Stiri Piata


ALUMIL ROM INDUSTRY S.A. - ALU

Convocare AGA O & E in 25/26 Aprilie 2018

Data Publicare: 22.03.2018 8:30:09

Cod IRIS: E55A4

 

Raport curent

Nr. 5 din  22 martie 2018

Raport curent conform art. 122 din Legea 24/2017 si art 113 litera A, alin. 1, litera e) din Regulamentul CNVM 1/2006

Data raportului: 22 martie 2018

Denumirea entitatii emitente: Alumil Rom Industry SA

Sediul social: Bucuresti, Calea Rahovei nr. 286 A, Sector 5

Numarul de telefon/fax: 021 4243456 , fax: 021 423 39 32

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO10042631

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/85640/1997

Capital social subscris si varsat: 6.250.000 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori       Bucuresti, Titluri de capital – Standard

Evenimente importante de raportat:

A.      Consiliul de administratie al Alumil Rom Industry SA a adoptat Hotararea nr. 1/21.03.2018 prin care s-a aprobat:

  1. Aprobarea Raportului Administratorilor cu privire la activitatea societatii pentru exercitiul financiar 2017 ce vor fi supuse discutiei si aprobarii in cadrul Adunarii Generale a Actionarilor Societatii. 

2.       Aprobarea situatiior financiare ale Societatii pentru exercitiul financiar 2017 ce vor fi supuse discutiei si aprobarii in cadrul Adunarii Generale a Actionarilor Societatii.

3.       Aprobarea propunerii de reinnoire a mandatului acordat administratorilor Societatii pentru Dl Michail Sotiriou, Dna Evangelia Mylona, Dl. Georgios Doukidis si incetarea prin expirarea termenului a mandatelor dlor Konstantinos Akrivopoulos si Dimitris Koutsoupias si numirea dlui Georgios Mylonas si a dlui Marus Ionita pentru un mandat de 4 ani ca membri ai Consiliului de Administratie al societatii, in pozitiile de Vicepresedinte respectiv Director General. 

4.       Aprobarea convocarii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor in vederea aprobarii  situatiilor financiare anuale ale societatii pentru anul 2017 in data de 25 aprilie 2018. orele 11.00  la sediul Societatii din Bucuresti, Calea Rahovei nr. 286A, sector 5, conform anexei.  De asemenea,  Consiliul de Administratie aproba toate formularele de documente ce vor fi puse la  dispozitia actionarilor si/sau comunicate catre organismele de reglementare si anume: raportul curent cu privire la  Convocarea AGOA,  formularele de procuri in limba romana si engleza, proiectele de hotarari AGOA.

5.       Aprobarea convocarii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor in data de 25 aprilie 2018, orele 11.30 la sediul Societatii din Bucuresti, Calea Rahovei nr. 286A, sector 5, conform anexei. 

De asemenea  Consiliul de Administratie aproba toate formularele de documente ce vor fi puse la  dispozitia actionarilor si/sau comunicate catre organismele de reglementare si anume: raportul curent cu privire la  Convocarea AGEA, formularele de procuri in limba romana si engleza, proiectele de hotarari AGEA.

B.      Consiliul de Administratie al societatii comerciale ALUMIL ROM INDUSTRY S.A., societate comerciala infiintata in conformitate cu legislatia romana, cu sediul social in Bucuresti, Calea Rahovei nr. 286 A, sector 5, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub numarul J40/8540/1997, CUI 10042631, Atribut fiscal RO, capital social subscris si integral varsat 6.250.000 RON (denumita in continuare ,,ALUMIL" sau ,,Societatea"), convoaca

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

in data de 25.04.2018 incepand cu ora 11.00 a.m., la sediul ALUMIL din Calea Rahovei nr. 286 A, Sector 5, Bucuresti, avand urmatoarea

ORDINE DE Zl:

1.              Discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2017, pe baza raportului Consiliului de Administratie si a raportului auditorului financiar pentru exercitiul financiar 2017;

