Stiri Piata


IMOTRUST SA ARAD - ARCV

Convocare AGA O & E 24/25 aprilie 2019

Data Publicare: 22.03.2019 18:31:12

Cod IRIS: C61E5

Raportul curent conform Regulamentul 5 /2018

 

Data raportului 22.03.2019

Denumirea emitentului SC IMOTRUST SA

Sediul social  Arad, str.Poetului, nr.1/C, jud.Arad

Numarul de telefon/fax  0357/100.000

Codul unic de inregistrare la oficiul registrului comertului 1680630

Numar de ordine in registrul comertului J02/541/1991

Capital social subscris si varsat  42.574.482,20 Ron

Piata reglementata/Sistemul multilateral de tranzactionare/Sistemul organizat de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise AeRo

 

CONVOCATOR

pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor S.C. IMOTRUST S.A. („Societatea”) din data de 24.04.2019

Directoratul S.C. IMOTRUST S.A., inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Arad sub nr. J02/541/1991, C.U.I. RO 1680630, intrunit in sedinta din data 21.03.2019, convoaca in temeiul art. 117 din  Legea nr. 31/1990 republicata si modificata, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor  si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor S.C. IMOTRUST S.A. pentru ziua de 24.04.2019, ora 14:00, respectiv ora 15:00. In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, urmatoarea AGOA si AGEA este convocata pentru data de 25.04.2019 in acelasi loc si la aceeasi ora, cu mentinerea ordinii de zi.

Adunarile generale se vor tine la sediul societatii din Arad, str.Poetului nr.1/C, jud. Arad, pentru toti actionarii inscrisi in registrul actionarilor tinut de S.C. Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 09.04.2019 (data de referinta), care au dreptul sa participe la deliberarile AGOA si AGEA si sa voteze in cadrul acestora urmatoarea:

ORDINE DE ZI :Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor:

  1. Supunerea spre aprobare a raportului  Consiliului de Supraveghere pe anul  2018 si descarcarea de gestiune a Consiliului de Supraveghere pentru exercitiul financiar al anului 2018.
  2. Prezentarea si supunerea spre aprobare a Raportului de gestiune al Directoratului pe  anul 2018 si descarcarea de gestiune a acestuia pentru exercitiul financiar al anului 2018.
  3. Prezentarea si supunerea spre aprobare a raportului auditorului financiar pe anul 2018.
  4. Prezentarea si supunerea spre aprobare a situatiilor financiare anuale aferente anului 2018 si aprobarea rezultatului financiar corespunzator anului 2018.
  5. Supunerea spre aprobare a bugetului de venituri si cheltuieli al anului 2019.
  6. Supunerea spre aprobare a politicii de vanzare/ inchiriere a activelor societatii valabila pana la sfarsitul anului 2019.
  7. Aprobarea numirii unui auditor statutar, stabilirea duratei mandatului si a onorariului acestuia; mandatarea unei persoane pentru a negocia si semna contractul de audit statutar.
  8. Supunerea spre aprobare a modalitatii de utilizare a primei de emisiune  pentru acoperirea pierderilor rezultate din anularea actiunilor proprii.
  9. Aprobarea datei de 17.05.2019 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. 86 din Legea nr. 24/2017.

 Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor:

  1. Supunerea spre aprobare a operatiunii de vanzare catre societatea LIDL Romania SCS a terenului in suprafata de 13.724 mp situat in intravilanul localitatii Vladimirescu, DN 7, Cart. Via Carmina, jud. Arad, care urmeaza a fi dezlipit din imobilul inscris actualmente in CF 300280 Vladimirescu, la pretul si in conditiile stabilite prin decizia Consiliului de Supraveghere cu nr. 7/ 19.12.2018 si prin promisiunea de vanzare-cumparare autentificata la SPN « Vrasti – Albu » din Timisoara sub nr. 2774/20.12.2018 incheiata cu Lidl Romania SCS.
  2. Supunerea spre aprobare a ratificarii urmatoarelor decizii ale Directoratului cu urmatoarele numere:  

-  482/01.08.2018 privind aprobarea instrainarii imobilului inscris in CF 306438 Vladimirescu;

- 483/24.09.2018 privind aprobarea instrainarii imobilului inscris in CF 306757 Vladimirescu (nr.CF vechi 7406);

- 486/14.11.2018 privind aprobarea instrainarii imobilui inscris in CF 305265 Vladimirescu;

      - 487/03.12.2018 privind aprobarea instrainarii imobilui inscris in CF 316452  Vladimirescu;

      - 491/18.12.2018 privind aprobarea instrainarii imobilui inscris in CF 309701  Vladimirescu;

      - 492/ 19.12.2018 privind aprobarea instrainarii imobilui inscris in CF 309852 Vladimirescu;

- 503/ 11.03.2019 privind aprobarea instrainarii imobilelor inscrise in CF 306440 Vladimirescu si in CF  306442 Vladimirescu;

3.  Punerea in discutie a raportului Directoratului privind situatia patrimoniala a Societatii, din care rezulta ca Societatea se afla in situatia prevazuta de 15324  alin. (1) din Legea nr.31/1990 privind societatile (diminuarea activului net al societatii la mai putin de o jumatate din valoarea capitalului social subscris) si adoptarea unei hotarari fie in sensul dizolvarii societatii, fie in sensul reducerii capitalului social conform art. 15324  alin. (4) din Legea 31/1990.

