Stiri Piata


ALBALACT SA - ALBZ

Completare Convocare AGAO/AGEA 24.04.2017

Data Publicare: 11.04.2017 9:28:49

Cod IRIS: 348A1

RAPORT  CURENT 

 (conform Regulamentului CNVM nr.1/2006)

 

Data raportului :                                               11 aprilie 2017

Denumirea unitatii emitente :                           ALBALACT  S.A.

Sediul  social  :                                                  Oiejdea, DN 1, Km 392+600, comuna Galda de Jos,  judetul Alba

Numarul de telefon/fax :                                 Tel./fax. 0258/816738; 846980

Numarul si data inregistrarii la O.R.C.  :                        J 01 / 70 / 1991

Cod de inregistrare Fiscala :                             RO 1755369

Capital social subscris si varsat :                                    65.270.886,70 lei

Piata reglementata pe care se

tranzactioneaza valorile mobiliare emise :       BVB Categoria standard

Simbol :                                                           ALBZ

 

EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT :

 

A)    Completarea ordinii de zi a sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Albalact S.A. din data de 24 aprilie 2017

 

Avand in vedere:

(i)     Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor („AGOA”) Albalact S.A. cu sediul in localitatea Oiejdea, comuna Galda de Jos, DN1 KM. 392+600, cod postal 517293 judetul Alba, Romania, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub numarul J01/70/1991, cod unic de inregistrare 1755369 („Societatea”) si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii („AGEA”), prin care AGOA a fost convocata pentru data de 24 aprilie 2017, ora 11:00, la sediul Societatii pentru toti actionarii inregistrati la Depozitarul Central la sfarsitul zilei de 14 aprilie 2017, stabilita ca data de referinta pentru tinerea AGOA, iar AGEA a fost convocata pentru data de 24 aprilie 2017, ora 11:30, la sediul Societatii, pentru toti actionarii inregistrati la Depozitarul Central la sfarsitul zilei de 14 aprilie 2017, stabilita ca data de referinta pentru tinerea AGEA;

(ii)   Publicarea convocatorului pentru adunarile generale ale actionarilor Societatii mentionate la punctul (i) de mai sus in Monitorul Oficial al Romaniei Partea a-IV-a nr. 949/22.03.2017 si in ziarul Bursa nr. 54 din 22 martie 2017;

(iii)  Adresa transmisa de Autoritatea de Supraveghere Financiara sub nr. 2970/23.03.2017;

(iv)  Cererea formulata la data de 31 martie 2017 de actionarul B.S.A. International, o societate anonima organizata si functionand conform legii belgiene, cu sediul social situat in Anderlecht (1070 Bruxelles), rue des Veterinaires 42 F, Belgia, inregistrata sub numarul 0443.205.173 la Banque - Carrefour des Entreprises, reprezentata prin Dl. Emmanuel Besnier, in calitate de Administrator Delegat, cu o detinere de 636.366.228 actiuni, reprezentand 97,4962% din capitalul social al Societatii, de completare a ordinii de zi a sedintei AGEA;

 

in conformitate cu prevederile art. 117 din Legea nr. 31/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, prin Decizia nr. 9 din data de 04.04.2017, Consiliul de Administratie al Albalact S.A. completeaza ordinea de zi a AGEA stabilite pentru data de 24 aprilie 2017, ora 11:30, si ordinea de zi AGOA stabilite pentru data de 24 aprilie 2017, ora 11:00, din Convocatorul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei Partea a-IV-a nr. 949/22.03.2017 si Ziarul Bursa nr. 54 din 22 martie 2017, cu urmatoarele noi puncte si cu mentionarea formalitatilor prevazute de Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentul CNVM nr. 6/2009 privind exercitarea anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarilor generale ale societatilor comerciale:

 

A)    Noile puncte pentru ordinea de zi AGEA:

 

„4. Aprobarea renuntarii la Planul de Optiune pentru Cumpararea de Actiuni „Stock Option Plan” aprobat prin Hotararea nr. 1 a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Albalact S.A. din data de 21 aprilie 2015 si adoptat prin Decizia nr. 7 a Consiliului de Administratie al Albalact S.A. din data de 19 martie 2015.