2.              Aprobarea propunerii Consiliului de Administratie  cu privire la repartizarea profitului net si distribuirea catre actionarii ALUMIL ROM IDUSTRY SA, inregistrati in registrul actionarilor la Data de inregistrare, a unui dividend cu o valoare bruta pe actiune de 0,416 RON/actiune;

3.              Descarcarea de gestiune a administratorilor Societatii pentru exercitiul financiar 2017;

4.              Prelungirea mandatului auditorului financiar al Societatii pentru o perioada de 1 an;

5.              Prezentarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2018;

6.              Prelungirea mandatelor pentru o noua durata de 4 ani a urmatorilor membri ai Consiliului de Administratie al Societatii: Dl Michail Sotiriou, Dna Evangelia Mylona, Dl. Georgios Doukidis, incetarea prin expirarea termenului a mandatelor dlor Konstantinos Akrivopoulos si Dimitris Koutsoupias si numirea dlui Georgios Mylonas si a dlui Marius Ionita pentru un mandat de 4 ani ca membri ai Consiliului de Administratie al societatii, in pozitiile de Vicepresedinte, respectiv Director General;

7.              Aprobarea remuneratiei si a conditiilor contractului de mandat al administratorilor pentru mandatul acordat;

8.              Stabilirea datei de 21.05.2018 ca ,,data de inregistrare", data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor;

9.              Stabilirea datei de 18.05.2018 ca data ,,ex date", data calendaristica de la care actiunile ALUMIL ROM INDUSTRY S.A., obiect al Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din respectiva hotarare;

10.        Stabilirea datei de 06.06.2018 ca ,,data platii", data calendaristica la care distribuirea dividendelor aferente actiunilor ALUMIL ROM INDUSTRY SA, asa cum a fost stabilita prin Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, devine certa;

11.       Mandatarea Dlui. Michail Sotiriou, Presedinte al Consiliului de Administratie, pentru semnarea in numele actionarilor a hotararilor luate in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si efectuarea tuturor formalitatilor cerute de lege pentru inregistrarea si aplicarea hotararilor adoptate ca si pentru semnarea valabila in numele si pe seama Societatii a oricaror contracte sau alte acte juridice subsecvente acestor hotarari.

Doar persoanele inregistrate ca actionari la data de 13.04.2018 care este data de referinta a adunarii, conform evidentelor emise de Depozitarul Central S.A., pot participa si vota in cadrul adunarii generale.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati in cadrul sedintei fie de reprezentantii lor legali, fie de alti reprezentanti carora li s-a acordat o procura speciala sau generala, in conditiile art. 92 alin 19 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata. Continutul minim al procurii speciale este conform cu art. 15 din Regulamentul nr. 6/2009 emis de CNVM.  Modelul de procura speciala, in limba romana si engleza, poate fi obtinut de la sediul societatii sau poate fi descarcat de pe site-ul www.alumil.com/ro  incepand cu data de 26.03.2018.

Actionarii pot acorda o imputernicire generala valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor din  Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, sau unui avocat.

Actionarii nu pot fi reprezentati in adunarea generala a actionarilor pe baza unei imputerniciri generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese ce poate aparea in special in unul dintre urmatoarele cazuri:

a) este un actionar majoritar al societatii sau o alta entitate controlata de respectivul actionar;

b) este membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al societatii, al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. a);

c) este un angajat sau un auditor al societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. a);

d) este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice prevazute la lit. a)-c).

Imputernicitul nu poate fi substituit de o alta persoana. In conditiile in care persoana imputernicita este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai. 

Data limita a depunerii procurilor este 23.04.2018 ora 11.00. O copie a procurii/imputernicirii generale, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului (in limba romana sau engleza), insotit de o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare a actionarului reprezentat, vor fi depuse la sediul societatii din Bucuresti, Calea Rahovei nr. 286 A, sector 5 sau pot fi transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa la office@alumil.ro.

Copii certificate ale imputernicirilor sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul verbal al adunarii generale.

Actionarii pot imputernici o institutie de credit care presteaza servicii de custodie in baza unei procuri speciale intocmita conform Regulamentului CNVM nr. 6/2009 si semnata de respectivul actionar care va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere data de institutia de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura speciala, din care sa reiasa ca:

i) institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar;

ii) instructiunile din procura speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar;

iii) procura speciala este semnata de actionar.

