Stiri Piata


ARO-PALACE SA BRASOV - ARO

Convocare AGA Anuala 9/10 aprilie 2019

Data Publicare: 07.03.2019 9:17:59

Cod IRIS: 7F3BD

S.C. ARO-PALACE S.A.

 

 

 

Societate administrata in sistem dualist

 

Bd.Eroilor nr.27, cod 500030 - Brasov, Romania

Tel **40-(0)268-477664, Fax **40-(0)268-475250 P.O.BOX 123,

C.F. RO1102041, Inreg. la R.C. J/08/13/1991, Cont B.C.R

RO22 RNCB 0053 0094 6774 0001; e-mail: office@aro-palace.ro.

                                                                                    

 

Catre

 

BURSA DE VALORI BUCURESTI

 

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

Raport curent

 

Raport conform: Regulamentului ASF nr.5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Legii 24/2017 si Codului Bursei de Valori Bucuresti

 

Data raportului: 07.03.2019

 

Denumirea unitatii emitente: Societatea ARO-PALACE SA

 

Sediul social: Bd.Eroilor nr.27, cod postal 500030, Brasov, jud. Brasov, Romania.

 

Numar de telefon/fax: 0268-477664 / 0268-475250

 

Cod unic de inregistrare fiscala: RO1102041

 

Numarul de inregistrare la Registrul Comertului: J08/13/1991

 

Capital subscris si varsat: 40.320.157,10 lei.

 

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Sistemul alternativ de tranzactionare administrat de Bursa de Valori Bucuresti

 

Evenimente importante de raportat: Convocarea AGOA anuala pentru data de 9/10 Aprilie 2019.

Aro-Palace SA informeaza publicul investitor cu privire la Convocarea Adunarii Generale a Actionarilor pentru data de 9/10 Aprilie 2019. Convocatorul este pus la dispoziţia publicului spre consultare pe site-ul www.aro-palace.ro şi, pe suport letric, la sediul societăţii începând cu data de 07.03.2019. De asemenea,  raportul poate fi consultat si pe site-ul BVB accesand linkul de mai jos.

 

CONVOCATOR

Directoratul societatii Aro-Palace SA, societate administrata in sistem dualist, cu sediul in Brasov, b-dul Eroilor nr. 27, judetul Brasov, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Brasov sub numarul J08/13/1991, avand Codul de inregistrare fiscala nr. RO1102041, intrunit in sedinta din data de 06.03.2019, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 09.04.2019, ora 1000.

Lucrarile adunarii generale se vor desfasura in Municipiul Brasov, B-dul Eroilor nr. 27, in Centrul de Conferinte Europa al Hotelului Aro-Palace.

Convocarea se efectueaza in conformitate cu prevederile Legii nr.24/2017 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare (Legea nr.24/2017 in continuare), ale reglementarilor C.N.V.M/A.S.F. date in aplicarea acestora, ale Legii societatilor nr.31/1990, republicata in 2004, cu modificarile si completarile ulterioare (Legea nr.31/1990 in continuare) si cele ale Actului constitutiv al societatii.

Capitalul social al societatii este format din 403.201.571 actiuni nominative, indivizibile, de valori egale si dematerializate, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale a actionarilor.

La  adunarile generale ale actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 27.03.2019, stabilita ca data de referinta.

I. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi :

1.   Aprobarea situatiilor financiare  individuale aferente exercitiului financiar 2018, pe baza rapoartelor prezentate de  Consiliul de Supraveghere, Directoratul societatii si de auditorul financiar.

2.   Aprobarea repartizarii pe destinatii a profitului net  in valoare  de   1.939.499 lei  astfel :

- la rezerva legala, conform art. 183 din Legea 31/1990 a societatilor comerciale, republicata, o valoare de 261.610 lei

- recuperarea pierderii reportate constituita in anul 2017 pentru diferenta de impozit pe profit in valoare de 93.537 lei

- repartizarea la alte rezerve surse proprii de finantare, o valoare de 1.584.352 lei, conform propunerii  Directoratului societatii.

3.  Descarcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Supraveghere si a membrilor Directoratului pentru exercitiul financiar 2018.

4. Analiza indeplinirii indicatorilor si obiectivelor de performanta aprobate pentru exercitiul financiar 2018, anexa la contractele de administrare si de mandate, aprobarea remuneratiilor variabile.

5. Aprobarea indicatorilor si obiectivelor de performanta pentru exercitiul financiar 2019, anexa la contractele de administrare si de mandate.

6. Numirea auditorului financiar pentru o perioada de doi ani, respectiv auditarea exercitiilor financiare 2019 si 2020 si stabilirea remuneratiei aferente.

7. Imputernicirea doamnei Daniela Tibeica, Presedinte Executiv/Director General, pentru semnarea Hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si a oricaror alte acte necesare punerii in executare a Hotararilor A.G.O.A. si imputernicirea domnului Socaciu Silviu-Lucian, consilier juridic, de a efectua formalitatile de publicitate si inregistrare a acesteia.

Ofertele privind contractarea serviciilor de audit financiar pot fi depuse la sediul societatii pana la data de 02 aprilie 2019.

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, are/au dreptul :

(i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, si

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse in ordinea de zi a adunarilor generale.

