Stiri Piata


IMOTRUST SA ARAD - ARCV

Raport semestrial S1 2019

Data Publicare: 14.08.2019 18:00:10

Cod IRIS: C3ABF

RAPORT SEMESTRIAL - SEMESTRUL I ANUL 2019

(perioada 01.01.2019-30.06.2019)

 

Raportul semestrial conform Regulamentului nr.5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Data raportului 14.08.2019

Denumirea emitentului SC IMOTRUST SA

Sediul social Arad, str. Poetului, nr. 1/C, jud.Arad
Numarul de telefon/fax: 0357/100000
Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului 1680630
Numar de ordine in Registrul Comertului J02/541/1991
Piata bursiera pe care se tranzactioneaza actiunile: Segmentul ATS, categoria AeRO Premium, administrata de catre Bursa de Valori Bucuresti.
Capitalul social subscris si varsat 42.574.482, 20 lei
Principalele caracteristici ale valorilor mobiliare emise de societatea comerciala: Valoare nominala 0,1 RON

 

1. Situatia economico-financiara

1.1. Prezentarea unei analize a situatiei economico- financiare actuale comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cu referire cel putin la:

a) elemente de bilant: active care reprezinta cel putin 10% din total active; numerar si alte disponibilitati lichide; profituri reinvestite; total active curente; situatia datoriilor societatii; total pasive curente;

 Situatiile financiare aferente semestrului I al anului 2019 nu au fost auditate.

 

Elemenete de bilant

30.06.2017

30.06.2018

30.06.2019

Active imobilizate

22.245.160

19.757.478

7.084.405

Active circulante

75.960.124

53.499.886

53.411.849

Cheltuieli inregistrate in avans

4.754.124

4.408.913

4.270.010

TOTAL ACTIV

102.959.408

77.666.277

64.766.264

Capitaluri proprii

32.855.082

15.199.201

6.056.376

Datorii – total din care:

64.718.255

57.954.537

48.949.977

Sub 1 an

56.215.311

52.076.685

5.257.484

Peste 1 an

8.502.944

5.877.852

43.692.493

Provizioane

0

0

2.771.910

Venituri in avans

5.386.071

4.512.539

6.988.001

TOTAL PASIV

102.959.408

77.666.277

64.766.264

 

b) contul de profit si pierderi: vanzari nete; venituri brute; elemente de costuri si cheltuieli cu o pondere de cel putin 20% in vanzarile nete sau in veniturile brute;

provizioanele de risc si pentru diverse cheltuieli; referire la orice vanzare sau oprire a unui segment de activitate efectuata in ultimele 6 luni sau care urmeaza a se efectua in urmatoarele

6 luni; dividendele declarate si platite;

 

Contul de profit si pierdere

30.06.2017

30.06.2018

30.06.2019

Cifra de afaceri neta

2.091.897

3.153.071

3.798.850

Alte venituri

-329.439

-2.009.117

5.828.054

Costul materiilor prime si al consumabilelor

1.085

294

0

 

Cheltuieli cu personalul

101.129

130.232

53.397

Ajusta de valoare

32.973

-1.497

-16.477.613

Alte cheltuieli

2.436.452

1.902.054

28.438.637

Pierderea perioadei de raportare

809.181

887.129

2.387.517

 

c) cash flow: toate schimbarile intervenite in nivelul numerarului in cadrul activitatii de baza, investitiilor si activitatii financiare, nivelul numerarului la inceputul si la sfarsitul perioadei.