5. Aprobarea datei de 12 mai 2017 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv data care serveste la identificarea actionarilor care urmeaza a beneficia de efectele si drepturile conferite prin hotararile ce vor fi adoptate de AGEA.”

 

B)     Noile puncte pentru ordinea de zi AGOA:

 

„10. Aprobarea datei de 12 mai 2017 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv data care serveste la identificarea actionarilor care urmeaza a beneficia de efectele si drepturile conferite prin hotararile ce vor fi adoptate de AGA.”

 

Dupa completare, Ordinea de zi a AGOA este urmatoarea:

 

1.      Prezentarea, discutarea si aprobarea raportului de activitate al Consiliului de Administratie pe anul 2016.

2.      Prezentarea, discutarea si aprobarea situatiilor financiare si anexelor acestora intocmite pentru exercitiul financiar aferent anului 2016, pe baza rapoartelor prezentate de administratorii Societatii si auditorii financiari.

3.      Prezentarea, discutarea si aprobarea raportului intocmit de auditorii financiari pentru exercitiul financiar aferent anului 2016.

4.      Discutarea si aprobarea ca profitul net inregistrat in exercitiul financiar sa ramana nerepartizat, prin urmare, sa nu se distribuie dividendele pentru exercitiul financiar 2016.

5.      Discutarea si aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a programului de activitate pentru exercitiul financiar aferent anului 2017.

6.      Discutarea si aprobarea propunerii de prelungire a mandatului de auditor financiar al ALBALACT S.A. a Societatii PricewaterhouseCoopers Audit S.R.L. pentru auditarea situatiilor financiare anuale aferente exercitiului financiar 2017. Durata contractului de audit financiar va fi de 1 an.

7.      Aprobarea descarcarii de gestiune a Consiliului de Administratie al Societatii pentru activitatea desfasurata aferenta exercitiului financiar 2016.

8.      Discutarea si aprobarea ca pentru anul 2017 membrii Consiliului de Administratie sa nu fie remunerati.

9.      Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii, sa semneze, in numele si pe seama actionarilor, hotararile AGA si sa indeplineasca toate si oricare formalitati cerute de lege pentru inregistrarea, punerea in executare si pentru asigurarea opozabilitatii fata de tertele persoane a hotararilor adoptate de AGA. Presedintelui ii este conferit dreptul de a delega altor persoane mandatul sau cu privire la indeplinirea formalitatilor mentionate mai sus.

10.  Aprobarea datei de 12 mai 2017 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv data care serveste la identificarea actionarilor care urmeaza a beneficia de efectele si drepturile conferite prin hotararile ce vor fi adoptate de AGA.

 

Dupa completare, Ordinea de zi a AGEA este urmatoarea:

 

  1. Discutarea si aprobarea numirii ca reprezentant al ALBALACT S.A., in calitate de Asociat Unic al ALBALACT LOGISTIC S.R.L., in ALBALACT LOGISTIC S.R.L. a domnului Giampaolo Manzonetto, cetatean italian, nascut in Castelfranco Veneto, ltalia, la data de 11.11.1971, domiciliat in Bucuresti, Calea Mosilor 199, sector 2, identificat cu Pasaport Seria YA nr. 3868866, emis de Autoritatile Italiene la Bucuresti, la data de 04.01.2013, valabil pana la data de 03.01.2023.
  2. Discutarea si aprobarea modificarii in intregime a Actului Constitutiv al Societatii si rescrierea acestuia conform proiectului de act constitutiv inclus in Convocarea adunarii generale publicata in Monitorul Oficial al Romaniei Partea a-IV-a nr. 949/22.03.2017 si Ziarul Bursa nr. 54 din 22 martie 2017.

