Stiri Piata


TMK - ARTROM S.A. - ART

Hotarari AGA O 5 Aprilie 2019

Data Publicare: 05.04.2019 18:01:27

Cod IRIS: 2DFAF

 

                                                                                                                                                                                     Raport Curent

in conformitate cu Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

 

Data Raportului:  5 aprilie 2019

Denumirea emitentului:  TMK- ARTROM S.A.

Sediul social:  30 Draganesti, Slatina, Olt, Romania

Numar de telefon/fax:  +40249436862/+40249434330

Numar de ordine in Registrul Comertului:  J28/9/1991

Cod Unic de Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului:  RO1510210

Identificator Unic la Nivel European (EUID):  ROONRC.J28/9/1991

Cod LEI:  315700M25SMOU44FAN52

Capital subscris si varsat:  291.587.538,34 RON

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:  Bursa de Valori Bucuresti Piata Reglementata - Categoria STANDARD (simbol de piata ART)

 

 

Evenimente importante de raportat:

 

Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor TMK-Artrom SA din 5 aprilie 2019

 

HOTARAREA NR. 1 DIN DATA DE 5 APRILIE 2019

A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

TMK–ARTROM S.A.

 

Astazi, 5 aprilie 2019, la ora 11:00, s-a tinut prima reuniune a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor TMK – ARTROM S.A., la sediul societatii din Str. Draganesti nr. 30, Slatina, judetul Olt, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J28/9/1991, CUI 1510210 („Societatea” sau „TMK-Artrom”),

 

In conformitate cu prevederile Legii societatilor nr. 31/1990, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea Societatilor” sau „Legea 31/1990”), prevederile Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Legea Pietei de Capital”), prevederile Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Regulamentul ASF 5/2018) si prevederile Actului Constitutiv al Societatii,

 

La Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii au participat actionarii ce detin un numar de 107.722.706 de actiuni reprezentand 92,72824% din capitalul social al Societatii.  In consecinta, cerintele legale pentru intrunirea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii sunt indeplinite. 

 

Dupa dezbaterea si votarea fiecarui punct de pe ordinea de zi, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii

 

DECIDE

 

1.                   Aprobarea situatiilor financiare anuale individuale si consolidate pentru anul 2018 si a situatiilor financiare consolidate retratate pentru anul 2016 si 2017, intocmite conform IFRS, pe baza raportului individual si consolidat al Consiliului de Administratie pentru exercitiile financiare ale anilor 2016, 2017 si 2018, incluzand Raportul de sustenabilitate - raportarea nonfinanciara consolidata, si a raportului auditorului financiar independent pe anul 2018 si a raportului auditorului financiar independent, reintocmit pentru anii 2016 si 2017.

 

2.                   Aprobarea repartizarii profitului Societatii pe anul 2018, in valoare de 56.569.986,13 lei, dupa cum urmeaza: (i) 3,389,036 lei catre rezervele legale conform Legii 31/1990, respectiv cel putin 5% din profitul brut anual (dar nu mai mult de 20% din capitalul social), (ii) 14.280.000 lei ca dividende si (ii) 38.900.950,13 lei vor fi reportate in anul urmator.

 

Cu privire la decizia de aprobare a distribuirii de dividende, stabilirea datei de inregistrare, a ex date si a datei platii dividendelor in conformitate cu prevederile Legii Pietei de Capital si ale Regulamentului ASF 5/2018 dupa cum urmeaza:

 

·                     13 septembrie 2019 va fi data inregistrarii, data stabilita in conformitate cu articolul 86 alin. (1) din Legea Pietei de Capital („Data de Inregistrare”) si

 

·                     12 septembrie 2019 va fi ex-date, data stabilita in conformitate cu Regulamentul ASF 5/2018 („Ex-date”); si

 

·                     4 octombrie 2019 va fi data platii dividendelor, data stabilita in conformitate cu articolul 178 alin. (2) din Regulamentul ASF 5/2018 („Data Platii”).

 

3.                   Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a programului de activitate (inclusiv a programului de investitii) pentru anul 2019.

 

4.                   Descarcarea membrilor Consiliului de Administratie de gestiune pentru activitatea acestora in cursul anului financiar 2018.

 

5.                   Numirea auditorului financiar ERNST & YOUNG ASSURANCE SERVICES SRL in calitate de auditor financiar al Societatii, inclusiv aprobarea valorii serviciilor de audit financiar statutar in suma de 114.000 EUR (excluzand TVA si cheltuielile aferente) si a duratei contractului de prestari servicii de audit de un an (pentru anul financiar 2019).

 

6.                   Aprobarea remuneratiei anuale totale a administratorilor independenti ai Societatii pentru anul 2019 la nivelul brut (incluzand taxele) maxim de 37.754 EUR pentru fiecare administrator, platibila in lei la cursul valutar lei/euro al BCR valabil in prima zi a fiecarei luni de plata a sumei cuvenite lunar.

 

7.                   Stabilirea limitei totale maxime a remuneratiei in suma bruta (remuneratii fixe lunare si bonusuri anuale de performanta) pentru anul 2019 in care trebuie sa se incadreze remuneratiile fixe lunare si bonusurile anuale de performanta cumulate ale tuturor administratorilor independenti si directorilor, in sensul Legii 31/1990, Societatii si ale tuturor directorilor din filialele Societatii, la suma de 6,3 milioane EURO.

 

8.                   Imputernicirea Dlui Adrian Popescu, ca membru al Consiliului de Administratie si Director General al Societatii, sa indeplineasca toate formalitatile necesare in legatura cu publicarea si inregistrarea hotararii, avand dreptul de a-si delega aceste puteri unei alte persoane la discretia sa.

 

DIRECTOR GENERAL

ADRIAN POPESCU

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.