● BURSA DE VALORI BUCURESTI
● AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
RAPORT CURENT
Conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului ASF nr. 5/2018
Data raportului: 04.12.2019
Denumirea entitatii emitente: S.C. ALCOM S.A.
Sediul social: Str. Proclamatia de la Timisoara nr. 7, Timisoara, jud. Timis;
Numarul de telefon: 0734.557.730;
Nr. si data inregistrarii la Oficiul Registrului Comertului: J35/56/1991;
Codul Unic de Inregistrare : RO 1801848;
Capital social subscris si varsat : 310.340 lei;
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise : Bursa de Valori Bucuresti - segment ATS - Piata AeRo.
Eveniment important de raportat:
Va aducem la cunostinta Hotararea nr. 2 a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 04.12.2019:
Art. 1. Actionarii aleg si numesc pe d-na Fatu Simona Carmen membru in Consiliului de Administratie al Societatii, urmare a renuntarii la mandatul de membru al Consiliului de Administratie a domnului Neacsu Vlad Nicolae. Durata mandatului administratorului ales va fi egala cu perioada ramasa pana la expirarea mandatului aferent pozitiei vacante stabilita prin Hotararea AGOA nr. 03 din 13/12/2018 respectiv data de 19.01.2023. Administratorul ales va incheia cu Societatea un contract de administratie in forma aprobata de adunarea generala a actionarilor nr. 03 din data de 13/12/2018 conform art.5. Remuneratia este cea stabilita prin art 5 din Hotararea AGOA nr. 03 din 13/12/2018.
Art.2 Actionarii imputernicesc reprezentantul actionarului majoritar sa semneze, in numele si pe seama Societatii, contractul de administratie care va fi incheiat de Societate cu administratorul ales conform punctului 1 pentru desfasurarea activitatii acestuia in calitate de membru al consiliului de administratie.
Art. 3. Actionarii numesc societatea PKF FINCONTA S.R.L., avand sediul social in Bucuresti, str. Jean-Louis Calderon, nr. 38, Sector 2, Bucuresti, CP 020037 din Romania in calitate de auditor financiar statutar al Societatii, pentru auditarea situatiilor financiare anuale ale Societatii aferente exercitiilor financiare incheiate la data de 31 decembrie 2019, 2020 si 2021. Durata contractului de audit financiar va fi de 3 ani.
Art. 4. Actionarii aproba imputernicirea D-lui. Georgescu Petre-Madalin, in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie al Societatii pentru a efectua formalitatile legale ce se impun in vederea indeplinirii conditiilor de publicitate a hotararilor adoptate de AGOA din data de 04.12.2019, precum si acordarea acestuia a dreptului de a delega unei alte persoane mandatul pentru efectuarea formalitatilor mentionate anterior.
Art. 5. Actionarii aproba data de 31.12.2019, ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGOA, in conformitate legea aplicabila.
Presedintele Consiliului de Administratie,
Georgescu Petre Madalin