3.      Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii, sa semneze, in numele si pe seama actionarilor, hotararile AGEA si sa indeplineasca toate si oricare formalitati cerute de lege pentru inregistrarea, punerea in executare si pentru asigurarea opozabilitatii fata de tertele persoane a hotararilor adoptate de AGEA. Presedintelui ii este conferit dreptul de a delega altor persoane mandatul sau cu privire la indeplinirea formalitatilor mentionate mai sus.

  1. Aprobarea renuntarii la Planul de Optiune pentru Cumpararea de Actiuni „Stock Option Plan” aprobat prin Hotararea nr. 1 a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Albalact S.A. din data de 21 aprilie 2015 si adoptat prin Decizia nr. 7 a Consiliului de Administratie al Albalact S.A. din data de 19 martie 2015.
  2. Aprobarea datei de 12 mai 2017 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv data care serveste la identificarea actionarilor care urmeaza a beneficia de efectele si drepturile conferite prin hotararile ce vor fi adoptate de AGEA.

 

In cadrul AGOA si AGEA convocate pentru data de 24 aprilie 2017, pot participa si vota doar persoanele care sunt actionari ai Societatii inregistrati in registrul actionarilor Societatii tinut de Depozitarul Central S.A. la data de referinta 14 aprilie 2017 ("Data de Referinta").

 

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social al Albalact (denumiti in cele ce urmeaza "Initiatori") au dreptul:

 i.          de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct suplimentar sa fie redactat in scris, sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de catre adunarea generala si sa fie depus sau transmis la sediul Societatii prin servicii de curierat, cu confirmare de primire, sau prin mijloace electronice, purtand semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica (la adresa de e-mail juridic@albalact.ro), cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: "PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/ EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 24 APRILIE 2017", in termen de 15 zile de la data publicarii Convocatorului, respectiv pana la data de 7 aprilie 2017. Propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a adunarii generale trebuie sa fie insotite, in suplimentar fata de documentele prevazute mai sus, si de copiile actelor de identitate valide ale Initiatorilor (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate, respectiv in cazul persoanelor juridice, buletin/carte de identitate al/a reprezentantului legal inscris in lista actionarilor Societatii emisa de Depozitarul Central S.A.).

ii.          de a prezenta in scris proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, care vor fi depuse la sediul Societatii sau transmise la sediul Societatii prin servicii de curierat, cu confirmare de primire, sau prin mijloace electronice, purtand semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica (la adresa de e-mail juridic@albalact.ro), cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: "PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 24 APRILIE 2017" in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii pentru adunarea generala, respectiv pana la data de 7 aprilie 2017. Proiecte de hotarare pentru punctele deja incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale trebuie sa fie insotite de copiile actelor de identitate valide ale Initiatorilor (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate, respectiv in cazul persoanelor juridice, buletin/carte de identitate al/a reprezentantului legal inscris in lista actionarilor Societatii emisa de Depozitarul Central S.A.).

 

Ordinea de zi completata cu punctele propuse de actionarii sus-mentionati va fi publicata cu indeplinirea cerintelor prevazute de lege si de actul constitutiv pentru convocarea adunarii generale pana cel tarziu la data de 12 aprilie 2017.

 

De asemenea, fiecare actionar al Societatii, indiferent de participatia detinuta in capitalul social, are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale. Actionarii pot depune asemenea intrebari doar insotite de copia actului de identitate valabil (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate, respectiv in cazul persoanelor juridice, buletin/carte de identitate al/a reprezentantului legal inscris in lista actionarilor Societatii emisa de Depozitarul Central S.A.), la sediul Societatii, pana la data de 22 aprilie 2017 ora 9:00 pentru AGOA si 9:30 pentru AGEA, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: "PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/ EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 24 APRILIE 2017" sau prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica la adresa: juridic@albalact.ro, mentionand la "subiect": "PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 24 APRILIE 2017".

Accesul actionarilor inregistrati in registrul actionarilor la Data de Referinta si indreptatiti sa participe la adunarea generala este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, in cazul persoanelor juridice si al actionarilor persoane fizice reprezentate (altii decat reprezentantii legali), cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta, cu respectarea prevederilor legale aplicabile in materie.

