Stiri Piata


ANTIBIOTICE S.A. - ATB

Convocare AGA O & E 18/19.04.2019

Data Publicare: 14.03.2019 8:49:21

Cod IRIS: 98C41

 

RAPORT CURENT

                                                                                          

Data raportului: 14.03.2019

Denumirea entitatii emitente: Antibiotice SA

Sediul social: Iasi, str. Valea Lupului nr. 1, cod postal 707410,  http://www.antibiotice.ro

E-mail: relatiicuinvestitorii@antibiotice.ro

Numarul de telefon/fax: 0232 209000 / 0372 065 633

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO1973096

Numarul de ordine in Registrul Comertului: J22/285/1991

Capital social subscris si varsat: 67.133.804 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti

Numar de actiuni: 671.338.040

Numar de voturi: 671.338.040

Principalele caracteristici ale

valorilor mobiliare emise de societatea comerciala: actiuni nominative, valoarea nominala: 0,10 lei

 

Eveniment important de raportat:

 

CONVOCAREA

 

Adunarii Generale a Actionarilor Ordinara si Adunarii Generale a Actionarilor Extraordinara

 

Consiliul de Administratie al societatii comerciale “Antibiotice” S.A., intrunit in sedinta din 13.03.2019 conform  art. 234, A, alin. (1) a) Regulamentul ASF nr. 5/2018 convoaca pentru data de 18.04.2019, Adunarea Generala a Actionarilor Ordinara la ora 1000  si Adunarea Generala a Actionarilor Extraordinara la ora 1200  la sediul societatii, cu  urmatoarea ordine de zi:

 

I.      Adunarea Generala a Actionarilor Ordinara

 

1.    Aprobarea Situatiilor financiare ale societatii pentru anul financiar 2018, in baza Raportului administratorilor si a Raportului auditorului financiar.

2.    Aprobarea repartizarii profitului net pe anul 2018, fixarea dividendului brut pe actiune si stabilirea datei platii ca fiind 20.09.2019.

3.    Aprobarea inregistrarii pe venituri a dividendelor nesolicitate si neridicate, aferente anului financiar 2014.

4.    Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2019;

5.    Aprobarea gradului de realizare al obiectivelor si criteriilor de performanta pentru anul 2018, pentru membrii Consiliului de Administratie.

6.    Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor, pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2018, in baza rapoartelor prezentate.

7.    Aprobarea obiectivelor cuprinse in planul de administrare, pentru  membrii Consiliului de Administratie pentru anul 2019.

8.    Stabilirea remuneratiilor membrilor Consiliului de Administratie, conform dispozitiilor OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice si HG nr. 722/ 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice.

9.    Aprobarea modificarii componentei Consiliului de Administratie:

 

a. Constatarea incetarii contractului de mandat al unui administrator neexecutiv, ca urmare a expirarii termenului pentru care acesta a fost incheiat;

b. Numirea unui administrator provizoriu in conformitate cu prevederile art. 641 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice.

 

In conformitate cu prevederile art. 117, alin. 6 din Legea nr. 31/1990, privind  societatile comerciale, lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor putand fi consultata si completata de acestia, la sediul societatii Antibiotice S.A. - Relatii cu Investitorii. Data limita pana la care se pot face propunerile privind candidatii pentru postul de nou membru al Consiliului de Administratie este 08.04.2019.

10. Declansarea procedurii de selectie a unui membru al Consiliului de Administratie, conform prevederilor art. 644 din OUG nr.109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice si art.4 alin.3 din HG nr.722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, precum si mandatarea Consiliului de Administratie pentru a efectua selectia administratorului conform prevederilor art. 29 alin. 2 din OUG nr.109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice si art.4 alin. 5 din HG nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice.

11. Aprobarea datei de inregistrare 03.09.2019, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang  efectele hotararilor adoptate, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. 1 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, si stabilirea ex-date pentru 02.09.2019.

 

II. Adunarea Generala a Actionarilor Extraordinara

 

1. Aprobarea prelungirii cu o perioada de 12 luni a valabilitatii plafonului multiprodus multivaluta in suma de 30 milioane RON contractat de SC ANTIBIOTICE SA de la Banca de Export Import a Romaniei - EximBank SA.

2. Aprobarea mentinerii garantiilor aferente plafonului multiprodus multivaluta in suma de 30 milioane RON pe intreaga perioada de valabilitate (un an calendaristic incepand cu data de 26.06.2019) rezultata in urma prelungirii conform punctului 1 de pe Ordinea de Zi.

Garantiile cuprind:

·      Ipoteca imobiliara -Ipoteca de rang I dupa cum urmeaza:

-imobil inscris in C.F. 133180 – Capsule operculate/Semisinteza - valoare: 9.815.837 lei;

-imobil inscris in C.F. 133185 - Pavilion Control Calitate - valoare: 5.860.299  lei;

-imobil inscris in C.F. 133211 - Sectie Comprimate - valoare: 10.876.681 lei;

·      Ipoteca mobiliara - echipament pentru comprimate Synthesis - valoare 3.350.500 lei;

·      Ipoteca mobiliara asupra creantelor conform contractelor incheiate cu Pharma S.A. si Pharmafarm S.A.;

·      Ipoteca mobiliara asupra conturilor curente de disponibilitati deschise la Exim Bank.

