Stiri Piata


CONPET SA - COTE

Completare ordine de zi AGOA din 05 (06).03.2018

Data Publicare: 16.02.2018 9:28:23

Cod IRIS: 3A7D6

CONPET SA

Str.Anul 1848 nr.1-3, Ploiesti, Prahova, Romania

Codul unic de inregistrare 1350020

Cod CAEN 4950

Inregistrata la Registrul Comertului Prahova sub numarul J29/6/22.01.1991

Capital social subscris si varsat 28 569 842,40 lei

 

Nr. 6264/ 16.02.2018

 

Catre: Bursa de Valori Bucuresti

Nr. telefon 021.307.95.00/ Nr. fax 021.307.95.19

 

Autoritatea de Supraveghere Financiara

Nr. telefon 021.659.60.57/ Nr. fax 021.659.64.36; 021.659.60.51

 

Raport curent nr. 6/ 2018

conform Legii nr. 24/ 2017 si Regulamentului C.N.V.M. nr. 1/ 2006

 

 

Data raportului:

16.02.2018

Denumirea entitatii emitente:

CONPET S.A. Ploiesti

Sediul social:

str. Anul 1848, nr. 1–3, Ploiesti

Nr. telefon/ fax/ e-mail:

0244/ 401360/ 516451/ 402385/ actionariat@conpet.ro

Cod unic de inregistrare la O.R.C.:

1350020

Nr. ordine in Registrul Comertului:

J29/6/22.01.1991

Capital social subscris si varsat:

28.569.842,40 lei

Nr. total de actiuni:

8.657.528 actiuni nominative

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:

B.V.B.

categoria Premium

 

Evenimente importante de raportat:

 

Completarea ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor (A.G.O.A) CONPET S.A. convocata pentru data de 05.03.2018 - prima convocare/ 06.03.2018 - a doua convocare, ora 9:00, la sediul social al societatii, situat in Ploiesti, str. Anul 1848, nr. 1-3. Data de referinta a adunarii este 22.02.2018. Data de inregistrare propusa de Consiliul de Administratie pentru adunare este 22.03.2018 (care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii A.G.O.A.). Stabilirea datei de 21.03.2018 ca ex-date aferenta A.G.O.A..

 

Completarea ordinii de zi a convocatorului A.G.O.A. a avut loc ca urmare a primirii din partea Ministerului Energiei - in numele Statului Roman, care este actionar majoritar al societatii CONPET S.A. (detinator al unui numar de 5.083.372 actiuni, reprezentand 58,7162 % din capital social), a unei solicitari in legatura cu introducerea a patru puncte suplimentare pe ordinea de zi, respectiv:

“1. Prelungirea, in baza prevederilor art. 64^1 alin. (5) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 109/ 2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 111/ 2016, a mandatului administratorilor aflati in functie la data de 28.03.2018, cu o perioada de 2 luni, respectiv pana la data de 28.05.2018.

2. Aprobarea incheierii actelor aditionale la contractele de administratie aprobate prin Hotararea A.G.O.A. nr. 5/ 28.11.2017 pentru prelungirea cu 2 luni a duratei mandatelor administratorilor provizorii aflati in functie la data de 28.03.2018.

3. Desemnarea reprezentantului Ministerului Energiei pentru semnarea actelor aditionale pentru prelungirea cu 2 luni a duratei mandatelor administratorilor provizorii aflati in functie la data de 28.03.2018.

4. Aprobarea declansarii procedurii de selectie a administratorilor societatii conform prevederilor OUG nr. 109/ 2011, aprobata cu completari si modificari prin Legea nr. 111/ 2016. Procedura va fi derulata de catre Consiliul de Administratie al Societatii CONPET S.A.”.