Fiecare actionar al Societatii inregistrat la Data de Referinta (respectiv 14 aprilie 2017) are dreptul sa desemneze orice alta persoana fizica sau juridica in calitate de reprezentant pentru a participa si vota in numele sau in cadrul adunarii generale, in baza unei procuri speciale, avand forma si continutul formularului de procura speciala disponibilizat de catre Societate pentru adunarea generala. Actionarul reprezentat are obligatia sa specifice, in cadrul formularului de procura speciala, in mod expres instructiunile de vot pentru fiecare punct de pe ordinea de zi a adunarii generale. Procura speciala este valabila doar pentru adunarea generala pentru care a fost solicitata, iar reprezentantul are obligatia sa voteze in conformitate cu instructiunile formulate de actionarul care l-a desemnat. Procurile care vor fi intocmite contrar continutului formularului de procura speciala disponibilizat de Societate nu vor fi valabile, mandatarul pierzand dreptul de reprezentare a actionarului pe care il reprezinta in baza procurii.

Formularele de procura speciala pentru reprezentare in adunarea generala vor fi disponibilizate pe pagina de internet a Societatii (www.albalact.ro), precum si pe suport de hartie la sediul Societatii incepand cu data publicarii convocarii, atat in limba romana cat si in limba engleza.

Procurile speciale vor fi intocmite in baza formularului de procura speciala disponibilizat de Societate, completate, semnate si stampilate, daca este cazul, in mod corespunzator in 3 exemplare originale (un exemplar pentru actionar, un exemplar pentru reprezentant si un exemplar pentru Societate). Exemplarul original pentru Societate al procurii speciale pentru adunarea generala in limba romana sau in limba engleza, impreuna cu o copie a actului de identitate al actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate, respectiv in cazul persoanelor juridice, buletin/carte de identitate al/a reprezentantului legal inscris in lista actionarilor Societatii emisa de Depozitarul Central S.A.) vor fi depuse la sediul Societatii, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: "PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/ EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 24 APRILIE 2017" cu cel putin 48 de ore inainte de adunarea generala, respectiv pana la data de 22 aprilie ora 9:00 pentru AGOA si ora 9:30 pentru AGEA, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot in cadrul adunarii generale.

Procurile speciale, impreuna cu copia actului de identitate al actionarului, pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, cu cel putin 48 de ore inainte de data adunarii generale, respectiv pana la data de 22 aprilie ora 9:00 pentru AGOA si ora 9:30 pentru AGEA la adresa: juridic@albalact.ro, mentionand la "subiect": "PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/ EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 24 APRILIE 2017".

De asemenea, un actionar poate desemna prin procura speciala unul sau mai multi reprezentanti supleanti care sa ii asigure reprezentarea in adunarea generala, in cazul in care reprezentantul desemnat prin procura speciala este in imposibilitate de a-si indeplini mandatul. In cazul in care prin procura speciala sunt desemnati mai multi reprezentanti supleanti, se va stabili ordinea in care acestia isi vor exercita mandatul. La data stabilita pentru adunarea generala, la intrarea in sala de sedinta a adunarii generale, reprezentantul desemnat al actionarului va preda reprezentantului Societatii originalul procurii speciale, in cazul in care aceasta a fost transmisa prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata si o copie a actului de identitate al reprezentantului desemnat (buletin/carte de identitate).

Actionarii mai pot fi reprezentati in cadrul adunarii generale de un reprezentant desemnat ("Mandatar") caruia i s-a acordat o procura generala.