3. Emiterea unei hotarari-angajament a SC Antibiotice SA de a nu se diviza, de a nu fuziona si de a nu decide dizolvarea anticipata pe toata perioada de valabilitate a plafonului multiprodus multivaluta, fara acordul prealabil al Bancii de Export Import a Romaniei - EximBank SA.

4. Imputernicirea domnului Director General Ioan NANI si a doamnei Director Economic Paula

COMAN pentru a semna in numele societatii toate actele/documentele aferente prelungirii, conform punctelor 1 si 2 de pe Ordinea de Zi, precum si a actelor/documentelor aferente obligatiilor asumate de societate conform punctului 3 de pe Ordinea de Zi.

Aceasta finantare a fost initiata in 1 iulie 2013 prin aprobarea  Adunarii  Generale Extraordinare a Actionarilor din 27 iunie 2013.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta isi pot exercita dreptul de a participa si de a vota in Adunarile Generale, direct, prin corespondenta sau prin reprezentant cu imputernicire speciala sau generala, conform art. 92  din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata. Accesul actionarilor se face pe baza Buletinului de Identitate/Cartii de Identitate, a Procurii speciale si generale, a Procurii speciale autentificate sau a Mandatului, in cazul reprezentantilor legali.

 

Formularul de vot prin corespondenta in original, impreuna cu copia buletin/carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice, respectiv certificat constatator, sau orice alt document care atesta calitatea de reprezentant legal in cazul actionarilor persoane juridice sau extras de cont, vor fi transmise societatii pana la 16.04.2019, ora 1000.

 

Incepand cu data de 15.03.2019, formularele de imputerniciri speciale sau generale, formularul de vot prin corespondenta, in limba romana si in limba engleza, proiectul de hotarari, precum si materialele si documentele care vor face obiectul deliberarilor se pot obtine de la sediul societatii (Relatii cu Investitorii – telefon 0232.209.570 / 0372.065.583, fax: 0372.065.633, e-mail: relatiicuinvestitorii@antibiotice.ro) si de pe site-ul societatii noastre (www.antibiotice.ro/Investitori / Informatii Actionari / AGA 18/19.04.2019).

 

Pana la data de 16.04.2019, ora 1000, imputernicirile speciale sau generale de reprezentare in limba romana sau in limba engleza, vor fi depuse in original, insotite de o copie a actului de identitate sau a certificatului constatator de inregistrare al actionarului reprezentat, la sediul societatii sau transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa. In cazul in care un actionar mandateaza o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, pentru participarea si votarea in cadrul adunarilor generale, este necesara doar procura speciala originala, care trebuie sa fie insotita de o declaratie pe proprie raspundere, in original, data de institutia de credit [conform Dispunerii de masuri nr. 26/20.12.2012, Art. 2 (1) i), ii) si iii)].

 

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale si de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele de pe ordinea de zi, pana la data de 29.03.2019, orele 1600.

 

Actionarii societatii pot pune intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale de la data de 15.03.2019 si pana la data de 18.04.2019, ora 1000 pe adresa relatiicuinvestitorii@antibiotice.ro.

 

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia imputernicirii speciale sau generale data de un actionar unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie, actionarii persoane juridice, dovedesc calitatea de reprezentant legal cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 30 zile inainte de data publicarii convocatorului adunarii generale a actionarilor. Aceste documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, fara sa fie legalizate sau apostilate [conform Dispunerii de masuri nr. 26/20.12.2012, Art. 4 (1), (2) si (3)].

In conformitate cu Dispunerea de masuri nr. 26/20.12.2012, Art. 5 si Dispunerea de masuri nr. 3/2012, Art. 1, in cazul actionarilor care adreseaza intrebari sau care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi, acestia pot atesta identitatea si cu extrasul de cont din care sa rezulte calitatea de actionar precum si numarul de actiuni detinute, emis de depozitarul central sau, dupa caz, de catre participantii indirecti care furnizeaza servicii de custodie [conform art. 168 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 297/2004 modificata si completata de prevederile L10/2015].

 

Informatii mai detaliate cu privire la drepturile actionarilor vor putea fi consultate pe site-ul societatii (www.antibiotice.ro).

 

In cazul neindeplinirii cvorumului statutar pentru validitatea deliberarilor la prima convocare, adunarea generala se reprogrameaza pentru data de 19.04.2019, ora 1000, respectiv ora 1200   in sedinta Ordinara si Extraordinara, la aceeasi adresa si cu aceeasi ordine de zi.

 

La aceasta Adunare Generala a Actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 05.04.2019, stabilita ca data de referinta.

 

Vicepresedintele Consiliului de Administratie,

Ec. Ioan NANI

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.