Procura speciala si declaratia mentionate mai sus trebuie depuse la sediul Societatii din Bucuresti, Calea Rahovei nr. 286 A, sector 5, in original, semnate si, dupa caz, stampilate, sau pot fi transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa la office@alumil.ro.

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta,  inainte de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor,  prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta in limba romana sau limba engleza. Formularul de vot prin corespondenta semnat in original sau purtand semnatura electronica extinsa impreuna cu copia actului de identitate sau a certificatului de inregistrare a actionarului, vor fi transmise societatii in original la sediul acesteia pana la data de 23.04.2018, ora 11.00. Conform art 92 alin 20 din legea 24/2017 in situatia in care un actionar care si-a exprimat votul prin corepondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta  exprimat pentru acea adunare generala va fi anulat, fiind luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.

In cazul actionarilor persoane juridice, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data  de 23.03.2018.

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, fara alte formalitati suplimentare. 

Documentele, materialele vizand ordinea de zi,  proiectul de hotarare si formularul de vot prin corespondenta, disponibile in limba romana si engleza,  lista cuprinzand informatiile cu privire la membrii propusi a face parte din Consiliul de Administratie al Societatii (numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator) vor fi puse la dispozitia actionarilor  pentru a fi consultate si, daca este cazul, completate in conformitate cu prevederile art 117 alin 6 din Legea 31/1990, incepand  cu data de 26.03.2018, ora 10.00, la sediul ALUMIL, la Secretariatul Societatii, in zilele lucratoare, precum si pe site-ul societatii, www.alumil.com/ro.

Data limita pana la care actionarii pot face propuneri privind candidatii pentru posturile de administratori ai societatii, este 10.04.2018.

Actionarii care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul:

(i) de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau un proiect de hotarare propus spre adoptare de Adunarea Generala; si

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Aceste drepturi pot fi exercitate in scris pana la data de 10.04.2018.

Actionarii societatii pot adresa intrebari in scris privind punctele de pe ordinea de zi, acestea urmand a fi depuse la sediul societatii impreuna cu copii dupa acte care permit identificarea actionarului pana la data de 23.04.2018 ora 11.00.

In cazul in care la data mentionata mai sus pentru desfasurarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor nu se vor intruni conditiile de validitate prevazute de Legea societatilor comerciale si de Actul Constitutiv al Societatii, sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor este convocata pentru data de 26.04.2018 incepand  cu orele 11.00 a.m. la aceeasi adresa si avand aceeasi ordine de zi.

Informatii suplimentare se pot obtine la Secretariatul Societatii, la tel. +4021 424 3456.

C. Consiliul de Administratie al societatii comerciale ALUMIL ROM INDUSTRY S.A., societate comerciala infiintata in conformitate cu legislatia romana, cu sediul social in Bucuresti, Calea Rahovei nr. 286 A, sector 5, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub numarul J40/8540/1997, CUI 10042631, Atribut fiscal RO, capital social subscris si integral varsat 6.250.000 RON (denumita in continuare ,,ALUMIL" sau ,,Societatea"), convoaca

 

ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR 

in data de 25.04.2018 incepand cu ora 11.30 a.m., la sediul ALUMIL din Calea Rahovei nr. 286 A, Sector 5, Bucuresti, avand urmatoarea

ORDINE DE Zl: 

1.       Aprobarea prelungirii facilitatii de credit in sold in suma de 2.000.000 eur la Banca Transilvania, conform contractului de credit nr 2/BWI/2014 si a actelor aditionale ulterioare, cu mentinerea garantiilor deja constituite si mentinerea mandatului acordat domnului Michail Sotiriou, prin hotararea Consiliului de Administratie nr. 03/21.04.2016, pentru semnarea tuturor actelor aditionale ulterioare, necesare pentru prelungirea facilitatii de credit la Banca Transilvania.