Procura generala se acorda pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand expres reprezentantului sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor Societatii, cu conditia ca procura generala: (i) sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata sau unui avocat si (ii) in cuprinsul procurii generale sa fie mentionata calitatea mandatarului de intermediar sau avocat. Mandatarul nu poate fi substituit de o alta persoana decat in cazul in care acest drept i-a fost conferit in mod expres de catre actionar in imputernicire. In cazul in care mandatarul este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai. Dovada calitatii Mandatarului se va face prin declaratie pe propria raspundere a Mandatarului semnata de catre Mandatar la intrarea in sala de sedinta in fata organizatorilor adunarii. Actionarii Societatii nu pot fi reprezentati in adunarea generala pe baza procurii generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese ce poate aparea in special in unul dintre urmatoarele cazuri:

a)   este un actionar majoritar al Societatii, sau o alta persoana, controlata de respectivul actionar;

b)   este membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al Societatii, al unui actionar majoritar sau al unei persoane controlate, conform celor prevazute la lit. a);

c)   este un angajat sau un auditor al Societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. a);

d)   este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice prevazute la lit. a) - c).

Procura generala trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii: 1. numele/denumirea actionarului; 2. numele/denumirea reprezentantului (cel caruia i se acorda procura); 3. data procurii, precum si perioada de valabilitate a acesteia, cu respectarea prevederilor legale; procurile purtand o data ulterioara au ca efect revocarea procurilor datate anterior; 4. precizarea faptului ca actionarul imputerniceste reprezentantul sa participe si sa voteze in numele sau prin procura generala in adunarea generala a actionarilor pentru intreaga detinere a actionarului la Data de Referinta, cu specificarea expresa a societatii/societatilor pentru care se utilizeaza respectiva procura generala. Procura generala inceteaza in conformitate cu alin. 2 al art. 151 din Regulamentul CNVM 6/2009.

In cazul in care un actionar este reprezentat de o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, aceasta va putea vota in adunarea generala a actionarilor pe baza instructiunilor de vot primite prin mijloace electronice de comunicare, fara a mai fi necesara intocmirea unei imputerniciri speciale sau generale de catre actionar. Custodele voteaza in adunarea generala a actionarilor exclusiv in conformitate si in limita instructiunilor primite de la clientii sai avand calitatea de actionari la Data de Referinta.

Inainte de prima lor utilizare, procurile generale in copie cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura mandatarului insotite de o copie a actului de identitate valid al actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv in cazul persoanelor juridice, buletin/carte de identitate/pasaport a reprezentantului legal inscris in lista actionarilor Societatii, emisa de Depozitarul Central S.A.) vor fi depuse la sediul Societatii sau trimise prin orice forma de curierat cu confirmare de primire catre sediul Societatii, astfel incat sa fie inregistrate ca fiind primite la sediul Societatii cu cel putin 48 de ore inaintea tinerii adunarii generale, respectiv pana la data de 22 aprilie 2017, ora 9:00 pentru AGOA si ora 9:30 pentru AGEA, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: "PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/ EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 24 APRILIE 2017". Procurile pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica cu cel putin 48 de ore inaintea tinerii adunarii generale respectiv pana la data 22 aprilie 2017, ora 9:00 pentru AGOA si ora 9:30 pentru AGEA, la adresa: juridic@albalact.ro, mentionand la "subiect": "PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 24 APRILIE 2017".

Copiile certificate ale procurilor generale sunt retinute de Albalact, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul-verbal al adunarii generale.

Actionarii pot sa isi desemneze si sa isi revoce reprezentantul prin mijloace electronice de transmisie a datelor, revocarea urmand a isi produce efecte si a fi opozabila Societatii daca a fost receptionata de Societate pana la termenul limita pentru depunerea/transmiterea procurilor.

Daca persoana care reprezinta actionarul prin participare personala la adunarea generala este alta decat cea care a exprimat votul prin corespondenta, atunci pentru valabilitatea votului sau aceasta prezinta la adunarea generala o revocare scrisa a votului prin corespondenta semnata de actionar sau de reprezentantul care a exprimat votul prin corespondenta. Acest lucru nu este necesar daca actionarul sau reprezentantul legal al acestuia este prezent la adunarea generala.

