Stiri Piata


AMYLON S.A. - AMY

Convocare AGA O & E 22.04.2020

Data Publicare: 20.03.2020 18:05:02

Cod IRIS: FB9DC

Societatea Amylon S.A

             Sibiu

Sos. Alba Iulia, nr. 70

 

Nr: 1830/20.03.2020

 

 

RAPORT CURENT

conform Legii nr. 24/2017 si Regulamentului ASF nr. 5/2018

 

Data raportului: 20.03.2020

Denumirea emitentului: Societea "AMYLON" S.A.

Sediul social: Sibiu, Str. Sos. Alba Iulia, nr. 70

Tel/fax :0269/217722; 0269- 216044

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrul Comertului Sibiu: RO 787672

Numar de ordine in registrul comertului: J 32/110/1991

Capital social subscris si varsat: 2.274.518,30 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB; Segment ATS; categorie AeRO

Eveniment important de raportat: CONVOCARE ADUNARE GENERALA ORDINARA SI EXTRAORDINARA

Consiliul de administratie al Societatii AMYLON S.A. cu sediul in Sibiu, Sos. Alba Iulia nr. 70, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Sibiu sub nr. J 32/110/1991, E.U.I.D ROONRC J32/110/1991, CUI 787672, intrunit in sedinta din data de 19.03.2020, pentru toti actionarii societatii inregistrati in Registrul actionarilor la data de 15.04.2020 ( ca data de referinta), CONVOACA:           

I.              Adunarea generala ordinara a actionarilor, la sediul societatii din Sibiu, Sos. Alba Iulia, nr. 70, pentru data de 22.04.2020, orele 13, cu urmatoarea ordine de zi:

1.    Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2019, pe baza raportului comisiei de cenzori si a raportului auditorului financiar cu privire la verificarea si certificarea situatiilor financiare incheiate la 31.12.2019 si a raportului consiliului de administratie;

2.    Descarcarea de gestiune a administratorilor;

3.    Repartizarea profitului;

4.    Prezentarea si aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul  2020.

5.    Aprobarea programului de investitii pe anul 2020;

6.    Aprobarea casarii sau vanzarii  unor mijloace fixe si obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe uzate fizic sau moral, in baza propunerilor de casare inaintate de Consiliul  de Administratie;

7.    Aprobarea datei de 15.05.2020 ca data de inregistrare in conformitate cu  dispozitiile art.  86 alin.1 din Legea 24/2017, legea privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a datei de 14.05.2020 ca „ex-date”.

8.    Mandatarea persoanei care sa intreprinda demersurile de inregistrare si de publicare a hotararii adoptate, la Oficiul Registrului Comertului din Sibiu.

 

II.            Adunarea generala extraordinara a actionarilor, la sediul societatii din Sibiu, Sos. Alba Iulia, nr. 70, pentru data de 22.04.2020, orele 14,  cu urmatoarea ordine de zi:

1.    Aprobarea de principiu a fuziunii prin absorbtie a Societatii Amylon S.A., in calitate de societate absorbita, cu sediul in mun. Sibiu, Sos. Alba Iulia, nr. 70, jud. Sibiu, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Sibiu sub numar de ordine J32/110/1991, C.U.I. 787672, atribut fiscal RO de catre Societatea Moara Cibin S.A. in calitate de societate absorbanta, cu sediul in mun. Sibiu, sos. Alba Iulia, nr.70, jud. Sibiu, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Sibiu sub numar de ordine J32/89/1991, C.U.I. 785205, atribut fiscal RO.

2.    Efectuarea operatiunilor preliminare fuziunii prin absorbtie, constand dar fara a se limita la:

2.1         Inventarierea si evaluarea elementelor de activ si pasiv ale Societatii Amylon S.A.;

2.2         Stabilirea datei situatiei financiare a fuziunii;

2.3         Intocmirea, in conditiile legii a situatiei financiare inainte de fuziune, in baza raportului de evaluare;

3.     Mandatarea Consiliului de Administratie al Societatii Amylon SA pentru  intocmirea proiectului de fuziune, impreuna cu administratorii Societatii Moara Cibin SA, precum si cu depunerea Proiectului de fuziune la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Sibiu;

4.     Aprobarea datei de 15.05.2020 ca data de inregistrare in conformitate cu  dispozitiile art.  86 alin.1 din Legea 24/2017, legea privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a datei de 14.05.2020 ca „ex-date”.

5.     Aprobarea imputernicirii presedintelui Consiliului de Administratie sa semneze toate documentele necesare in vederea ducerii la indeplinire a hotararilor adoptate.

6.     Mandatarea persoanei care sa intreprinda demersurile de inregistrare si de publicare a hotararii adoptate, la Oficiul Registrului Comertului din Sibiu

 

In cazul in care nu se intrunesc conditiile de validitate la prima convocare, adunarea generala se reprogrameaza pentru data 23.04.2020, urmand a se desfasura incepand cu aceeasi ora si in acelasi loc.