Ordinea de zi initiala a A.G.O.A. din data de 05.03.2018 - prima convocare/ 06.03.2018 - a doua convocare se completeaza in consecinta, cu renumerotarea corespunzatoare a punctelor aferente acesteia, rezultand deci urmatoarea

 

Ordine de zi:

 

1.  Alegerea unui secretar al Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

2. Numirea unui administrator provizoriu al Societatii CONPET S.A. in locul dlui. Matei Ion Cristian, administrator numit provizoriu de catre Consiliul de Administratie in conformitate cu prevederile art. 1372 din Legea nr. 31/ 1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, al carui mandat inceteaza la intrunirea A.G.O.A..

3. Stabilirea duratei mandatului pentru administratorul provizoriu numit la punctul 2 al ordinii de zi, respectiv pana la data de 28.03.2018 sau pana la finalizarea procedurii de selectie prevazuta in O.U.G. nr. 109/ 2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 111/ 2016, daca aceasta va avea loc mai devreme de data expirarii mandatului administratorului provizoriu.

4. Stabilirea indemnizatiilor fixe brute lunare ale administratorilor provizorii prevazute in contractele de administratie incheiate cu Societatea CONPET S.A., recalculate in baza prevederilor art. 18 din O.U.G. nr. 90/ 2017, astfel incat sa asigure mentinerea nivelului indemnizatiei fixe nete lunare valabile la data numirii, pentru punerea in acord cu noile contributii sociale obligatorii datorate conform Legii nr. 227/ 2015, cu modificarile si completarile ulterioare, asa cum a fost modificata prin O.U.G. nr. 79/ 2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/ 2015 privind Codul Fiscal, acestea urmand a se majora cu 20,61 %, deci de la 10.210 lei la 12.314 lei.

5. Stabilirea indemnizatiei fixe brute lunare a administratorului provizoriu numit la punctul 2 al ordinii de zi, in cuantumul care se va aproba de catre A.G.O.A. la punctul 4 al ordinii de zi pentru administratorii provizorii in functie, astfel cum este recalculata in baza prevederilor art. 18 din O.U.G. nr. 90/ 2017 (avand ca baza de calcul media pe ultimele 12 luni a castigului salarial mediu brut pentru activitatea desfasurata conform obiectului principal de activitate inregistrat de Societate, la nivel de clasa conform clasificatiei activitatilor din economia nationala, comunicat de Institutul National de Statistica, anterior numirii, respectiv adresa I.N.S. inregistrata sub nr. 34977/ 14.09.2017), pentru punerea in acord cu noile contributii sociale obligatorii datorate conform Legii nr. 227/ 2015, cu modificarile si completarile ulterioare, asa cum a fost modificata prin O.U.G. nr. 79/ 2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/ 2015 privind Codul Fiscal.

6. Aprobarea formei si continutului Actului Aditional la contractele de administratie ale administratorilor provizorii in functie, corespunzator punctului 4 al ordinii de zi privind stabilirea indemnizatiei fixe brute lunare recalculata potrivit legii.

7. Desemnarea unui reprezentant al Ministerului Energiei pentru semnarea Actului Aditional la contractele de administratie incheiate cu administratorii provizorii in functie ai Societatii “CONPET” S.A..

8. Aprobarea contractului de administratie pentru administratorul provizoriu numit la punctul 2 al ordinii de zi, in forma aprobata prin Hotararea A.G.O.A. nr. 5/ 28.11.2017 pentru ceilalti administratori provizorii ai Societatii, indemnizatia fixa bruta lunara urmand a fi cea stabilita de A.G.O.A. la punctul 5 al ordinii de zi.  

9. Desemnarea unui reprezentant al Ministerului Energiei pentru semnarea contractului de administratie pentru administratorul provizoriu numit la punctul 2 al ordinii de zi.