4.  Supunerea spre aprobare a urmatoarelor modificari in ceea ce priveste Imotrust Arad Sucursala Arad DPI, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J2/1005/2008, avand CUI 24015785: (1) schimbarea sediului sucursalei de la actuala adresa din sat Vladimirescu, com. Vladimirescu, str. Augusta nr.15, Cartier Rezidential Via Carmina, jud. Arad la noua adresa din com. Vladimirescu, str. Fortuna nr. 9, Cartier Rezidential Via Carmina, jud. Arad si (2) precizarea obiectului de activitate al sucursalei in sensul ca aceasta se va ocupa de administrarea si gestionarea in conditiile legii (incluzand si orice acte juridice de dispozitie si activitati de dezvoltare imobiliara) a tuturor imobilelor pe care societatea Imotrust S.A. le detine in prezent sau le va dobandi in viitor (inclusiv ca urmare a preconizatei fuziuni cu filialele sale Zona 5 Via Carmina S.A. si Via Carmina Business S.A.) in incinta cartierului Via Carmina din comuna Vladimirescu, jud. Arad.

5.   Supunerea spre aprobare a efectuarii lucrarilor de antrepriza generala privind proiectarea si modernizarea (asfaltare si introducere retele utilitati) strazilor Afrodita (inscrisa in CF nr. 315571, Vladimirescu), Diana (inscrisa in CF nr. 315569, Vladimirescu) si Luna (inscrisa in CF nr. 315575, Vladimirescu) din Cartierul Via Carmina, situat in sat Vladimirescu, com. Vladimirescu, jud. Arad, precum si a lucrarilor de proiectare si executie a bransamentelor pentru parcelele/loturile de casa adiacente celor 3 strazi, in limita unui buget maxim de 275.032 euro.

6.  Aprobarea datei de 17.05.2019 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor   asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale extraordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. nr. 86 din Legea nr. 24/2017.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul :

a) De a introduce noi puncte pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de AGOA si/sau AGEA. Solicitarea trebuie transmisa in scris, la sediul societatii, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei.

b) De a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi  incluse pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari in scris privind punctele de pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA pana data de 18.04.2019, ora 14,00.

Materialele informative cu privire  la punctele inscrise pe ordinea de zi, proiectele de hotarari, formularele procurilor speciale precum si formularele de vot prin corespondenta vor putea fi studiate la sediul societatii din Arad, str.Poetului, nr.1/C, jud. Arad si eliberate actionarilor la cerere, intre orele 10-14 sau pe site-ul www.imotrustarad.ro incepand cu data de 25.03.2019.

Accesul actionarilor la adunarile generale se face in cazul actionarilor persoane-fizice cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane-juridice, prin prezentarea unui certificat constatator eliberat de registrul comertului in original, nu mai vechi de 15 zile, din care sa rezulte calitatea de reprezentant legal sau procura speciala data de reprezentantul legal unei alte persoane imputernicite. In cazul actionarilor persoane-fizice reprezentate, accesul se face cu procura speciala data persoanei fizice care ii reprezinta.

Procura speciala se va intocmi in trei exemplare originale (unul pentru societate, unul pentru mandant si unul pentru mandatar). Procurile speciale si o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare al actionarului reprezentat vor fi depuse in original la sediul societatii sau transmise prin e-mail, la adresa office@imotrustarad.ro cu semnatura electronica extinsa pana la data de 22.04.2018 ora 16:00.

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de Adunarea Generala a Actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot prin corespondenta cu legalizare de semnatura de catre un notar public impreuna cu copia actului de identitate sau certificatul de inregistrare al actionarului vor fi transmise societatii in original la sediul acesteia pana la 22.04.2018, ora 16:00.

Procurile sau buletinele de vot neconforme, care nu indeplinesc conditiile legale sau care sunt depuse dupa expirarea termenului mentionat mai sus vor fi considerate nule de drept.

 

Arad, 22.03.2018    

                                                               

SC IMOTRUST SA

Presedinte al Directoratului

Duica Ana Cristina

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.