 

Casa si conturi la banci 2017: 150.095 lei

Casa si conturi la banci 2018: 17.127 lei

Casa si conturi la banci 2019: 302.205 lei

 

2. Alte evenimente:

             In dosarul nr. 2376/108/2018 Tribunalul Arad prin Sentinta nr. 66/11.04.2019 a admis cererea formulata de societatea Imotrust SA si a dispus inregistrarea mentiunii fuziunii la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul dintre IMOTRUST SA in calitate de societate absorbanta cu societatile S.C. VIA CARMINA BUSINESS S.A., inmatriculata la ORCT Arad sub nr.J02/361/2012, avand CUI: 30026711; S.C.  ZONA 5 VIA CARMINA S.A., inregistrata la ORC Arad sub J2/293/2013, avand CUI RO 31376960, in calitate de societati absorbante. Societatile absorbite au fost radiate de la ORC la data de 24.04.2019.

            Conform Hotararii AGOA nr. 1 din data de 24.04.2019 s-au prezentat si aprobat situatiile financiare anuale aferente anului 2018 pe baza raportului Consiliului de Supraveghere pe anul 2018, a Raportului de gestiune al Directoratului pe anul 2018, a raportului auditorului financiar pe anul 2018 si s-a aprobat rezultatul financiar corespunzator anului 2018, descarcarea de gestiune a Consiliului de Supraveghere pentru exercitiul financiar al anului 2018 si descarcarea de gestiune a Directoratului pentru exercitiul financiar al anului 2018.

De asemenea, s-a aprobat bugetul de venituri si cheltuieli al anului 2019 si politica de vanzare/inchiriere a activelor societatii valabila pana la sfarsitul anului 2019.

            Prin Hotararea AGOA nr. 2 din data de 24.04.2019 s-a aprobat prelungirea mandatului auditorului statutar SC HORGA CONSULTING SRL, avand sediul social in Arad, Episcop Roman Ciorogariu, nr. 37, jud.Arad, inregistrata la Registrul Comertului sub nr.J02/627/2001, CUI : 14233898, membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) cu numar de autorizatie 661/2006 reprezentata legal de d-nul Horga Petru, cu o perioada de 1 an, respectiv, pana la data de 26.04.2020, si s-a mandatat Presedintele Directoratului pentru a negocia si semna contractul de audit statutar.

           Conform Hotararii AGEA nr. 1 din data de 24.04.2019, s-a aprobat operatiunea de vanzare catre societatea LIDL Romania SCS a terenului in suprafata de 13.724 mp, la pretul si in conditiile stabilite prin Decizia Consiliului de Supraveghere cu nr. 7/19.12.2018.

Se ratifica urmatoarele decizii ale Directoratului cu numerele: 482/01.08.2018, 483/24.09.2018, 486/14.11.2018, 487/03.12.2018, 491/18.12.2018, 492/19.12.2018, 503/11.03.2019.

          Conform Hotararii AGEA nr.2 din data de 24.04.2019, referitor la punerea in discutie a raportului Directoratului privind situatia patrimoniala a Societatii, din care rezulta ca Societatea se afla in situatia prevazuta de 15324 alin. (1) din Legea nr.31/1990 privind societatile (diminuarea activului net al societatii la mai putin de o jumatate din valoarea capitalului social subscris) si adoptarea unei hotarari fie in sensul dizolvarii societatii, fie in sensul reducerii capitalului social conform art. 15324  alin. (4) din Legea 31/1990, actionarii prezenti au fost de acord ca aceasta propunere merita sa fie analizata cu toata atentia, sens in care s-a aprobat cu unanimitate (1) ca nu este necesar si nici oportun sa se recurga la dizolvarea societatii, (2) ca pana cel tarziu la sfarsitul exercitiului financiar al anului 2019 Directoratul sa supuna aprobarii AGEA si sa initieze implementarea unei masuri alternative documentate si temeinic justificate in sensul reconstituirii activului net (sau, in mod cu totul subsidiar si ca ultima solutie, in sensul reducerii capitalului social, sub rezerva procurarii resurselor necesare pentru plata obligatiilor fiscale generate).