Actionarii isi pot exercita drepturile prevazute la pct. (i) si (ii) in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarilor generale, pana cel tarziu la data de 04.04.2019. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul propriu, la sectiunea ”Investitori/AGA”.

Propunerile sau intrebarile actionarilor mentionati in alineatele precedente vor putea fi depuse sau transmise in scris, fie prin posta sau servicii de curierat, la sediul societatii mentionat mai sus, cu mentiunea scrisa clar ”Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 09/10 aprilie 2019” sau prin e-mail la adresa office@aro-palace.ro la care se va atasa semnatura electronica extinsa conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica.

Actionarii mentionati in alineatele precedente au obligatia sa trimita materialele/ intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de urmatoarele documente:

-                         in cazul actionarilor persoane fizice  –  copie legalizata a actului de identitate si extras de cont emis de Depozitarul Central SA din care sa rezulte calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute;

-                         in cazul actionarilor persoane juridice - certificatul de inregistrare, copia legalizata a cartii de identitate a reprezentantului legal si extras de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Depozitarul Central SA sau, dupa caz, de participantii care furnizeaza servicii de custodie, conform legii.

Documentele, materialele informative si proiectele de  hotarari ale adunarii generale referitoare  la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii  -  www.aro-palace.ro  si/ sau la sediul societatii, incepand cu data  de 07.03.2019, in zilele lucratoare intre orele  900 -  1500.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la Adunarea Generala a Actionarilor direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala, intocmite in conformitate cu prevederile Legii nr.24/2017 si Regulamentul ASF nr. 5/2018. Actionarii persoane juridice sau  entitati  fara  personalitate  juridica care participa la Adunarea Generala a Actionarilor prin alta persoana decat reprezentantul legal, vor utiliza in mod obligatoriu o imputernicire speciala sau generala, in conditiile mentionate mai sus. Actionarii vor completa si semna imputernicirile speciale in trei exemplare originale: unul pentru actionar, unul pentru reprezentant si unul pentru societate.

Imputernicirea generala se poate acorda pentru o perioada care nu va depasi trei ani, permitand reprezentantului desemnat sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea Adunarii Generale a Actionarilor, cu conditia ca imputernicirea generala sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art.92 din Legea nr.24/2017 sau unui avocat. Actionarii nu pot fi reprezentati in Adunarea Generala a Actionarilor pe baza unei imputerniciri generale, de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.24/2017.

Accesul actionarilor persoane fizice, indreptatiti sa participe la adunarea generala, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate iar in cazul actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta.

Accesul actionarilor persoane juridice, indreptatiti sa participe la  adunarea  generala,  este  permis pe baza dovezii calitatii de reprezentant legal atunci cand este prezent insusi reprezentantul  legal al actionarului. In cazul in care nu este prezent reprezentantul legal, se va prezenta imputernicirea data persoanei fizice care reprezinta actionarul respectiv.

Calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau  orice  alt  document,  in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina,  alta decat limba engleza vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

Cerintele mentionate la aliniatele precedente se aplica in mod corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor sau care adreseaza  intrebari  emitentului  privind  puncte de pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor.

Formularele de imputerniciri speciale se pot obtine la sediul societatii incepand cu data de 07.03.2019 intre orele 900 - 1500 sau se pot descarca de pe web-site-ul societatii. Un exemplar al imputernicirii speciale se va depune la sediul societatii, in limba romana sau in limba engleza, pana inclusiv la data de 04.04.2019, ora 09.00, un exemplar urmand a fi pus la dispozitia reprezentantului, pentru ca acesta sa isi poata dovedi aceasta calitate. Imputernicirile se pot transmite si electronic cu semnatura electronica extinsa potrivit legii la adresa de e-mail office@aro-palace.ro.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota si prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de buletin de vot prin corespondenta. Formularul de vot poate fi obtinut, incepand cu data de 07.03.2019, intre orele 900 – 15 00 de la sediul social al societatii sau de pe site-ul www.aro-palace.ro.

In cazul votului prin corespondenta, buletinul de vot,  completat si semnat,  insotit  de copia de  pe actul de identitate (buletin/carte de identitate in cazul persoanelor fizice, copie certificata pentru conformitate sub semnatura olografa a titularului, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, sub semnatura reprezentantului legal, cu aplicarea parafei) pot fi transmise la sediul societatii, in limba romana sau in limba engleza, pana la data de 04.04.2019, ora 09.00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA  A ACTIONARILOR DIN DATA DE 09/10.04.2019”

Buletinele de vot care nu sunt primite pana la data indicata mai sus nu pot fi luate in calcul  pentru determinarea cvorumului si majoritatii in cadrul adunarii generale.

Formularele de vot prin corespondenta si imputernicirile speciale vor fi disponibile si in limba engleza, pe site-ul societatii, incepand cu data  de 07.03.2019 .Informatii suplimentare se pot obtine  de la sediul societatii, intre orele 900 - 1500.

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate a desfasurarii sedintei la prima convocare, adunarea generala a actionarilor este convocata pentru data de 10.04.2019, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acesteia.

 

Presedinte Directorat/Director General,                                                   Membru Directorat/Director

Daniela Tibeica                                                                                         Luminita Puiu

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.