Actionarii Societatii inregistrati la Data de Referinta (respectiv 14 aprilie 2017) in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de data adunarii generale, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta in limba romana sau in limba engleza ("Formularul de vot"). Formularele de vot prin corespondenta pentru adunarea generala pot fi obtinute, incepand cu data publicarii convocarii, la sediul Societatii, precum si de pe pagina de internet a Societatii (www.albalact.ro) atat in limba romana cat si in limba engleza.

Votul prin corespondenta poate fi exprimat de catre un reprezentant numai in situatia in care acesta a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o imputernicire speciala/generala care se depune la Societate conform regulilor prevazute mai sus pentru depunerea procurilor generale/speciale.

In cazul votului prin corespondenta, Formularele de vot completate si semnate, impreuna cu copia actului de identitate valabil al actionarului (in cazul persoanelor fizice buletin/carte de identitate, respectiv in cazul persoanelor juridice buletin/carte de identitate al/a reprezentantului legal inscris in lista actionarilor Societatii emisa de Depozitarul Central S.A.) pot fi inaintate dupa cum urmeaza:

a) depuse sau transmise la sediul Societatii, prin orice forma de curierat cu confirmare de primire, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: "PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/ EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 24 APRLIE 2017" cu 48 de ore inainte de data adunarii generale respectiv la data 22 aprilie 2017, ora 9:00 pentru AGOA si ora 9:30 pentru AGEA, sau

b) transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, cu 48 de ore inainte de data adunarii generale respectiv la data 22 aprilie 2017, ora 9:00 pentru AGOA si ora 9:30 pentru AGEA, la adresa: juridic@albalact.ro, mentionand la "subiect": "PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/ EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 24 APRILIE 2017".

Formularele de vot prin corespondenta care nu sunt primite de catre Societate in termenul stabilit mai sus nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii pentru adoptarea hotararilor in cadrul adunarii generale.

Procurile speciale/formularele de vot prin corespondenta care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul pus la dispozitie de Societate nu sunt opozabile Societatii, nefiind opozabile Societatii nici procurile generale care nu contin informatiile minime cerute de prevederile legale.

La completarea procurilor speciale si a buletinelor de vot de corespondenta, va rugam sa tineti cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a adunarii generale cu noi puncte, caz in care ordinea de zi completata va fi publicata pana la data de 12 aprilie 2017. In acest caz, procurile speciale actualizate si buletinele de vot actualizate, atat in limba romana cat si in limba engleza pot fi obtinute de la sediul Societatii si de pe website-ul Societatii (www.albalact.ro) incepand cu data publicarii ordinii de zi completata.

Pentru evitarea oricarui dubiu, in cazul in care ordinea de zi va fi completata, iar actionarii nu trimit procurile speciale si/sau buletinele de vot prin corespondenta actualizate, procurile speciale si buletinele de vot prin corespondenta trimise anterior completarii ordinii de zi vor fi luate in considerare doar pentru punctele din acestea care se regasesc pe ordinea de zi completata.

In toate cazurile descrise mai sus in care se face referire la reprezentantul actionarilor inscris in lista actionarilor emisa de Depozitarul Central S.A., daca respectivul reprezentant nu este inscris ca atare in evidentele Depozitarului Central S.A., pentru identificarea reprezentantului actionarului persoana juridica se va transmite un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal si care atesta calitatea de reprezentant legal, nu mai vechi de 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarii generale. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza. Societatea nu va solicita legalizarea sau apostilarea documentelor care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului.

Textul integral al documentelor, materialelor informative si proiectelor de hotarari, buletinele de vot prin corespondenta si procurile speciale, precum si alte informatii referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a adunarilor generale, vor fi disponibile atat in limba romana, cat si in engleza, incepand cu data publicarii convocatorului, pe pagina de internet a Societatii (i.e. www.albalact.ro) si la sediul Societatii.

Proiectele de hotarari propuse de catre actionari vor fi adaugate pe pagina de internet a Albalact de indata ce este posibil, dupa primirea lor de catre Albalact.

 

 

 

ALBALACT SA,

Presedintele Consiliului de Administratie

Aurelio ANTUNA RODRIGUEZ

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.