Stiri Piata


COMPA S. A. - CMP

Hotarari AGA O & E - 26.04.2018

Data Publicare: 26.04.2018 17:18:21

Cod IRIS: B266B

CATRE

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA -  Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A. - Piata Reglementata

 

De la

COMPA S.A. Sibiu

 

RAPORT CURENT conform RegulamentulUI C.N.V.M. Nr.1 / 2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare

Data raportului: 26.04.2018

Denumirea entitatii emitente: COMPA S.A.

Sediul social: Sibiu, Str.Henri Coanda nr.8, 550234

Numarul de telefon / fax: 0269 237 878; 0269 221 204

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 788767

Numar de ordine in Registrul Comertului: J 32 / 129 / 1991

Capitalul social subscris si varsat: 21.882.103,8 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti, Categoria Standard, Simbol CMP

Cod LEI 315700EXV87GJDVUUA14

 

  1. EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT

Enumerarea evenimentelor importante care au avut loc in legatura cu societatea si care pot, au sau vor avea un impact semnificativ asupra pretului valorilor mobiliare sau asupra detinatorilor de valori mobiliare.

Asemenea evenimente importante sunt, fara a se limita, la urmatoarele:

e)            ALTE EVENIMENTE:

Hotararile Adunarii Generale Ordinare din data de 26.04.2018

Hotararile Adunarii Generale Extraordinare din data de 26.04.2018

 

Nr. 62 / 26.04.2018

HOTARARILE  ADUNARII  GENERALE  ORDINARE

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, convocata de Consiliul de Administratie al Societatii COMPA S.A. Sibiu, s-a intrunit in data de 26.04.2018 cu respectarea prevederilor legale.

Lucrarile s-au desfasurat la prima , la sediul societatii, fiind indeplinte conditiile de publicitate si cvorum de 68,91% reprezentand 150.793.326 actiuni din totalul de 218.821.038 actiuni.

Intrunindu-se cvorumul prevazut la Cap.VIII, alin.(2) din Actul constitutiv al societatii, si anume, “prezenta actionarilor care sa detina cel putin o patrime din numarul total de drepturi de vot”, adunarea este legal constituita, s-a trecut la prezentarea, dezbaterea si votarea punctelor prevazute in ordinea de zi a sedintei, asa cum au fost anuntate in convocatorul publicat in ziarul Bursa din 20.03.2018 si in Monitorul Oficial partea a IV-a nr.1159 / 21.03.2018 si pe website-ul societatii www.compa.ro

Dupa dezbaterea tuturor punctelor de pe ordinea de zi, au fost adoptate urmatoarele hotarari:

Hotararea AGOA nr.1 / 26.04.2018

Art.1. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-au aprobat situatiile financiare individuale, pentru pentru exercitiul financiar 2017, intocmite in conformitate cu prevederile Standardelor Internationale de Raportare Financiara (IFRS) pe baza Raportului anual 2017, prezentat de Consiliul de Administratie si al Raportului firmei de audit SIB EXPERT S.R.L. in calitate de auditor financiar independent.

Situatia financiara la 31.12.2017 este caracterizata de urmatorii indicatori:

  • venituri totale           723.974 mii lei,
  • cheltuieli totale         685.876 mii lei,
  • cifra de afaceri         704.042 mii lei,
  • profit net                     38.098 mii lei

Art.2. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-au aprobat situatiile financiare consolidate pentru exercitiul financiar 2017, intocmite in conformitate cu prevederile Standardelor Internationale de Raportare Financiara (IFRS) pe baza Raportului consolidat 2017 prezentat de Consiliul de Administratie si al Raportului firmei de audit SIB EXPERT S.R.L. in calitate de auditor financiar independent.

Situatia financiara consolidata la 31.12.2017 este caracterizata de urmatorii indicatori:

  • venituri totale           718.183 mii lei,
  • cheltuieli totale         674.334 mii lei,
  • cifra de afaceri         708.120 mii lei,
  • profit net                     38.553 mii lei

Art.3. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-a aprobat ca suma de 38.098 mii lei sa fie repartizata la surse proprii de dezvoltare. Suma de 17.488 mii lei a fost deja repartizata la surse proprii de dezvoltare, conform OUG 19/2014 privind scutirea impozitului pe profitul reinvestit.

Art.4. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-a aprobat descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2017.

Art.5. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-a aprobat Bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2018, caracterizat de urmatorii indicatori:

  •  - venituri totale               776.700 mii lei,
  •  - cheltuieli totale             732.900 mii lei,
  •  - cifra de afaceri              756.000 mii lei,
  •  - profit net                          38.100 mii lei.

Art.6 Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%)  s-a aprobat programul de investitii pe anul 2018, valoarea investitiilor fiind de 47.900 mii lei .

 

Hotararea AGOA nr.2/ 26.04.2018

Art.unic. Cu 135.224.603 voturi „pentru” (reprezentand 61,80%), 15.568.723 voturi „impotriva” (reprezentand 7,11%) s-a aprobat remuneratia administratorilor pentru exercitiul in curs.

 

Hotararea AGOA nr.3/ 26.04.2018

Art.unic. (1) Cu 135.224.603 voturi „pentru” (reprezentand 61,80%), 15.568.723 voturi „impotriva” (reprezentand 7,11%) s-a aprobat ca firma SIB EXPERT S.R.L. sa efectueze auditul financiar pentru anul 2018

(2) Cu 135.224.603 voturi „pentru” (reprezentand 61,80%), 15.568.723 voturi „impotriva” (reprezentand 7,11%) au fost imputerniciti sa semneze contractul cu firma de audit dl.Ioan DEAC - Presedinte CA / Director General si dl.Ioan MICLEA – Director Economic.