10. Stabilirea limitelor generale ale indemnizatiei fixe brute lunare a Directorului General, recalculate in baza prevederilor art. 18 din O.U.G. nr. 90/ 2017, astfel incat sa se asigure mentinerea nivelului indemnizatiei fixe nete lunare valabile la data numirii, pentru punerea in acord cu noile contributii sociale obligatorii datorate conform Legii nr. 227/ 2015, cu modificarile si completarile ulterioare, asa cum a fost modificata prin O.U.G. nr. 79/ 2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/ 2015 privind Codul Fiscal, respectiv:

a) Stabilirea limitei minime care este in cuantum de 5 ori media pe ultimele 12 luni a castigului salarial mediu brut pentru activitatea desfasurata conform obiectului principal de activitate inregistrat de Societate, la nivel de clasa conform clasificatiei activitatilor din economia nationala, comunicat de Institutul National de Statistica, anterior numirii, aceasta urmand a se majora cu 19,9 %, de la 25.635 lei la 30.736 lei.

b) Stabilirea limitei maxime care este in cuantum de 6 ori media pe ultimele 12 luni a castigului salarial mediu brut pentru activitatea desfasurata conform obiectului principal de activitate intregistrat de Societate, la nivel de clasa conform clasificatiei activitatilor din economia nationala, comunicat de Institutul National de Statistica, anterior numirii, aceasta urmand a se majora cu 19,9 %, de la 30.762 lei la 36.884 lei.

11. Aprobarea Programului de Investitii pentru anul 2018 (Anexele nr. 1, 2 si 3).

12. Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2018 Anexa nr. 1, insotita de anexele de fundamentare nr. 2 – 5.

13. Prelungirea, in baza prevederilor art. 64^1 alin. (5) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 109/ 2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 111/ 2016, a mandatului administratorilor aflati in functie la data de 28.03.2018, cu o perioada de 2 luni, respectiv pana la data de 28.05.2018.

14. Aprobarea incheierii actelor aditionale la contractele de administratie aprobate prin Hotararea A.G.O.A. nr. 5/ 28.11.2017 pentru prelungirea cu 2 luni a duratei mandatelor administratorilor provizorii aflati in functie la data de 28.03.2018.

15. Desemnarea reprezentantului Ministerului Energiei pentru semnarea actelor aditionale pentru prelungirea cu 2 luni a duratei mandatelor administratorilor provizorii aflati in functie la data de 28.03.2018.

16. Aprobarea declansarii procedurii de selectie a administratorilor societatii conform prevederilor OUG nr. 109/ 2011, aprobata cu completari si modificari prin Legea nr. 111/ 2016. Procedura va fi derulata de catre Consiliul de Administratie al Societatii CONPET S.A..

17. Stabilirea datei de 22.03.2018 ca data de inregistrare propusa de Consiliul de Administratie, respectiv ex-date 21.03.2018.

18. Imputernicirea:

a) Presedintelui de sedinta a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru semnarea hotararii A.G.O.A.

b) Presedintelui Consiliului de Administratie pentru punerea in aplicare a hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, conform prevederilor legale si actualizarea Anexei 1 la Actul Constitutiv privind administratorii Societatii, precum si pentru semnarea si inregistrarea Actului Constitutiv actualizat.

c) Directorului General pentru efectuarea formalitatilor necesare inregistrarii hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si a Actului Constitutiv actualizat, la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Prahova, publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei Partea a IV-a, precum si pentru acordarea dreptului de a delega unei alte persoane din cadrul Societatii mandatul pentru efectuarea formalitatilor mai sus mentionate.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anexam prezentului raport curent Convocatorul A.G.O.A. pentru data de 05.03.2018 (06.03.2018) cuprinzand ordinea de zi completata, precum si Adresa Ministerului Energiei nr. 100.543/AA/ 14.02.2018, inregistrata la societate sub nr. 6159/ 15.02.2018.

Director General

Ing. Dan-Silviu BACIU, M.B.A.

 

Director General Adjunct 1

Jr. Mihaela Anamaria DUMITRACHE

 

Sef Birou Guvernanta Corporativa

ec.  Bogdan PINZARIU

 

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.