        Conform Hotararii AGEA nr.3 din data de 24.04.2019, s-au aprobat modificari in ceea ce priveste Imotrust Arad Sucursala Arad DPI inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J2/1005/2008, avand CUI 24015785, privind schimbarea sediului sucursalei, precizarea obiectivului de activitate al sucursalei in sensul ca aceasta se va ocupa de administrarea si gestionarea in conditiile legii a tuturor imobilelor pe care societatea Imotrust S.A. le detine in prezent sau le va dobandi in viitor.

        Conform Hotararii AGEA nr.4 din data de 24.04.2019, s-a aprobat efectuarea lucrarilor de antrepriza generala privind proiectarea  si modernizarea strazilor Afrodita, Diana si Luna din Cartierul Via Carmina, situat in sat Vladimirescu, com. Vladimirescu, jud. Arad, precum si a lucrarilor de proiectare si executie a bransamentelor pentru parcelele/loturile de casa adiacente celor 3 strazi, in limita unui buget maxim de 275.032 euro.

        Conform Hotararii AGEA nr. 1 din data de 02.07.2019 s-a aprobat operatiunea de vanzarea a terenului intravilan in suprafata totala de aproximativ 44.505 mp detinut de societate in Mun. Cluj Napoca, jud. Cluj la pretul total de 2.250.000 euro (fara TVA) care se va achita in doua transe, respectiv un avans in suma de 1.000 Euro + TVA la semnarea promisiunii de vanzare-cumparare si intreaga diferenta de pret la semnarea contractului final de vanzare.

        Conform Hotararii AGEA nr. 2 din data de 02.07.2019 s-au ratificat urmatoarele decizii ale Directoratului, avand numerele: 504/04.04.2019, 507/11.04.2019, 508/12.04.2019, 509/12.04.2019, 510/12.04.2019.

   Conform Hotararii AGEA nr. 3 din data de 02.07.2019 s-a aprobat de principiu operatiunea de fuziune prin absorbtie, a societatii IMOTRUST S.A. cu societatile S.C. ARCVIA MINERVA S.A., BERMO REAL ESTATE DEVELOPMENT S.A. si IMOVEST CLEAN S.A., cu optiunea ca societatea absorbanta sa fie desemnata fie societatea IMOTRUST S.A., fie societatea ARCVIA MINERVA S.A. si se imputerniceste Directoratul Societatii sa identifice varianta optima de fuziune, sa intocmeasca  Proiectul de fuziune si sa indeplineasca orice alte demersuri prealabile necesare operatiunii de fuziune.

        Conform Hotararii AGEA nr. 4 din data de 02.07.2019 s-a aprobat novarea creditului “Zona achizitie teren Vladimirescu Ariola 2 – 126.837 mp – Zona VI” in valoare de 627.338 euro accesat de la imprumutatorul Banca Transilvania, Sucursala Arad, in sensul inlocuirii debitorului initial S.C. IMOTRUST S.A. cu debitorul nou City of Mara Trei S.A. (J35/1023/2019, CUI 40650258).

        Se aproba mentinerea garantiilor aferente creditului “Zona achizitie teren Vladimirescu Ariola 2 – 126.837 mp – Zona VI”, inclusiv mentinerea calitatii de garant ipotecar pentru creditul care se noveaza.

                                                                                                                                                                                                                 

         In temeiul art. 125 alin. 2 din Reg. A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017, Societatea IMOTRUST S.A., persoana juridica romana, cu sediul in Arad, str. Poetului, nr. 1/C, jud. Arad, inmatriculata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Arad, sub numarul J2/541/1991, C.U.I. RO1680630, informeaza publicul ca Raportul semestrial aferent semestrului I al anului 2019, este disponibil din data de 14.08.2019 in format electronic pe website-ul Bursei de Valori Bucuresti la link-ul de mai jos si pe website-ul societatii IMOTRUST SA la adresa www.imotrustarad.ro  sectiunea ‘Companie’, subsectiunea ‘Relatii Investitori’ precum si in format fizic, la cerere, la sediul Societatii din Arad, str. Poetului, nr. 1/C.

 

Presedinte al Directoratului                                            

Duica Ana Cristina

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.