedinta a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru semnarea hotararii A.G.O.A.
b) Presedintelui Consiliului de Administratie pentru punerea in aplicare a hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, conform prevederilor legale si actualizarea Anexei 1 la Actul Constitutiv privind administratorii Societatii, precum si pentru semnarea si inregistrarea Actului Constitutiv actualizat.
c) Directorului General pentru efectuarea formalitatilor necesare inregistrarii hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si a Actului Constitutiv actualizat, la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Prahova, publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei Partea a IV-a, precum si pentru acordarea dreptului de a delega unei alte persoane din cadrul Societatii mandatul pentru efectuarea formalitatilor mai sus mentionate.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anexam prezentului raport curent Convocatorul A.G.O.A. pentru data de 05.03.2018 (06.03.2018) cuprinzand ordinea de zi completata, precum si Adresa Ministerului Energiei nr. 100.543/AA/ 14.02.2018, inregistrata la societate sub nr. 6159/ 15.02.2018.
Director General
Ing. Dan-Silviu BACIU, M.B.A.
|
|
Director General Adjunct 1
|
Jr. Mihaela Anamaria DUMITRACHE
|
|
Sef Birou Guvernanta Corporativa
ec. Bogdan PINZARIU
|
|