 

Hotararea AGOA nr.4 / 26.04.2018

Art.1. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-a aprobat data de 21.05.2018 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adunarii ordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. 86 alin (1) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Art.2. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-a aprobat data de 18.05.2018 ca ex-date, conform conform art.1292 din Regulamentul CNVM nr.1/2006 actualizat.

 

Hotararea AGOA nr.5 / 26.04.2018

Art.1. Cu Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-a aprobat mandatarea dlui Ioan DEAC, presedinte CA & Director general - reprezentant legal, cu posibilitatea de substituire, pentru a incheia si/sau semna, in numele societatii si/sau actionarilor societatii hotararile prezentei sedinte si orice alte documente intocmite in scopul executarii hotararilor de mai sus, in relatie cu orice persoana fizica sau juridica, privata sau publica.

Art.2. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-a aprobat imputernicirea dnei Mihaela GROBNICU pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate si publicare a hotararilor adoptate.

Procentele exprima ponderea optiunii de vot in numarul total de drepturi de vot. Nu au fost inregistrate voturi “anulate”.

Date si informatii suplimentare sunt disponibile la sediul societatii, telefon +40 269237878, fax +40 269 237770

 

Nr. 63 / 26.04.2018

HOTARARILE ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, convocata de Consiliul de Administratie al societatii COMPA S.A. Sibiu, s-a intrunit in data de 26.04.2018cu respectarea prevederilor legale si ale celor din Actul Constitutiv.

Lucrarile s-au desfasurat la prima , la sediul societatii, fiind indeplinte conditiile de publicitate si cvorum de 68,91% reprezentand 150.793.326 actiuni din totalul de 218.821.038 actiuni.

Intrunindu-se cvorumul, adunarea este legal constituita si s-a trecut la prezentarea, dezbaterea si votarea punctelor prevazute in ordinea de zi a sedintei, asa cum au fost anuntate in convocatorul publicat in ziarul Bursa din 20.03.2018 si in Monitorul Oficial partea a IV-a nr.1159 / 21.03.2018 si pe website-ul societatii www.compa.ro

Dupa dezbaterea tuturor materialelor de pe ordinea de zi, au fost adoptate urmatoarele hotarari:

 

Hotararea AGEA nr.1 / 26.04.2018

Art.1. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-a aprobat contractarea de credite pentru investitii, linii de credit, leasing si scrisori de garantie bancara cu incadrarea intr-un plafon total cumulat de 30 mil. EUR pe anul 2018 si constituirea garantiilor mobiliare si imobiliare aferente cu bunuri din patrimoniul societatii.

Art.2. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-a aprobat delegarea Consiliului de Administratie de catre Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor pentru angajarea de credite pentru investitii, linii de credit si leasing cu incadrarea intr-un plafon total cumulat de 30 mil. EUR pe anul 2018 si constituirea garantiilor mobiliare si imobiliare aferente cu bunuri din patrimoniul societatii.

Art.3. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-a aprobat imputernicirea reprezentantilor legali, sa reprezinte societatea cu ocazia negocierii si semnarii contractelor de credit, de garantare si a oricaror alte documente necesare in vederea aducerii la indeplinire a hotararii de la punctul 1 si 2.

 

Hotararea AGEA nr.2 / 26.04.2018

Art.1. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-a aprobat delegarea Consiliului de Administratie pentru desemnarea dlui Ioan DEAC - Presedintele CA/ Director General, reprezentant legal al societatii COMPA S.A.Sibiu in relatia cu Autoritatea de Management / Autoritatile finantatoare (Program Operational Capital Uman - POCU, Program Operational Competitivitate - POC, Program Operational Regional - POR, Programul Operational Infrastructura Mare - POIM, etc.) si pentru imputernicirea persoanei / persoanelor desemnate sa semneze contractele de finantare pentru proiectele care se vor derula incepand din anul 2018 si in continuare.

Art.2. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%)  s-a aprobat mandatarea dlui Ioan DEAC -  reprezentant legal sa semneze in numele si pe seama societatii contractele si orice alte documente intocmite in scopul executarii hotararii nr.2, art.1.cu posibilitatea de substituire prin procura notariala.

 

Hotararea AGEA nr.3 / 26.04.2018

Art.1. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-a aprobat data de 21.05.2018 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adunarii ordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art.86(1) din Legea nr.24/2017 privind piata de capital.

Art.2. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-a aprobat data de 18.05.2018 ca ex-date, conform conform art.1292 din Regulamentul CNVM nr.1/2006 actualizat.

 

Hotararea AGEA nr.4 / 26.04.2018

Art.1. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-a aprobat mandatarea d-lui Ioan DEAC Presedinte CA/ Director general - reprezentant legal, cu posibilitatea de substituire, pentru a incheia si/ sau semna, in numele societatii si/ sau actionarilor societatii hotararile prezentei sedinte si orice alte documente intocmite in scopul executarii hotararilor de mai sus, in relatie cu orice persoana fizica sau juridica, privata sau publica.

Art.2. Cu 150.793.326 voturi „pentru” (reprezentand 68,91%) s-a aprobat imputernicirea d-nei Mihaela GROBNICU pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate si publicare a hotararilor adoptate.

Procentele exprima ponderea optiunii de vot in numarul total de drepturi de vot. Nu au fost inregistrate voturi “anulate”.

Date si informatii suplimentare sunt disponibile la sediul societatii, telefon +40 269237878, fax +40 269 237770

 

 

Presedintele CA/ Director General,

Ioan DEAC

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.