Unul sau mai multi actionari care detin individual sau  impreuna cel putin 5 % din capitalul social au dreptul de a cere introducerea de noi puncte pe ordinea de zi, in termen de 15 zile de la publicarea in Monitorul Oficial al convocatorului, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare si de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele inscrise pe ordinea de zi a adunarii generale. Societatea poate sa raspunda inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul acesteia.

Actionarii mentionati in alineatele precedente au obligatia sa trimita materialele sau intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de copii certificate ale actelor de identitate, buletin sau carte de identitate, in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, precum si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal al acestora, la sediul societatii, cu mentiunea scris clar, cu majuscule: „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 22/23.04.2020.”

La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de referinta, personal (sau prin reprezentantii legali in cazul actionarilor persoane juridice), prin reprezentant, pe baza de procura (imputernicire) speciala sau generala, sau prin corespondenta, pe baza de buletin de vot prin corespondenta.

Actionarii pot fi reprezentati in cadrul adunarilor generale prin alte persoane, in baza unei procuri speciale sau a unei procuri (imputerniciri) generale.

            Formularele de procura speciala, se pot obtine de la sediul societatii sau se pot descarca de pe website-ul societatii incepand cu data de 01.04.2020.

            Procurile (imputernicirile) generale vor fi intocmite in conformitate cu prevederile  art.92 alin. (1) pct. 13 din Legea 24/2017, privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

            Actionarii pot acorda o procura (imputernicire) generala valabila pentru o perioada de timp care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului desemnat sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale cu conditia ca procura (imputernicirea) generala sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art, 2. alin. (1). pct, 20 din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

            Procurile (imputernicirile) generale, inainte de prima lor utilizare, se depun la societate cu 48 de ore inainte de adunarile generale ,in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului sau transmisa pe adresa de email office@amylon.ro cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr 455/2001 privind semnatura electronica. Copii certificate ale procurilor (imputernicirilor) generale sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre acestea in procesele verbale ale adunarilor generale.

            Actionarii nu pot fi reprezentati in adunarile generale, in baza unei procuri (imputerniciri) generale, de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, in conformitate cu dispozitiile art. 92 alin.1 pct. 15 din Legea nr. 24/2017, ce pot aparea in special in unul din urmatoarele cazuri: este actionar majoritar al societatii, sau o alta entitate, controlata de respectivul actionar; este membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al societatii, al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate; este un angajat sau un auditor al societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate; este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice mentionate mai sus.

            In cazul in care persoana imputernicita prin procura (imputernicire) generala este o persoana juridica aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane care face parte din organele de administrare si conducere, sau prin oricare din angajatii sai, prezentand documente care sa ateste calitatea acestora, in original sau in copie conform cu originalul.

            Accesul si/sau votul prin corespondenta al actionarilor indreptatiti sa participe la adunarile generale ale actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (buletin de identitate/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz pasaport/legitimatie de sedere pentru cetatenii straini) sau, in cazul persoanelor juridice si a actionarilor persoane fizice reprezentate, pe baza formularului de procura speciala sau generala data persoanei fizice care le reprezinta.

            Reprezentantii actionarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea astfel:

-reprezentantul legal- pe baza unui document oficial care ii atesta aceasta calitate (ex.:act constitutiv, extras/certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau alta dovada emisa de o autoritate competenta);

-persoana careia i s-a delegat competenta de reprezentare pe langa documentele mentionate anterior (care atesta calitatea de reprezentant legal a persoanei ce semneaza delegatia), va prezenta si procura semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective.

            Reprezentantii persoanelor fizice, precum si reprezentantii persoanelor juridice vor fi identificati pe baza actului de identitate (buletin de identitate/ carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/ legitimatie de sedere pentru cetatenii straini).

Formularul de procura speciala va fi depus, in original, la sediul societatii cel mai tarziu pana la data de 20.04.2020 inclusiv. Desemnarea reprezentantului prin procura va putea fi notificata societatii prin e-mail la adresa office@amylon.ro Dreptul de vot va putea fi exercitat liber de actionari si/sau reprezentantii acestora in limita numarului de voturi detinute la data de referinta conform registrului comunicat de Depozitarul Central SA si a mandatului acordat.

In cazul in care un reprezentant detine procuri diferite conferite de mai multi actionari, acesta are dreptul sa voteze pentru un actionar in mod diferit fata de votul pentru alt actionar, totalizarea voturilor se va face cu respectarea procedurii instituite de reglementarile ASF.

            In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot, completat si semnat, va fi transmis prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa, incorporata conform Legii nr. 455/2001, pana la data de 20.04.2020 inclusiv, la adresa office@amylon.ro cu mentiunea scrisa clar „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA /EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 22/23.04.2020.”

Documentele si informatiile referitoare la problemele inscrise pe ordinea de zi pot fi consultate si procurate de la sediul societatii sau pe pagina web a societatii www.amylon.ro, incepand cu data convocarii.

 

Presedinte al Consiliului de Administratie,

            Ec. Tudor Constantin

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.