Stiri Piata


COS TARGOVISTE S.A. - COS

Raport curent - notificare sindicate

Data Publicare: 17.07.2020 15:35:49

Cod IRIS: D51AD

Nr. Inreg:             0130/ 81 / 17.07.2020

                        CATRE:       BURSA DE VALORI BUCURESTI

                                            AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

RAPORT CURENT

CONFORM REGULAMENTULUI ASF NR. 5/2018 SI LEGEA 24/2017

Data raportului : 17.07.2020

Denumirea entitatii emitente: COS TARGOVISTE S.A. - societate in reorganizare judiciara, in judicial reorganisation, en redressement

Sediul social: Targoviste, Soseaua Gaesti nr.9-11, jud. Dambovita

Numar de telefon/fax: 0245 640 089 / 0245 640 097

Cod Unic de Inregistrare / Cod fiscal : RO 913720

Numar de inregistrare in Registrul Comertului: J15/284/1991

Cod LEI : 254900RX14AHO249BU17

Capital social subscris si varsat: 172.125.307,50 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise : Bursa de Valori Bucuresti - tranzactionarea actiunilor a fost suspendata dupa deschiderea procedurii generale a insolventei dispusa prin Incheierea din data de 22.02.2013 pronuntata de Tribunalul Dambovita, Sectia a II-a civila de contencios administrativ si fiscal, in dosarul nr. 1906/120/2013

Evenimente importante de raportat :

Avand in vedere:

  • Planul de Reorganizare a activitatii COS Targoviste SA, care a fost votat de adunarea creditorilor din data de 24.10.2019  si confirmat de catre judecatorul sindic prin sentinta nr.417/04.12.2019  publicata in BPI nr.24544 din 24.12.2019 care prevedea transferul de activitate/vanzarea activului functional catre investitorul: compania Laminorul Danube Mettallurgical Enterprise conform ofertei depuse de catre acestea in schimbul unui pret care ar fi constituit sursa financiara pentru plata datoriilor bugetare si salariale in proportie 100% ;
  • Faptul ca a fost formulata cale de atac - apel la sentinta de confirmare a Planului de reorganizare  de catre unul dintre creditorii debitorei COS Targoviste SA, astfel hotararea judecatorului sindic de confirmare a Planului de Reorganizare nefiind definitiva nici la aceasta data;
  • Notificarea transmisa de investitor - compania Laminorul Danube Mettallurgical Enterprise administratorului judiciar al societatii noastre privind imposibilitatea de a face plata pretului in conditiile incertitudinii ramanerii definitive a hotararii de confirmare a Planului de Reorganizare si imposibilitatii incheierii contractului de transfer de activitate;
  • Contractul de inchiriere a activelor catre investitorul compania Laminorul Danube Mettallurgical Enterprise valabil pentru 1 an sau pana la data solutionarii apelului impotriva hotararii judecatorului sindic de confirmare a planului de reorganizare a activitatii societatii noastre, ce urma a fi pus in executare incepand cu data de 01.04.2020, aprobat de Adunarea Creditorilor prin hotararea din data de 20.03.2020;
  • Notificarea primita de societate din partea investitorului, potrivit careia, datorita pandemiei determinata de contaminarea cu CORONAVIRUS, Polonia a inchis granitele si a instituit masuri severe de restrictionare a activitatilor economice, situatie dovedita prin atasarea unui certificat de forta majora, invocand astfel clauza de forta majora din contractul de inchiriere si suspendand executarea contractului pe durata starii de urgenta;
  • Instituirea starii de urgenta pe teritoriul Romaniei prin Decretul Presedintelui Romaniei nr. 195/2020 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 212 din 16 martie 2020;
  • Prelungirea starii de urgenta prin Decretul Presedintelui Romaniei nr. 240/2020 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 311 din 14 aprilie 2020;
  • Instituirea pe teritoriul Romaniei, a starii de alerta, prin Hotararea Comitetului National pentru Situatii de Urgenta nr 24 din 14 mai 2020 privind aprobarea instituirii starii de alerta la nivel national si a masurilor de prevenire si control al infectiilor, in contextul situatiei epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2 pentru o perioada de 30 zile, incepand cu data de 15.05.2020;
  • Prelungirea starii de alerta cu inca 30 zile de la data de 18.06.2020 conform HG nr. 476 din 16 iunie 2020  - privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei si masurile care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;
  • Agravarea situatiei evolutiei pandemiei de Coronavirus in contextul adoptarii masurilor de relaxare si intentia ferma a Guvernului de a prelungi starea de alerta cu inca 30 zile;
  • Faptul ca, pentru motivele prezentate mai sus, pe intreaga durata a anului 2020 societatea a avut sistata activitatea de productie, respectiv nu a mai inregistrat venituri din desfasurarea obiectului de activitate;
  • Faptul ca, pe durata intregului an 2020, cu exceptia lunilor aprilie si mai 2020, societatea a suportat din fonduri proprii indemnizatiile de somaj tehnic ale salariatilor;
  • Imposibilitatea continuarii productiei la COS Targoviste in lipsa capitalului de lucru, precum si necesitatea obiectiva de a nu creste datoriile provenite din activitatea curenta precum si epuizarea resurselor financiare din care s-ar fi putut asigura plata indemnizatiilor de somaj tehnic,

Societatea, prin administrator special si administrator judiciar, a notificat oficial, in baza art. 69 (1) din Codul Muncii, cele doua sindicate existente in societate ca intentioneaza sistarea activitatii de productie pe termen nedefinit, respectiv desfiintarea unui numar mare de posturi, ceea ce va antrena o serie de concedieri colective. Din analiza realizata se preconizeaza ca sistarea activitatii de productie va determina desfiintarea unui numar de aproximativ 1200 de posturi.

Vom asigura in continuare informarile necesare.

Administrator Special,

Shvedakov Oleg

Sef  Departament Juridic,                                                                                                   

Panduru Monica 

Administrator judiciar,

MAESTRO SPRL – FILIALA BUCURESTI

Prin reprezentant permanent

Balan Madalin



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.