2.       Modificarea Actului Constitutiv al Societatii si actualizarea acestuia dupa cum urmeaza:

a)       Art 15.2. va avea urmatoarea formulare:

„Consiliul de Administratie este condus de Presedinte, sau, in lipsa acestuia, de catre oricare dintre Vicepresedinti, avand aceleasi drepturi ca Presedintele in functie. Presedintele Consiliului de Administratie are puteri depline de reprezentare si decizie cu privire la societate in limitele  prevazute de lege si de prezentul Actul Constitutiv.

Componenta Consiliului de Administratie este cuprinsa in Anexa 2 la prezentul Act Constitutiv.”

b)       Art. 18 Conducerea executiva. Directorii va avea urmatoarea formulare :

« 18.1.Consiliul de Administratie va delega conducerea Societatii unuia sau mai multor directori, numind pe unul dintre acestia Director General. Directorii pot fi numiti din cadrul membrilor Consiliului de Administratie sau din exteriorul acestui organ societar.

18.2. Directorul General si ceilalti Directori  vor lua toate masurile aferente conducerii Societatii, in limitele obiectului de activitate al Societatii si cu respectarea competentelor exclusive rezervate de lege sau de Actul constitutiv, Consiliului de Administratie si Adunarii Generale a Actionarilor.

18.3. Directorul General si ceilalti Directori vor informa in mod regulat Consiliul de Administratie asupra operatiunilor realizate si asupra celor planificate.

18.4. Directorul General si ceilalti Directori pot fi convocati la orice intrunire a Consiliului de Administratie, intruniri la care sunt obligati sa participe. Directorii care sunt si administratori vor avea drept de vot in cadrul acestor intruniri.

18.5. Directorul General va avea competente limitate in ceea ce priveste angajarea Societatii, dreptul acestuia de decizie si reprezentare fiind limitat la  acte  a caror valoare nu depaseste suma de 10.000 Euro sau echivalent in lei  ori alte valute. Directorul General va putea delega reprezentarea unui alt director, altor Directori, sau  persoane angajate de Societate sau din exterior, in baza  unui mandat valabil. »

3.       Stabilirea datei de 21.05.2018 ca ,,data de inregistrare", data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii Adunarii Generale Extraordinare a actionarilor.

4.       Stabilirea datei de 18.05.2018 ca data ,,ex date", data calendaristica de la care actiunile ALUMIL ROM INDUSTRY S.A., obiect al Hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din respectiva hotarare.

5.       Mandatarea Dlui. Michail Sotiriou, Presedinte al Consiliului de Administratie al Societatii, pentru semnarea in numele actionarilor a hotararilor luate in cadrul Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor si efectuarea tuturor formalitatilor cerute de lege pentru inregistrarea si aplicarea hotararilor adoptate ca si pentru semnarea valabila in numele si pe seama Societatii a oricaror contracte sau alte acte juridice subsecvente acestor hotarari, a Actului Constitutiv actualizat al Societatii si in mod special imputernicirea Dlui Michail Sotiriou pentru semnarea tuturor cererilor, documentelor ce tin de ducerea la indeplinire a prezentei Hotarari si sa reprezinte societatea cu depline puteri in fata Bancii Transilvania SA, in vederea derularii in bune conditii a facilitatii  contractate (de la aceasta institutie bancara), avand dreptul de a semna orice act(e) aditional (e)  la contractul  de credit nr. 2/BWI/2014, ce  pot avea ca obiect, inclusiv dar fara a se limita la, prelungirea termenelor, operatiuni de restructurare, reesalonare, diminuare, modificarea si completarea structurii de garantii la nivelului necesarului de garantat conform negocierilor cu banca,  precum si orice alte documente necesare derularii  in bune conditii a facilitatii de credit contractate.

Doar persoanele inregistrate ca actionari la data de 13.04.2018 care este data de referinta a adunarii, conform evidentelor emise de Depozitarul Central S.A., pot participa si vota in cadrul adunarii generale.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati in cadrul sedintei fie de reprezentantii lor legali, fie de alti reprezentanti carora li s-a acordat o procura speciala sau generala, in conditiile art. 92 alin 19 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata. Continutul minim al procurii speciale este conform cu art. 15 din Regulamentul nr. 6/2009 emis de CNVM.  Modelul de procura speciala, in limba romana si engleza, poate fi obtinut de la sediul societatii sau poate fi descarcat de pe site-ul www.alumil.com/ro  incepand cu data de 26.03.2018.

