Stiri Piata


INTERNATIONAL CAVIAR CORPORATION SA CALAN - AMAL

Hotarari AGA O 12.04.2019

Data Publicare: 15.04.2019 9:14:55

Cod IRIS: 2CAAB

                                                     RAPORT CURENT

                            Conform  Regulamentului  CNVM nr.1/2006 ,Anexa 29

                                                  Data Raportului 15.04.2019

 

Denumirea societatii comerciale  INTERNATIONAL CAVIAR CORPORATION SA

 

Sediul social CALAN, str.Izvorului , nr.5, judet Hunedoara,

 www.iccsa.ro,email:icc_sa@yahoo.com

Numarul de telefon/fax Telefon: 0799.374.253, Fax:0254734413Codul unic de inregistrare la

Oficiul Registrului Comertului RO 2141715

Numar de ordine in Registrul Comertului J20/258/1991

 

Capitalul social subscris si varsat 9.251.666 lei

 

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:ATS-Sistem Alternativ de Tranzactionare administrat de BVB

 

1.Evenimente importante de raportat

 

a)Schimbari in controlul asupra societatii comerciale :NU ESTE CAZUL

 

b)Achizitii sau instrainari substantiale de active : NU ESTE CAZUL

 

c)Procedura falimentului:NU ESTE CAZUL

d)Tranzactii de tipul celor enumerate la art.225 din Legea 297/2004:NU ESTE CAZUL

e)Alte evenimente:

           1.DESFASURAREA ADUNARII GENERALE ORDINARE legal constituita la a doua convocare, in data de 12.04.2019

 

      HOTARAREA ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

SC INTERNATIONAL CAVIAR CORPORATION SA

 din data de 12.04.2019

 

Adunarea a fost convocata  prin convocatorul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei  nr.1095/11.03.2019, partea a IV-a si in Ziarul Hunedoreanului din data de 12.03.2019  pentru data de  11.04.2019,respectiv 12.04.2019, orele 16,30 .

La Adunarea Generala Ordinara a actionarilor participa actionarii inscrisi in Registrul  Actionarilor, conform listei eliberate de Depozitarul Central, la data de referinta 01.04.2019

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor SC INTERNATIONAL CAVIAR CORPORATION SA, legal constituita la a doua convocare, intrunita la Calan, la sediul societatii,din strada Izvorului,nr.5, judet Hunedoara, cu votul unanim al  actionarilor prezenti si reprezentati, ce detin   46,0538% din capitalul social,a adoptat urmatoarea:

HOTARARE

1.      Se aproba  Raportul  Anual al Consiliului de Administratie cu unaninimitate de voturi  a actionarilor prezenti .

2.      Se prezinta Adunarii Generale Ordinare raportul de audit intocmit de  domnul Ardelean Dorel,Auditor financiar .

3.       Se aproba de catre Adunarea Generala Ordinara cu unanimitate de voturi  situatiile financiare anuale la 31.12.2018 ( bilant  si contul de profit si pierderi ).

4.      Cu privire la punctul 4 al ordinii de zi se constata ca societatea nu a inregistrat profit , iar pierderile se aproba sa fie  acoperite din prime de capital.Societatea nu va distribui dividende.

5.      Cu privire la punctul 5, se aproba   bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2019 si  planul de dezvoltare in perspectiva, pe termen mediu,d-nul  Schroder Roland Erhard propune sa se initieze o finantare prin Crowd funding,se aproba infiintarea unei fabrici proprii de ambalare/reambalare a caviarului .

6.      Se aproba cu votul actionarilor prezenti  ce detin 24.4578% din capitalul social, abtinandu-se   de la vot  doamna Stefanescu Valentina Laura,membru CA(actionar ce detine 0.2754%) si domnul Schroder Roland Erhard, membru CA(actionar ce detine 21,3206%) descarcarea de gestiune a Consiliului de Administratie.

7.      Adunarea Generala Ordinara aproba data de 07.05.2019 ca data de inregistrare,iar exdata este 06.05.2019, pentru identificarea actionarilor care vor beneficia de  efectele hotararii AGOA.

8.      Adunarea Generala Ordinara aproba  prin vot secret cu unanimitate de voturi alegerea domnului  Schroder Roland Erhard,ca membru in Consiliul de Administratie,acesta fiind singurul care si-a depus candidatura,celelalte doua locuri ramanand vacante.

9.       AGOA aproba indeplinirea formalitatilor de radiere din evidenta Oficiului Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Hunedoara a domnului Cotutiu Ioan si a doamnei Stefanescu Valentina Laura, ca urmare a incetarii mandatului acestora .

10.  AGOA aproba mandat de 4 ani pt.Consiliul de Administratie.

11.  AGOA aproba ca pana la trecerea pe profit a societatii,Consiliul de Administratie sa nu fie remunerat.

12.  AGOA aproba ca noul Consiliu de Administreatie  sa incheie contracte de mandat cu societatea.

13.  AGOA aproba ca imputernicirea unei persoane pentru a negocia si a semna contractul de mandat sa se realizeze in momentul completarii numarului de membrii CA.

14.  AGOA aproba mandatarea noului Consiliu de Administratie care va fi ales,sa cumpere in numele societatii si pentru societate actiuni sau parti sociale.

15.  AGOA  aproba mandatarea noului Consiliu de Administratie sa achizitioneze active cu valoare mai mare de10%  din activele nete ale societatii.

 16.AGOA mandateaza pe doamna Stefanescu Valentina Laura pentru     indeplinirea tuturor formalitatilor legale de inregistrare a Hotararii  adoptate  la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Hunedoara.

 

 

       PRESEDINTE AGOA                                       SECRETAR AGOA

               Cotutiu Ioan                                          Lupulescu Pompilia Emilia

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.