Numar iesire Biofarm: 674/23.04.2019
RAPORT CURENT
conform Regulamentului A.S.F nr. 5/2018
Data Raportului: 23.04.2019
Denumirea Societatii Comerciale: BIOFARM S.A.
Sediul social: Bucuresti, str. Logofatul Tautu, nr. 99, sector 3
Nr. telefon 021/301.06.87
Nr. fax 021/316.52.48
Website: www.biofarm.ro
Cod unic de inregistrare RO 341563
Nr. de ordine in Registrul Comertului J40/199/1991
Capital social integral varsat: 98.537.535 lei
Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare ale societatii – Bursa de Valori Bucuresti, simbol BIO
Eveniment important de raportat:
BIOFARM S.A. informeaza ca in data de 23.04.2019, ora 12.00, a avut loc Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Biofarm S.A., convocata in conformitate cu Legea 31/1990 Republicata privind societatile, Legea 297/2004 privind piata de capital, Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, la sediul Biofarm S.A. din str. Logofatul Tautu, nr. 99, sector 3, Bucuresti.
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si-a desfasurat lucrarile la prima convocare. Convocarea a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei Partea a IV-a nr. 1251/20.03.2019 si in ziarul Bursa nr. 52 din data 20.03.2019. La Adunare au participat actionarii inscrisi in Registrul actionarilor la data de referinta 12.04.2019.
Din totalul de 985.375.350 actiuni emise, au fost prezente si reprezentate la Adunare 866.956.215 actiuni, reprezentand 87,98233232 % din totalul actiunilor emise.
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor este statutara si legal constituita.
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii Biofarm S.A. hotaraste dupa cum urmeaza:
1. Se aproba cu unanimitate de voturi situatiile financiare individuale pentru anul incheiat la 31 decembrie 2018 intocmite in conformitate cu IFRS adoptate de Uniunea Europeana, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de auditorul financiar.
Principalii indicatori pentru anul 2018 sunt:
Total venituri: 200.488.263 lei
Total cheltuieli: 162.063.323 lei
Cifra de afaceri: 184.240.668 lei
Rezultat din exploatare: 46.419.289 lei
Profit brut: 47.173.735 lei
Profit net: 38.424.940 lei
Total capitaluri proprii: 225.418.515 lei
Rezerve din reevaluare: 1.967.642 lei
Rezerve: 84.359.176 lei
Rezultat reportat: 5.548.864 lei
Active totale: 285.462.141 lei
2. Se aproba cu unanimitate de voturi descarcarea de gestiune a administratorilor pentru anul 2018.
3. Se aproba cu majoritate de voturi repartizarea profitului net realizat in anul 2018 si a dividendului brut de 0,010 lei/actiune.
4. Se aproba cu unanimitate de voturi distribuirea dividendelor incepand cu data de 05.09.2019, care este data platii - in conformitate cu prevederile Art. 86 (2) din Legea nr. 24/2017 si Art. 178 (2) din Regulamentul ASF nr. 5/2018, precum si stabilirea termenului de tinere la dispozitia actionarilor a dividendelor, respectiv de 3 ani calculati de la data platii. Se aproba cu majoritate de voturi suportarea de catre actionari a cheltuielilor de distribuire a dividendelor.
5. Se aproba cu unanimitate de voturi imputernicirea Consiliului de Administratie pentru alegerea agentului de plata si stabilirea procedurii de distribuire a dividendelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Profitul net realizat in anul 2018 se repartizeaza astfel:
Rezerve legale: 2.358.687 lei
Rezerva facilitati fiscale 2018: 886.988 lei
Alte rezerve: 25.325.511 lei
Dividende: 9.853.754 lei
6. Se aproba cu unanimitate de voturi bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2019.
7. Se respinge cu majoritate de voturi un bonus de performanta aferent perioadei 01.01.2018 - 22.06.2018 pentru activitatea de Director General a domnului Danut Vasile in cuantum de 25.000 euro net in lei la cursul BNR din data platii.
8. Se aproba cu unanimitate de voturi un buget net de cel mult 1% din profitul operational pentru recompensarea membrilor Consiliului de Administratie pentru indeplinirea bugetului 2019, precum si delegarea catre C.A. a competentei de alocare a sumelor.
9. Se aproba cu unanimitate de voturi programul de administrare si de investitii pe anul 2019.
10. Se aproba cu unanimitate de voturi inregistrarea la alte rezerve a dividendelor neridicate de actionari aferente exercitiului financiar al anului 2014.
11. Se aproba cu unanimitate de voturi prelungirea contractului cu auditorul extern Societatea BDO AUDIT S.R.L. pe o perioada de 1 (un) an.
12. Se alege cu unanimitate de voturi 1 (un) membru in Consiliul de Administratie pentru o perioada egala cu diferenta de mandat ce a ramas de executat de catre Consiliul de Administratie in functiune, respectiv VICOL Catalin Constantin. Cu majoritate de voturi se respinge alegerea domnului LAKIS Nabil ca membru in Consiliul de Administratie.
13. Se aproba cu unanimitate de voturi imputernicirea Consiliului de Administratie pentru identificarea de noi oportunitati de dezvoltare a societatii prin achizitia unor companii farmaceutice locale sau a unor branduri locale care ar conduce la cresterea cotei de piata si dezvoltarea portofoliului de produse Biofarm si/sau companii farmaceutice internationale pentru dezvoltarea companiei pe plan international.
14. Se aproba cu unanimitate de voturi data de 20.08.2019 ca data de inregistrare in conformitate cu prevederile Art. 86 (1) din Legea nr. 24/2017.
15. Se aproba cu unanimitate de voturi data de 19.08.2019 ca ex date in conformitate cu prevederile Art. 176 (1) din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018 si Art. 2 (2) lit. l din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018.
16. Se aproba cu unanimitate de voturi mandatarea domnului Andrei Hrebenciuc – Presedinte al Consiliului de Administratie al Biofarm S.A. pentru semnarea tuturor documentelor emise in urma Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.
Andrei Hrebenciuc
Presedinte C.A.