Actionarii pot acorda o imputernicire generala valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor din  Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, sau unui avocat.

Actionarii nu pot fi reprezentati in adunarea generala a actionarilor pe baza unei imputerniciri generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese ce poate aparea in special in unul dintre urmatoarele cazuri:

a) este un actionar majoritar al societatii sau o alta entitate controlata de respectivul actionar;

b) este membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al societatii, al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. a);

c) este un angajat sau un auditor al societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. a);

d) este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice prevazute la lit. a)-c).

Imputernicitul nu poate fi substituit de o alta persoana. In conditiile in care persoana imputernicita este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

Data limita a depunerii procurilor este 23.04.2018 ora 11.00. O copie a procurii/imputernicirii generale, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului (in limba romana sau engleza), insotit de o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare a actionarului reprezentat, vor fi depuse la sediul societatii din Bucuresti, Calea Rahovei nr. 286 A, sector 5 sau pot fi transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa la office@alumil.ro. Copii certificate ale imputernicirilor sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul verbal al adunarii  generale.

Actionarii pot imputernici o institutie de credit care presteaza servicii de custodie in baza unei procuri speciale intocmita conform Regulamentului CNVM nr. 6/2009 si semnata de respectivul actionar care va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere data de institutia de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura speciala, din care sa reiasa ca:

i) institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar;

ii) instructiunile din procura speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar;

iii) procura speciala este semnata de actionar.

Procura speciala si declaratia mentionate mai sus trebuie depuse la sediul Societatii din Bucuresti, Calea Rahovei nr. 286 A, sector 5, in original, semnate si, dupa caz, stampilate, sau pot fi transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa la office@alumil.ro.

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta,  inainte de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta in limba romana sau limba engleza.

Formularul de vot prin corespondenta semnat in original sau purtand semnatura electronica extinsa  impreuna cu copia actului de identitate sau a certificatului de inregistrare a actionarului, vor fi transmise societatii in original la sediul acesteia pana la data de 23.04.2018, ora 11.00. Conform art 92 alin 20 din legea 24/2017 in situatia in care un actionar care si-a exprimat votul prin corepondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta  exprimat pentru acea adunare generala va fi anulat, fiind luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.

In cazul actionarilor persoane juridice, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data  de 23.03.2018.

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, fara alte formalitati suplimentare. 

Documentele, materialele vizand ordinea de zi,  proiectul de hotarare si formularul de vot prin corespondenta, disponibile in limba romana si engleza, vor fi puse la dispozitia actionarilor incepand  cu data de 26.03.2018, ora 10.00, la sediul ALUMIL, la Secretariatul Societatii, in zilele lucratoare, precum si pe site-ul societatii, www.alumil.com/ro.

Actionarii care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul:

(i) de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau un proiect de hotarare propus spre adoptare de Adunarea Generala; si

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Aceste drepturi pot fi exercitate in scris pana la data de 10.04.2018.

Actionarii societatii pot adresa intrebari in scris privind punctele de pe ordinea de zi, acestea urmand a fi depuse la sediul societatii impreuna cu copii dupa acte care permit identificarea actionarului pana la data de 23.04.2018 ora 11.00.

In cazul in care la data mentionata mai sus pentru desfasurarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor nu se vor intruni conditiile de validitate prevazute de Legea societatilor comerciale si de Actul Constitutiv al Societatii, sedinta Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor este convocata pentru data de 26.04.2018 incepand  cu orele 11 ,30 a.m. la aceeasi adresa si avand aceeasi ordine de zi.

Informatii suplimentare se pot obtine la Secretariatul Societatii, la tel. +4021 424 3456.

Consiliul de Administratie

Presedinte, Director General

Michail Sotiriou

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.